Modelism - RHC Forum: Avion ultrausor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Avion ultrausor aterizat fortat sau picat in Costinesti

#1 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 07 September 2006 - 10:08 AM

Eram ieri pe la Techirchiol si mi-a zis cineva de ultrausor aterizat pe miriste ... sau cazut...
Cica fugeau intracolo 2 ambulante... :wub:
Stie careva ceva?
0

#2 Useril este offline   Alex mic 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 14-November 05

Postat 07 September 2006 - 10:25 AM

cred ca stiu la ce te referi... am vazut la stiri.... decolat de la tuzla..... dat rateuri motorul.... aterizat fortat in costinesti...cazut pe aripa stanga... 2 piloti cica instructori de zbor.... unul are vertebra fracturata.... nimic grav.... celalalt doar contuzii.... avionu au zis ca era parca un apolo-fox sau asa ceva.... dar nu s-a prabusit!
0

#3 Useril este offline   Julius 

  • ex. Iulianv
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 158
  • Inregistrat: 06-June 02

Postat 07 September 2006 - 09:24 PM

http://www.romanialibera.ro/editie/index.p...z07092006&idx=6

Dupa defectarea motorului
Avion particular prabusit la Costinesti Joi 07 Septembrie 2006


Ieri, la ora 13.10, un avion particular, "Apollo Fox" YR-5014, a decolat de pe Aerodromul Tuzla. Prima parte a zborului a decurs fara probleme. Cateva zeci de minute mai tarziu, dupa un ocol deasupra Tuzlei si a Costinestiului, pilotul a anuntat turnul de control ca nu mai poate stapani aeronava din cauza unei defectiuni la motor. In timp ce controlorii de trafic au incercat sa intre in contact cu pilotul, acesta a mai avut timp doar sa transmita pozitia inainte de prabusire. Potrivit jandarmilor ajunsi la fata locului, victimele erau constiente. Pentru ca in urma impactului cabina se deteriorase, jandarmii au smuls usile si au transportat pasagerii aeronavei departe de zona periculoasa. Pilotul a spus ca tot ce isi aminteste este faptul ca a incercat o aterizare fortata din cauza unei defectiuni la motor.
Cei doi pasageri au fost internati la Spitalul Clinic de Urgenta. Medicii au declarat ca este probabil ca Florian Tudor, in varsta de 45 de ani, din Constanta, pilotul avionului, si Cosmin Deaconu, de 25 de ani, din Valcea, pasagerul din dreapta, sa fi suferit leziuni la coloana din cauza impactului violent. Reprezentantii Aerodromului Tuzla sustin ca avionul a mai efectuat zboruri in ultimele saptamani, dar ca pana in momentul de fata nu au fost sesizate probleme tehnice. Totodata, ei au mentionat ca, probabil, avionul a avut probleme din cauza unei pasari care fost prinsa la elice. Pentru aflarea cu exactitate a imprejurarilor in care a avut loc incidentul a fost formata o comisie alcatuita din experti ai Autoritatii de Aero-nautica Romana si politisti criminalisti. Acestia spun ca rezultatul verificarilor va fi gata in cel mult doua luni. "Apollo Fox" a fost distrus in totalitate in urma accidentului.


Un articol de Florin Cical
0

#4 Useril este offline   Ady13 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 27-January 04

Postat 07 September 2006 - 09:35 PM

Avionul il cunosc foarte bine. Totul a pornit de la un filtru de combustibil care, inexplicabil, a ramas neinlocuit la timp odata cu celelalte filtre. Avionul zbura pe la 100 m intre Costinesti si 23 august, cand motorul a inceput sa "tuseasca" dupa care a tacut. Pilotul a incercat repornirea rapida a motorului, dar nu a reusit si a fost nevoit sa aterizeze fortat pe camp. Unul dintre cei doi se pare ca a suferit o usoara leziune de vertebra (nimic grav).
Orice om are.... un dram de nebunie!
0

#5 Useril este offline   Ady13 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 27-January 04

Postat 07 September 2006 - 09:39 PM

Julius, la 7 Sep 2006, 21:24, a spus:

Ieri, la ora 13.10, un avion particular, "Apollo Fox" YR-5014, a decolat de pe Aerodromul Tuzla. Prima parte a zborului a decurs fara probleme. Cateva zeci de minute mai tarziu, dupa un ocol deasupra Tuzlei si a Costinestiului, pilotul a anuntat turnul de control ca nu mai poate stapani aeronava din cauza unei defectiuni la motor. In timp ce controlorii de trafic au incercat sa intre in contact cu pilotul, acesta a mai avut timp doar sa transmita pozitia inainte de prabusire. Potrivit jandarmilor ajunsi la fata locului, victimele erau constiente. Pentru ca in urma impactului cabina se deteriorase, jandarmii au smuls usile si au transportat pasagerii aeronavei departe de zona periculoasa. Pilotul a spus ca tot ce isi aminteste este faptul ca a incercat o aterizare fortata din cauza unei defectiuni la motor.
Cei doi pasageri au fost internati la Spitalul Clinic de Urgenta. Medicii au declarat ca este probabil ca Florian Tudor, in varsta de 45 de ani, din Constanta, pilotul avionului, si Cosmin Deaconu, de 25 de ani, din Valcea, pasagerul din dreapta, sa fi suferit leziuni la coloana din cauza impactului violent. Reprezentantii Aerodromului Tuzla sustin ca avionul a mai efectuat zboruri in ultimele saptamani, dar ca pana in momentul de fata nu au fost sesizate probleme tehnice. Totodata, ei au mentionat ca, probabil, avionul a avut probleme din cauza unei pasari care fost prinsa la elice. Pentru aflarea cu exactitate a imprejurarilor in care a avut loc incidentul a fost formata o comisie alcatuita din experti ai Autoritatii de Aero-nautica Romana si politisti criminalisti. Acestia spun ca rezultatul verificarilor va fi gata in cel mult doua luni. "Apollo Fox" a fost distrus in totalitate in urma accidentului.


Un articol de Florin Cical

Acest Florin Cical mai bine s-ar impusca. Dar ce sa faci! Tipic mass media. Sa faca din tantar armasar.
Orice om are.... un dram de nebunie!
0

#6 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 11 September 2006 - 10:40 AM

Se pare ca pilotul a schimbat in ultimul moment terenul adica s-a razgandit si a aterizat pe alt teren in ultimul moment nu pe cel care il alesese prima data .Daca ar fi facut planorism poate nu facea asa ceva este interzis intotdeana terenul schimbat in ultimul moment est mai prost ca cel ales anterior nemaipunand la socoteala ca datorita inaltimii mici trebuie sa faci manevre foarte bruste si riscante cum probabil ca au si facut de au intrat pe o aripa.
Invatati di greselile altora. Cand reviziile se fac de persoane nepregatite se mai uita cate ceva. Mai vorbim Ciao Sorin
0

#7 Useril este offline   alexu` 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 87
  • Inregistrat: 22-July 05
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 29 September 2006 - 06:41 PM

Pilotul respectiv este fost pilot de mig 29, iar din cate am inteles eu avariile au fost produse din cauza unei gropi.

Stima,
Alexu`

Aceasta postare a fost editata de alexu`: 01 October 2006 - 07:46 PM

Nu lasa MiG-ul 29 din mana pe F-ul 16 de pe gard!...
0

#8 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 04 October 2006 - 12:53 PM

Eu am auzit ca au ramas fara benzina , asta ar fi prima greseala a ndoua ar fi ca nu a stiut sa planeze cum trebuie si unde trebuie poate daca ar fi fost planorist era altceva . ar mai fi ceva de la cine am auzit e in tema .Ciao Sorin
0

#9 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 October 2006 - 01:15 PM

SORIN CAIUS, la 11 Sep 2006, 11:40, a spus:

Se pare ca ...
Daca ar fi facut ...

alexu', la 29 Sep 2006, 19:41, a spus:

din cate am inteles eu

SORIN CAIUS, la 4 Oct 2006, 13:53, a spus:

Eu am auzit ca...
poate daca ar fi fost...

SUBIECTIV, domnilor, subiectiv! Sa fi fost VOI acolo si apoi sa va dati cu parerea. Pe de alta parte, Ady13 a spus IN CUNOSTINTA de cauza, despre ce e vorba. Pana cand o sa tot dam cu parerea, ca matusa Aglaia?
o mare doza de muzica "dupa ureche"... si ne miram ca presa face tot varza.

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 04 October 2006 - 01:20 PM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#10 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 05 October 2006 - 08:47 AM

Intamplator am cunoscut si fosti si actuali piloti militari si toti zburau pe planor si pe wilga ca niste cizme cu foarte mici exceptii, probabil ca si eu ca alti planoristi si piloti de ultrausoare am zbura la fel de prost pe avione militare , pe Miguri dar poti face o comparatie intre orele de zbor ale unui planorist si ultrausorist in acelasi timp si orele unui pilot militar ROMAN vei vedea ca militarii nu prea au ore .Deci pilot militar nu ma prea impresioneaza, pe de alta parte cunosc pilti sportivi care recent au aterizat cu Apolo Fox pe MUNTE IN CONTRAPANTA di cauza opririi motorului fara a avaria aparatul. Nio la arad facem nenumarate exercitii de aterizare cu MOTORUL OPRIT.Nemaivorbind ca si eu am aterizat nu o data pe terenuri necunoscute atat cu planorul cat si cu ultrausorul fara a avaria aparatele si deci pot vorbi in cunostiinta de cauza.Apoi am vrbit cu persoane care au anchetat incidentul de la Tuzla si cred ca nu e cazul sa mai polemizam pe aceasta tema am fost ani de zile inspector pt ultrausoare. Mai vorbim Ciao Sorin
0

#11 Useril este offline   Cagliostro 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 67
  • Inregistrat: 04-July 06

Postat 05 October 2006 - 02:28 PM

Din punctul asta de vedere are f mare dreptate Sorin. In planorism e lege cu terenul ales din aer: nu se schimba pe ultima faza de aterizare terenul. Iar ca sa fim corecti pana la capat filtrul respectiv de benzina era negru, si in rezervor aveau o cantitate care nici nu merita spusa. Astea sunt date care le am si eu tot de la cei care au facut ancheta. Dar astea sunt motive mecanice, cele de pilotaj e drept nu se prea discuta, dara faza cu terenul ales din aer e lege.
0

#12 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 October 2006 - 08:30 AM

...de la 100m, cu o aeronava care nu e planor...ce teren ales din aer?! Voi chiar credeti ca sunt multe alternative, chiar daca, prin absurd, in fiecare moment de zbor, pilotul isi vizeaza posibilele alternative de aterizare...
In rest, in cazul confirmat cu mentenanta defectuoasa, e nevoie de oameni care isi fac treaba sau de firme care de asta se ocupa si o fac bine.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#13 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 10 October 2006 - 08:03 AM

Sa stii ca de la o anumita inaltime cu planorul trebuie sa vizezi mereu posibile terenuri de aterizare, la fel si cu un ultrausor care are finete mult mai mica, mai ales daca zbori jos iar pilotul in timp ce piloteaza trebuie sa fie atent la tot ce e in jur la obstacole si mai ales terenuri pt aterizare fortata. Mai intreaba si tu alti piloti mai vechi si te vei convinge. Ciao Sorin
0

#14 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 10 October 2006 - 11:35 PM

De ce oare, cei ce habar n-au cu ce se mananca aviatia mare, se baga aiurea in discutii? Sorin Caius zice bine, si eu am vazut, nu o data, cizme ce se credeau asi, provenite bien sur din mediul cazon. Ok, aveau o insigna mare in piept, pe care pe vremuri le-o pizmuiam. Dar aveau si orele de zbor trecute din pix...

Secundo:
Prima chestie pe care le-o explic si eu elevilor mei este ca motorul ala poate sa taca in fiecare secunda a zborului!!! Si daca tace ce e de facut: Viteza e pe locul inai; apoi si musai, traiectul de zbor sa fie ales cu grija din vreme in asa fel incat sa ai unde pune jos, oricand. Asa se face scoala de zbor si chiar asa se zboara de regula! Cam toti facem cu elevii aterizari fara motor din toate fazele zborului, tocmai pt a antrena pilotul in caz de motor mucles.

Treaba cu firmele, mententa s.a.m.d. prefer sa o trec cu vederea. Seamana ori a gargara gazetareasca ori a idee lansata aiurea, fara legatura cu realitatea, legile, uzantele din aviatia sportiva etc.

big.
FROGS CAN FLY!
0

#15 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 11 October 2006 - 11:59 AM

Big nu te cunosc dar ma bucur ca mi-ai dat dreptate si la orele pilotilor militari care sunt mari piloti cu 100-200 de ore de zbor in 5-10 ani si alea facute o parte cu pixul, dar si la teoria zborului care se vede nu prea este cunoscuta. Mai nou toti pilotii de ture de pista sunt asi si dau sfaturi.Eu nu sunt mare pilot dar zbor de prin 1978 planor, fac acrobatie cu planorul am brevet si zbor pe ulmuri din anul 2000 (mi-am luat brevetul pe ulm-ul construit de mine)si probabil zbor intr-un an cat zboara un pilot militar in 5-10 ani. Si treaba cu firmele care sa faca intretinerea aparatelor normal ca e o prostie,pai nu vrem noi sa ne scapam de astaia care dau la zbor aparatele de regulile astea stupide de la aerocluburi care tin o gramada de trantori care nu fac nimic iau salariul degeaba?Ultrausoristii nu au bani (marea majoritate ) sa tina niste trantori pe langa ei care se pretind mari specialisti si care sa le mai fure si benzina de prin rezervoare .Dar intretinerea unui ultrausor este o treaba serioasa care trebuie facuta cu RASPUNDERE tinand cont ca oricand acidentul te paste tace motorul sau cedeaza ceva etc., de aceea aviatia este grea pentru unii. Mai vorbi Ciao Sorin
0

#16 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 11 October 2006 - 08:08 PM

Eheheheeee Sorine, ma cunosti cum sa nu ma cunosti! O sa iti trimit o poza, desi am trecut de suta de kile de cand nu ne-am vazut, deci o parte din sarmul meu debordant de modest s-a spulberat. Lasa ca ne vedem la CN ULM la Strejnic.

Cat despre accidentul din subiect: bine ca s-a terminat fara cioclii. Din patania lor unii vor invata ceva. Si uite-asa viata merge mai departe.

big.
FROGS CAN FLY!
0

#17 Useril este offline   HYperyon 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 33
  • Inregistrat: 28-September 06

Postat 11 October 2006 - 11:05 PM

Se zice ...ca a fost o problema cu un filtru de carburant.....Tind sa cred totusi ca acesta nu a mai avut ce sa filtreze si cand spun asta ma bazez pe concluziile incidentului de zbor ...pana de carburant este destul de rar intalnita, iar cei 2 devin astfel pionieri in descoperirea zborul cu motor de tip Free energy.... ! :)
Zborul este o cadere controlata catre cer![/b]
0

#18 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 13 October 2006 - 12:30 PM

Da Hyperion si cand te gandesti ca unul era fost pilot militar pe Mig 29 sau poate de aia este doar fost piolt militar. Big sa stii ca si eu ed cand m-am last de fumat m-am ingrasat vreo 20 kg am acuma cam 115 kg si nu mai prea incap in ultrausorul pe care l-am construit in 2000 , asa ca i-mi construiesc unul pe masura mea , glumesc construiesc unu altul dar m-am hotarat si sa slabesc vreo 15 kg. Mai vorbim,Ciao Sorin
0

#19 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 13 October 2006 - 12:37 PM

Big nu voi veni la campionat ,desi as fi vrut dar Am o Fetita de 2 Saptamani,nu pot pleca de acasa acum am multe si la servici am mesteri la casa i-mi fac fatada, am de lucru si la noul meu ultrausor trebuie sa avansez azi maine vine asociatul meu neamt si tot nu sunt gata, etc. Vezi pe masura ce inaintezi in varsta faci din ce in ce mai putin ceea ce i-ti place .Ciao Sorin
0

#20 Useril este offline   un_cris 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 13-September 05

Postat 13 October 2006 - 01:01 PM

SORIN CAIUS, la 13 Oct 2006, 12:37, a spus:

........Am o Fetita de 2 Saptamani ......

http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_03.gif Sa-ti traiasca !!!! :)
Go fly, young man ! GO FLY !!!
0

#21 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 October 2006 - 03:36 PM

Big, la 11 Oct 2006, 00:35, a spus:

Treaba cu firmele, mententa s.a.m.d. prefer sa o trec cu vederea. Seamana ori a gargara gazetareasca ori a idee lansata aiurea, fara legatura cu realitatea, legile, uzantele din aviatia sportiva etc.

Multumesc pentru ingaduinta! Mai vorbim peste un an despre ideile lansate aiurea...

Important este ca, daca onor zburatorii ULM, care au habar cu ce se mananca aviatia mare(atunci cand AU cu ce sa zboare si nu stau la taclale, povestindu-si amintirile din viitor), nu-si fac singuri, la timp si corect intretinerea, ori isi rup avioanele (noroc ca se intampla rar), ori ar trebui sa apeleze la ajutor calificat. Si cand spun asta, nu ma refer la mecanicii de la aerocluburi, unii din ei destonici, dar poluati de lene -care parca intra in fisa postului-, ci la structuri private, pregatite, nu frecatori de menta, gen Nea' Mielu'-Reparator-de-Dacii.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#22 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 13 October 2006 - 09:16 PM

@BogdanStancu

Nu inteleg amenintarea ca mai vorbim noi... peste un an. Eu sincer nu cred ca intr-un an sa se schimbe securitatea zborului intr-atat incat sa nu mai fie nevoie de atitudinea si cultura safety.

Eu nu judec pe nimeni de ce si cum isi face treaba sau isi intretine avionul cu care zboara. Sau de ce zboara cum zboara. Eu vreau doar sa inteleg cat mai bine ce se intampla, si sa invat din greselile altora. Atat si nimic mai mult.

@ Sorin Caius

sa-ti traiasca fetitza! Ii dai zestre faina? Ca am si eu un shtrumf de 3 ani, poate punem de o companie aeriana, in familie :-)

Ce iti construiesti acum?

big
FROGS CAN FLY!
0

#23 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2103
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 14 October 2006 - 09:59 AM

Bogdan Stancu structuri private pregatite, suna a privatzarea aviatiei ultrausoare adica toti ultrausoristii sa depinda de o mana de escroci care vor castga bani belindu-i .Adica dupa ce se va desfiinta aeroclubul Romaniei sau cand nu va mai avea in comprtenta ultrausoarele (Asta se Urmareste) toata activitatea de ultrausoare va depinde de o mana de smecheri care de cativa ani incearca sa monopolizeze aceasta activitate cu (STRUCTURI PRIVATE PREGATITE) vorbesc in cunostiinta de cauza. Asta ar insemna sa zburam mai scump sau mult mai scump nu MAI SIGUR in mod cert .
Big nu stiu ce zestre voi da fetitei dar cred ca trebuie sa vad ce situatie are viitorul mire in ziua de azi doar asa se pune problema Banii si Companiile chiar si AERIENE sunt bune. Construiesc un ASSO V X-RAY uita-te pe siteul meu www.ultralight.itgo.com si mai vorbim .Ciao Sorin
0

#24 Useril este offline   byteworks 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 01-April 06

Postat 14 October 2006 - 05:09 PM

Cine se crede intreprinzator in domeniu mai bine sa se uite ca nu e nici un dealer serios Rotax in Ro, ce sa mai spun de service autorizat.
0

#25 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2006 - 08:45 AM

Big, la 13 Oct 2006, 22:16, a spus:

Nu inteleg amenintarea ca mai vorbim noi... peste un an.

Big, nu te amenint eu, maidegraba uite ce scrie Sorin imediat sub tine si are maare dreptate.... Nu neaparat ca amenintare. Alternativele vor exista, dar pentru multi dintre ULM-isti va fi mai simplu sa plateasca un service decat sa se bage ei insisi in revizii; nu ca nu le-ar place (sa-si mestereasca singuri...).
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#26 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 October 2006 - 06:06 PM

BogdanStancu, la 16 Oct 2006, 08:45, a spus:

Big, la 13 Oct 2006, 22:16, a spus:

Nu inteleg amenintarea ca mai vorbim noi... peste un an.

Big, nu te amenint eu, maidegraba uite ce scrie Sorin imediat sub tine si are maare dreptate.... Nu neaparat ca amenintare. Alternativele vor exista, dar pentru multi dintre ULM-isti va fi mai simplu sa plateasca un service decat sa se bage ei insisi in revizii; nu ca nu le-ar place (sa-si mestereasca singuri...).

acilea, su'scriu: am descoperit ca un prieten vechi, si care e un om corect, incearca sa "inchege" o entitate in domeniul celor care ofera diverse servicii in sistem privat; iar acum isi pregateste pilotii si avioanele (yak-urile alea doua, modificate, care ne mai incinta pe noi la clinceni...) pentru o participare la inceputul anului viitor, in regim privat, la El Alain; din cit il stiu(si-l stiu din '90), va face lucru bun...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#27 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 16 October 2006 - 07:54 PM

Faptul ca va exista asistenta, service, etc pe bani nu este o catastrofa atat timp cat exista alternativa. Aviatia ultrausoara s-a nascut exact in aceasta idee, de alternativa, oferind solutii ieftine si la indemana oricui. Important e sa nu fim obligati sa platim aiurea tot felul de taxe si servici. Ca urjent ne inmatriculam sculele in Ungaria, doar am mai facut-o. Spre exemplu... licenta acolo costa 20 EUR/an. Sunt curios cat o vor face ,,ai nostrii''. Ca la taxa de hangarare au dovedit: de la 100 eur pe an la 100 eur pe luna la noi...

Dar hai sa discutam intr-un subiect dedicat, ca am facut ciorba din subiectul cu incidentul.

big
FROGS CAN FLY!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu