Avion ultrausor aterizat fortat sau picat in Costinesti
#1
Postat 07 September 2006 - 10:08 AM
Cica fugeau intracolo 2 ambulante... :wub:
Stie careva ceva?
#2
Postat 07 September 2006 - 10:25 AM
#3
Postat 07 September 2006 - 09:24 PM
Dupa defectarea motorului
Avion particular prabusit la Costinesti Joi 07 Septembrie 2006
Ieri, la ora 13.10, un avion particular, "Apollo Fox" YR-5014, a decolat de pe Aerodromul Tuzla. Prima parte a zborului a decurs fara probleme. Cateva zeci de minute mai tarziu, dupa un ocol deasupra Tuzlei si a Costinestiului, pilotul a anuntat turnul de control ca nu mai poate stapani aeronava din cauza unei defectiuni la motor. In timp ce controlorii de trafic au incercat sa intre in contact cu pilotul, acesta a mai avut timp doar sa transmita pozitia inainte de prabusire. Potrivit jandarmilor ajunsi la fata locului, victimele erau constiente. Pentru ca in urma impactului cabina se deteriorase, jandarmii au smuls usile si au transportat pasagerii aeronavei departe de zona periculoasa. Pilotul a spus ca tot ce isi aminteste este faptul ca a incercat o aterizare fortata din cauza unei defectiuni la motor.
Cei doi pasageri au fost internati la Spitalul Clinic de Urgenta. Medicii au declarat ca este probabil ca Florian Tudor, in varsta de 45 de ani, din Constanta, pilotul avionului, si Cosmin Deaconu, de 25 de ani, din Valcea, pasagerul din dreapta, sa fi suferit leziuni la coloana din cauza impactului violent. Reprezentantii Aerodromului Tuzla sustin ca avionul a mai efectuat zboruri in ultimele saptamani, dar ca pana in momentul de fata nu au fost sesizate probleme tehnice. Totodata, ei au mentionat ca, probabil, avionul a avut probleme din cauza unei pasari care fost prinsa la elice. Pentru aflarea cu exactitate a imprejurarilor in care a avut loc incidentul a fost formata o comisie alcatuita din experti ai Autoritatii de Aero-nautica Romana si politisti criminalisti. Acestia spun ca rezultatul verificarilor va fi gata in cel mult doua luni. "Apollo Fox" a fost distrus in totalitate in urma accidentului.
Un articol de Florin Cical
#4
Postat 07 September 2006 - 09:35 PM
#5
Postat 07 September 2006 - 09:39 PM
Julius, la 7 Sep 2006, 21:24, a spus:
Cei doi pasageri au fost internati la Spitalul Clinic de Urgenta. Medicii au declarat ca este probabil ca Florian Tudor, in varsta de 45 de ani, din Constanta, pilotul avionului, si Cosmin Deaconu, de 25 de ani, din Valcea, pasagerul din dreapta, sa fi suferit leziuni la coloana din cauza impactului violent. Reprezentantii Aerodromului Tuzla sustin ca avionul a mai efectuat zboruri in ultimele saptamani, dar ca pana in momentul de fata nu au fost sesizate probleme tehnice. Totodata, ei au mentionat ca, probabil, avionul a avut probleme din cauza unei pasari care fost prinsa la elice. Pentru aflarea cu exactitate a imprejurarilor in care a avut loc incidentul a fost formata o comisie alcatuita din experti ai Autoritatii de Aero-nautica Romana si politisti criminalisti. Acestia spun ca rezultatul verificarilor va fi gata in cel mult doua luni. "Apollo Fox" a fost distrus in totalitate in urma accidentului.
Un articol de Florin Cical
Acest Florin Cical mai bine s-ar impusca. Dar ce sa faci! Tipic mass media. Sa faca din tantar armasar.
#6
Postat 11 September 2006 - 10:40 AM
Invatati di greselile altora. Cand reviziile se fac de persoane nepregatite se mai uita cate ceva. Mai vorbim Ciao Sorin
#7
Postat 29 September 2006 - 06:41 PM
Stima,
Alexu`
Aceasta postare a fost editata de alexu`: 01 October 2006 - 07:46 PM
#9
Postat 04 October 2006 - 01:15 PM
SORIN CAIUS, la 11 Sep 2006, 11:40, a spus:
Daca ar fi facut ...
alexu', la 29 Sep 2006, 19:41, a spus:
SORIN CAIUS, la 4 Oct 2006, 13:53, a spus:
poate daca ar fi fost...
SUBIECTIV, domnilor, subiectiv! Sa fi fost VOI acolo si apoi sa va dati cu parerea. Pe de alta parte, Ady13 a spus IN CUNOSTINTA de cauza, despre ce e vorba. Pana cand o sa tot dam cu parerea, ca matusa Aglaia?
o mare doza de muzica "dupa ureche"... si ne miram ca presa face tot varza.
Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 04 October 2006 - 01:20 PM
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#10
Postat 05 October 2006 - 08:47 AM
#11
Postat 05 October 2006 - 02:28 PM
#12
Postat 06 October 2006 - 08:30 AM
In rest, in cazul confirmat cu mentenanta defectuoasa, e nevoie de oameni care isi fac treaba sau de firme care de asta se ocupa si o fac bine.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#13
Postat 10 October 2006 - 08:03 AM
#14
Postat 10 October 2006 - 11:35 PM
Secundo:
Prima chestie pe care le-o explic si eu elevilor mei este ca motorul ala poate sa taca in fiecare secunda a zborului!!! Si daca tace ce e de facut: Viteza e pe locul inai; apoi si musai, traiectul de zbor sa fie ales cu grija din vreme in asa fel incat sa ai unde pune jos, oricand. Asa se face scoala de zbor si chiar asa se zboara de regula! Cam toti facem cu elevii aterizari fara motor din toate fazele zborului, tocmai pt a antrena pilotul in caz de motor mucles.
Treaba cu firmele, mententa s.a.m.d. prefer sa o trec cu vederea. Seamana ori a gargara gazetareasca ori a idee lansata aiurea, fara legatura cu realitatea, legile, uzantele din aviatia sportiva etc.
big.
#15
Postat 11 October 2006 - 11:59 AM
#16
Postat 11 October 2006 - 08:08 PM
Cat despre accidentul din subiect: bine ca s-a terminat fara cioclii. Din patania lor unii vor invata ceva. Si uite-asa viata merge mai departe.
big.
#17
Postat 11 October 2006 - 11:05 PM
#18
Postat 13 October 2006 - 12:30 PM
#19
Postat 13 October 2006 - 12:37 PM
#20
Postat 13 October 2006 - 01:01 PM
SORIN CAIUS, la 13 Oct 2006, 12:37, a spus:
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_03.gif Sa-ti traiasca !!!! :)
#21
Postat 13 October 2006 - 03:36 PM
Big, la 11 Oct 2006, 00:35, a spus:
Multumesc pentru ingaduinta! Mai vorbim peste un an despre ideile lansate aiurea...
Important este ca, daca onor zburatorii ULM, care au habar cu ce se mananca aviatia mare(atunci cand AU cu ce sa zboare si nu stau la taclale, povestindu-si amintirile din viitor), nu-si fac singuri, la timp si corect intretinerea, ori isi rup avioanele (noroc ca se intampla rar), ori ar trebui sa apeleze la ajutor calificat. Si cand spun asta, nu ma refer la mecanicii de la aerocluburi, unii din ei destonici, dar poluati de lene -care parca intra in fisa postului-, ci la structuri private, pregatite, nu frecatori de menta, gen Nea' Mielu'-Reparator-de-Dacii.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#22
Postat 13 October 2006 - 09:16 PM
Nu inteleg amenintarea ca mai vorbim noi... peste un an. Eu sincer nu cred ca intr-un an sa se schimbe securitatea zborului intr-atat incat sa nu mai fie nevoie de atitudinea si cultura safety.
Eu nu judec pe nimeni de ce si cum isi face treaba sau isi intretine avionul cu care zboara. Sau de ce zboara cum zboara. Eu vreau doar sa inteleg cat mai bine ce se intampla, si sa invat din greselile altora. Atat si nimic mai mult.
@ Sorin Caius
sa-ti traiasca fetitza! Ii dai zestre faina? Ca am si eu un shtrumf de 3 ani, poate punem de o companie aeriana, in familie :-)
Ce iti construiesti acum?
big
#23
Postat 14 October 2006 - 09:59 AM
Big nu stiu ce zestre voi da fetitei dar cred ca trebuie sa vad ce situatie are viitorul mire in ziua de azi doar asa se pune problema Banii si Companiile chiar si AERIENE sunt bune. Construiesc un ASSO V X-RAY uita-te pe siteul meu www.ultralight.itgo.com si mai vorbim .Ciao Sorin
#25
Postat 16 October 2006 - 08:45 AM
Big, la 13 Oct 2006, 22:16, a spus:
Big, nu te amenint eu, maidegraba uite ce scrie Sorin imediat sub tine si are maare dreptate.... Nu neaparat ca amenintare. Alternativele vor exista, dar pentru multi dintre ULM-isti va fi mai simplu sa plateasca un service decat sa se bage ei insisi in revizii; nu ca nu le-ar place (sa-si mestereasca singuri...).
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#26
Postat 16 October 2006 - 06:06 PM
BogdanStancu, la 16 Oct 2006, 08:45, a spus:
Big, la 13 Oct 2006, 22:16, a spus:
Big, nu te amenint eu, maidegraba uite ce scrie Sorin imediat sub tine si are maare dreptate.... Nu neaparat ca amenintare. Alternativele vor exista, dar pentru multi dintre ULM-isti va fi mai simplu sa plateasca un service decat sa se bage ei insisi in revizii; nu ca nu le-ar place (sa-si mestereasca singuri...).
acilea, su'scriu: am descoperit ca un prieten vechi, si care e un om corect, incearca sa "inchege" o entitate in domeniul celor care ofera diverse servicii in sistem privat; iar acum isi pregateste pilotii si avioanele (yak-urile alea doua, modificate, care ne mai incinta pe noi la clinceni...) pentru o participare la inceputul anului viitor, in regim privat, la El Alain; din cit il stiu(si-l stiu din '90), va face lucru bun...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#27
Postat 16 October 2006 - 07:54 PM
Dar hai sa discutam intr-un subiect dedicat, ca am facut ciorba din subiectul cu incidentul.
big