statistica auto-rc
#1
Postat 02 September 2006 - 06:29 PM
...aoleu, sa nu uit, precizez: ma refer la concursuri d-acilea, de la noi, din romanica, nu la elerpigrandpriuri...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#2
Postat 02 September 2006 - 09:01 PM
-E, simplu, cum zicea Bogdanel! Te duci frumos la Polivalenta, (aici ai noroc ca nu esti de la Baia Mare) cauti in dosarele Comisiei, notezi si ne spui si noua ce ai gasit. Sau, mai simplu, iei legatura cu secretarul comisiei si poate cadeti de comun acord sa faca lucrarea.
-N-ai aparut demult la auto! Chiar ma intrebam ce s-o fi intamplat. Da' chiar ce-ti veni?
-Da' daca tot vreti sa faceti o statistica si tot dati praful la o parte, faceti-o si pe clase si pe sportivi. Nu?
-Cat despre GP-uri, ce sa mai vorbim! Sportivul roman ar dori sa aiba pista in parcul din fata blocului, daramite sa se mai si deplaseze ceva Km (imi aduc aminte ca si Amara erea tare departe).
-Mai bine puneai pe tapet si deschideam o discutie despre cum am putea sa-i sustinem pe cei care se duc si se zbat si tin steagul sus prin alte tari si cum putem face mai bine sa auda acolo unde trebe, lumea de ei. Ce zici?
faur senior
VICECAMPION EUROPEAN 2006 !!!
#3
Postat 04 September 2006 - 04:22 PM
eu doream doar o simpla statistica, doar asa, sa stim pe ce ar fi cazul(sau NU!) sa mai dam banii(???!!!), ca vad ca tot se "elicopterizeaza", pe ici-colo, unii nou-veniti, si ar fi pacat sa dea banii pe modele din clase care sint, practic, ca si numar de "martori", defuncte ...cum ar fi captivele...aoleo, nu alea, ca alea nu-s rc...ma rog, sa zicem, la 1/10 PRO, bunaoara, ar fi interesant de vazut care, citi si cum, mai exista?...
sau, fiindca tot e celebru esecul de sorginte "marketistica" al experimentului DR, cred ca ar fi UTIL de stiut cum a evoluat numarul de participanti la 1/18 si 1/10, electrice, in ultimii trei ani...
in ceea ce priveste mersul(sau NU!) meu la polivalenta, am informatii clare ca o asemenea analiza n-ar fi deloc pe placul celor de acolo, stiu foarte sigur ca cineva a mai incercat intrucitva o asemenea abordare(chiar din interior), pe o anume clasa de auto, si dup-aia a fost vehement contestat/exclus de pe "teren" chiar pe la concursul cu pricina...cit priveste accesul meu acolo, hai-da-de...mai degraba, daca lucrurile stau bine( :) ...????), cineva din interior(ghici, ciuperca....) ar trebui sa fie interesat sa popularizeze o astfel de statistica, ea putind deveni un bun instrument de orientare util unui formator de opinie din auto-rc.
referitor la sustinerea florilor singulare cu care sa "...facem primavara...", adica la cei care ies afara, eu cred ca ar fi mai pertinenta urmarirea unei dezvoltari interne corecte a fenomenului auto-rc, deoarece ramin la ideea ce transpare din debutul frazei asteia, cu o floare nu se face primavara...nu spun ca nu trebuie apreciate performantele externe ale celor care merg afara, dar asta, DOAR prin prisma aportului lor(ca model si ca sursa de informatie, etc. )pentru dezvoltarea auto-rc-ului INTERN, ...ca degeaba avem doi-trei care alearga p-acolo, daca la intern sint tot aia(plus alti doi-trei ...) asta nu e progres ...
SI MAI pe "romaneste":
-degeaba avem vicecampion la nu-s ce clasa, daca, la clasa aia, la intern, nici daca dai cu tunu', nu "impusti" zece "fazani"...zau asa!...sa fim rezonabili, sa nu ne-mbatam cu apa rece...
cind vor fi 40 de piloti, ca-n bulgaria, de exemplu, si atunci se va aduce de afara un loc pe podium, atunci, da, e o reprezentare, cu steag, cu alea-alea, dar asa, ce sa reprezinti afara?...pustiul intern?...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#4
Postat 04 September 2006 - 05:11 PM
Citeaza
Draga prietene, esti prost informat! Demon's Race nu a murit si nici nu o sa moara, asa cum doresti sau te astepti tu!
Daca acest circuit s-ar fi sustinut din cotizatiile membrilor "seriosi" ca tine poate ca asa s-ar fi intamplat.
Spun "seriosi" ca tine ptr. ca una a fost intelegerea noastra si altfel ai procedat tu!
Daca toti modelilstii sunt la fel de seriosi ca tine atunci cu siguranta nu o sa functioneze/supravietuiasca nimic legat de acest sport.
A doua parte a subiectului este interesanta!
Aceasta postare a fost editata de Buggy-man: 05 September 2006 - 09:14 AM
#5
Postat 04 September 2006 - 06:51 PM
-Si de ce sa ne intereseze nevoile celor 4-5 piloti care tin steagul sus afara, ca si si asa au! Ca, altfel, cum ? De unde ? Si tot ei tin si Camp. in spate! Si mai vrei stistici ! Pune mana si vino la bataie si-ti intocmim noi statisticile!
-Cum avu-se tara pace..........se ridica un mitone........
faur senior
VICECAMPION EUROPEAN 2006 !!!
#6
Postat 05 September 2006 - 01:23 AM
evident ca merge ceva mai lenta dezvoltarea dar sa fim seriosi. Numa ce apar magazine care sa si ofere cate ceva bun. Nu mai vorbim de faptul ca acesta e un hobby scump si pt generatia noua. Acestia trebuie sa ajunga la bani mai seriosi ca sa isi permita aceasta distractie.
Oricum se misca lucrurile si la noi deci nu cred ca se poate zice ca exista clase care sunt "pe moarte" ca tot se vor gasi oameni carora sa le placa.
Eu cred ca este de apreciat ca exista persoane care au curajul sa merga la concursuri internationale si sa concureze avant in vedere dezavantajul care il avem prin lipsa de antrenament serios si echipament autohton. Acesti oameni se straduiesc si fac ceva pentru acest hobby. Eu ii admir.
#7
Postat 05 September 2006 - 07:27 AM
mizzone, la 4 Sep 2006, 16:22, a spus:
......si daca stii, care e treaba?!?.....parca numai tu????........
O stiti mai multi, dar cand e vorba sa "dati piept cu dusmanul", va faceti mici si va duceti acasa.....in rest , taiasca forumul, aici ne dam bashtani si plini de principii, pe ecran e mult mai simplu sa fii viteaz.....in plus, nickul ne da siguranta scutului de grosimea unui deget, in spatele caruia ne ascundem ca copiii....
In orice caz, momentul cu pricina este cel mai rusinos moment din viata mea: un exemplu perfect de puci, cu complicitatea neimplicarii celor prezenti si cu ..."putere" de decizie data de functia lor la momentul respectiv....
si inca ceva.....colateral: ce dracu' mah nu renuntzi la pasareasca ta???!!!!?????.......nu poti spune mai in priza directa???
#8
Postat 05 September 2006 - 11:17 AM
Buggy-man, la 4 Sep 2006, 17:11, a spus:
Citeaza
Draga prietene, esti prost informat! Demon's Race nu a murit si nici nu o sa moara, asa cum doresti sau te astepti tu!
Daca acest circuit s-ar fi sustinut din cotizatiile membrilor "seriosi" ca tine poate ca asa s-ar fi intamplat.
Spun "seriosi" ca tine ptr. ca una a fost intelegerea noastra si altfel ai procedat tu!
Daca toti modelilstii sunt la fel de seriosi ca tine atunci cu siguranta nu o sa functioneze/supravietuiasca nimic legat de acest sport.
A doua parte a subiectului este interesanta!
in conditiile in care am fost unul din cei care am lucrat cot la cot cu cei care au amenajat DR, este o impertinenta crasa afirmatia conform careia eu as dori "moartea" DR-ului...serios?!!...cam cit timp a trecut de cind n-au mai alergat SIMULTAN mai mult de patru masini in sala aia?... :rolleyes:
bafta si minuni!
Aceasta postare a fost editata de mizzone: 05 September 2006 - 11:23 AM
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#9
Postat 05 September 2006 - 11:19 AM
Hobbyland, la 4 Sep 2006, 18:51, a spus:
-Si de ce sa ne intereseze nevoile celor 4-5 piloti care tin steagul sus afara, ca si si asa au! Ca, altfel, cum ? De unde ? Si tot ei tin si Camp. in spate! Si mai vrei stistici ! Pune mana si vino la bataie si-ti intocmim noi statisticile!
-Cum avu-se tara pace..........se ridica un mitone........
faur senior
...chiar asa...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#10
Postat 05 September 2006 - 11:21 AM
pitts, la 5 Sep 2006, 07:27, a spus:
mizzone, la 4 Sep 2006, 16:22, a spus:
......si daca stii, care e treaba?!?.....parca numai tu????........
O stiti mai multi, dar cand e vorba sa "dati piept cu dusmanul", va faceti mici si va duceti acasa.....in rest , taiasca forumul, aici ne dam bashtani si plini de principii, pe ecran e mult mai simplu sa fii viteaz.....in plus, nickul ne da siguranta scutului de grosimea unui deget, in spatele caruia ne ascundem ca copiii....
In orice caz, momentul cu pricina este cel mai rusinos moment din viata mea: un exemplu perfect de puci, cu complicitatea neimplicarii celor prezenti si cu ..."putere" de decizie data de functia lor la momentul respectiv....
si inca ceva.....colateral: ce dracu' mah nu renuntzi la pasareasca ta???!!!!?????.......nu poti spune mai in priza directa???
...e, vezi, de ce oare trebuie sa existe p-aci notiunea de "dusman"?...si, de ce sa "dam piept" cu el?...cui o folosi?...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#11
Postat 05 September 2006 - 11:28 AM
cu acest subiect, am dorit DOAR o cristalizare cit de cit pertinenta a unei idei de orientare pentru cei nou veniti: asa cum am spus initial, este foarte util sa stii cam pe ce model/clasa sa te apuci sa dai bani, si asta doar dintr-o asemenea statistica s-ar putea afla...
nu am dorit nici un moment sa dau "apa la moara" unora care n-au altceva mai bun de facut decit sa statueze, conform unor principii gresit fundamentate, ca doar ei detin adevarul absolut in auto-rc...ca s-au "trezit" acuma, unul sau altul, sa-si dea, care mai de care, "intelepciunea" pe taraba, ne scuzati...
ramine solicitarea initiala, cu argumentarile PUNCTUALE mentionate, cine are alte pareri de exprimat, dar care nu contin informatiile statistice cerute, sa-si deschida subiect separat, daca vrea sa dezbata chestiuni de reprezentare sau marketing...
mutlumesc pentru intelegere(?)...
bafta si minuni!
Aceasta postare a fost editata de mizzone: 08 September 2006 - 07:14 PM
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#12
Postat 05 September 2006 - 11:38 AM
mizzone, la 5 Sep 2006, 11:21, a spus:
bafta si minuni!
...observa rogu-te ca am pus INTRE GHILIMELE....
M-am referit la "dusman" la modul impersonal, adica nu am facut referire la persoane fizice; "dusman" poate fi si o atitudine gresita, o nerespectare a regulilor in general, etc-samd...tu stii foarte bine ce am vrut sa spun, dar, ca de obicei, iti place sa te "auzi" pe chat in eterna ta gargara abisala.........
A-propos: cu automodelismul cum mai zici ca stai?......banuiesc ca numai datorita activitatii tale sustinute comentezi asa de competent si 'telectual (cam) tot ce ruleaza la sectiunea auto....indiferent de scara sau sursa de propulsie....lumineaza-ma si da-mi peste nas cu ultimile tale rezultate din competitiile (ne)oficiale, oricare ar fi ele.....minuneaza-ma! :rolleyes:
#13
Postat 05 September 2006 - 11:45 AM
pitts, la 5 Sep 2006, 11:38, a spus:
mizzone, la 5 Sep 2006, 11:21, a spus:
bafta si minuni!
...observa rogu-te ca am pus INTRE GHILIMELE....
M-am referit la "dusman" la modul impersonal, adica nu am facut referire la persoane fizice; "dusman" poate fi si o atitudine gresita, o nerespectare a regulilor in general, etc-samd...tu stii foarte bine ce am vrut sa spun, dar, ca de obicei, iti place sa te "auzi" pe chat in eterna ta gargara abisala.........
A-propos: cu automodelismul cum mai zici ca stai?......banuiesc ca numai datorita activitatii tale sustinute comentezi asa de competent si 'telectual (cam) tot ce ruleaza la sectiunea auto....indiferent de scara sau sursa de propulsie....lumineaza-ma si da-mi peste nas cu ultimile tale rezultate din competitiile (ne)oficiale, oricare ar fi ele.....minuneaza-ma! :rolleyes:
...ghilimele, neghilimele, ma rog...
cit priveste activitatea, nu sint singurul care s-a retras din competitii, si asta din motive CLARE, insa nu cred ca activitatea mea trebuie luata in discutie aici, ci daca ceea ce am spus e adevarat sau fals...adica cu cifre(ca-n statistica, de!...)
ca asa...cu puneri "la colt", sau 'pe coji de nuca", doar pe vremea "domnului trandafir" se mai lucra...
si n-am comentat, am cerut o statistica, ARGUMENTIND, nu COMENTIND!
:wub:
bafta si minun i!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#14
Postat 05 September 2006 - 12:28 PM
1. O clasa care castiga teren de la an la an este 1/8 off-road, la toate sub-clasele care fac parte din aceasta categorie, IC Buggy, IC MT, IC ST, etc.. Categoric, 1/8 IC Buggy este pe primul loc, asta si datorita nenumaratelor concursuri care sunt organizate pentru aceasta clasa.
2. In plan opus avem 1/10 IC Track 235 mm. Cel mai bun exemplu este Campionatul European de 235 mm unde au fost prezenti doar 10 piloti! Deci, este o clasa care moare incet dar sigur!
3. O alta clasa care castiga teren este 1/10 IC Track 200 mm. Este o clasa superba care nu necesita un efort financiar foarte mare.
4. Indiscutabil 1/8 IC Track reprezinta clasa "regina" pentru tot ce inseamna automodele RC. Personal cred ca aceasta clasa nu o sa mora niciodata!
5. 1/10 Electric Touring este si va ramane cea mai frumoasa clasa din categoria automodelelor electrice.
6. 1/10 Electric PRO: Se pare ca suntem printre putinele tari unde se mai alearga aceasta clasa. Personal cred ca ar trebui scoasa din calendarul competitional al seniorilor! Eventual sa ramana la juniori.
7. 1/12 Electric Track si EB: Idem ca la pct. 6.
8. 1/18 Electric Touring: pentru fun este ok, pentru CN cred ca trebuie sa ne mai gandim. Eventual sa ramana doar pentru CR si juniori.
9. 1/10 Electric Off-road (2 si 4 wd): este o clasa interesanta, in Romania sunt destul de multi care alearga la aceasta clasa si cred ca merita mai multa atentie.
In concluzie:
1. Ar trebui sa eliminam din CN-Seniori urmatoarele clase: 1/10 Electric PRO; 1/8 IC Track 2WD; 1/10 IC track 235 mm; 1/12 Electric Track si EB; 1/18 Electric Touring.
2. Pentru clasele care raman sa avem mai multe etape, cel putin 3. Adica: 1/8 IC Track 4WD; 1/10 IC Track 200 mm; 1/10 Electric Touring; 1/8 IC Buggy; 1/10 Electric Off-road - 2si 4WD.
Stiu ca doare, insa asta este adevarul gol-golut! Am incarcat calendarul intern cu toate clasele posibile si imposibile si ne miram ca nu mai sunt concurenti! Am redus numarul etapelor si ne miram ca suntem 3 - 4 sportivi!
Separat, putem gandi un calendar pentru juniori unde putem sa lasam toate clasele!
Asta este parerea mea!
Aceasta postare a fost editata de Buggy-man: 05 September 2006 - 12:31 PM
#15
Postat 05 September 2006 - 05:58 PM
ex: MT
nu stiu cum s-ar putea introduce clasa asta daca nu stii cati ar vrea sa concureze la ea....
daca s-ar stii numarul participantilor(daca e!) poate ar mai aparea inca cativa pana la anul
cred ca ceva de genu vrea mitzi....
MITZI esti pus pe treaba tata si nu stii la ce clasa sa ne bati?!!!
sau
ex:1/10 200 mm termic
eu chiar sunt curios pe cati i-as putea alerga la anul http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif poate cu ajutorul unei statistici ar mai venii inca o victima...cine stie....
:D
pace si armonie :angry:
#16
Postat 05 September 2006 - 09:19 PM
In ceea ce priveste clasele de 1/10 Touring si micro pentru pista din Buc ex (si sper ca nu se supara nimieni) sunt foarte indicate motoarele stock si cred ca ar merita organizat si un concurs special de asa ceva doar ca sa vedem cam cati amatori ar fi !!!!

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#18
Postat 06 September 2006 - 09:28 AM
asa. acum, daca stim cam care sint clasele susceptibile de o dezvoltare cit de cit semnificativa, ce s-ar intimpla daca am evalua/inventaria traseele sau pistele care se preteaza acestor clase, in plus, la ce clasa este pertinent sa cautam a organiza un traseu nou?
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#20
Postat 06 September 2006 - 02:09 PM
pp@ul, la 6 Sep 2006, 11:05, a spus:
pana la urma tu o sa ajungi la bugetul fiecarui pilot sau ceva de genu ... :)
pai, asta chiar era rolul subiectului, daca n-ai fost atent: o baza pentru dimensionarea si directionarea bugetului fiecaruia dintre noi; deci, da, "pina la urma", statistica era solicitata pentru bugete...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#21
Postat 06 September 2006 - 09:58 PM
Nu poti spune "ar tebui sa eliminam", ci doar sa propui. Daca-i democratie, sa fie pana la capat. Locatiile pt. 2007 nu s-au solicitat si atribuit inca, nu s-a discutat proiectul Camp. 2007 si Reg. tehnic 2007 si nu s-a comunicat la MTS. Mai e.
-Parerea mea personala este sa mentinem toate clasele care se regasesc in calendarul EFRA pt 2007 si sa vedem daca ramane loc si pt. clase noi, care n-au avut confirmare inca. Iar 1/12 EB este mama si ABC-ul pilotajului!
-Ridicarea Conc. National al copiilor la rang de Camp. Nat. este ideea mea (si o vehiculez deja de mai bine de un an). Ar fi cea mai eleganta rezolvare si ar elimina acea prevedere a Reg. care spune ca juniorul poate alerga cu modelul seniorului. Cu amendamentul ca un junior (tare, sau cum o fi el) poate participa in acelasi an calendaristic si la jun. si la sen. ?
-Clasa 1/10 235mm, nu moare inca. CE din 2007 se va desfasura in D si are deja o data f. bine stabilita. In 2004 au fost 17 piloti, in 2005 37, in momentul in care ne-am inscris n-aveam de unde sa stim ca vor fi doar 10. Oricum pt. cei care au mai putine date despre comp. internationale, sa stiti ca de regula conteaza cam primii 10-15, in comp. mari si primii 5 in cele cu un numar mai mic. (Ca sa nu mai spunem ca in Camp. intern se bat cam aceeasi 2 sp.)
-Camp. intern in mai multe etape nu va putea fi suportat de cluburi. Si am mai avut deja 2 experiente de acest gen in 2004 si 2005 cu 4, respectiv 3 etape cand in afara de Arad si Buc. (alias Cristi si Gabi si comp.) care au facut efortul si au venit, nu am vazut alti participanti (scuze, organiz. a fost si el prezent). Efort financiar gratuit! Decat 3 etape in RO , unde stim cum stam, atunci mai bine 1 si restul in Comp. internationale. Cei care au luat parte la astfel de manifestari, imi vor da dreptate fara echivoc.
-Pana la urma, Miti a aruncat o piatra in lac (parca-l vad cum sta si jubileaza) am pornit de la o statistica si am ajuns la CN 2007. Sunt 2 chestiuni total diferite. La Bicaz, Criti Necula a inmanat tuturor celor prezenti acolo, situatia CN 2007 pana la acel moment. In mod sigur a finalizat-o la ora aceasta si il rog pe aceasta cale s-o posteze aici. Iaca asa il multumim si pe Miti si facem public in acelasi timp si ce s-a intamplat in 2006. Transparenta totala.
-Dupa DR din primavara, am deschis o discutie despre clasele stock. Ea s-a impotmolit la un moment dat, dar vreau sa va spun ca ele au numarul cel mai mare de participanti, tocmai din cauza materialului ieftin. Daca exista interes, putem relua discutia.
-Propun deschiderea unui topic cu subiect "Camp. nat. 2007" , dar atentie, drept de vot nu vor avea decat reprezentantii cluburilor cu CIS. Sau reprezentantii acestora.
faur senior
VICECAMPION EUROPEAN 2006 !!!
#22
Postat 07 September 2006 - 09:45 AM
A fost o parere personala si nu o decizie!
Exista clase care sunt extrem de importante, dar pentru juniori, genul 1/12 sau 1/10 PRO.
Mai mult, avem clase care nu au legatura cu EFRA si care ocupa timp si spatiu.
In legatura cu 1/10 IC 235 mm: este impropriu sa mai avem aceasta amestecatura, 235 cu 200. In primul rand, cei care detin 200 mm refuza sa mai participe in conditia in care nu ai nici o sansa sa te lupti cu 235mm. Pentru o masina de 235mm elimin 10 de 200mm!?
In comcluzie, sustin varianta de a avea mai putine clase in calendar si cu mai multe etape.
#23
Postat 07 September 2006 - 09:39 PM
In 2003 si 2004 cand au fost 3 si respectiv 4 etape, numarul concurentilor la 1/8 4wd a fost de peste 10, anul asta cu o singura etapa au fost 7(2wd) si 8(4wd), ce concluzie ar fi?
Clasa 1:10 termic clar trebuie delimitata, mai exact 200mm, altfel nici la anul nu vor fi mai mult de 2 la start, eu si inca doi bolnavi de aceasta clasa am facut deja achizitii in acest sens, daca se alerga amestecat nu are sens, participam doar afara.
O propunere interesanta a fost aceea ca banii de participare la o etapa sa fie incasati de clubul organizator, sunt pentru, poate mai scapam odata de captive si campioni din carton la aceasta clasa care nu are legatura decat cu Amara si tratamentul cu namol pt anumite persoane, toaca bani aiurea in detrimentul unor etape in plus la clase cu adevarat interesante, juniori saliveaza dupa modele si bosorogii scosi din productie in alte vremuri cred inca in 1mai muncitoresc... la munca tataie sau la Antipa.
Mai pe scurt lasati vrajeala cu competitiile externe ca nu sunt obligatorii, nu e nimeni obligat sa mearga afara si nici altii sa-i sustina, intern e o problema, mai bine economie si macar 1 PISTA decenta, altfel nu-si cumpara nimeni model performant sa alerge cainii prin parcuri, excludem cateva clase care sunt reprezentate foarte slab sau etape fara sens gen captive, si cu economiile facute as dona si eu si sigur si altii intr-o pista indiferent ca ar fi on road sau off road.
Pana acum as vota(daca ar conta) cam asta:
1.macar 2 etape pt 1:8 4wd si 1:10 termic 200mm(fara 235mm)
2.un demers clar pt o pista onroad termic, eventual prin investie la Pucioasa prin marirea acesteia sau orice alta varianta reala nu sf-uri
bulan si magie!
Mugen MBX5T - Ninja MR28 / Xmod Evo / Tamiya TT01 Drift Specifications
#25
Postat 07 September 2006 - 10:44 PM
-Dar daca nici in 2006 cu Camp. intr-o etapa (nici acum nu ati facut public procesul verbal, cu cine a propus si cum s-a hotarat asta !!!!!), nu am avut jucatori, credeti ca cu 2 sau 3 vor fi mai multi?
-Ce ma surprinde este subtirimea discutiei si raspunsurile la comanda. Cupa RO n-a avut nici o comp. in 2006. Ea este baza piramidei. cu comp. locale, care costa putin ca participare (deplasare, materiale, fara taxe) unde piloti de la cat. 1-a in sus sa nu aiba drept de participare si unde modelele ieftine sa aiba pondere.
-Pt. Arad care de ani de zile isi adjudeca titlurile puse in joc cu zdrobitoare scoruri de 8,9,10 chiar la 1 nu este o mare scofalceala Camp. in mai multe etape. Votul final il vor da Cluburile din tara. Ma indoiesc ca CSTA sa fie de acord cu asta, la fel ca si celelalte cluburi departamentale. Nici chiar FRMd nu va agrea ideea. Problema mare nu este cea de a avea Camp. in mai multe etape, ci de a avea mai multi participanti, locatii si personal specializat si calificat.
-Mizi rade in continuare. De la ce am plecat si la ce am ajuns! Binevenita este aici si parerea oficiala a forului tutelar. Si statistica tot nu a aperut inca! D-l secretar?
faur senior
VICECAMPION EUROPEAN 2006 !!!
#26
Postat 08 September 2006 - 12:28 AM
100% materialele de concurs, taxe, deplasari si alte chestii le platesc eu, ma indoiesc ca la clubul la care activati nu va sunt decontate anumite cheltuieli, asta cu 99 puteti sa o puneti pe forum la catavencu...
Prin intermediul RHC-ului pot participa la competitii si atat, dar nu ma deranjeaza, m-as simti jenat sa iau din banii copiilor, juniorilor, si sa-mi decontez benzina sau cazarea. E doar o observatie, este adevarat ca la seniori (oameni maturi si care isi pot asigura prin munca, frauda sau dat in cap, banii necesari pt a participa), se deconteaza deplasarea, care include transport, cazare si masa? Cam este nu? Pai si juniori care nu beneficiaza de posibilitatea de asi asigura prin mijloace proprii partea financiara necesara, cum ramane? Hai sa facem un test la anul si sa anulam aceste decontari la seniori, facem pariu ca se strang ceva banuti pt o pista cat de cat sau ar exista o competitie revitalizata la juniori?
Daca maine nu ar mai fi RHC mi-as face propriul club sa pot participa independent, sa las in pace cluburile cu bugetele lor si asa mici.
Nu o spun cu rautate, insa nu spuneti tot si un neavizat poate chiar crede ca totul e chiar asa cum spuneti, mai exista si alte puncte de vedere, si clar mentinerea si in forma actuala a competitiilor este facuta in mare parte din bugete individuale si foarte private, care nu-si gasesc nici un suport pe mentalitatea enuntata.
O fi aruncat Mizzone bolovanul, dar nu cred ca intelegeti unde bate, nu cred ca vrea o lista, ci mai degraba sa vada unde si daca mai are sens, sau poate chiar nu are ce face...posibil, dar nu cred.
bulan si magie!
Mugen MBX5T - Ninja MR28 / Xmod Evo / Tamiya TT01 Drift Specifications
#27
Postat 08 September 2006 - 08:32 AM
Savage4fun, la 8 Sep 2006, 00:28, a spus:
... :o ...nu, bre, ikonete, candidez ... la ... "subiectul anului"...
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
dincolo de diversele abordari si puncte de vedere, ramine totusi problema, asa cum BINE ai intuit, rostului/sensului de a mai baga(sau nu) bani in auto-rc, cita vreme sintem tot mai putini(ca asta-i realitatea, chiar daca vor unii s-o recunoasca, sau nu...)
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#28
Postat 08 September 2006 - 09:57 AM
Serios vorbind, mai mult decat sa cer parerea pasionatilor ce sa mai fac?
Am avut un topic special in care am cerut parerea tuturor, in legatura cu etapele de concurs si surpriza, scor zdrobitor, de 10 la 1!!!!!
Oare cine a votat impotriva?
Deci, 99% din pasionati vor mai multe etape.
Ca nu putem organiza mai multe etape la toate clasele este adevarat, dar macar sa o facem la clasele principale.
Pentru 1/10 IC Track, este absurd sa elimin din joc 10 sportivi pentru unul singur. In acest moment avem un singur sportiv care trage cu 235 mm respectiv Cristi. ATENTIE MARE, TOTI CE CARE AU 200 MM REFUZA SA MAI PARTICIPE DIN CAUZA CA SUNT AMESTECATE CLASELE.
Eu stiu cel putin 4 sportivi care si-au achizitionat 1/10 200 mm pentru a participa la CN dar cu conditia sa nu se mai traga cu 235 mm.
Oricat am incerca sa ridicam aceasta clasa (235mm) nu o putem face. Va amintesc doar cateva din motivele pentru care aceasta clasa nu mai prezinta interes:
- este aproape la fel de scumpa ca si 1/8;
- numarul sportivilor la nivel european a scazut dramatic;
- nu e nici cal nu e nici magar (daca intelegeti ce vreau sa spun).
Mihai are mare dreptate, hai sa gandim ceva constructiv pentru automodelismul intern, sa gandim un campionat care sa atraga cat mai multi sportivi, iar acest lucru se poate face numai prin mai multe etape.
#30
Postat 10 September 2006 - 07:59 PM
-Celor care trag tare acum, trebuie sa le reamintesc ca noi am tras ca sa nu lasam sportul asta sa moara atunci cand ei se mai jucau inca!
-Vad ca reprezentantii FRMd. nu si-au exprimat inca parerea. Ma indoiesc ca nu au stiinta de acest subiect! Ar fi deosebit daca s-ar implica, am avea si o parere oficiala. S-au ne e frica de ea?
-Oricum am intoarce=o, faptele raman. Este al treilea an de framantari si balanta (zdrobitor), tot spre vest se inclina. Nu credeti ca ar fi mai bine sa incercati sa vedeti de ce este asa, sa vedeti cum ati putea sa ajungeti la rezultatele noastre si sa ingropati definitiv securea? Buggyman a avut la un moment dat o tentativa care urma un vechi dicton: daca nu-i poti invinge, incearga sa tii faci prieteni. A mers pala la alt dicton care spune ca, mi-e prieten Platon, dar mai prieten mi-e adevarul.
-Mihai sa stii ca n-ai dreptate, inventarul CSM Arad pt. auto este 0 si nici materiale consumabile nu s-au cumparat ioc de cand exista sectie auto aici (1997). Iti doresc ca in 2007 sa cheltuiesti pt. materiale barem atat cat am cheltuit noi in 2006. Si sa nu trebuiasca sa vinzi nimic!
-Chiar nu vreti sa-i dati satisfactie lui Mizi? Nu am toate rezultatele de la ultima etapa, ca as face-o eu! Sau cineva are ceva de ascuns?
-Adevarul este, ca la cat avem de trudit zilnic pt. ca sa supravietuim in aceasta soc. de consum, exact aceste discutii pline de venin ne lipsesc. D'a vorba ceea: Cine ti-a scos ochiul? Fratele. D-aia ti l-a scos asa adanc!
faur senior
VICECAMPION EUROPEAN 2006 !!!