Remorcher cu aburi fost St. Canute
#194 Guest_Kaboom_*
Postat 21 December 2006 - 03:31 AM
Si asa arata una din fetele cabinei placata cu primul strat. Intre timp am placat toata cabina, dar nu am mai facut poze. Urmeaza sa trec la stratul 2, adica niste ancadramente tot din mahon care despart ferestrele cabinei, usile etc.
-va urma-
-va urma-
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Kaboom: 21 December 2006 - 03:31 AM
#200 Guest_Kaboom_*
Postat 25 February 2007 - 11:13 PM
Pentru ca am facut coca altfel decat prevedea planul, nu se mai potriveste piesa originala care acoperea parapetul (in poza stanga sus).
Asa ca am decupat alta din placaj dupa ce am trasat noua forma a prorei cu un creion.
Asa ca am decupat alta din placaj dupa ce am trasat noua forma a prorei cu un creion.
Imagini atasate
#205 Guest_Kaboom_*
Postat 26 February 2007 - 02:08 AM
Ce poti face:
Dai vopseaua in straturi subtiri cu o pensula fina, intre straturi slefuiesti.
Sau iti faci un suflai (a.k.a. airbrush) din 2 tevi la 90 de grade, tinute de o bucata de lemn gaurita.
Sau, mai simplu, vopsesti cu vopsea spray (vezi la magazinele auto).
Dai vopseaua in straturi subtiri cu o pensula fina, intre straturi slefuiesti.
Sau iti faci un suflai (a.k.a. airbrush) din 2 tevi la 90 de grade, tinute de o bucata de lemn gaurita.
Sau, mai simplu, vopsesti cu vopsea spray (vezi la magazinele auto).
#206
Postat 26 February 2007 - 01:23 PM
eu am folosit la un phantom vopsea auto, dar ca sa prinda peste tot trebuie sa dai cu spritz chit ( se gaseste si spray pe la magazinele care importa vopsea) pe lemnul slefuit, lasi sa se usuce, slefuiesti cu smirghel 1000 sau 2000, degresezi, aplici vopseaua in mai multe straturi.
daca curge slefuiesti zona cu smirghel 1000 sau 2000 apoi revopsesti
aceesi tehnica merge sa vopsesti si plasticul (forex) mai putin ABS
daca curge slefuiesti zona cu smirghel 1000 sau 2000 apoi revopsesti
aceesi tehnica merge sa vopsesti si plasticul (forex) mai putin ABS
tel.0745026562
#209
Postat 26 February 2007 - 09:33 PM
Slefuiesti bine ,curetzi apoi cu o carpa umeda de praf,dai un strat de nitrolac mai gros la pensula,apoi dupa uscare chituiesti.Dupa ce ai finisat,slefuit,mai dai un strat de nitrolac ,mai subtire si uniform de data asta,apoi dupa uscarea lacului poti sa te apuci de vopsit,cu aerografu' sau cu un suflai.
...tabula crasa, mortua est!
#210
Postat 26 February 2007 - 10:10 PM
la nave de lemn care o sa ia contact cu apa, deci la modele RC procedez in felul urmator:
daca lemnul trebuie vopsit, deci nu ramine in culoarea s-a natur, eu il impregnez in interior si exterior cu rasina epoxi. Apoi aplic pe exterior o tesatura de fibra de sticla foarte subtire (<80g/mp). Daca se lucreaza curat si se scoate aerul cu o rola de cauciuc lucrarile de slefuit ramin in cadru normal.
Din experienta pot sa spun ca lemnul, oricit de bine este impregnat lucreaza cu timpul si apatitia fisurilor nu poate fi evitata. Cu metoda cu fibra de sticla aceasta problema nu existe. Pe fibra de sticla urmeaza apoi grunduirea si lacuirea.
Eu vopsesc modelele cu grund de autoturisme, iar vopseaua o aplic cu o rola de burete (Obi, Praktiker), iese foarte frumos si nu curge. Vopseaua este be baza de rasina sintetica.
Succes!
daca lemnul trebuie vopsit, deci nu ramine in culoarea s-a natur, eu il impregnez in interior si exterior cu rasina epoxi. Apoi aplic pe exterior o tesatura de fibra de sticla foarte subtire (<80g/mp). Daca se lucreaza curat si se scoate aerul cu o rola de cauciuc lucrarile de slefuit ramin in cadru normal.
Din experienta pot sa spun ca lemnul, oricit de bine este impregnat lucreaza cu timpul si apatitia fisurilor nu poate fi evitata. Cu metoda cu fibra de sticla aceasta problema nu existe. Pe fibra de sticla urmeaza apoi grunduirea si lacuirea.
Eu vopsesc modelele cu grund de autoturisme, iar vopseaua o aplic cu o rola de burete (Obi, Praktiker), iese foarte frumos si nu curge. Vopseaua este be baza de rasina sintetica.
Succes!

Ajutor


Raspuns nou


Citare Multipla















