diferente intre Mig 15 si 17
#2
Postat 08 June 2006 - 06:39 AM
#5
Postat 12 June 2006 - 09:46 PM
o poza super-tare :rolleyes:
nu stiam ca mif-17 a avut deja motor cu postcombustie. marca numa de la mig-21 mMRF a inceput fortajul. sau am stiut eu gresit?
PS
mig-17 mai are in plus o contraderiva.(see on the burta avionului spre spate, ca la mig-21 dar e mai tiny.)
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de jester: 12 June 2006 - 09:48 PM
#6
Postat 13 July 2006 - 03:04 AM
cu stima,
florin
#7
Postat 16 July 2006 - 01:17 PM
ampenajul orizontal este situat cam la nivelul aripii,adica e mai jos si e asemanator celui de pe mig-21, avionul e bimotor.
pe aripa are un ditamai cutit aerodinamic, 1 la numar.
la ultima varianta de mig-19, tubul pitot de sub botul avionului e eliminat, iar in priza de admisie apare un mic con de transformare fix. astea arata de unde a plecat mig-21,acesta fiind asemanator cu predecesorul sau, dar cu aripi delta, con de transformare mai mare si mobil, fuzelaj alungit.
Imagini atasate
#8
Postat 16 July 2006 - 01:51 PM
jester, la 16 Jul 2006, 13:17, a spus:
"conul ala de transformare" (????????)) e de fapt carenajul antenei radarului!...nu transforma nimic, doar adapostea niscai electronice!
Jesterule draga, citeste inainte sa te lansezi, ca netul e plin de fapte!........io le stiu ca le-am atins si vazut pe cand zburau de-adevaratelea...
#9
Postat 16 July 2006 - 01:53 PM
ciobelix, la 13 Jul 2006, 03:04, a spus:
cu stima,
florin
...nu erau actionate cu sarme, ci cu tije!!!
Asta a fost si mirarea vesticilor la Farnborough 1988: MiG 29 facea tot ce facea F16, dar FARA FLY-BY-WIRE!!!!
#11
Postat 16 July 2006 - 03:22 PM
http://www.airliners.net/search/photo.sear...inct_entry=true
#13
Postat 16 July 2006 - 07:08 PM
jester, la 16 Jul 2006, 13:17, a spus:
...prototipul lui MiG21 avea tot aripa in sageata.....
No offense man, ....numai asa, de dragul adevarului istoric. :D
#14
Postat 16 July 2006 - 08:16 PM
si eu ziceam cu ce difera, nu ce functiuni are fiecare piesa.
mig-19
iar asta e ala fara "conulet" radar,electronica, ce o fi, si cu tub pitot sub bot tot de pe linkul lui pitts.
tot mig-19
Aceasta postare a fost editata de jester: 16 July 2006 - 08:23 PM
#15
Postat 16 July 2006 - 11:48 PM
Citeaza
Asta a fost si mirarea vesticilor la Farnborough 1988: MiG 29 facea tot ce facea F16, dar FARA FLY-BY-WIRE!!!!
@pitts nu ca te-as contrazice( ca banuiesc ca ai dreptate) dar daca se refera la documntarul de pe Discovery unde erau puse in comparatie Sabre cu Mig-ul aia chiar ziceau ca erau actionate prin SARME ( sau cel putin asa tin eu minte )
P.S. daca a mai vazut cineva documentarul sa confirme sau infirme afirmatia mea
#18
Postat 14 August 2006 - 07:09 PM
avionului sint legate la un computer central care in functie de comenzile date de catre pilot prin joystick comanda partea hidraulica a suprafetelor de comanda(directie,eleroane,profundor).
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.