Modelism - RHC Forum: diferente - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

diferente intre Mig 15 si 17

#1 Useril este offline   ciobelix 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 297
  • Inregistrat: 12-March 06

Postat 07 June 2006 - 10:25 PM

rog pe cei ce se pricep sa imi spuna si mie care sunt diferentele dintre Mig 15 si Mig 17, fiindca eu nu sesizez nici o diferenta exterioara.
cu stima,
florin
ciobelicz neboonu trage cu tunu
0

#2 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 08 June 2006 - 06:39 AM

17 e mai lung decat 15; 17 are bordul de atac al aripii in dubla sageata, iar sageata e mai mare decat la 15; 17 are cate trei cutite aerodinamice/aripa;....mai vezi incastrarea in fuselaj a bordului de scurgere;....la 17 capatul de plan este aproape rotund;....la 17 , pe frana aerodinamica (fuselaj) se afla carenajul verinului de actionare-la 15, nu......si tot asa :D
No brain, no headache.....
0

#3 Useril este offline   ciobelix 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 297
  • Inregistrat: 12-March 06

Postat 08 June 2006 - 10:18 PM

ce viteze max prind cele 2?
ciobelicz neboonu trage cu tunu
0

#4 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 09 June 2006 - 07:19 AM

Ambele sint subsonice.Primul prinde 1030km/h si al doilea 1113km/h.
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

#5 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 12 June 2006 - 09:46 PM

mig-17 are aripa mai in fata decat mig-15.

o poza super-tare :rolleyes:

nu stiam ca mif-17 a avut deja motor cu postcombustie. marca numa de la mig-21 mMRF a inceput fortajul. sau am stiut eu gresit?

PS

mig-17 mai are in plus o contraderiva.(see on the burta avionului spre spate, ca la mig-21 dar e mai tiny.)

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1150141573.jpg

Aceasta postare a fost editata de jester: 12 June 2006 - 09:48 PM

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#6 Useril este offline   ciobelix 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 297
  • Inregistrat: 12-March 06

Postat 13 July 2006 - 03:04 AM

@pitts, frana aerodinamica adica cum? am vazut un documentar despre Mig 15. Rezistent avion, dar la viteza sa ampenajele si eleroanele erau actionate tot cu "sarme". La care s-a schimbat treaba? la M17 sau 19? Si venind vorba de MiG 19, el cu ce e diferint, in afara de faptul ca este mult mai mare?
cu stima,
florin
ciobelicz neboonu trage cu tunu
0

#7 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 16 July 2006 - 01:17 PM

mig-19 e primul avion din gama MiG capabil sa depaseasca viteza sunetului.
ampenajul orizontal este situat cam la nivelul aripii,adica e mai jos si e asemanator celui de pe mig-21, avionul e bimotor.
pe aripa are un ditamai cutit aerodinamic, 1 la numar.
la ultima varianta de mig-19, tubul pitot de sub botul avionului e eliminat, iar in priza de admisie apare un mic con de transformare fix. astea arata de unde a plecat mig-21,acesta fiind asemanator cu predecesorul sau, dar cu aripi delta, con de transformare mai mare si mobil, fuzelaj alungit.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1153048662.jpg

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#8 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 16 July 2006 - 01:51 PM

jester, la 16 Jul 2006, 13:17, a spus:

, iar in priza de admisie apare un mic con de transformare fix. astea arata de unde a plecat mig-21,acesta fiind asemanator cu predecesorul sau, dar cu aripi delta, con de transformare mai mare si mobil, fuzelaj alungit.

"conul ala de transformare" (????????)) e de fapt carenajul antenei radarului!...nu transforma nimic, doar adapostea niscai electronice!
Jesterule draga, citeste inainte sa te lansezi, ca netul e plin de fapte!........io le stiu ca le-am atins si vazut pe cand zburau de-adevaratelea...
No brain, no headache.....
0

#9 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 16 July 2006 - 01:53 PM

ciobelix, la 13 Jul 2006, 03:04, a spus:

@pitts, frana aerodinamica adica cum? am vazut un documentar despre Mig 15. Rezistent avion, dar la viteza sa ampenajele si eleroanele erau actionate tot cu "sarme". La care s-a schimbat treaba? la M17 sau 19? Si venind vorba de MiG 19, el cu ce e diferint, in afara de faptul ca este mult mai mare?
cu stima,
florin

...nu erau actionate cu sarme, ci cu tije!!!
Asta a fost si mirarea vesticilor la Farnborough 1988: MiG 29 facea tot ce facea F16, dar FARA FLY-BY-WIRE!!!!
No brain, no headache.....
0

#10 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 16 July 2006 - 02:08 PM

poza aia de a postat-o jester nu spune nimica ,este doar o macheta.
pitts are dreptate ,mig19 avea radar in bot ,dar carenajul antenei radar nicidecum nu arata ca in poza postata de jester.
o sa revin cu o poza sugestiva.
flying is my life...
0

#11 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 16 July 2006 - 03:22 PM

ia cu paine jesterule draga: "cu" si "fara" ...."con de transformare"..... :D
http://www.airliners.net/search/photo.sear...inct_entry=true
No brain, no headache.....
0

#12 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 16 July 2006 - 07:06 PM

jester, la 12 Jun 2006, 21:46, a spus:

. parca numa de la mig-21 mMRF a inceput fortajul. sau am stiut eu gresit?

....da, ai stiut gresit! :D
No brain, no headache.....
0

#13 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 16 July 2006 - 07:08 PM

jester, la 16 Jul 2006, 13:17, a spus:

. astea arata de unde a plecat mig-21,acesta fiind asemanator cu predecesorul sau, dar cu aripi delta, con de transformare mai mare si mobil, fuzelaj alungit.

...prototipul lui MiG21 avea tot aripa in sageata.....
No offense man, ....numai asa, de dragul adevarului istoric. :D
No brain, no headache.....
0

#14 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 16 July 2006 - 08:16 PM

silviule ce-i daca e maketa, nu reprezinta acelasi avion? acuma conu ala nu e el cu scop de transformare, asa e, dar este. am vazut si mig-19 fara conuletul ala. poza din linkul lui pitts, acelasi avion ca cel reprezentat de maketa.
si eu ziceam cu ce difera, nu ce functiuni are fiecare piesa.
mig-19



iar asta e ala fara "conulet" radar,electronica, ce o fi, si cu tub pitot sub bot tot de pe linkul lui pitts.




tot mig-19

Aceasta postare a fost editata de jester: 16 July 2006 - 08:23 PM

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#15 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 16 July 2006 - 11:48 PM

Citeaza

...nu erau actionate cu sarme, ci cu tije!!!
Asta a fost si mirarea vesticilor la Farnborough 1988: MiG 29 facea tot ce facea F16, dar FARA FLY-BY-WIRE!!!!

@pitts nu ca te-as contrazice( ca banuiesc ca ai dreptate) dar daca se refera la documntarul de pe Discovery unde erau puse in comparatie Sabre cu Mig-ul aia chiar ziceau ca erau actionate prin SARME ( sau cel putin asa tin eu minte )


P.S. daca a mai vazut cineva documentarul sa confirme sau infirme afirmatia mea
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#16 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 17 July 2006 - 07:42 AM

Pt doritorii de detalii am o carte (format .pdf) despre mig 15, cu descrieri detaliate. MI si v-o trimit pe email.

big
FROGS CAN FLY!
0

#17 Useril este offline   ciobelix 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 297
  • Inregistrat: 12-March 06

Postat 14 August 2006 - 10:16 AM

@RedBaron are dreptate, despre acel documentar vorbesc, iar aia au zis sarme nu altceva (tije). ce e aia fly by wire? despre ce fir e vorba?

Aceasta postare a fost editata de ciobelix: 14 August 2006 - 10:18 AM

ciobelicz neboonu trage cu tunu
0

#18 Useril este offline   Skyspy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1501
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 14 August 2006 - 07:09 PM

Fly by wire e denumirea comenzii unui avion care are un joystick in locul mansei dintre picioare(nu va ginditi la prostii :) ).Senzorii pentru navigatie si stabilitatea
avionului sint legate la un computer central care in functie de comenzile date de catre pilot prin joystick comanda partea hidraulica a suprafetelor de comanda(directie,eleroane,profundor).
A dracului dom-le cum se extinde si poluarea asta.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu