firma tunning motoare
#2
Postat 10 May 2006 - 04:14 PM
#4
Postat 12 May 2006 - 08:32 AM
#5
Postat 12 May 2006 - 08:32 AM
Aceasta postare a fost editata de LooSeR: 12 May 2006 - 08:34 AM
#7
Postat 12 May 2006 - 08:58 AM
O fi zis la misto in interviu de 1000cp si eu ca prostu l-am crezut :o)
#8
Postat 12 May 2006 - 09:02 AM
Dar!!! orice ai face nu poti sa scoti 1000cp din motorul standard.
De ce crezi ca si-a rupt sebi transmisia?????
Prea multi cai.

#13
Postat 23 May 2006 - 09:16 AM
1. daca dai ca exemplu subaru, avem la noi in club un subaru sti 1000hp, motor subaru sti 2.0l (deci zboara porcii)
2 spuneai de turatii mari, nu o sa scoti niciodata 1000 de cai putere la relanti
3 "viata foarte scurta", abureala!
si in concluzie. ultimul generatie de nitrous oxide iti da un surplus de 1000hp. acest sistem de n2o nu iti scurteaza viata motorului (modificat) daca stii cand si cum sa il utilizezi. deci daca vrei sa avem o discutie non-aberanta, iti spun cum faci porcii sa zboare si fara NOS. daca nu, acesta o sa fie ultimul meu post aici. ciao!
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de flying123: 23 May 2006 - 09:23 AM
#17
Postat 25 May 2006 - 04:21 PM
nu stiu unde ai putea gasi poze cu sti-ul. pot sa-i fac o poza in weekend daca vrei. butelia e pusa pe integra type R. nu mi-e frica cu ea intre scaune, era mult mai bine in portbagaj dar e nasol cu politia. oricum peste ea o sa vina plastice custom, mai e mult de lucru..
Aceasta postare a fost editata de flying123: 25 May 2006 - 04:25 PM
#20
Postat 26 May 2006 - 10:59 AM
Un alt sfat, daca tii la motor nu pune filtru cilindric sau conic. Sunt bune dar nu la noi, lasa sa treaca mai mult aer in motor dar in RO nu prea merge ca avem praf la greu si cred ca-ti dai seama unde ajunge praful ala.
Ai mai avea inca o optiune, sa schimbi toata tubulatura ( tot esapamentul) cu ceva cu diametru mai mare. Mai castigi si din asta dar nu f mult.
Aceasta postare a fost editata de WarMK: 26 May 2006 - 11:00 AM

#21
Postat 26 May 2006 - 07:35 PM
chip tuning.. ok ca sa iti faci o idee. un ecu (computeru) standard exploateaza motorul aproximativ 80,85% din capacitatea lui. daca reprogramezi computeru poti atinge 100%. asta depinde de meseria celui care o face. din cauza asta nu ti-as spune da sau nu.. nu ii cunosc. nu stiu cat valoreaza 1 secunda pentru tine. probabil ca ai scoate cu (mai putin de)1 secunda la 0-100km.
@warmk
tot sistemul de evacuare gros de 2.5" (de la HKS) mi-a dat 24 de cai in plus. cu toate ca ma asteptam la mai mult, se simpte enorm.
Aceasta postare a fost editata de flying123: 26 May 2006 - 07:38 PM
#27
Postat 29 May 2006 - 08:14 AM
@Bikerul
cam la orice motor ii trebuie un quick-tuning la ecu inainte de race, te-ai prins? e ca si cum i-ai zice harta traseului.
Aceasta postare a fost editata de flying123: 29 May 2006 - 08:27 AM
#30
Postat 29 May 2006 - 10:56 AM
flying123, la 29 May 2006, 08:14, a spus:
Deci sa inteleg ca nu pot sa ma duc de capu meu si sa-i cer cine stie ce? Toate tevile pentru evacuare + galerii sunt calculate? inteleg ca trebuie sa fie pentru capacitatea cilindrica a motorului dar se mai calculeaza si altceva?