Modelism - RHC Forum: motoare termice - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

motoare termice pentru atunci cand nu suna bine...

#1 Useril este offline   DAMOC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 52
  • Inregistrat: 11-March 06

Postat 19 April 2006 - 11:17 PM

deschid acest subiect pentru cei care au intampinat probleme in utilizarea motoarelor termice si bineinteles pentru cei care, prin experienta lor, ar putea sa le curme suferinta primilor!!!
0

#2 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 April 2006 - 11:22 PM

next
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#3 Useril este offline   DAMOC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 52
  • Inregistrat: 11-March 06

Postat 19 April 2006 - 11:23 PM

Am un motor Mvvs de 8 cc.
Dupa o pauza cam lunga (6 luni) nu mai functioneaza la fel: se tureaza foarte greu, este tot timpul innecat oricat as incerca sa reglez amestecul, nu ajunge la turatia maxima (se opreste la accelerare) etc.
M-ar ajuta mult un manual ( pe al meu l-am ratacit) sau ceva sfaturi.

Cu respect.
0

#4 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 20 April 2006 - 12:17 AM

Nu cunosc amanunte despre ce ai acolo concret, dar patesc asta anual la motorul meu. Un SuperTigre de 5cc. La mine e problema de ce ramane in motor daca nu-l curat bine inainte de "conservare". Zic de combustibilul ramas peste tot, inclusiv in motor. Poate nu-i cazul la tine, dar la mine mereu ramane ceva nerezolvat.
Problema se rezolva de la sine dupa pornirea si turarea la maximum pe perioada a 1-2 minute. Cred ca de vina e uleiul de ricin care ramane depus si intarit fie in motor fie pe la carburator. E o pelicula de care motorul scapa greu. Posibil sa fie tot asta si la tine. Sau poate nu. Mai vezi pareri si succes in tot ce faci!
Sfatul meu ar fi sa pregatesti serios motorul pentru perioadele lungi de inactivitate. O sa ajungi la un compromis...
Bafta.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#5 Useril este offline   DAMOC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 52
  • Inregistrat: 11-March 06

Postat 20 April 2006 - 07:21 PM

multumesc Ovidiu pentru sfaturi.
Eu am pornit motorul anu acesta, am facut ceva zboruri.
daca se incalzeste bine intradevar merge mai bine(nu bine!).
dupa ce se raceste 10-15 min de pauza, o ia de la capat cu simptomele.
0

#6 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 20 April 2006 - 07:40 PM

N-ai pentru ce sa-mi multumesti. Cu atat mai mult cu cat nici macar n-am nimerit-o... Se pare ca alta e problema la tine. Speram sa intervina cineva cu mai multa experienta sa-ti dea niste sfaturi. E greu fara sa mai faci niste teste sau fara sa vezi pe viu despre ce-i vorba. Pot fi multe motive pentru comportamentul ala ciudat. Inclin sa cred ca e vorba de uzura dar sper sa nu fie asta. Asteapta poate apare cineva, o sa-ti ceara mai multe detalii dar in final o sa-ti dea sfaturi corecte.
Spor la treaba!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#7 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 20 April 2006 - 09:02 PM

Ai schimbat bujia, elicea sau combustibilul?...daca nu, atunci iti sugerez sa pui totusi o bujie noua!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#8 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 20 April 2006 - 09:48 PM

DAMOC, la 19 Apr 2006, 23:23, a spus:

Am un motor Mvvs de 8 cc.
Dupa o pauza cam lunga (6 luni) nu mai functioneaza la fel: se tureaza foarte greu, este tot timpul innecat oricat as incerca sa reglez amestecul, nu ajunge la turatia maxima (se opreste la accelerare) etc.
M-ar ajuta mult un manual ( pe al meu l-am ratacit) sau ceva sfaturi.

Cu respect.

Asa facea MVVS-ul meu de 4cc . Incearca sa strangi jicorul de relanti. Il strangi si accelerezi ... daca se opreste repeti procedura pana nu se mai opreste cand accelerezi si incepe sa aiba reprize bune. Reglajul asta il faci cu motorul cald.
Daca se opreste la relanti inseamna ca ai strans prea mult.
DT
0

#9 Useril este offline   DAMOC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 52
  • Inregistrat: 11-March 06

Postat 21 April 2006 - 08:19 PM

Astazi am desfacut carburatorul si Ovidiu a avut dreptate..am gasit un dopulet de nu stiu ce chiar in capat...am clatit cu benzina si acum merge destul de bine: tureaza pana la maxim si sta constant. Reprizele nu sunt f. bune dar cred ca nici nu era suficient de cald.
Oricum si bujia are deja 8-9 luni am sa o schimb si vedem dupa.
0

#10 Useril este offline   DAMOC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 52
  • Inregistrat: 11-March 06

Postat 21 April 2006 - 08:21 PM

Viteza bate-o vina!!
Dopul era in capatul jigler-ului de amestec.
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
0

#11 Useril este offline   DAMOC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 52
  • Inregistrat: 11-March 06

Postat 23 April 2006 - 11:54 AM

intrebare:
exista reglaje diferite ale moto in cazul acrobaticelor fata de trainere?
0

#12 Useril este offline   unX 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Banned
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 25-November 05

Postat 25 April 2006 - 10:29 AM

difera motoarele, in primul rand. combustibilul(procente)...shi apoi reglajele (asta daca folosesti acelashi motor :o)
0

#13 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 25 April 2006 - 10:47 AM

Chiar daca folosesti exact acelasi motor, ai diferente de viteze si diferente de tractiune (necesar), precum si necesitatea unui raspuns diferit a motorului (tractiunii) la diferite viteze. Din aceste motive, strict cu acelasi motor trebuie sa folosesti alte elici, alt pas, ale diametru, alta geometrie a palei. Trebuie, evident sa ai alt reglaj la motor. Nu am luat in calcul alt carburant, care da peste cap calculele anterioare.
0

#14 Useril este offline   DAMOC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 52
  • Inregistrat: 11-March 06

Postat 03 May 2006 - 09:15 AM

Tocmai fac rodajul la un motor de 10 cc Magnum.
La o tura desfacut jigler-ul tot scuipa o tona de ulei. E normal?
0

#15 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 03 May 2006 - 12:04 PM

DA e normal.
Nici un motor nu scuipa mai mult ulei decit maninca, la motoare de 10 se pune rezervor de cel putin 250g, asa ca rezulta suficient ulei mai mult sau mai putin ars. In carburantii, in diferite proportii cu alte uleiuri, se pune si ricin, nu pentru o ungere buna (exista sintetice mult mai bune), ce in special pentru pelicula, nu participa la ardere (nu face combustie la temperatura de detonare a metanolului), si implicit face pelicula de ungere dupa care este aruncat (ne ars) prin esapament.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu