LEGE pentru toata lumea
#1
Postat 22 February 2006 - 11:27 PM
PRIMA MASINA VENITA PE AERODROM VA ADUNA ABSOLUT TOATE ECHIPAMENTELE DE RADIOCOMANDA, RESPECTIV EMITATOARELE. ACESTEA VOR FI DEPUSE IN MASINA IN MOD ORDONAT IN ORDINEA SOSIRII, DE COMUN ACORD, CIVILIZAT SI RIDICATE PE MASURA DESFASURARII ZBORURILOR, DAR NU MAI MULT DE 4 PILOTI SIMULTAN, CARE RIDICA EMITATOARELE SI ZBOARA IN ACELASI TIMP, URMAND SA SE PREGATEASCA URMATOAREA SERIE DE PATRU CARE VA RIDICA EMITATOARELE DUPA PREDAREA CELOR DIN SERIA PRECEDENTA.
Cred ca in acest mod evitam orice fel de probleme. Mai adaug aici si faptul ca pilotii trebuie sa zboare grupat, cu o distanta de min 3 metrii intre ei, sa anunte politicos cu voce tare momentul cand decoleaza(DECOLEZ)(TAKE OFF) si cand aterizeaza(Aterizez)(Landing). Pilotii comunica intre ei orice problema intervenita in zbor pentru a putea degaja zona de aterizare a modelului cu probleme.
In rest sa avem parte de bunadispozitie, glume si cat mai multe zboruri.
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wub.gif :D :D
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#2
Postat 23 February 2006 - 08:22 AM
in alta ordine de idei, stii foarte bine ca intre "galactici" nu prea apar probleme de acest gen, asa ca mie cam greu sa vad acum aplicabilitatea/justetea acestui MOD de rezolvare a problemelor...
bafta si minuni!
Aceasta postare a fost editata de mizzone: 23 February 2006 - 08:24 AM
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#3
Postat 23 February 2006 - 08:41 AM
#4
Postat 23 February 2006 - 08:57 AM
Este utopie curata ceea ce propui. Desi io unul, m-as bucura nespus de mult sa devina realitate, mi-e greu sa cred ca se va intampla asa ceva. Obiectiunile sunt multiple. Mizzone a punctat una. Alta ar fi ca daca io unul as ajunge primul, parca nu mi-ar conveni sa gazduiesc in masina si sa am grija de douaj' de emitatoare! Mi-e sila si de balamucul propriu, d'apoi...
Si propunerea lui Yak va ramane de domeniul dorintelor pure. Ar fi mai mult decat perfect sa existe mult discutatul club/cabana/copertina/ etc. Nu vad cum, deocamdata.
Pana una-alta, tot bunul simtz ne va feri (oare?) de probleme radio.
#5
Postat 23 February 2006 - 09:01 AM
nu cred insa ca trebuie neaparat sa existe un teren privat, mai degraba ar putea fi utila o rulota dezafectata, de exemplu, care sa fie pe post de "turn de control", dusa vineri seara(sau simbata dimineata) la cimp, si luata duminica seara, dar de lucrul asta nu se poate ocupa un singur om, deja exista acest proiect pentru citiva, sper sa nu mai dureze prea mult pina la materializare.
am spus rulota si nu o baraca stabila, din motive legate de absenta unui TEREN privat dedicat exclusiv zborului rc, ca(of-of!) in tara aia civilizata de la vest...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#6
Postat 23 February 2006 - 09:19 AM
Aceasta postare a fost editata de Yak 52: 23 February 2006 - 09:41 AM
#7
Postat 23 February 2006 - 09:20 AM
si-o masa cu-o umbrela v-ar rezolva situatia. alaturi un panou de afisat frecventele.
e greu de adus o masa si o umbrela c-un panou in masina?
iar fiecare vine cu carligul de rufe de acasa cu frecventa inscriptionata vizibil.
Simplu si ieftin.
Aplicabil pe orice camp fara sa fie nevoie ca cineva sa tracteze ditamai rulota. Nu ca n-ar fi rulota idee buna... dar din cate am inteles, mai simplu e mai bine!
MIG-29
#8
Postat 23 February 2006 - 10:07 AM
MIG-29, la 23 Feb 2006, 09:20, a spus:
Da. E greu.
Si cu rulota e greu. Desi ar fi nemaipomenit.
Dar io unul, nu vad pe cineva care sa fie "de servici" in fiecare sambata si duminica si sa trambaleze rulota de-a lungul Bucurestiului.
Dar, cred ca s-ar putea vorbi la CLN sa fie lasata undeva langa hangare sau in fata cladirii.
...Vise...
Dar ce misto ar fi!
#9
Postat 23 February 2006 - 10:44 AM
MIG-29
#10
Postat 23 February 2006 - 01:01 PM
#11
Postat 23 February 2006 - 01:04 PM
#12
Postat 23 February 2006 - 01:09 PM
Numa cacand se vine la camp, tre inspectate masinile deja venite si identificat folia cu inscrisul.
Hai neamule, sa va vand "rovigneta cu canale", sa ma pricopsesc si io!!
#13
Postat 23 February 2006 - 01:16 PM
acest lucru ar trebui indreptat/corectat/realizat printr-o mai buna disciplinare a celor care acced fenomenul rc, inca de cind sint in stadiul celebru de "doo lemne si-o batista, pot veni si io la pista?..." insa acest lucru e destul de greu daca se va continua aducerea in peisajul rc niste nou-veniti de la care, e adevarat, nu trebuie avute asteptari initiale supradimensionate, dar nici abordari bazate exclusiv pe entuziasm si lejeritate...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#14
Postat 23 February 2006 - 02:09 PM
#15
Postat 23 February 2006 - 02:14 PM
Valteras, la 23 Feb 2006, 13:09, a spus:
Numa cacand se vine la camp, tre inspectate masinile deja venite si identificat folia cu inscrisul.
Hai neamule, sa va vand "rovigneta cu canale", sa ma pricopsesc si io!!
vreau io! de ce n-ai zis ca ai, pin-acuma?
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#16
Postat 23 February 2006 - 02:16 PM
_vlad, la 23 Feb 2006, 14:09, a spus:
zboara tu, nu trei ore incontinuu, ci doar 20 minute, si mai vedem dup-aia cita rabdare mai trebuie...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#17
Postat 26 February 2006 - 06:46 AM
De ce nu se utilizeaza eticheta cu canalul ce vine odata cu statia? Este mare si vizibila. Este gratuita....sau deja platita....Nu trebuie decat atasata la antena.....zic si eu.
#18
Postat 26 February 2006 - 09:21 AM
Se poate si asa ?, la 26 Feb 2006, 07:46, a spus:
De ce nu se utilizeaza eticheta cu canalul ce vine odata cu statia? Este mare si vizibila. Este gratuita....sau deja platita....Nu trebuie decat atasata la antena.....zic si eu.
Nu prea exsista asa ceva la produsele europene!
Cu rabdare si ciocan.
#19
Postat 26 February 2006 - 11:28 AM
Nu prea exsista asa ceva la produsele europene![/quote]
Si ce-i asa mare lucru sa-si tipareasca fiecare pe o foita autocolanta numarul canalului sau frecventa si s-o puna in ... batul statiei ? :D
... si cand vezi un steag cu o cifra care flutura in vant ... e clar ca cineva are intentii de ... emisie. Totu-i sa respecte TOATA LUMEA [u]regula[/u] ! :D
Ca probabil si aia de peste [/B]balta[B] au ajuns la asta din motive similare. Nu? :D
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#20
Postat 26 February 2006 - 11:33 AM
#21
Postat 26 February 2006 - 11:36 AM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#22
Postat 26 February 2006 - 11:44 AM
#23
Postat 26 February 2006 - 11:47 AM
Vaccineaza-te sa ... nu cumva ... :D
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#24
Postat 26 February 2006 - 01:45 PM
ca sa puteti citi si peste un an ce frumos a-ti scris voi de jiji in subiectul cu siguranta....
@domdoctor
uite sa-ti descriu un caz curent de zbor pe camp.15-20 de piloti ,fiecare cu frecventa in varful batului ,rasfirati pe 100 m fiecare cu modelul pe sus.
apare unu care vrea sa decoleze se duce la fiecare pilot pe camp ,incepe si trage de antena acestuia ca sa vada canalul inscris pe hartiuta din bataia vantului ,deranjeaza 10 piloti si pana termina uita ce frecvente a citit si o ia de la capat.
tabela e sfanta.
#25
Postat 26 February 2006 - 02:32 PM
SILVIU66, la 26 Feb 2006, 13:45, a spus:
... poate ajunje jijel ... presedinte :o ...
@silviu, n-am zis ca steagu' din batu' antenei elimina ... tabela... :D
E o chestiune de disciplina la ... camp!
Vii la camp cu steagu'n bat, cu canalu' si frecventa scrisa pe el, si cand ajungi la locu' cu ... pricina verfici si tabela si te treci pe ea sau ma rog, te trece cine e de ... serviciu ! :D
Voi zburati la Clg sau ma rog..., unde mai vin si alti pasionati de zbor RC si acolo unde-s mai multi de 2-3, se impune respectarea unor reguli, in mod obligatoriu. Zic si ... io!
Eu am noroc deocamdata ... , :D ca unde zbor io, nu-i nici tzipenie de om pe o raza fe fo 3-4 Km, da' nici nu pot impartasi :( bucuria zborurilor decat cu cameramanul de finu'miu si evident cu fii'mea, cu care ma duc de regula la zbor ! Deocamdata !!
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#26
Postat 26 February 2006 - 04:20 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#27
Postat 26 February 2006 - 04:35 PM
Dom*PROFESOR, la 26 Feb 2006, 17:20, a spus:
Posteaza frate la subiectul tau, ala cu "Legea"...daca tot e lege...CLAR? :rolleyes:
Cu rabdare si ciocan.
#28
Postat 26 February 2006 - 05:47 PM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#29
Postat 26 February 2006 - 06:06 PM
Daca la camp este mai multi zburatori, fiecare cu canalu' lui si fara riscul teoretic de suprapunere sau macar de adiacentza a canalelor, care e problema ??? :wub: De ce sa predea omu' statia, cand ea e garantata ca si ecart de frecventa si riscu' de bruiaj este nul ? Doar asta e rolul canalelor, NU ? Sa separe in mod FERM, spatiul RF si sa faca posibila evolutiile simultane. Pai nu d-aia se chinuie producatorii sa faca delimitarile tehnice de 10 KHz la FM si de 20 KHz la AM, intre canalele adiacente ???
Poate ma lamuriti si pe mine, ca dpdv tehnic nu reusesc sa prind ideea.
Stima,
PS: E ca si cum ai pune sa mearga masinile cate una pe cate o strada ca sa nu se ciogneasca. Cand de fapt ele au loc toate, daca fiecare respecta niste principii (tehnice) acceptate unanim atat de producatori cat si de utilizatori.
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#30
Postat 26 February 2006 - 06:38 PM
semneaza
Ciupanezu
Aceasta postare a fost editata de gicosu: 26 February 2006 - 06:47 PM