Modelism - RHC Forum: de la electric la termic.. - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

de la electric la termic..

#31 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 26 January 2006 - 07:33 PM

veteranul (ca)calimero ti-l pun la dispozitie, asa cum il tin si pt copii dla palat ca sa invete pe el.

@doctor_proxi nu e bine sa dai la misto sfaturi pt incepatori, ca el nu se prinde. nu sunt sigur daca ai facut la misto si afirmatia

Citeaza

Pai da, pentru ca era statie de avioane aia si aia emitea in sus. Nu ai vazut ca sunt statii separat pentru avioane si pentru masini

sau @dilli :

Citeaza

proxy,nu vreau sa te contrazic .da' io stiam ca alea de avioane emit lateral,nu?..parca,datorita curburii pamantului..era un studiu legat de chestia asta ,facut de japonezii aia de la nacamichi(nush dac-am scris bine).si ziceau astia acolo ca undele radio se propaga tangential circumterestru..ma rog,s-ar putea sa nu fi inteles eu bine.

cat priveste statiile de masini,alea da,emit in jos..da' ai omis ceva..undele se propaga vertical si dup-aia se imprastie in toate partile,nu?deci e tot lateral!


http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif

daca nu, sunteti varza fratilor,va recomand sa veniti la noi la Palat la radioclub, la domnul Dinca, care e super de treaba. acolo veti afla foarte multe de la o persoana avizata cu multi ani de experienta

Aceasta postare a fost editata de teo: 26 January 2006 - 07:42 PM

Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#32 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 26 January 2006 - 07:42 PM

Mersi Teo ptr oferta, am sa ma gindesc ce am de facut, deocamdata ceva in capul meu se petrece, virusul face mutatii banuiesc caci..devine destula de instable situatia, ba vrea...avion, baaaa vrea heli mic, electric ca si Dragonul dar cu pitch variabil ptr ca...mi s-a spus de catre cineva de pe forum ca reglarea altitudinii din pitch dar cu turatie constanta, este mult mai fina si precisa si...virusul a facut cumva ca doresc si chestia asta, dar trebuie sa aleg intre avion si heli (oricum asta prin primavara poate caci acum abia conduc Dragonul).

Antidot cine are ?! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif:D)))
0

#33 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 26 January 2006 - 07:49 PM

Citeaza

Microbul la mine a fost si ramine constant in intensitate (nu creste) si anume ramine la a zbura heli-urile electrice mici de indoor plus ture cu masinute automodele electrice prin casa si cam atit, am condus dragonul f bine in spatiul mare.

@Dan2 ca si un flash-back. recunosti cuvintele?
iti aduci aminte ce ti-a zis Silviu???
Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#34 Useril este offline   Doctor Proxy 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 09-September 04
  • Gender:Male

Postat 26 January 2006 - 07:59 PM

teo, la 26 Jan 2006, 19:33, a spus:

daca nu, sunteti varza fratilor,va recomand sa veniti la noi la Palat la radioclub, la domnul Dinca, care e super de treaba. acolo veti afla foarte multe de la o persoana avizata cu multi ani de experienta

Te rog frumos sa nu ma faci varza. Vin eu la palat la radio club sa vorbim cu domnul Dinca sa vezi ca diferenta intre statiile de masinute si statiile de aero.

Unde si cand ne intalnim ?

Am experienta mare si am zburat mult, am stat 10 ani la radioclub cand tu erai mic si am ajutat copii de acolo . Asa ca stiu tot.
pentru cazuri ungerte, parola mea e doctorproxy. Nu ezitati sa ma chemati.
0

#35 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 26 January 2006 - 08:03 PM

sunteti tare caraghiosi amandoi :D
dar nu mai faceti la caterinca cu incepatorii ca o iau de buna
faceti va rog un desen cum ziceti voi ca s-ar propaga undele, ca sa ma cac pe mine de ras :D :D

Aceasta postare a fost editata de teo: 26 January 2006 - 08:09 PM

Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#36 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 26 January 2006 - 08:08 PM

Dan2, la 26 Jan 2006, 19:42, a spus:

...
Antidot cine are ?! :D:D)))

Tre' sa-ti faci ... anticorpi !! Da' chestiile astea nu se obtine decat ...zburand !! Ca o faci cu heli sau cu ... haveon sau cu alta zburatoare, depinde doar de tine !! B) :D :D

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#37 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 26 January 2006 - 09:21 PM

Aha deci zburatul e antodidotul booon...se rezolva, oricum repar eu ceea ce altii n-au reusit, voi dresa virusul (nu are el voie sa-si faca de CAP). Asa cum am reusit sa lupt contra virusului a ceea ce se numeste dragoste, am inteles ce este din punct de vedere chimic, am inteles ca NU prea are cum sa dureze, am reusit ceea ce altii doar la 60 ani reusesc sa inteleaga.

Voi reusi si cu virusul numit modelism :D))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))), inteleg sa ceara si el de mincare daaaa` nu sa..ma bage in saptamana oarba ca nu-i merge.

In alte ordine de idei voi alege helicopter cu pitch variabil dar asta in primavara cred, oricu mersi la toti ptr sfatul referitor la avion.

In ultimul rand Teo Si don Proxy, terminati-va va rog cu cearta caci nu este bine.
0

#38 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 27 January 2006 - 08:05 AM

Alteratshu, la 26 Jan 2006, 21:42, a spus:

Statistic vorbind, s-a constatat ca in randul automodelistilor, emisia peste 1Watt afecteaza o anumita parte intima a corpului, creind anumite discutii...tocmai datorita orientarii in jos a emisiei radio!

de asta cred eu ca automodelismul off-road este sport extrem.

Citeaza

Asa cum am reusit sa lupt contra virusului a ceea ce se numeste dragoste, am inteles ce este din punct de vedere chimic, am inteles ca NU prea are cum sa dureze, am reusit ceea ce altii doar la 60 ani reusesc sa inteleaga.


asta e mai tare decat orice motor termic ,cum ai reusit?
flying is my life...
0

#39 Useril este offline   dili 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 19-April 05

Postat 27 January 2006 - 09:23 AM

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai de capu' nostru!


Va roooog,corectati-ma daca gresesc!..A,fara legatura,mai traieste Etaju?Daca da,sa-i dea careva un bip..acu' e de el..
Trece lebedele-n zare.....
io ma uit....
ele dispare..
0

#40 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 27 January 2006 - 12:37 PM

Dan2, la 26 Jan 2006, 19:42, a spus:

deocamdata ceva in capul meu se petrece, virusul face mutatii banuiesc caci..devine destula de instable situatia, ba vrea...avion, baaaa vrea heli

Poti sa le imbini pe ambele intr-un singur model.
Iti recomand o macheta (sau semimacheta) a avionului HARRIER, care decoleaza si aterizeaza ca un elicopter.
Cu piese de ultima generatie il poti construi foarte usor si cred ca e destul de docil. Echipat cu doua turbine si ajutaje variabile e mai tare ca orice heli.
Ai avantajul ca desi zbori cu el ca orice aeromodel poti face si combat si aterizari la punct fix.
Bineinteles dupa ce zbori si cu un trainer termic, ca se te acomodezi cu manevrele acrobatice, utile pentru combat.

Aceasta postare a fost editata de MADA: 27 January 2006 - 01:07 PM

0

#41 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 27 January 2006 - 12:40 PM

Si o poza.

Fisiere atasate


0

#42 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 January 2006 - 02:23 PM

Pacat si de subiectul acesta. Ar fi putut fi extrem de instructiv................
0

#43 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 27 January 2006 - 02:33 PM

Exista in forum mai multe subiecte pe tema asta. Inclusiv subiectul tau cu telemasterul de la KitReview. Asa ca nu era nimic nou.
DT
0

#44 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 29 January 2006 - 12:14 AM

O sa ma mai gandesc deocamdata ce si cum, vad eu ce iau in primavara ca sa zbor si eu cot la cot cu profesionistii.
Pana la urma era buna vorba mea de la Siguranta cum ca incepatorii sa fie intr-un loc, avansatii in altul dar daca se permite asa, aia e ce sa facem.
0

#45 Useril este offline   D3xt3r_Jr. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1284
  • Inregistrat: 15-May 04

Postat 29 January 2006 - 09:41 AM

Dan2, la 29 Jan 2006, 01:14, a spus:

Pana la urma era buna vorba mea de la Siguranta cum ca incepatorii sa fie intr-un loc, avansatii in altul .

cum sa pui incepatorii intr-un loc si avansatii in altu asta e mai rau decat comunismu. pai daca avansatii stau si isi vad de treaba lor si ii lasa pe incepatori de capu lor tu ce crezi ca o sa se intample????
accidente cu caru, ca vine oricare isi ia ditamai Extra 300 su motor pe benzina de 100cc cu anvergura de 3m de fibra de sticla e are 5 kile tot, statie daia profi da el nu a mai pus in viata lui mana pe o statie habar nu are ce e ala servo, receptor, quartz, sau etc.
ia da-ti cu parerea ce o sa se intample???
tocmai asta aia profesionisiti stau cu incepatorii sa ii invete. mai era unu pe la tomberon care zicea ca cel mai bine inveti experimentand(ia invata experimentand la racheto, sa vezi cum in maxim 1 saptamana esti la spital fara deste)
cel mai bine se invata de la altu(cel putin in sportu asta)

Aceasta postare a fost editata de D3xt3r_Jr.: 29 January 2006 - 09:42 AM

Schimbat Nick in Dexter_Jr ca sa resetam numaru de mesaje
0

#46 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 29 January 2006 - 09:44 AM

MADA, la 27 Jan 2006, 12:37, a spus:

Iti recomand o macheta (sau semimacheta) a avionului HARRIER, care decoleaza si aterizeaza ca un elicopter.
Cu piese de ultima generatie il poti construi foarte usor si cred ca e destul de docil. Echipat cu doua turbine si ajutaje variabile e mai tare ca orice heli.
Ai avantajul ca desi zbori cu el ca orice aeromodel poti face si combat si aterizari la punct fix.

Ma indoiesc!.....
1. De ce sugerezi tu DOUA turbine?.ca sa complici lucrurile-si asa destul de complicate???
2. Avionul mare este DEOSEBIT DE DIFICIL de stapanit in hovering...crezi tu ca va fi docil ca macheta????
3. Pentru zbor si hovering, nu este de ajuns sa folosesti (sa zicem ca poti realiza) cele 4 ajutaje orientabile; Harrier-ul mai are ajutaje la capul planurilor, in bot si la baza directiei, toate cu canalizare de la (unicul) motor, si toate cuplate la mansa si palonier....
De aia zic: MA-NDOIESC!!!
No brain, no headache.....
0

#47 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 31 January 2006 - 01:55 AM

D3xt3r_Jr.

Dar cine crezi ca sta dupa incepatori ?! Ceilalti vin sa zboare cu ale lor nu..sa stea sa dea lectii ca nu de aia vin ei acolo. Nu vine ala cu avionul lui sa-l lase pe bara ca sa ma invete pe mine.
Sta dupa unu care-l stie sau e planuit asta, restul isi vad de ale lor, iar daca incepatorul da drumu la ala aiurea ce iese ? Buleala americana nu alta.
Iar raspunsul o sa fie "pai nu voi sunteti de acord sa fie toti la un loc si incepatori si avansati?" http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif))). Incepatorul nu e vinovat caci are voie sa dea drumu acolo la ce vrea dupa regula, ceilalti accepta asta stiind ca oricind incepatorul poate face dezastrul involuntar.
0

#48 Useril este offline   Roger 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 26-January 06

Postat 31 January 2006 - 08:20 AM

Dan2, la 31 Jan 2006, 01:55, a spus:

Dar cine crezi ca sta dupa incepatori ?! Ceilalti vin sa zboare cu ale lor nu..sa stea sa dea lectii ca nu de aia vin ei acolo. Nu vine ala cu avionul lui sa-l lase pe bara ca sa ma invete pe mine.

Ai fost tu pe camp unde ne strangem si nu te-a ajutat nimeni ?????? Toti astia care zboara acum la un moment dat au fost ajutati la un moment dat de cineva care stia. Dupa curul meu au stat pana acum fro 10 oameni ....
Asta poate sa iti confirme orice modelist pus pe treaba fie el si incepator. Nu trebuie decat sa iti iei sculele si sa apari la camp ...

Aceasta postare a fost editata de Roger: 31 January 2006 - 08:22 AM

0

#49 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 February 2006 - 03:44 AM

Dan2, la 26 Jan 2006, 13:17, a spus:

Baieti in noaptea asta o mica revelatie am avut apoi rapid un gind m-a strabatut, microbul adanc s-a instalat in celulele nervoase si anume sa-mi cumpar un aeromodel termic, ce ziceti ? sfaturi ? Piper termic de la robbe e bun ? Nu vreau jucarele mici ci serios, nervos, fum, viteza + o statie acatarii, eventual un RC T-4AII 35 MHz ptr inceput.

Dan2, ai zburat termice pana acum?
daca nu ai zburat atunci te sfatuiesc sa nu alegi viteza, fum si senzatii tari... o simpla decolare si aterizare cu trainer iti vor da suficiente senzatii tari...

MIG-29
0

#50 Useril este offline   Dan2 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 30-December 05

Postat 03 February 2006 - 10:05 PM

N-am zburat niciodata cu termice.
Ma gindesc ca in martie poate-mi vine un piper termic din Germany.
Trainer fiind ce ?

Aceasta postare a fost editata de Dan2: 03 February 2006 - 10:06 PM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu