Modelism - RHC Forum: structura motodelta - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

structura motodelta o opinie avizata

#1 Useril este offline   fan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 22-January 06

Postat 22 January 2006 - 03:16 PM

Pot sa cer si eu o opinie ? Sau aici e un club inchis ?
Referitor la trike-ul din poza :
- e suficient de sigur ?
- merita sa construiesc asa ceva ?
- motorul pare destul de mic ( si ca greutate si ca putere ) il poate identifica cineva ?

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1137935816.jpg

TWITT .......... ( The Wing Is The Thing )
0

#2 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 22 January 2006 - 06:02 PM

forumul e cat se poate de deschis, fi binevenit.
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#3 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 22 January 2006 - 06:23 PM

Forumul este in mod clar deschis. Regula de baza este bunul-simt, si asta se poate vedea din regulament. Suntem aici cativa care veghem la asta.

Acum:
triciclul din poza este unul foarte usor. Mie personal nu imi place acest gen, la modul general, pt ca sunt cam slabute (ok, si eu sunt unul maaaare - no coment). In plus are cateva chestii care nu-mi plac in mod special:
- lipsa frana roata
- comanda gaz pusa aiurea - pe contrafisa frontala. Se pune la piciorul drept si se dubleaza cu una la mana.
- lipsa suspensie

Motorul nu mi-e clar dar oricum daca are vreo17 cp merge. La acest ansamblu se foloseste o aripa de zbor liber, de regula.


big.
FROGS CAN FLY!
0

#4 Useril este offline   Matteo_Tgv 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 38
  • Inregistrat: 22-October 04

Postat 22 January 2006 - 06:33 PM

Salut,

chestia aia rezista in urmatoarele conditii:

1. Pista perfecta (nu ai nici o sansa altfel);
2. Aripa lenta;
3. Sa folosesti materiale de aviatie.

Altfel, te rupi cat ai zice peste.

Se zboara in lume destul cu asa ceva, dar parerea mea e ca alea sunt niste gioarse. Am avut si eu tot felul de ciudatenii de-a lungul timpului si iti spun din experienta ca nu se merita sa zbori cu asa ceva.

Motorul nu-mi dau seama ce e. Poate un motor mic, de genul celor care se pun pe paramotoare (simonini, de exemplu) sau un motor luat de la alte minuni si avionizat (de ex. motocicleta). In nici un caz nu e unul dintre motoarele care sunt folosite in mod normal pt. motodelta.

Iar, sa te apuci sa construiesti este o adevarata aventura. Nu te sfatuiesc. Tot din experienta iti spun. La sfarsit vei constata ca te-a costat, una peste alta, mai mult decat daca iti luai unul gata facut, iar performantele si confortul zborului vor fi mult sub o scula pe care ai putea, de exemplu, sa o cumperi de undeva de-a gata.

Iar daca o sa spui ca nu ai bani sa-ti iei unul de-a gata, am un singur sfat: ori ai rabdare si strangi in cativa ani si-ti iei o scula buna, ori renuta la ideea de a zbura. Suna neplacut ceea ce iti spun eu acu, insa, probabil vei vedea mai tarziu cata dreptate am.

Vezi ca sunt destule oferte bune de motodeltaplane prin tara. La 1500 Euro, la 2500 Euro, la 5000 Euro si mai sus, pe diverse tipuri de buzunare.

Insa: inainte sa-ti iei scula, fa scoala. Cu motodelta se moare foarte usor daca nu esti coprespunzator pregatit. Nici nu-ti dai tu seama! Insa, e drept. odata ce vei fi invatat sa zbori cum trebuie, motodelta este, de departe, cel mai sigur si cel mai iertator aparat de zbor.

Bafta,
Matteo
0

#5 Useril este offline   z@x 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 13-January 05

Postat 22 January 2006 - 08:25 PM

@Matteo_Tgv
Iar daca o sa spui ca nu ai bani sa-ti iei unul de-a gata, am un singur sfat: ori ai rabdare si strangi in cativa ani si-ti iei o scula buna, ori renuta la ideea de a zbura. Suna neplacut ceea ce iti spun eu acu, insa, probabil vei vedea mai tarziu cata dreptate am.

Vezi ca sunt destule oferte bune de motodeltaplane prin tara. La 1500 Euro, la 2500 Euro, la 5000 Euro si mai sus, pe diverse tipuri de buzunare.

Insa: inainte sa-ti iei scula, fa scoala. Cu motodelta se moare foarte usor daca nu esti coprespunzator pregatit. Nici nu-ti dai tu seama! Insa, e drept. odata ce vei fi invatat sa zbori cum trebuie, motodelta este, de departe, cel mai sigur si cel mai iertator aparat de zbor.


subscriu la cele de mai sus
maaaaare adevar ai grait

Aceasta postare a fost editata de z@x: 22 January 2006 - 08:35 PM

0

#6 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 22 January 2006 - 10:42 PM

Daca vrei sa te apuci de treaba am o voalura de delta de vinzare!!!!
0

#7 Useril este offline   Drakkar 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 14-June 04

Postat 22 January 2006 - 11:34 PM

Te inteleg ca vrei sa incepi sa zbori cat mai repede, dar ceea ce trebuie sa ai in vedere in permanenta este urmatorul fapt: nu uita ca in aviatie nu se greseste major de doua ori!
Ai rabdare, incepe cu scoala. Intre timp poti sa sa strangi banutii...chiar daca iti cumperi o pasare impreuna cu altcineva. Oricum nu e bine sa iesi la zbor singur, indiferent de aparatul pe care zbori: delta de liber sau cu motor, parapanta sau orice alt zmeu.
Si, vorba lui Matteo... pana la urma 2000 de eur nu sunt chiar un capat de tara, daca chiar vrei sa zbori. M'a tentat si pe mine la un moment dat sa imi construiesc singur aparatul, dar am renuntat dupa ce am facut cateva calcule, si am cumparat unul "de fabrica".
Ar mai fi o varianta, mai ieftina: mai poti gasi, cu bani putini, aparate construite deja, cu motoare de Trabi. Nu spun ca e cea mai buna varianta, dar este totusi mult mai buna decat sa te apuci tu de proiectare, de cautat teava, de imbinat fiare, de umblat dupa omologare si acceptare la zbor.
.'. Vlad
... ALTIUS...
0

#8 Useril este offline   z@x 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 13-January 05

Postat 23 January 2006 - 09:50 AM

@ bogdanut
si de ce cind esti cautat pt a vedea materialele(ai zis ca mai ai si ceva teava de vinzare, asta anu trecut) si pt a incheia tranzactie nu mai esti de gasit si nu mai raspunzi la telefon? oare doar iti place sa scrii sa-ti creasca numarul de postari?


@ fan
in pofida sfaturilor date de unii mai experimentati, m-am incapatinat si am inceput cam cu un an in urma constructia unui motodelta monoloc cu motor de trabi si aripa de zbor liber ranforsata. proiectul este realizat in proportie de 80% si pina acum am cheltuit peste 1000 euro si asta fara sa pun pe lista de cheltuieli sume de genu 100.000-500.000 lei pe care le-am neglijat. in concluzie, am cheltuit peste 1000 euro, sunt frustrat ca a trecut un an fara sa pot zbura cu aparatul meu, iar orele de munca pierdute la aceasta constructie puteau fi valorificate si mai bine. acu ma bate gindu sa cedez la pret de materiale tot ce am realizat intr-un an de munca in ideea de a mai pune ceva bani linga pentru a putea cumpara un aparat complet si apt de zbor. sau poate il termin si dupa, ma mai gindesc.
n-am facut decit sa-ti prezentam faptele, noi care am trecut deja prin febra prin care treci tu acum.
hotarirea iti apartine. si daca vei lua hotarirea de a construi si ai nelamuriri, intreaba. cei care stiu si vor iti vor raspunde.

Aceasta postare a fost editata de z@x: 24 January 2006 - 08:51 AM

0

#9 Useril este offline   Drakkar 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 14-June 04

Postat 23 January 2006 - 09:08 PM

Apropo. Daca te hotarasti la varianta Trabi, stiu pe cineva care vindea unul bine facut, in linie de zbor. Nu stiu detalii de pret, dar daca te intereseaza, te pot pune in legatura cu persoana respectiva. Ceea ce pot sa iti spun este ca domnul in cauza este un vechi zburator, cu mare experienta mai ales pe Trabi.
.'. Vlad
... ALTIUS...
0

#10 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 23 January 2006 - 09:28 PM

z@x, la 23 Jan 2006, 10:50, a spus:

@ bogdanut
si de ce cind esti cautat pt a vedea materialele(ai zis ca mai ai si ceva teava de vinzare, asta anu trecut) si pt a incheia tranzactie nu mai esti de gasit si nu mai raspunzi la telefon? oare doar iti place sa scrii sa-ti creasca numarul de postari?

Daca vi la mine si e ceva concret nu este nici un fel de problema.NU scriu degeaba stai linistit.Atunci nu mai stiu ce sa intamplat insa sigur am avut o problema ceva......!!!
0

#11 Useril este offline   fan 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 21
  • Inregistrat: 22-January 06

Postat 23 January 2006 - 10:28 PM

Drakkar, la 23 Jan 2006, 21:08, a spus:

"varianta Trabi, stiu pe cineva care vindea unul bine facut, in linie de zbor"..........." este un vechi zburator, cu mare experienta mai ales pe Trabi"


Un MI cu datele de contact ?
TWITT .......... ( The Wing Is The Thing )
0

#12 Useril este offline   flydragos 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 92
  • Inregistrat: 22-December 05

Postat 24 January 2006 - 12:22 AM

Fan
Cumpara unu de firma merita toti bani
Sau, construieste un Trabi dar sa fie la fel cu Campionul Romaniei.
SURPRIZA nu e asa, este adevart Campionul Romaniei a concurat si a cistigat titlul cu un Trabi si asta in 2005 si surclasind doua Air Creation de multe mii de euro
Deci daca esti super daruit poti sa construiesti singur, dar prima oara scoala.
Aceiasi invitatie si pentru tine: vino pe Clinceni la o data stabilita de comun acord, garantez un zbor de 15 min
flydragos
Toata lumea are o pasarica, eu am un stol,dar al meu zboara.
0

#13 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 29 January 2006 - 01:25 PM

[QUOTE]si de ce cind esti cautat pt a vedea materialele(ai zis ca mai ai si ceva teava de vinzare, asta anu trecut) si pt a incheia tranzactie nu mai esti de gasit si nu mai raspunzi la telefon? oare doar iti place sa scrii sa-ti creasca numarul de postari?

asta cam asa e ,ca si eu am tot incercat sa te intalnesc si te-am cam asteptat si nu a fost sa fie,cand nu iti convine ceva ceva se spune "nu imi convine" si negociezi sau inchei prin a spune ca nu vrei sa faci targul , nu dispari si te ascunzi pt ca nu inseamna decat ca ori nu ai ceea ce spui ori esti neserios din obisnuinta
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#14 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 29 January 2006 - 01:50 PM

structura din imagine mi se pare extrem de fragila, e facuta pt o vreme super calma si frumoasa si pt kg "superputine" ,
in calitate de "ins" care si-a construit un motodelta iti spun ca nu e chiar simplu,iar la costuri am ajuns cam la pretul unuia sh,ca am folosit motor Rotax si multe alte componente specifice,si in afara de mandria ca l-am facut eu...durerile de cap generate nu ti le mai expun,dar acu depinde de ceea ce-ti doresti,mai am un prieten care construieste doar de dragul de a construi ( de fapt doi).Ti-as pune si vo doua poze ,da nu reusesc sa le comprim asa incat sa fie si vizibile ( ca mai ma criticat z&x cand am pus unele mici de tot) sa vezi ce am construit,dar oricum este mult mai solid decat ce e in poza de mai sus
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#15 Useril este offline   LOTI 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 115
  • Inregistrat: 10-August 04

Postat 30 January 2006 - 09:07 AM

Incerc sa va pun poza cu aparatul ce a castigat campionatul in 2005.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1138604844.jpg

0

#16 Useril este offline   LOTI 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 115
  • Inregistrat: 10-August 04

Postat 30 January 2006 - 09:26 AM

Si un alt motodelta cu Trabant participant la CN 2005 sper sa fie vizibil.
Loti

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1138606005.jpg

0

#17 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 January 2006 - 02:27 PM

flydragos, la 24 Jan 2006, 00:22, a spus:

Cumpara unu de firma merita toti bani
... un Trabi... surclasind doua Air Creation de multe mii de euro

Dragos, asupra mesajului tau, trebuie facut o subliniere:
!! Nu se va lua in considerare decat prima parte !!
Adica aia cu "...unu de firma merita toti banii".

Partea a doua a enuntului, desi perfect adevarata, poate induce in eroare.
Se poate creea impresia cum ca un Trabi surclaseaza de la sine, Air Creation-uri de multe mii de euro, din moment ce a castiat un campionat!.
Ceea ce nu e adevarat.

Io iubesc la maxim Trabi-urile, din niste motive.
Dar (aproape) orice Trabi, nu este decat un motodeltaplan "de aerodrom", cu care, in mare, dai ture de pista, faci scolarizare, faci aterizare la punct fix si cam atat.
Daca pilotul e dibaci si e stapan pe navigatie/regularitate si aterizare la punct fix, uite ca se poate castiga si un campionat national!
Este cazul CN 2005.

Cand mai sus, am zis "dar (aproape) orice Trabi...", acea paranteza am inserat-o pt. ca se ezicsta si trabi-uri (si piloti) care au participat de la egal la egal cu scule mai pricopsite, prin raiduri de multe sute de kilometri.
Ma gandesc la Raidul "Preda-Biltz", de prin '99, cand Tedu cu al sau Trabi dichisit, s-a tinut cu demnitate dupa sculele "pur-sange".
Tot in acelasi raid, regretatul Razvan Jurebie (a.k.a. "Omul Roshu", fie-i tzarana usoara!), a facut toata bucata STJ-Boteni-Pitesti-Silistea-Deveselu-Craiova) cu un "Tiriplici" (chiar asa era botezat!) cu motor Wankel de abia 16 sau 18 CP.

Dar, jucarerele astea, desi au nisha lor, nu prea se pot "pune" cu celelalte, cu motoare mai puternice si fiabile, cu structura dedicata, cu voalura "de firma".
Daca se doreste cross-country, daca se doreste zbor cu pasager, remorcare de banner, etc., atunci investita (desi initial consistenta) intr-un motodelta "adevarat", o sa-si arate roadele.

Daca totusi, se merge pe varianta motoarelor de clasa Trabi (Timpuri Noi, etc), varianta cea mai la indemana si larg raspandita, in ceea ce priveste aripa, este folosirea unei aripi de zbor liber, OBLIGATORIU RANFORSATA in zona kilei, transversalelor si cu cablurile "de zbor" dublate sau schimbate cu unele de diam. mai mare.

Dar, totusi...
...scula de firma...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#18 Useril este offline   flydragos 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 92
  • Inregistrat: 22-December 05

Postat 01 February 2006 - 06:52 PM

Valteras
De acord, Iulian este un pilot f bun. A facut anu trecut Piatra Neamt Miercurea Ciuc si retur cu Trabi.
Bineinteles Trabi lui nu poti sa il compari cu un Tanarg 912 de exemplu. La campionat a invins cu un traseu de regularitate 50km si aterizari la punct fix. Pe locul 2 a fost Daniel Dragomirescu si pe 3 eu.
Si totusi ........scula de firma o sa fie asta:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1138812735.jpg

Toata lumea are o pasarica, eu am un stol,dar al meu zboara.
0

#19 Useril este offline   flydragos 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 92
  • Inregistrat: 22-December 05

Postat 01 February 2006 - 06:57 PM

cea de acum este un Cliper 582 nu am nici o poza mica, dar este modelul din avatarul lui z@x .
Aterizari fericite Dragos
Toata lumea are o pasarica, eu am un stol,dar al meu zboara.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu