Motor
#32
Postat 29 May 2004 - 02:02 PM
trebuie sa aveti pe cineva cu firma... nu se da decat pe firma... pretul e insignifiant...am impresia ca 100.000-200.000 lei/sacul...
MIG-29
#36
Postat 30 May 2004 - 02:21 PM
In cel mai rau caz, ai nevoie de substanta si de sculele pentru presat. Daca treaba asta e rezolvata n-ai nevoie decat de urarea: "Spor la treaba!" Intai rezolva cu berile alea promise amicilor si apoi poti incepe!
Hai bafta!
Telefon: 0721 385365
#38
Postat 30 May 2004 - 05:31 PM
Ma refeream la dimensiunile motoarelor. Cartusul are o anumita lungime si sa vad cat il umplu in raport cu diametru. -_-
Nu imi trebuiesc scule de presat pentru ca inainte topesc combustibilul si il torn in cartus.
Pai ma chinui sa ajung pe la tine de o gramada de vreme dar nu ne potrivim la program ca vreau sa-l vad si pe Marinaru.
#39
Postat 30 May 2004 - 07:03 PM
Raman la ideea mea, intai sa dai berile alea cui ai de dat si abia apoi sa topesti si sa torni combustibilul. Cred ca e bine sa scoti capsa inainte de turnare si sa astupi orificiul cu un mic dorn. Daca torni compozitia fierbinte s-o faci de la mare distanta. Bafta!
Telefon: 0721 385365
#41
Postat 31 May 2004 - 08:39 PM
Va rog nu faceti prostii ca asta mai lipseste in romania... sa va handicapati cumva, sa apara la proTV si apoi sa se interzica si rachetomodelismul... orice ati face ... un singur lucru va zic! fiti responsabili!!!
MIG-29
#42
Postat 31 May 2004 - 09:12 PM
Stiu de asemenea ca daca se lucreaza cu atentie nu se poate intampla nimic.
Cei ce doresc sa-si faca propriile motoare trebuie sa stie ce riscuri isi asuma.
Si nici nu are rost sa dramatizam!
Sa fiti iubiti!
P.S.: motoare nu am ca le-asi da.
#43
Postat 01 June 2004 - 02:36 PM
Daca vreti sa vedeti motor serios uitati-va pe http://www.arcaspace.ro/ro/acasa.htm
Sa cresteti mari, si sa nu faceti explozii ca cele de pe strada
Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 01 June 2004 - 02:40 PM
#44
Postat 03 June 2004 - 05:31 PM
Eu am presa cu care presam preful de pusca in catuse si arata aproape la fel.
Mai am ceva accesorii in care se baga cartusul pentru a te priteja daca explodeaza.
Daca nu am explodat la miile alea de cartuse care le faceam in copilarie poate am noroc sa scap si de data asta. :D
Bre daca ai grije sa nu oferi combustibilului conditii favorabile pentru aprindere nu ai de ce sa-ti faci griji.
Sa nu lucrezi pe linga flacara deschisa sau scantei, obiecte incunse sau incandescente.
Sa lucrezi cu scule din lemn nu cu cele metalice pentru a evita scanteile.
Sa lucrezi cu combustibilul umed.
E si asa ai sanse sa scapi. :D
#45
Postat 14 July 2004 - 10:28 PM
degetzica, la 28 May 2004, 11:11, a spus:
droopy, la 6 Apr 2004, 16:20, a spus:
Bafta
KNO3 e de culoarea zaharului, dar nu se foloseste ca ingrasamant.
Stiu de la unii care produc si fac comert cu asa ceva.
Cel la care cred ca te gandesti este NPK, ingrasamant.
Contine azot, fosfor si potasiu, in diverse procente, de ex: NPK 15 15 15.
Asta ca sa nu ai surprize dupa ce faci rost de asa ceva.
pentru Oni: Cu NPK se pot face motoare de racheta, cu carbune si sulf ?
De curiozitate ! Ca mi-e sa nu se transforme in altceva ...
Am o pagina scanata, din Modelism, cu confectionarea motoarelor de rachetomodele,
ajutaj, prepararea combustibilului si incarcarea, trasor, intarzietor si alte alea.
Cine vrea, sa dea e-mail.
Ma intereseaza si pe mine pagina scanata de Degetzica din Modelism in legatura cu confectionarea motoarelor de rachetomodele daca poate cineva sa mi le expedieze la bratan_dan@yahoo.com