producatori panouri de lemn compozit
#1
Postat 19 December 2005 - 03:31 AM
#2
Postat 19 December 2005 - 10:53 AM
O alta alternativa ar fi sa o faci din scindura de molid de buna calitate si sa o acoperi cu rasina epoxy si fibra de sticla.Dar o rasina de calitate gasesti totusi numai in Germania costurile fiind cred ca totusi mai mici la acesta alternativa atit ce priveste materialele cit si transportul.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#3
Postat 20 December 2005 - 01:25 PM
Skyspy, la 19 Dec 2005, 10:53, a spus:
asta as vrea sa fie ultima solutie. in toata tara asta mare sa nu fie macar un importator, daca nu un producator? :(
#4
Postat 21 December 2005 - 08:55 PM
Forest Product SRL Pitesti
Strada Dobrogeanu Gherea 1, Pitesti,
D-na Marin: 0722 330 658/7, tel 0248 282 299 sau 0248 280666 (?)
Gyula
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#6
Postat 22 December 2005 - 10:20 AM
@MariusF: ma gandesc sa construiesc o ambarcatiune destul de complexa cu care sa navighez in vacante, nu un model radiocomandat 1:1 deci pretentiile si masurile de siguranta nu se compara. prefer sa fiu paranoic si sa folosesc materiale verificate, ultimul lucru pe care l-as vrea ar fi sa mi se umfle barca precum blatul de bucatarie. ceea ce vreau sa construiesc este un motor cruiser de 6 metri cu cabina de dormit si motor diesel inboard. o sa va tin la curent cand si daca ma apuc de proiect, inca imi caut o locatie potrivita pentru atelier, un garaj nu e suficient de mare. proiectul este estimat la 1200 de ore de munca si circa 10.000 de euro cu tot cu motorizare si instrumente de bord si navigatie. ma astept sa fie gata in 2-3 ani din momentul in care ma apuc. cam mult, dar este singurul mod de a avea o astfel de ambarcatiune fara sa platesti minim 30.000 de euro la un constructor consacrat. in plus, o barca de lemn are mult mai multa personalitate decat una de fibra.
Aceasta postare a fost editata de zahei: 21 January 2006 - 07:06 PM
#7
Postat 23 December 2005 - 06:29 PM
#8
Postat 23 December 2005 - 07:02 PM
#9
Postat 24 December 2005 - 10:12 AM
@MariusF- acolo cu barca aia de 9 metri nu am inteles de ce ar avea nevoie de 1500CP.Ar trebui sa fie ori vedeta torpiloare ori barca off-shore de formula1.Cred ca ai
gresit cu un 0 se mai intimpla.Apropos cit ai lua manopera pentru un yacht ca asta?
L=7,8m,l=2,4m G=2500-2700Kg.Din placaj pe care l-as avea eu.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#11
Postat 24 December 2005 - 10:52 AM
Intr-un viitor sper eu apropiat cred ca voi incepe sa fac barci pentru bani si atunci voi lasa preturile foarte jos, acum insa sunt doar amator, ca sa spun asha. Vad ca esti familiarizat cu cei de la Glen-L si presupun ca sti proiectul "Bandido". Ei bine el e ce am construit eu si inghite 1500 de cai putere lejer, bani sa ai sa cumperi asha motoare si sa mai ai bani si sa le dai sa manance ca papa 800l benzina pe ora.....
Serios acum, problema mea este spatiul, deocamdata nu am o hala a mea si mi-e greu sa ma apuc de ceva serios, fara sa dau gherle...pur si simplu mi-e frica sa ma arunc.....Trag sperante la un contract cu Statele Unite unde teoretic ash putea vinde o multime canoe din lemn.....sper ca asta sa fie inceputul meu......dupa, putem vorbi de barci de-adevaratelea
#12
Postat 24 December 2005 - 11:49 AM
ani cind aveam inca "febra" dar mi-a trecut :( :) .Poate cind oi iesi la pensie sa ma apuc de careva.
Ca sa incepi cu ceva simplu la inceput ti-as recomenda planurile de la Dr. Segger din Germania.(dai un google pe google.de si le vei vedea).Sint facute dupa metoda
stich&glue adica coase si lipeste sper ca ai auzit de ea.Desi sint cam scumpe eu zic ca merita pentru ca au un design mai modern fata de alti ofertanti la aceasta metoda.
De canoele de lemn ce sa-ti zic nu vreu sa te descurajez dar nu stiu daca exista o cere asa de mare la ele.E adevarat ca se folosesc pe scara larga in SUA dar sint produse acolo.Gindeste-te chiar daca le dai pe un pret de dumping cu transportul ajung aproape ca si al state.In plus trebuie lemn de calitate buna care ajunge la 1000€ mc si epoxy West System ,daca nu macar din ala obisnuit de calitate din Germania.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#13
Postat 24 December 2005 - 03:58 PM
Riva sunt barci de barci, sunt un fanatic al lor si al celor de la Cris craft. Lobster yacht-ul celor din urma este unul dintre cele mai frumoase visuri ale mele. Barcile moderne nu ma intereseaza pentru ca se lucreaza pe matrite si nu mi se pare nici o vitejie sa faci o astfel de barca.
stich&glue este metoda "fixeaza si lipeste" cand vorbim de ambarcatiuni din lemn si..."coase si lipeste" cand lucrezi cu placaj. Ma bucur sa vad ca-ti plac barcile si-mi permit si o rugaminte: arata-mi modelul care seamana cu RIVA. Motoarele au tot un "sun deck" deasupra?
O sa ma uit dupa ce mi-ai recomandat dar sa sti ca lucrarile simple nu ma provoaca deloc. Vreau ca ce fac eu sa traiasca mai mult decat mine, altfel nu are farmec.
#14
Postat 24 December 2005 - 06:53 PM
cred ca ar fi util sa vorbiti cu mircea, ar avea ce sa va arate/spuna, iar daca aveti nevoie de lacuri, am acces la "brand"-uri destul de bune in domeniu, atit lacuri speciale, cit si rasini.
bafta si minuni!
Aceasta postare a fost editata de mizzone: 24 December 2005 - 06:54 PM
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#15
Postat 25 December 2005 - 11:53 AM
Mai am si planurile de la Riva Aquarama dar ca model si ma gindeam sa iau metoda de constructie de la Tahoe si forma coastelor de la Aquarama si voila ai un clon de
Aquarama la scara 1:1. :) :(
@mizzone- Riva sint de mai multe tipuri, Aquarama e ce s-ar numi Ferrari-ul barcilor cu motor.
Imagini atasate
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#16
Postat 25 December 2005 - 11:17 PM
Am observat ca nu este o prea mare diferenta intre planurile 1:1 si cele pentru modele deci ai putea sa te apuci de lucru. Sigur vor fi ceva probleme la inmatriculat dar pentru asha ceva merita sa te lupti cu ei pe viata si pe moarte. Poate ma inshel pentru ca eu de obicei creez un model dupa proiectele 1:1 si abia dupa, trec la treaba. Acum ar fi invers.....cred ca ar merge totusi cum spui tu
#17
Postat 28 December 2005 - 12:36 PM
p.s.: daca esti rautacios sau arogant nu avem de castigat nici unul dintre noi. am venit aici sa cer niste pareri/sfaturi, nu sa-mi arat muschii. le pot primi - bine, nu le pot primi - caut in alta parte. imi cer scuze daca am sunat ca un "cunoscator", dar cum nu te cunosc si nu stiu nimic despre tine, am incercat sa-ti dau mai mutle detalii despre proiect, atat cat m-am priceput eu sa-ti spun, fara sa stiu ca fiind un profesionist o sa-ti sara mustarul - nu uita ca aici pe forum suntem doar niste pixeli pe ecran. inca o data scuze daca te-ai simtit jignit. sarbatori fericite!
Aceasta postare a fost editata de zahei: 28 December 2005 - 12:55 PM
#18
Postat 28 December 2005 - 02:57 PM
Daca ai planurile ia legatura cu ANR-ul(Autoritatea Navala Romana) si poarta o discutie despre proiect si despre modul in care vrei sa-l realizezi. Teoretic nu ar trebui sa fie impotriva unui proiect autorizat deja(indiferent unde) dar exista varianta verificarii etapelor de lucru de catre un inspector al lor pentru a se convinge ca respecti intocmai proiectul. Daca insa dai de un carcotash pe acolo, iti faci barca dupa care cauti intrarile din "dosul" acestei institutii. Poti declara ca este foarte veche.....dai o atentie.....ti-o inmatriculeaza altcineva aflat deja in business, in general totul se termina cu bine dar uneori cu ceva efort.
Motoarele despre care vorbesc sunt cele de la briggs&straton(sper ca am scris bine).
Modificarile sunt minore pentru a-l adapta la uzul marin si sunt eficiente si rezistente.
#19
Postat 04 January 2006 - 10:55 PM
Scuze pentru off topic, dar mai inainte ai pomenit de cedru roscat. Ai o sursa, sau ai cumva de vanzar o cantitate mica? Caut pentru un velier de clasa M (~1,25 m lungime)
Gyula Ferencz
The pessimist complains about the wind, the optimist expects it to change, and the realist adjusts the sails
#20
Postat 05 January 2006 - 11:58 AM
#22
Postat 10 January 2006 - 08:49 PM
#23
Postat 16 January 2006 - 10:24 AM
#24
Postat 16 January 2006 - 09:37 PM
#26
Postat 25 January 2006 - 08:25 PM
Imagini atasate
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#28
Postat 25 January 2006 - 08:30 PM
Imagini atasate
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#29
Postat 28 January 2006 - 01:57 PM
#30
Postat 28 January 2006 - 01:58 PM