probleme naze32 acro
#1
Postat 02 February 2015 - 02:49 PM
Mai exact, cand ii dau throttle mai mult in hover (nu neaprat 100%), pare ca se inclina, pe un motor (M1) ca si cum i-ar scadea turatia. De cazut nu cade, dar se incila chiar si 45 de grade si intotdeauna pe directia motorului M1.
ESCurile sunt calibrate si resoftate cu simonk.
Am schimbat motorul cu pricina si elicile sunt stranse bine.
FCul e pe dumpere, Roll/Pitch/Yaw sunt la 1500 PWM pe neutru, iar pe maxim intre 1050 si 1950.
Acc-urile sunt calibrate.
La PIDuri nu am umblat inca..
--------------------------
Esc: Mystery Blue Series 30A with Simonk (BS V2014-09-30)
Motors: 2830
FC: AfroFlight Naze32 Acro
RX: FrSky D8R-II PLUS with D8R-XP software and CPPM.
#2
Postat 02 February 2015 - 03:22 PM
Intoarce FC cu 180 grade, fata/spate, apoi vezi care este comportamentul vechiului M1, cu sensul FC schimbat.
Dupa asta eventual poti si schimba motoarele in mufe corespunzator cu intoarcerea FC, ca sa vezi comportamentul noului M1.
Ar trebui sa poti trage niste concluzii :unsure:
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 02 February 2015 - 03:23 PM
#4
Postat 02 February 2015 - 08:13 PM
#5
Postat 02 February 2015 - 09:07 PM
N-am avut niciodata asa anomalie... sa fie din cauza ESC-urilor oare :unsure: sa fi bagat autorul ceva strambe ca sa favorizeze afro...:unsure:
#6
Postat 02 February 2015 - 09:17 PM
#7
Postat 03 February 2015 - 10:14 AM
Ciprian Dughir, la 02 February 2015 - 08:13 PM, a spus:
Mai cam din ce data e versiunea ta? Eu o am BS V2014-09-30. Mai este ceva cu "Daily" dar nu stiu ce inseamna..
Am rotit azi din soft placa si problema ramana pe acelasi brat. O sa inlocuiesc azi esc-ul suspect..
@Drona GMG: da
Aceasta postare a fost editata de icsss: 03 February 2015 - 10:14 AM
#8
Postat 03 February 2015 - 10:19 AM
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 February 2015 - 10:19 AM
#9
Postat 03 February 2015 - 10:33 AM
renatoa, la 03 February 2015 - 10:19 AM, a spus:
pai am rotit din soft + am schimbat outputurile de la motoare... e fix acelasi lucru :) Practic, fata a devenit spate.. si invers..
#10
Postat 03 February 2015 - 10:35 AM
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 03 February 2015 - 10:36 AM
#11
Postat 03 February 2015 - 10:50 AM
icsss, la 03 February 2015 - 10:33 AM, a spus:
N-ai zis ca ai schimbat si motoarele in conectori... ma gandeam doar ca ai schimbat (mental) axa pitch pe reverse. Ok atunci daca "M1" e comandat din alt output, e cam clar ca e bratzul ala mai bleg... dar poate fi si un scurt intre spire la motor :unsure:
#12
Postat 03 February 2015 - 11:23 AM
icsss, la 03 February 2015 - 10:14 AM, a spus:
Am rotit azi din soft placa si problema ramana pe acelasi brat. O sa inlocuiesc azi esc-ul suspect..
@Drona GMG: da
Aceeasi versiune am si eu.
#13
Postat 03 February 2015 - 11:35 AM
renatoa, la 03 February 2015 - 10:50 AM, a spus:
Motorul l-am schimbat primul.. Urmeaza azi si ESC-ul..
La cum l-am simtit azi la stick... problema apare doar pe impuls... ca si cum un motor ar ramane in urma (sau cel opus o ia inainte..)
Si cum de fiecare data e acelasi brat... as zice ca e esc-ul. Trebuie sa fie ESCul ca alta solutie nu mai am :)
Aceasta postare a fost editata de icsss: 03 February 2015 - 11:36 AM
#14
Postat 03 February 2015 - 10:09 PM
Maine dau o tura si afara...
#16
Postat 04 February 2015 - 10:07 AM
Tinut in mana, azi parca dadea rateuri sau parca functiona ca un motor inecat.
Interesant e ca ieri, in casa functiona perfect. Singura variabila ar putea temperatura..
Cand am schimbat motorul, am pus unul facut din clopot + bobina desperecheate, dar din motoare de acelasi fel (2830)... Poate sa fie asta cauza?
Aceasta postare a fost editata de icsss: 04 February 2015 - 10:08 AM
#17
Postat 04 February 2015 - 10:13 AM
La mine ere diferit simptomul, la pitch sau roll se si rotatea in jurul bratului respectiv, pentru ca motorul ala tragea mai fortat din cauza frecarii, dar de lasat bratul nu il lasa... :unsure:
#18
Postat 04 February 2015 - 10:27 AM
renatoa, la 04 February 2015 - 10:13 AM, a spus:
La mine ere diferit simptomul, la pitch sau roll se si rotatea in jurul bratului respectiv, pentru ca motorul ala tragea mai fortat din cauza frecarii, dar de lasat bratul nu il lasa... :unsure:
Motorul pare OK, dar o sa-l schimb iar azi.
Nu inteleg totusi unde in ecuatie apare "temperatura"... de ce in casa merge si afara aproape ca nu zboara. As zice ca e ESCul.
Aceasta postare a fost editata de icsss: 04 February 2015 - 10:28 AM
#19
Postat 04 February 2015 - 02:25 PM
http://www.rcgroups....d.php?t=2293589
http://www.rcgroups....d.php?t=2001421
http://www.rcgroups....d.php?t=2241848
Cateva posibile cauze:
1. GND de la ESC la FC: de scos sau nu...
2. End points pe THR si min_THR.. de setat in functie de ESC range. Exista calibrare TX/RX in GUI?
Mai caut..
#20
Postat 04 February 2015 - 09:58 PM
Daca escurile sunt conectate doar cu semnal (fara GND si +) zvacnitul motoarelor se extinde la toate 4 si quadul devine imposibil de zburat.
Nu stiu care ar fi explicatia/concluzia, dar poate va vine voua o idee..
PS: chestia asta a mai fost reclamata si de alti useri pe net... totusi la ei s-a rezolvat cu aducerea firului de GND de la ESC la FC. In cazul meu... problema apare doar la M1, sporadic...
PSPS: ce-i serial receiver-ul? Acolo am mai multe optiuni... spectrum / sbus/ sumd/ msp. By default e pe Spectrum.
Aceasta postare a fost editata de icsss: 04 February 2015 - 10:03 PM
#21
Postat 04 February 2015 - 10:20 PM
Astfel s-ar explica cumva problema...
#22
Postat 04 February 2015 - 10:30 PM
Eu am la al meu conectate toate 4 firele de masa de semnal, nu vad ce fel de bucle de masa s-ar putea forma, plus ca am curenti sub 2A per motor, care ii suporta un cablu de semnal ESC, atat firul cat si conectorul ...
serial receiver, adica receptorul este conectat la FC pe o singura linie, dar probabil ca nu ai acest mod activat, ma indoiesc ca folosesti un receptor spektrum.
end points se seteaza din statie, in UI baseflight doar vizualizezi/verifici valorile, in tab-ul Receiver
psps: cred ca stii poza asta, o mai pun odata, poti aprecia unde e inghesuiala mai mare, la mine sau la tine...
http://static.rcgrou...06-DSC05011.jpg
Placa "de distributie" la mine e chiar mufa in sine, cea la care se va conecta bateria.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 04 February 2015 - 10:33 PM
#24
Postat 04 February 2015 - 10:40 PM
#25
Postat 04 February 2015 - 10:53 PM
Practic firele de alimentare ESC creeaza doar campuri magnetice statice, dar icsss nu are magnetometru.
Eu am mag si pe osciloscop nu simte nimic, turat la pozitie de hover.
#26
Postat 05 February 2015 - 08:52 PM
Dar nu inteleg ce se schimba de la hoverul in casa la cel de afara... Azi am tinut jumatate de ora quadul in frigider :D si culmea e problema nu a aparut. In afara de temperatura.. nu vad ce variabila se mai schimba...
Tot stau si caut ce are esc-ul/motorul cu probleme mai special fata de restul 3. O antena de la TX trece aproape de cablul pt semnal al escului, sa fie asta o problema?
#27
Postat 05 February 2015 - 09:22 PM
#28
Postat 05 February 2015 - 09:45 PM
renatoa, la 05 February 2015 - 09:22 PM, a spus:
Pai asa am facut.. dar in casa totul functioneaza perfect. Iar pentru testele de afara trebuie sa astept a 2-a zi, dimineata :)
#29
Postat 05 February 2015 - 11:59 PM