sugestie avion
#2
Postat 29 September 2014 - 01:06 PM
Dim Cosmin, la 29 September 2014 - 01:02 PM, a spus:
Un izicraft by Dululutu http://www.rhcforum....ro-by-dululutu/
#3
Postat 29 September 2014 - 01:16 PM
RedDevil, la 29 September 2014 - 01:06 PM, a spus:
Si daca esti la inceput ar fi bine sa iei izicraftul varianta "aripa cu diedru", te va ajuta foarte mult la inceput.
Bafta
#7
Postat 29 September 2014 - 03:04 PM
Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 29 September 2014 - 03:05 PM
#9
Postat 29 September 2014 - 03:10 PM
eu zic ca asta ar fi ok . iti mai trebuie o baterie si statia , pe care ai zis ca o ai.
#10
Postat 29 September 2014 - 03:14 PM
renatoa, la 29 September 2014 - 03:08 PM, a spus:
Nu incepeti cu avion daca o faceti singur si nu aveti cine sa va initieze in dubla comanda !
asa-i , daca aveam pe cineva langa mine nu mai stricam eu atatea avioane :(
#12
Postat 29 September 2014 - 08:39 PM
Dim Cosmin, la 29 September 2014 - 03:15 PM, a spus:
e recomandam ca o persoana sociabila si de incredere si asteptam cu nerabdare comanda :D
Si daca iei EZ 1 sa 2 sau orice "pusher" cu motorul in spate deasupra aripii, daca nu ai pe cineva cu oarece experienta langa tine sau fara sa ai macar cateva ore de simulator atunci indiferent ca se numeste izicraft sau EZ sau bx acelasi rezultat va fi.
In rest despre achizitie, tu trebuie sa te informezi si sa decizi, dealtfel vei gasi destui care sa-ti vanda modelul lor (sau modelul care-l "simpatizeaza ei cel mai mult) cu recomandarea ca e cel mai bun.
Nu te arunca dintr-o data la comanda, mai cerceteaza vezi ce si cum si ia decizia corecta pt. time si in functie de finante si in functie de preferinte...
Iti urez bafta si cat mai multe zboruri in viitor.
Cer senin si aterizari line
Dan
#13
Postat 29 September 2014 - 08:56 PM
1 gasesti piese rapid in caz de crash
2apoi poti vorbi cu el pentru asistenta
3 banuti care ii dai raman in Ro
4 orice avion ai avea il spargi daca nu ai cu cine sa inveti asta este foarte clar ,sau ore pe simulator .
Este doar o opinie :)
Bine ai venit printre zburatori !!! :drinks:
#14
Postat 29 September 2014 - 09:15 PM
Nu sunt dealer multiplex si nici n'am nimic de vânzare si nici nu caut sa îmi scot de'o bere pe forum.Nu poți compara un design nemțesc testat si încercat de atatia ani si de atâta lume cu ceva home-made.
Simplul fapt ca multiplex au fost cei cu conceptul original de a pune motorul deasupra aripii si a folosi un material elastic,care se îndoaie dar nu se rupe(vs polistiren chior care se rupe instant fara sa flexeze catusi de puțin) si faptul ca ez1 este inca in producție după atâția ani(si e la un preț modic) cred ca vorbesc de la sine.Daca ești singur o sa faci varza 3-5 izicrafturi pana sa faci un zbor complet,pana sa termini o baterie.Un ez iartă multe ca-i aproape motoplanor.Mai ales pt un începător recomand motorul periat din kit,îți da suficienta putere sa zbori dar nu prea multa sa il poți face praf(iarăși,gândire de neamț).Daca cineva poate face un ez praf cu motorul din kit eu ii cumpăr altul.
PS:asta cu banii care rămân in RO...mai bine mor cu patria decât boier la vecini?
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 29 September 2014 - 09:16 PM
#15
Postat 29 September 2014 - 09:29 PM
Intai a fost Aerofly, facut de firma Aero-naut, de 2,7m. Pe acesta l-am avut, a ajuns la Kempo, la Iasi.
A fost kit de construit, niciodata ARF.
http://www.ipacs-sim.com/files/aerofly_nf_162.jpg
Apoi, Graupner Tipsy
http://www.greatmodeldeals.com/rc_model_pics/tipsey.jpg
Si, in final, in zilele noastre Multiplex EZ si Aero-naut Aeromaster, urmasul ARF al lui Aerofly, in productie curenta:
http://www.aero-naut.de/typo3temp/pics/312b04e794.jpg
Ce au in comun toate acestea? Acelasi proiectant german, care si-a plimbat designul pe la toate cele trei firme.
Asa ca Multiplex doar a contractat o idee, care i-a facut celebrii, bravo lor. Probabil ca ceva praf de geniu ( de marketing :unsure: ) or fi adaugat si ei pe acolo, ca Tipsy al lui Graupner nu are nici pe departe celebritatea lui EZ*.
Ba, mai mult, la EZ* II MPX a introdus elicea pliabila care la Tipsy era de multi ani, si ce extaz a fost... mare noutate...
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 29 September 2014 - 09:31 PM
#16
Postat 29 September 2014 - 09:30 PM
Din spusele lui parfenov si ciprian ,inteleg ca mult mai usor se repara un EZ sau alte tipuri de avion asemanatoare decat un izicraft trantit in bot . Am vazut filmuletele colegului meu si nu as vrea sa patesc acelasi lucru. De saptamana asta incep sa zbor pe simulator ca sa ma obisnuiesc cu controalele. Totusi ma gandesc sa achizitionez un motoplanor mai exact un Pheonix 1600 ,pentru ca este destul de "lent" si as putea ateriza fara sa rup elicea.
#17
Postat 29 September 2014 - 11:51 PM
Parfenov, la 29 September 2014 - 03:10 PM, a spus:
eu zic ca asta ar fi ok . iti mai trebuie o baterie si statia , pe care ai zis ca o ai.
Stii in cat timp il rupe un incepator? In maxim 1 minut. Razvan, da sfaturi cand ai 100 de zboruri la activ cel putin. Zbor din Martie anul acesta si am inceput cu motor in fata si nu avut probleme niciodata. Pe Izicraft de la Dululutu am invat sa zbor. Dupa am trecut la Yak 54 tot de la el si invat deja 3D la nivel avansat. In 300 de zboruri am avut 4 incidente. Conteaza sa ai pe cineva langa tine la inceput si multe alte aspecte.
Cheers,
Bogdan
Aceasta postare a fost editata de bogdan.motrici: 29 September 2014 - 11:55 PM
#18
Postat 29 September 2014 - 11:59 PM
bogdan.motrici, la 29 September 2014 - 11:51 PM, a spus:
Cheers,
Bogdan
Sorry ca am mancat unele litere dar e 1 noaptea iar edit-ul a plecat la culcare inainte sa il apas.
#19
Postat 30 September 2014 - 05:42 AM
#21
Postat 30 September 2014 - 09:11 AM
Daca la accelerare are tendinta sa urce, se muta CG putin mai in fata si se reface trimul pe elevator pentru o planare lina. Din cateva probe facute de cineva cu un pic de experienta, iese bine.
Sunt modele cu grupul propulsor motor/elice deasupra, cu sanse minime de a le avaria la crash, materialul rezistent si elastic si suficient de lente ca sa te poti obisnui cu pozitia lor in aer si formarea reflexelor de pilotaj.
Bixlerul meu, desi a luat si terasamentul unei cai ferate in full throttle, a facut si vreo trei aterizari prin copaci, nu a fost rupt niciodata; doar deformat si crapat. Apa calda si cianoacrilatul l-au tinut in viata pana azi, cand am ajuns deja la benzinare de aproape 3 metri anvergura...
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#24
Postat 30 September 2014 - 01:18 PM
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 30 September 2014 - 01:21 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#25
Postat 30 September 2014 - 02:07 PM
Dim Cosmin, la 30 September 2014 - 10:13 AM, a spus:
Poate te va ajuta ...
http://www.rhcforum....-2/page__st__60
#26
Postat 30 September 2014 - 03:25 PM
#27
Postat 30 September 2014 - 03:31 PM
Dim Cosmin, la 30 September 2014 - 03:25 PM, a spus:
si ai sa platesti un transport de 40-50 $ ca nu iti mai trebuie avion din china . Cu 120$ iti cumperi un bixler 2 cu o electronica de nota 10. Eu asa fac . 60$ kit + 60 electronica.
Ps : poate un ARF ( almost ready to fly) . RTF ( ready to fly ) este deja cu statie si baterie .
Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 30 September 2014 - 03:34 PM
#30
Postat 30 September 2014 - 04:13 PM
poftim un EasyZtar 2 . 70€ si mai ai de bagat niste electronica in el . E alegerea ta.
Aceasta postare a fost editata de Parfenov: 30 September 2014 - 04:14 PM