gearing brushless
#1
Postat 13 October 2014 - 12:30 PM
deoarece problema nu prea este discutată, as dori sa intreb in functie de ce se alege gearingul?
eu am un spur stock de 68T 48P. Manualul vorbeste de spur de 29T.
per moment am un pinion de 20T si motorul de fata se încinge.
timingul e neutru!
ESC suporta 3S, deocamdată sunt pe nimh 7.4V.
am comandat si pinion de 29 si spur de 77.
ce recomandati la drift?
20/68 incinge motorul
29/68 îl omoară cred
eu mă duc cu gândul la 20/77, e ok?
mersi

#2
Postat 13 October 2014 - 04:40 PM
mai mult nu se intelege ce spui acolo cu manualul spune de spur 68...tu ai spur de 29....
respunsul este unul singur.
cauti gearingul corect pentru masina ( pe care nici macar nu ai precizat-o) si ala il pui.Totul este legat de ratio intern vs ratio motor spur....nimeni nu va sta sa caute pt tine iti dai seama....
deci, te uiti in chartul de gear al masinii tale , te uti ce t ai la motor si pala il pui....eventual urci si cobori cu dintii cate un dinte si vezi temperaturile si compoertamentul masinii.
Aceasta postare a fost editata de aiurica: 13 October 2014 - 04:41 PM
#3
Postat 13 October 2014 - 05:09 PM
spur stock 68
pinion recomandat 29T
acum am spur 68T
Pinion 20T.
motorul este 3450kv cu 45A, combo brushless de la samurai.
cu asta se incinge oricum, deci mi se pare absurd sa mai urc pinionul. in calculele mele.
acum vine un spur de 77T si un pinion de 29T.
e vorba de un TF-5S... nu gasesc info nici de IDR, nici de FDR pentru combo...

#4
Postat 13 October 2014 - 05:57 PM
La un motor de 3450KV, raportul recomandatr este de 6,0:1 ( plus minus ceva in functie de producator ). Pornind de la acest raport si de la datele tale de intrare rezulta un pinion de 28-29T
68 : 28 X 2,5 = 6,07
Succes
#5
Postat 13 October 2014 - 06:08 PM
IDR deci e 2.5 dar nu stiu asta de unde as fi facut rost... :) mersi :D
deci merg pe 68:29.
77:29 este deci 6.63
68:29 este deci 5.86
77:20 x 2.5 = 9.62
68:20 x 2.5 = 8.50
pinionul de 20 deci merge la vanzare.
si ar fi bun cam oricare spur, dar cel mai bine ar fi 68:29, da? :D
mersi

#6
Postat 13 October 2014 - 06:27 PM
mihalyn90, la 13 October 2014 - 06:08 PM, a spus:
IDR deci e 2.5 dar nu stiu asta de unde as fi facut rost... :) mersi :D
deci merg pe 68:29.
77:29 este deci 6.63
68:29 este deci 5.86
77:20 x 2.5 = 9.62
68:20 x 2.5 = 8.50
pinionul de 20 deci merge la vanzare.
si ar fi bun cam oricare spur, dar cel mai bine ar fi 68:29, da? :D
mersi
Raportul 6,63 este putin cam mare.
Ca si sfat: incearca sa nu depasesti recomandarile producatorului motorului cu +/- 0,5. Masoara temperatura motorului si a regulatorului dupa 30 secunde si dupa 3 minute, la fiecare modificare de raport.
Succes
#7
Postat 13 October 2014 - 11:20 PM
6.46 este finalul deci :)
am sa raman la 68/29 si am sa fac rost mai incolo de temp gun.
Pana atunci am luat asa ceva:
https://www.rcspares.com/sites/default/files/rcspares/FAST36-4.jpg
Eugen, imi spui te rog unde ai gasit IDR la masinuta mea?
Eu am rascolit tot internetul si nu am gasit de IDR-ul 2.5 nicaieri :(
Multumesc anticipat.

#9
Postat 14 October 2014 - 08:29 AM
Aceasta postare a fost editata de Kata4: 14 October 2014 - 08:33 AM
#10
Postat 14 October 2014 - 10:22 AM
nu cred ca e CS... inca nu prea le am cu el...
tot ce pot spune ca, spur-ul are legatura directa, nu are ambreiaj.
Din spur merge un cardan mic la dif spate, si un cardan la dif fata.
Cred ca e mai degraba 50:50...
daca am spus o prostie, sorry, inca nu le am cu astea... abia musc de lumea driftului...
ma duc pe 68:29 si raportez ce e :D

#11
Postat 15 October 2014 - 08:38 AM
Pe fata e bine sa ai un one-way. Dar astea, in etapa a doua :) ramane MUSAI, diff-ul spate blocat.
Ideea de baza la gearing unui model pt drift este ca NU TREBUIE sa se incinga nici motorul si nici ESC-ul.
Aceasta postare a fost editata de Kata4: 15 October 2014 - 08:39 AM
#12
Postat 15 October 2014 - 08:41 AM
#13
Postat 15 October 2014 - 09:31 AM
da, am manualul printat :D
deci al meu e 50:50 nu e pe counter steer...
eu am vazut, cel putin dupa constructie si cunostintele mecanice, transmisia e directa si e egala atat pe fata cat pe spate...
One way va urma posibil... inca nu m-am decis... mai vedem...
cauciucurile de drift, sunt lipite de jenti? ca eu am primit ceva si nu erau lipite, eu le-am lipit...
diff-ul spate e blocat... am sa strang inca de el ca incepe sa se desfaca. :D
