Aceasta postare a fost editata de florindragu: 06 October 2014 - 10:16 AM
Pagina 1 din 1
PROBLEMA ROTOSTARTER
#1
Postat 06 October 2014 - 10:14 AM
SALUTARE TUTUROR SUNT NOU INSCRIS PE FORUM SI DE CATEVA LUNI IN AUTOMODELISM , IN VARA MI-AM ACHIZITIONAT UN SAVAGE X4.6 , DAR NU ASTA ESTE ADEVARATA PROBLEMA. PROBLEMA ESTE IN LEGATURA CU ROTOSTARTERUL TIP PISTOL DE LA HPI CARE L-AM PRIMIT IN PACHET CUAUTOMODELUL. CAND FIXEZ TIJA IN BACK PLATE PRACTIC NU MAI POATE INVARTII DAR BATERIA FIIND SCOASA DE LA INCARCAT MOTORUL DIN ROTOSTARTER INVARTEA DAR TIJA PARCA PATINA LA FEL CA UN AMBREIAJ. L-AM MAI DESFACUT DE CATEVA ORI SI I-AM STRANS ARCUL APOI MERGEA LA 5 PORNIRI DAR DUPA IAR ACEEASI PROBLEMA . CEL MAI PROBIL CRED EU CA AR FI LA BILUTELE PE CARE ESTE ASEZATA O SAIBA SE VAD DESTUL DE TOCITE . AS VREA DACA SE POATESA IMI SPUNE-TI DACA ATI INTAMPLINAT O ASTFEL DE PROBLEMA LA ROTOSTARTER . MULTUMESC MULT!
#2
Postat 06 October 2014 - 11:33 AM
Eu nu am intampinat problema asta ca zbor dar te rog in numele colegilor de pe forum sa nu mai scrii cu CAPS-LOCK apasat.
Multumesc
Multumesc
Aceasta postare a fost editata de casper20: 06 October 2014 - 11:34 AM
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#3
Postat 06 October 2014 - 03:14 PM
Problema este la rulmentul unisens din ceea ce cred eu.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#4
Postat 06 October 2014 - 11:39 PM
am stricat si eu vreo 3 rulmenti de aia de sens pana am invatat sa-l pornesc...ideea e ca daca motorul e innecat cu vapori risti sa ciufulesti iremediabil acel rulment unisens de pe back-plate-ul motorului.....rotostarterul meu declansa cand dorea,adica mumu protectie la rulment.....iti sugerez sa aplici regula lui Sandrei...RTFM = read the f%&^ing manual.......spor la mesterit !
BTW : sa nu cumva sa ungi rulmentul unisens vreodata,un strop de motorina sau WD-40 e suficient si maxim !
BTW : sa nu cumva sa ungi rulmentul unisens vreodata,un strop de motorina sau WD-40 e suficient si maxim !
Aceasta postare a fost editata de soarece: 06 October 2014 - 11:39 PM
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
Arata acest topic
Pagina 1 din 1