AUTO PILOT Pentru ajutor...
#1
Postat 05 October 2005 - 07:35 PM
aici! !
Returns your plane or helicopter to level attitude when you release control sticks.
Dati-va cu parerea !
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#2
Postat 05 October 2005 - 07:58 PM
#3
Postat 05 October 2005 - 08:13 PM
#4
Postat 05 October 2005 - 08:52 PM
#5
Postat 05 October 2005 - 09:03 PM
de ce ne lasi asa. cum se comporta e bun de ceva???????
#6
Postat 05 October 2005 - 09:08 PM
Radu_, la 5 Oct 2005, 20:52, a spus:
Vrem un raport (de utilizator !) complet! :lol:
Se poate ??? :lol:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#7
Postat 05 October 2005 - 11:50 PM
#8
Postat 06 October 2005 - 08:25 AM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#9
Postat 06 October 2005 - 09:24 PM
Fisiere atasate
-
co_pilot_descriere2.doc (19K)
Number of downloads: 170
#10
Postat 06 October 2005 - 09:44 PM
"Această pagină utilizează cadre, dar browser-ul propriu nu le recunoaşte."
Poate poti salva fisierul intr-o alta versiune *.doc ! Asta daca ai ceva in plus fata de net!
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#11
Postat 07 October 2005 - 09:18 AM
E posibil ca domnul de la RR cu elicopterul electric sa fi avut asa ceva (mult mai complex si mult mai scump) . El ii zicea "magic eye". Tinea elicopterul la nivel fara sa faca nimic nimic. La un moment dat a luat mana de pe manse sa ne arate ca sta singur.
#12
Postat 07 October 2005 - 10:30 AM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#13
Postat 07 October 2005 - 10:37 AM
Pret 60$ nefolosit.
http://www.futaba-rc...s/futm0999.html
Cine doreste poate sa il vada la Strejnic astazi si maine.
Aceasta postare a fost editata de leo: 07 October 2005 - 11:48 AM
#14
Postat 07 October 2005 - 10:41 AM
domnu_doctor, la 7 Oct 2005, 10:30, a spus:
Stima,
Nenea nu cred ca avea altimetru.(parerea mea) . Instrumentul respectiv stabiliza modelul si il tinea la nivelul la care l-a lasat. Altfel cum statea si sus si jos si pe spate la orice altitudine. Ar fi insemnat sa trimita din statie altitudinea. Oricum mai zicea ca mai are nu stiu ce nebunii pe el si din cate am vazut activa avutopilotu dintr-un switch din statie.
#15
Postat 07 October 2005 - 10:45 AM
Aceasta postare a fost editata de domnu_doctor: 07 October 2005 - 10:48 AM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#16
Postat 07 October 2005 - 10:47 AM
leo, la 7 Oct 2005, 10:37, a spus:
Pret 60$ nefolosit.
Pai de ce il vinzi?
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#17
Postat 07 October 2005 - 10:51 AM
ZOD, la 7 Oct 2005, 10:41, a spus:
O fi avand setate mai multe valori de altitudine selectate de acolo: mai sus, mai jos, firul ierbii,...
Stima,
Aceasta postare a fost editata de domnu_doctor: 07 October 2005 - 11:07 AM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#18
Postat 07 October 2005 - 10:56 AM
Si-n functie de asta da comanda de mers drept inainte... Gresesc cu ceva? Acu' depinde totul de orizont !
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#19
Postat 07 October 2005 - 11:51 AM
I-am transmis sa il ia la Strejnic, daca exista doritori.
Este recomandat sa se zboare pe timp noros ( nu cu lumina directa de la Soare), pentru a putea stabilii referinta optica.
Aceasta postare a fost editata de leo: 07 October 2005 - 11:52 AM
#20
Postat 07 October 2005 - 11:53 AM
leo, la 7 Oct 2005, 10:37, a spus:
Eu ziceam c-o fi nemultumit de el... B) Da' daca-i nefolosit...
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#21
Postat 07 October 2005 - 11:55 AM
Referinta de orizontalitate a aripii o da orizontu'...Da' a fuzelajului, respectiv comanda pt profundor, de unde vine ?
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#22
Postat 07 October 2005 - 03:04 PM
domnu_doctor, la 7 Oct 2005, 12:55, a spus:
pai are 2 axe: aia cu orizontalitatea aripii si aia cu orizontalitatea axei longitudinale, amandoua din orizont; mersul inainte (drept) e pentru ca nu se inclina, deci nu vireaza; daca ii dai comanda de directie (numai), o sa faca un viraj derapat de te strici de ras. Personal, cred ca e un foarte bun ajutator pentru incepatori, (doar ca un incepator mai mereu nu vrea sa cheltuie bani prea multi la inceput...dupa ce il musca buba aia rea, atunci incepe) sau pentru modele instabile (vezi heli).
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#24
Postat 07 October 2005 - 05:06 PM
BogdanStancu, la 7 Oct 2005, 15:04, a spus:
domnu_doctor, la 7 Oct 2005, 12:55, a spus:
pai are 2 axe: aia cu orizontalitatea aripii si aia cu orizontalitatea axei longitudinale, amandoua din orizont; mersul inainte (drept) e pentru ca nu se inclina, deci nu vireaza; daca ii dai comanda de directie (numai), o sa faca un viraj derapat de te strici de ras. Personal, cred ca e un foarte bun ajutator pentru incepatori, (doar ca un incepator mai mereu nu vrea sa cheltuie bani prea multi la inceput...dupa ce il musca buba aia rea, atunci incepe) sau pentru modele instabile (vezi heli).
Parca m-ar tenta asa ceva! :D Nu de alta, da' daca zici ca face fitze de te strici de ras...MERITA! :D
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#25
Postat 08 October 2005 - 09:06 AM
domnu_doctor, la 7 Oct 2005, 18:06, a spus:
inchipuie-ti ca daca dai de directie excesiv intr-o parte, face un viraj derapat, ca sistemul nu il lasa sa se incline si nici sa coboare/urce botu'; daca dai din eleroane, (daca le actionezi TU) sistemul iese din functie, iar daca lasi mansa libera, isi revine... si tot asa; daca actionezi (numai) eleroanele tine botul acolo unde trebuie, deci sustine virajul; singura chestie tricky e setarea gain-ului. Si ca sa se scandalizeze adeptii adoptarii cuvintelor romanesti (cu orice pret, Dom' Prutianu!), mai pot folosi cateva cuvinte englezesti, da o sa dea dup-aia domnii in gripa aviara si mi-e mila de ei.
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#26
Postat 08 October 2005 - 09:19 AM
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#27
Postat 09 October 2005 - 02:36 PM
In primul rand trebuie mentionat ca pe avion setarea se face muuult mai usor decat pe heli
conditiile sunt urmatoarele: trebuie scoase mufele de la eleroane si profundor din rec si se monteaza in Auto Pilot. Apoi conectorii de la AutoPilot se conecteaza in receptor. Controlul se conecteaza la canalul dedicat de statie pentru AutoPilot. In cazul meu (Futaba 7CHP) canalul 6
Apoi se fac setarile de baza conform manualului (nu insist cu amanunte).
In prima faza am gresit ca am montat senzorul pe mijlocul aripei (in dreptul elicei si pot sa spun ca a fost un fiasco. Facea niste bazdaci de nu pot sa spun. Noroc ca nu am lansat modelul. Apoi l-am montat pe aripa putin lateral asa incat sa iasa din raza elicei si totul a fost ok.
Ca sa pot sa fac poze am tinut modelul in mana sau pe tavanul autoturismului. In prima fotografie vedeti modelul inclinat spre stanga (comenzile statiei pe zero) si se poate observa ca la aprox 30-40 grade eleronul este actionat la maxim (cessna nu necesita "mult" eleron).
Fisiere atasate
-
A090011.JPG (48.3K)
Number of downloads: 113
#28
Postat 09 October 2005 - 02:38 PM
Fisiere atasate
-
A090012.JPG (63.33K)
Number of downloads: 112
#29
Postat 09 October 2005 - 02:44 PM
Fisiere atasate
-
A090014.JPG (45.5K)
Number of downloads: 354
#30
Postat 09 October 2005 - 02:45 PM
Fisiere atasate
-
A090013.JPG (51.92K)
Number of downloads: 85