Am achizitionar EDF-ul : 90mm EDF unit with 3553-1750kv Motor - 1500watt ,l-am legat la un regulator de tip: FLY PRO Seires 80A 2-6S, 6A BEC Brushless Speed Control , accu 6s 4000 ,am dat gaz si la stick de 40% ,regulatorul a “crapat”.
-link EDF:http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14788__90mm_EDF_unit_with_3553_1750kv_Motor_1500watt.html
Am schimbat regulatorul cu unul identic si am dat gaz incet ,la consumul de pe watmetru de 30A ,regulatorul a inceput sa se incalzeasca in zona radiatorului ,am oprit.
Am schimbat regulatorul cu HiModel ICE Series 100A 2-6S Brushless Speed Control, am repetat din nou-gaz incet si tot asa la 30A si acest regulator a inceput sa se incalzeasca in zona placii opusa radiatorului(dedesuptul radiatorului- placa dublu circuit) ,am oprit.
Regulatoarele setate cu card :timing automat ,nr.celule .
Motorul s-a turat proportional cu cursa stick-ului,cred ca nu este vreo problema cu el ,nu s-a incalzit.
Astept parerile voastre ce ar putea sa fie gresit,defect,mod de rezolvare..
Multam'
Pagina 1 din 1
Ars regulator-EDF ce ar putea fi ?
#3
Postat 04 August 2014 - 04:21 PM
ipsihi, la 04 August 2014 - 03:31 PM, a spus:
...motorul suge prea mult, limiteaza din EPA daca ai posibilitatea, in acelasi timp ar trebui sa afli daca motorul inghite 6S !!!
Pai motorul trage 63A e dedicat pentru 6s are rewiew-uri bune pe HK,eu ajunsesem abia la 30 A si s-a "prajit regulatorul,cele doua regulatoare cu care am incercat ulterior le folosisem la motoare care trageau 70A cu 6s,unul dintre ele identic cucel "prajit"
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 04 August 2014 - 04:21 PM
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
#4
Postat 08 August 2014 - 02:23 PM
S-ar putea ca unul dintre bobinajele motorului sa aibe o spira in scurt si sa traga mai mult curent pe una din faze. Ridica usor turatia pana cand curentul ajunge la 10A si masoara curentul pe fiecare faza a motorului. Nu ar trebui sa ai diferente intre faze mai mari de 5%. Cel mai corect masori cu un shunt de 0.01 OHM si un osciloscop.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#5
Postat 08 August 2014 - 02:33 PM
O alta varianta ar fi folosirea unei camere de termoviziune cara-ti permite sa vizualizezi exact randul de fet-uri ce se incalzeste. Daca toate fet-urile se incalzesc la fel, e clar ca motorul nu are o problema; daca se incalzesc doar o parte din ele, problema e la bobinajul conectat intre cele doua faze.
Metoda nr. 3, cea mai empirica dintre toate: Inseriezi cate o siguranta rapida de 5A cu fiecare faza (ai grija ca sigurantele sa fie din acelasi lot) si masori cu ampermetrul pe cablul de la pack, ridicand usor stick-ul de gaz. Daca firul din interiorul a doua sigurante incepe sa se inroseasca iar de la a treia ramane rece, pana sa ajungi la 5A, bobinajul dintre fazele respective are o problema.
Metoda nr. 3, cea mai empirica dintre toate: Inseriezi cate o siguranta rapida de 5A cu fiecare faza (ai grija ca sigurantele sa fie din acelasi lot) si masori cu ampermetrul pe cablul de la pack, ridicand usor stick-ul de gaz. Daca firul din interiorul a doua sigurante incepe sa se inroseasca iar de la a treia ramane rece, pana sa ajungi la 5A, bobinajul dintre fazele respective are o problema.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1