Modelism - RHC Forum: Ars regulator-EDF - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Ars regulator-EDF ce ar putea fi ?

#1 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 04 August 2014 - 12:40 PM

Am achizitionar EDF-ul : 90mm EDF unit with 3553-1750kv Motor - 1500watt ,l-am legat la un regulator de tip: FLY PRO Seires 80A 2-6S, 6A BEC Brushless Speed Control , accu 6s 4000 ,am dat gaz si la stick de 40% ,regulatorul a “crapat”.
-link EDF:http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14788__90mm_EDF_unit_with_3553_1750kv_Motor_1500watt.html
Am schimbat regulatorul cu unul identic si am dat gaz incet ,la consumul de pe watmetru de 30A ,regulatorul a inceput sa se incalzeasca in zona radiatorului ,am oprit.
Am schimbat regulatorul cu HiModel ICE Series 100A 2-6S Brushless Speed Control, am repetat din nou-gaz incet si tot asa la 30A si acest regulator a inceput sa se incalzeasca in zona placii opusa radiatorului(dedesuptul radiatorului- placa dublu circuit) ,am oprit.
Regulatoarele setate cu card :timing automat ,nr.celule .
Motorul s-a turat proportional cu cursa stick-ului,cred ca nu este vreo problema cu el ,nu s-a incalzit.
Astept parerile voastre ce ar putea sa fie gresit,defect,mod de rezolvare..
Multam'

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Fly Pro 80A HiModel.jpg
  • Imagine atasata: ICE 100A HiModel.jpg

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#2 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 04 August 2014 - 03:31 PM

...motorul suge prea mult, limiteaza din EPA daca ai posibilitatea, in acelasi timp ar trebui sa afli daca motorul inghite 6S !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#3 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 04 August 2014 - 04:21 PM

Vezi postareaipsihi, la 04 August 2014 - 03:31 PM, a spus:

...motorul suge prea mult, limiteaza din EPA daca ai posibilitatea, in acelasi timp ar trebui sa afli daca motorul inghite 6S !!!

Pai motorul trage 63A e dedicat pentru 6s are rewiew-uri bune pe HK,eu ajunsesem abia la 30 A si s-a "prajit regulatorul,cele doua regulatoare cu care am incercat ulterior le folosisem la motoare care trageau 70A cu 6s,unul dintre ele identic cucel "prajit"

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 04 August 2014 - 04:21 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#4 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 August 2014 - 02:23 PM

S-ar putea ca unul dintre bobinajele motorului sa aibe o spira in scurt si sa traga mai mult curent pe una din faze. Ridica usor turatia pana cand curentul ajunge la 10A si masoara curentul pe fiecare faza a motorului. Nu ar trebui sa ai diferente intre faze mai mari de 5%. Cel mai corect masori cu un shunt de 0.01 OHM si un osciloscop.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#5 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 August 2014 - 02:33 PM

O alta varianta ar fi folosirea unei camere de termoviziune cara-ti permite sa vizualizezi exact randul de fet-uri ce se incalzeste. Daca toate fet-urile se incalzesc la fel, e clar ca motorul nu are o problema; daca se incalzesc doar o parte din ele, problema e la bobinajul conectat intre cele doua faze.
Metoda nr. 3, cea mai empirica dintre toate: Inseriezi cate o siguranta rapida de 5A cu fiecare faza (ai grija ca sigurantele sa fie din acelasi lot) si masori cu ampermetrul pe cablul de la pack, ridicand usor stick-ul de gaz. Daca firul din interiorul a doua sigurante incepe sa se inroseasca iar de la a treia ramane rece, pana sa ajungi la 5A, bobinajul dintre fazele respective are o problema.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu