Buna ziua, daca in urma unui rodaj, acesta nu mai functioneaza bine,acest lucru intra in garantia unui automodel?
Pagina 1 din 1
Urmari rodaj
#3
Postat 05 June 2014 - 10:00 PM
Ciao,
Ca sfat pentru incepatori, intotdeauna incepeti utilizarea unui automodel, navomodel, orice-model prin citirea manualului de instructiuni. Clar este specificat ce cum trebuie procedat. NU cititi doar pas cu pas, cititi tot, ca acolo este specificat si setarea de fabrica al motoarelor nitro.
Dupa ce aveti o intelegere generala asupra procesului de setare, se poate lua manualul urmarit pas cu pas cum trebuie sa se faca set-up-ul.
Rodajul intotdeauna se face dupa recomandarea producatorului, asta presupune in general setarea de fabrica.
Iar daca citeai tot manualul, ai fi observat urmatorul text general:
"
This warranty does not cover problems from normal wear, abuse, neglect, or any damage arising as a result of improper use, use of improper fuel, overheating, continuous neglect, or damage from glow plugs. Please see the warranty cautions contained in this instruction manual to identify damage that may have been caused by improper use or care of your engine".
Prin traducere rapida: "Garantia nu acopera problemele generate de uz normal, abus, neglijenta, sau alte defecte cauzate din cauza folosirii incorecte, folosirea a combustibilului neadecvat, neglijenta continua sau probleme din cauza bujiilor".
Prin neglijenta se intelege si necitirea manualului.
Dar daca tot suntem aici, spune-ne ce probleme ai, eventual un video cu fenomenul. Este si posibil ca rodajul sa fie facut corect, dar setarea motorului sa fie incorecta, desi sansele sunt slabe. Nu prea exista o setare generala. Scada temperatura, se schimba si functionarea motorului, scade umiditatea aerului, la fel, alte setari. Schimbi nitro, de la 20% la 16% de exemplu, se schimba functionarea.
Ca fapt divers, dupa ce ai facut rodajul, schimbi bujia :)
Ca sfat pentru incepatori, intotdeauna incepeti utilizarea unui automodel, navomodel, orice-model prin citirea manualului de instructiuni. Clar este specificat ce cum trebuie procedat. NU cititi doar pas cu pas, cititi tot, ca acolo este specificat si setarea de fabrica al motoarelor nitro.
Dupa ce aveti o intelegere generala asupra procesului de setare, se poate lua manualul urmarit pas cu pas cum trebuie sa se faca set-up-ul.
Rodajul intotdeauna se face dupa recomandarea producatorului, asta presupune in general setarea de fabrica.
Iar daca citeai tot manualul, ai fi observat urmatorul text general:
"
This warranty does not cover problems from normal wear, abuse, neglect, or any damage arising as a result of improper use, use of improper fuel, overheating, continuous neglect, or damage from glow plugs. Please see the warranty cautions contained in this instruction manual to identify damage that may have been caused by improper use or care of your engine".
Prin traducere rapida: "Garantia nu acopera problemele generate de uz normal, abus, neglijenta, sau alte defecte cauzate din cauza folosirii incorecte, folosirea a combustibilului neadecvat, neglijenta continua sau probleme din cauza bujiilor".
Prin neglijenta se intelege si necitirea manualului.
Dar daca tot suntem aici, spune-ne ce probleme ai, eventual un video cu fenomenul. Este si posibil ca rodajul sa fie facut corect, dar setarea motorului sa fie incorecta, desi sansele sunt slabe. Nu prea exista o setare generala. Scada temperatura, se schimba si functionarea motorului, scade umiditatea aerului, la fel, alte setari. Schimbi nitro, de la 20% la 16% de exemplu, se schimba functionarea.
Ca fapt divers, dupa ce ai facut rodajul, schimbi bujia :)

Arata acest topic
Pagina 1 din 1