Discutii Libere_Old Sa nu uitam sa ne respectam reciproc !!!
#529
Postat 29 August 2014 - 12:32 PM
http://hobbyking.com...Motor_KIT_.html
#530
Postat 29 August 2014 - 04:57 PM
renatoa, la 29 August 2014 - 12:32 PM, a spus:
http://hobbyking.com...Motor_KIT_.html
bogdan.floria@aeromodelism.ro
bogdanfloria@gmail.com
0757110983
"Norocul astepta tacut stiind viitorul"
#531
Postat 31 August 2014 - 07:37 PM
https://www.youtube....h?v=UnDoyft8E8U
#532
Postat 31 August 2014 - 08:53 PM
#533
Postat 01 September 2014 - 12:45 PM
Evident, băieţilor ăstora le plac mai mult maşinile decât avioanele.
#534
Postat 01 September 2014 - 09:30 PM
nicolas, la 31 August 2014 - 07:37 PM, a spus:
https://www.youtube....h?v=UnDoyft8E8U
Frumoasa regia :p
:pardon:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#535
Postat 02 September 2014 - 06:23 AM
rhc@born.ro
#536
Postat 04 September 2014 - 06:46 AM
#537
Postat 04 September 2014 - 08:18 AM
renatoa, la 04 September 2014 - 06:46 AM, a spus:
Un link, se poate ?
Multumesc.
#539
Postat 16 September 2014 - 02:06 AM
renatoa, la 29 August 2014 - 12:32 PM, a spus:
http://hobbyking.com...Motor_KIT_.html
sau asa :)
https://www.youtube....h?v=TMJeq968u8Y
#541
Postat 16 September 2014 - 01:20 PM
renatoa, la 16 September 2014 - 01:01 PM, a spus:
Nu mai instalez nimic. Din 50GB partitie sistem, mai am liber doar 10GB. Poate ne zici si noua despre ce este vorba.
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#542
Postat 16 September 2014 - 01:38 PM
De multe ori urmaresc postarile pe sectiunea ARA, vad in josul paginii unul, doi... useri logati si ceva mai multi vizitatori. Cine credeti ca ne va scoate castanele din foc? Multi adopta pozitia strutului in problematica noastra (lasa ca rezolva altii!!!), uitand ca le ramane "spatele" expus. Deviza noastra acum este TRAIM IMPREUNA SAU MURIM IMPREUNA. Aveti dreptul la simpatii si antipatii, dar scopul este comun. Celor ce ne conduc nu le pasa de noi. Iesiti la lumina si participati. Daca nu, va voi cumpara zburatoarele de sute de Euro cu doua beri pentru ca nu veti mai avea ce face cu ele! Si nu exagerez de loc, desi asa pare.
:drinks: Noroc si la mai multi!
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#543
Postat 16 September 2014 - 01:57 PM
GigiGL, la 16 September 2014 - 01:38 PM, a spus:
De multe ori urmaresc postarile pe sectiunea ARA, vad in josul paginii unul, doi... useri logati si ceva mai multi vizitatori. Cine credeti ca ne va scoate castanele din foc? Multi adopta pozitia strutului in problematica noastra (lasa ca rezolva altii!!!), uitand ca le ramane "spatele" expus. Deviza noastra acum este TRAIM IMPREUNA SAU MURIM IMPREUNA. Aveti dreptul la simpatii si antipatii, dar scopul este comun. Celor ce ne conduc nu le pasa de noi. Iesiti la lumina si participati. Daca nu, va voi cumpara zburatoarele de sute de Euro cu doua beri pentru ca nu veti mai avea ce face cu ele! Si nu exagerez de loc, desi asa pare.
:drinks: Noroc si la mai multi!
Si cum poti sa .. participi ? .. exista o asociatie , s-a infiintat , exista un comitet director sau cum se cheama .. ei vor merge la discutii cu oficialii ca si pana acum .. nu puteti merge toti la gramada ca nici nu va permite accesul pe poarta institutiilor respective.
E nevoie de mai multi membrii doar pentru cotizatie ca sa nu isi blocheze asociatia activitatea din lipsa de fonduri ? ...
O.K. ..este de inteles si atunci mai multi membrii poate ajuta ... ( cheltuieli de deplasare, consumabile pentru corespondenta cu oficialii , etc .. ) .
Daca o dam pe tricouri, sigle, site-uri , spatii inchiriate sau eu mai stiu ce " luxuri ", prioritar incercarii obtinerii unui
raspuns de la cei indreptatiti a legifera nu stiu daca este un inceput bun ...
Iar despre participare activa ... iti dai seama ce iese daca incepe fiecare sa isi dea cu parerea ? - doar s-a mai trecut prin asta la inceputurile discutiilor cand am sugerat sa se restrictioneze accesul postarilor in topicul ARA .. exista deja un plan de actiune.
Despre succesul demersurilor in fata unei legi care se poate sa fie chiar elaborata la nivel european si impusa tarilor membre
eu nu vad prea multe sanse de izbanda .. nu inseamna ca nu trebuie incercat dar daca lucrurile vor fi clare la un moment dat, si insistentele fara rost nu isi mai gasesc rostul .. iar greve si miting-uri cu inaripatele in mana in mijlocul strazii cum se indemna la inceputul discutiilor ... sa fim seriosi ...
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 16 September 2014 - 01:59 PM
#544
Postat 16 September 2014 - 01:59 PM
Am mai trecut prin aceasta experienta. Acum cativa ani, in tara erau doua tabere ale Instructorilor Auto; Cei inregimentati la scolile mari, sustinuti politic prin Asociatia Patronala care mai detinea si ceva putere economica ( poate va amintiti ca imediat dupa instalarea primului Guvern Boc sub Basescu, una dintre primele legi propuse si adoptate reglementa activitatea Instructorilor Auto ) si cei independenti, cum eram si eu la acea vreme, fara putere economica si sprijin politic. Au inceput multe presiuni asupra noastra, a celor independenti cu scopul clar de a ne scoate din competitia economica. Ca si aici, acum, am fost nevoiti sa infiintam o Asociatie a Formatorilor Auto, aceeasi procedura legala ca si in cazul ARA, m-am numarat printre membrii fondatori, dar pentru ca potentialii membri erau ROMANI si gandeau exact cum gandesc astazi multi aeromodelisti, Asociatia noastra a murit de cum s-a nascut. Putini instructori independenti au supravietuit, sub aripa protectoare a unor patroni cu "spate" pe baza de "cumetrii" de diverse tipuri.
Cam asta ne asteapta daca nu devenim "nemti".
Nu ma cert aici cu nimeni. Incerc sa dau "DESTEPTAREA" cat timp mai putem face ceva si sa ne adunam in ARA.
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 16 September 2014 - 02:04 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#545
Postat 16 September 2014 - 02:26 PM
GigiGL, la 16 September 2014 - 01:59 PM, a spus:
Am mai trecut prin aceasta experienta. Acum cativa ani, in tara erau doua tabere ale Instructorilor Auto; Cei inregimentati la scolile mari, sustinuti politic prin Asociatia Patronala care mai detinea si ceva putere economica ( poate va amintiti ca imediat dupa instalarea primului Guvern Boc sub Basescu, una dintre primele legi propuse si adoptate reglementa activitatea Instructorilor Auto ) si cei independenti, cum eram si eu la acea vreme, fara putere economica si sprijin politic. Au inceput multe presiuni asupra noastra, a celor independenti cu scopul clar de a ne scoate din competitia economica. Ca si aici, acum, am fost nevoiti sa infiintam o Asociatie a Formatorilor Auto, aceeasi procedura legala ca si in cazul ARA, m-am numarat printre membrii fondatori, dar pentru ca potentialii membri erau ROMANI si gandeau exact cum gandesc astazi multi aeromodelisti, Asociatia noastra a murit de cum s-a nascut. Putini instructori independenti au supravietuit, sub aripa protectoare a unor patroni cu "spate" pe baza de "cumetrii" de diverse tipuri.
Cam asta ne asteapta daca nu devenim "nemti".
Nu ma cert aici cu nimeni. Incerc sa dau "DESTEPTAREA" cat timp mai putem face ceva si sa ne adunam in ARA.
Eeeee .. cam acelasi succes il intrevad eu ARA .. si nu penttru ca nu vor fi membrii ci pentru ca legile nu se prea fac tinand cont
de cei carora li se aplica .. federatiile sindicatele mai reusesc cate ceva dar nu cum si-ar dorii insa numara in spate sute de mii
de membrii iar problematica este muuuuult mai importanta la nivel national ... basca ca pot face si greve la nivel de ramura sau chiar national ...
Cum am spus .. ARA exista .. cei care au fost la discutii probabil vor mai merge sau poate nu vor mai fi acceptati ca parteneri de
negociere ci doar li se vor aduce la cunsotinta decizia finala cu imbrobodeli legate de decizii la nivel european si cum ca si noi
trebuie sa ne aliniem etc etc
Daca ai vre-o solutie concreta afara de agitatie e bine venita , altfel ... tot romani vom ramane caci asta suntem .. Johanis e neamt ... poate pe langa achizitionat case il molipsesti cu hobby-ul nostru si atunci .. cine stie ???
#546
Postat 16 September 2014 - 02:47 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#547
Postat 16 September 2014 - 03:02 PM
GigiGL, la 16 September 2014 - 02:47 PM, a spus:
Banuiesc ca ARA are un statut din care probabil reiese scopul infiintarii si in ce se va implica .. nu ma avut nici rabdarea , nici timpul sa citesc acest statut .
Siguranta zborului ? .. nu ai fost la CN F4C sa vezi acolo siguranta .. gard de protectie, distante regulamentare etc .. se petrecea in momentul in care ARA deja exista .. da ma rog ..
Cum am spus .. propuneri concrete .. doar discutii asa la nivel teoretic cum ca daca nu ne unim, daca nu ne imprietenim intre noi ( vezi ce bine a reusit organizarea aceluiasi F4C si ce mult tin unii la altii cei implicati ) , daca nu salvam balenele , daca nu plantam cate un copac de familie se distruge ozonu' bla bla bla ..... nu se ajunce niciunde ..
Dar repet .. ARA are deja un plan de bataie .. de ce sa il virusam cu tot felul de discutii si implicari necoordonate ?? Trebuiesc lasati sa isi duca la implinire actiunile vis a vis de Ordinul 8 ... daca dupa un succes se va implica si in organizarea de evenimente, competitii, deplasari in straiinatate a sportivilor de la noi .. ramane un proiect viitor
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 16 September 2014 - 03:04 PM
#548
Postat 16 September 2014 - 03:20 PM
ARA are menirea sa legalizeze activitatea de hobby, exclusa de guvernanti prin Ordinul 8. Din multe motive, nu toti pasionatii aeromodelisti, si sunt destui, nu pot face parte din structurile FRMD care gestioneaza doar activitatea competitionala, conform statutului sau. Ca sa continui povestea de mai sus, daca ARA esueaza si sper sa nu se intample acest lucru, cativa dintre noi cu relatii se vor inscrie la cate un club afiliat FRMD, iar restul isi vor da zburatoarele pe doua beri, cum am mai spus. In actuala situatie chiar nu pot glumi. Noi am investit ani, bani si suflet in aceasta pasiune, cei mai multi mai mult decat am facut-o eu si ar fi pacat sa ne inecam la mal, acum cand exista sansa sa existam cu fruntea sus si sa ni se recunoasca dreptul de a exista. Si cred ca meritam, cu atat mai mult cu cat putem si facem lucruri deosebite, inaccesibile majoritatii concetatenilor nostri.
:drinks:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#549
Postat 16 September 2014 - 03:24 PM
GigiGL, la 16 September 2014 - 01:20 PM, a spus:
E vorba de o aplicatie care semnaleaza zonele de excludere aeriana, dar doar pentru UK. Vezi imaginea atasata.
Cere 6mega, nu giga, pentru instalare... partitia mea sistem are acum sub 1G liber si supravietuiesc :)
Fisiere atasate
-
skyDemon.JPG (168.65K)
Number of downloads: 23
#550
Postat 16 September 2014 - 03:27 PM
GigiGL, la 16 September 2014 - 03:20 PM, a spus:
ARA are menirea sa legalizeze activitatea de hobby, exclusa de guvernanti prin Ordinul 8. Din multe motive, nu toti pasionatii aeromodelisti, si sunt destui, nu pot face parte din structurile FRMD care gestioneaza doar activitatea competitionala, conform statutului sau. Ca sa continui povestea de mai sus, daca ARA esueaza si sper sa nu se intample acest lucru, cativa dintre noi cu relatii se vor inscrie la cate un club afiliat FRMD, iar restul isi vor da zburatoarele pe doua beri, cum am mai spus. In actuala situatie chiar nu pot glumi. Noi am investit ani, bani si suflet in aceasta pasiune, cei mai multi mai mult decat am facut-o eu si ar fi pacat sa ne inecam la mal, acum cand exista sansa sa existam cu fruntea sus si sa ni se recunoasca dreptul de a exista. Si cred ca meritam, cu atat mai mult cu cat putem si facem lucruri deosebite, inaccesibile majoritatii concetatenilor nostri.
:drinks:
Am inteles ca nu va certati cu nimeni, nici eu .. doar am rugat sa ne spuneti niste masuri concrete .. de exemplu , ce trebuie sa fac eu de maine, de saptamana viitoare eventual .. ? .. iau furca , coasa , toporu' ceva si ies in strada ? ma apuc de scris petitii ? scriu pa mediile de socializare de pe internet ? .. imi atarn un banner in balcon si afise pe masina ? .. ca zau
daca stiu ce se doreste sa fac ... poate conving si pe altii ..
P.S.
Iar modelele care si asa nu au mai fost zburate de mult , stiti ce bine arata atarnate in birou pe toti peretii ? .. pe doua beri nicicum nu vor ajunge ..
#551
Postat 16 September 2014 - 03:33 PM
renatoa, la 16 September 2014 - 03:24 PM, a spus:
Cere 6mega, nu giga, pentru instalare... partitia mea sistem are acum sub 1G liber si supravietuiesc :)
Da Renatoa, si acesta este un avantaj al unei organizatii de profil; avem niste reguli si ne tine la curent cu problematica si noutatile in ceea ce priveste legalitatea si siguranta zborului in zonele noastre de interes pentru ca majoritatea pasionatilor sunt focusati doar pe partea tehnica si de recreere, mai putin pe alte probleme. Iti amintesti probabil de trasnaia cu motodeltaplanul termic FPV de 5m anvergura! :drinks:
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 16 September 2014 - 03:34 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#552
Postat 16 September 2014 - 03:54 PM
Tot la MT se petrecea intrevederea cu liderul nostru sindical de atunci.
Intrebare din partea reprezentantului MT: Dumneata pe cine reprezinti? Si liderul nostru de sindicat era Cornel Lipa, sotul Elisabetei Lipa, cunoscut de toti dracii din guvern, ministere si alte alea.... Eu ma numaram printre cei vreo 200 de fraieri care se agitau in fata MT, o mana de oameni din toata tara, cand in discutie erau painea si locurile de munca ale catorva mii de instructori auto... Dar ei aveau alte probleme, ca si noi acum!
Reprezentam 10 oameni, ni se arata usa: "Sunt cestiuni arzatoare la ordinea zilei, stimabile!"
Este o problema si cu cateva sute, dar atatia suntem de toti!
Instantaneu de la acea manifestatie, in fata MT;
Fisiere atasate
-
MT.jpg (162.08K)
Number of downloads: 30
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#553
Postat 16 September 2014 - 04:12 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#554
Postat 16 September 2014 - 04:50 PM
#555
Postat 16 September 2014 - 05:09 PM
REAL DESIGN, la 16 September 2014 - 04:50 PM, a spus:
Pentru toti pasionatii vad necesara doar afilierea - inscrierea in ARA. Apoi fiecare poate sa se implice in organizare si functionare ARA, poate veni cu idei, propuneri, sprijin sub orice forma legala, sau la fel de bine poate sa se bucure de statutul de membru, de avantajele obtinute de ARA in raporturile cu autoritatile si sa-si vada linistit de hobby. Dintre toti membrii sper sa se gaseasca un mic numar de oameni care sa poata si sa fie dornici sa se implice si sa ne reprezinte mai departe interesele asa cum a fost si la intalnirea de la Brasov. Nu are nimeni de carat pietre de moara si nici nu este obligat sa presteze vreo activitate suplimentara in afara de aceea de a dobandi calitatea de membru si de a sustine organizatia prin cotizatia anuala. Este pretul pe care trebuie sa-l platim pentru placerea noastra. Ca si la pescuit: permis, permis acces pe frontiera uneori, taxa la balta privata...
Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 16 September 2014 - 05:14 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#556
Postat 16 September 2014 - 05:19 PM
Si in contul platii SIGUR primesc ceva : casuta, ponton, aer conditionat, TV, internet, lumina de la stalp pe timpul noptii iar la unele balti chiar si ceva
baboi daca chiar nu prind nimic.
Acum am inteles ... IMPLICARE = COTIZATIE ... sunt de acord .. cine doreste o poate face oricand .
M-am linistit .. m-a gandeam sa nu trebuiasca sa ne urcam ..... pe tancuri - doar ca trebuia spusa mai pe sleau , mai direct nu asa pe ocolite ..
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 16 September 2014 - 05:20 PM
#557
Postat 16 September 2014 - 05:41 PM
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#558
Postat 16 September 2014 - 05:51 PM
Principala sarcina a BMFA-ului lor este sa negocieze cea mai buna asigurarea posibila... restul e politica.