Discutii Libere_Old Sa nu uitam sa ne respectam reciproc !!!
#2057
Postat 19 April 2015 - 01:12 PM
L-ai citit, e bun de sters ... :)
#2058
Postat 19 April 2015 - 01:27 PM
renatoa, la 19 April 2015 - 01:12 PM, a spus:
L-ai citit, e bun de sters ... :)
...Si nu-l mai postam... Ca doar toti aeromodelistii au reclamat situatia si au primit acest raspuns... :lazy:
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2059
Postat 20 April 2015 - 12:44 PM
GigiGL, la 19 April 2015 - 01:27 PM, a spus:
Minunat .Deci pana la 150m inaltime si in raza vizuala (Ahem ... easy glider-ul era pierdut din vedere de privitori cam pe la 1500-1800m in functie de cat de buni aveau ochii si se pupa bine cu regula de 1:10). Cred ca o sa scot de la naftalina vechiul meu televizor LCD pe 12v .Asa pot face FPV "in raza vizuala" fara sa se supere prea multi.Ca regula de bun simt apropo de distanta daca nu depasim 500m nu cred ca se va supara nimeni .
#2060
Postat 20 April 2015 - 02:16 PM
Ca la 4-500m nici nu mai distingi orientarea. Masurati pe telemetrie !
#2061
Postat 20 April 2015 - 02:49 PM
#2062
Postat 21 April 2015 - 08:43 PM
Merita vizionat tot, dar la minutul 7:50 este ceva care ne intereseaza si pe noi...
Vizionare placuta !
Adrian - YO2BTW
EASY STAR II
Phoenix 2000 EPO Composite R/C Glider
Tarot 680 Pro NAZA M V2 - GoPro 4 Black
DJI F450 NAZA-M V2 - GoPro 4 Black
FrSky TARANIS Plus-OpenTX
#2063
Postat 21 April 2015 - 09:07 PM
http://www.rhcforum....feric-tg-mures/
Si inaintea acestuia mig21, dar nu mai gasesc topicul.
#2064
Postat 22 April 2015 - 12:05 PM
https://www.youtube....h?v=TNJkbPtmodo
Adrian - YO2BTW
EASY STAR II
Phoenix 2000 EPO Composite R/C Glider
Tarot 680 Pro NAZA M V2 - GoPro 4 Black
DJI F450 NAZA-M V2 - GoPro 4 Black
FrSky TARANIS Plus-OpenTX
#2065
Postat 22 April 2015 - 01:42 PM
Evident, de niste mosnegi care nu accepta ca azi se zboara si altceva decat stil FAI si nu stiu la ce clasa F123/ABC sa il incadreze... asa ca il baneaza, mai simplu.
#2067
Postat 22 April 2015 - 09:19 PM
#2068
Postat 23 April 2015 - 10:23 AM
Aceasta postare a fost editata de MLGore: 23 April 2015 - 10:24 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#2069
Postat 23 April 2015 - 02:41 PM
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#2070
Postat 24 April 2015 - 08:09 AM
#2071
Postat 24 April 2015 - 09:45 AM
avy, la 24 April 2015 - 08:09 AM, a spus:
... De... sus, bineinteles!!! :)
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
#2072
Postat 24 April 2015 - 07:29 PM
Asta e Guvernele care le face să cade ca să demonstreze cât de periculos este ele. :D
P.S. Nu vă luaţi de gramatică. :good: Aşa se vorbeşte din ce în ce mai des. :ph34r:
#2073
Postat 25 April 2015 - 05:28 PM
MLGore, la 23 April 2015 - 10:23 AM, a spus:
Din afirmatia de mai sus, deduc ca logica ta se reduce la:
- daca are 0,1 sau 2 motoare, inseamna ca esti un domn rafinat
- daca are 3,4,6,8 motoare, inseamna ca esti un guster cocalar cu lantul peste tricou si cu ghiulu' la vedere?
Este normal sa apara din ce in ce mai multe incidente cu drone, pentru ca sunt accesibile financiar, majoritatea sunt RTF, nu trebuie sa ai nu-stiu-cata experienta ca sa te dai cu ea si pot opera in zone mai restranse decat un avion, de multe ori zone prea aglomerate. Practic, asta e si scopul lor: sa opereze in zone mai restranse decat un avion si sa poata face lucruri pe care un avion nu este capabil sa le faca.
Dar sa categorisesti o intreaga ramura a aeromodelismului ca si "guster cu drona", e cam deplasat.
Daca am inteles gresit postarea ta, te rog sa ma lamuresti ce ai vrut de fapt sa zici. Avand in vedere ca am si drona si avion si zbor si in oras, nu prea am cum sa nu ma incadrez la "guster".
#2074
Postat 25 April 2015 - 08:43 PM
Drona + camera+ youtube+filmari in oras eventual si cu ceva sange la pachet= legislatie de o sa mai zburam sub pamant eventual.
Nici la automobile nu aveai nevoie de permis pina cand s-au adunat suficiente incidente care au facut necesar un examen, un permis, o legislatie.
Daca tot esti dornic de afirmare si ai sange in veioza, ia 2 l de benzina , da-ti foc si filmeaza-te, dar ai grija te rog sa nu-i deranjezi pe altii.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#2075
Postat 26 April 2015 - 12:08 AM
In fiecare saptamana peste Codlea isi fâlfâie elicea cel puțin două elicoptere militare si unul civil, zburand fara probleme peste case, blocuri, piete si alte zone intens populate, avand uneori atarnat cate un fotograf la usa larg deschisa. Tot peste Codlea, in fiecare sfarsit de saptamana cu conditii de zbor, un june băștinaș își arată măiestria de șofer de avion, spre încântarea domnitelor de la sol si a interpreților șlagărului ,,Avion cu motor'' aflați în recital pe leagănele din parc.
Tonele de metal zburator cu lame invartite de sute de cai putere nu reprezinta nici un pericol in comparatie cu monstrii insetati de sânge numiți generic drone....
In ce priveste postarile pe Y tube, fiecare e liber sa se exprime cum doreste, cat timp nu incalca legile si bunul simt.
Daca vreti cenzura si legi aspre, cereti azil politic in Corea de Nord.
Daca nu vreti asta, acordati respect celor pasionati de filmari aeriene, asa cum, la randul vostru, aveti nevoie de respect.
in loc sa aratam cu degetul si sa ne murdarim cu vorbe aiurea, mai bine ne sustinem reciproc.
In scopul acesta a fost creată ARA, pentru a ne aduna într-o frăție aeromodelistică.
Nu toti ce zboara fantome albe cu multe elici sunt cocalari, la fel cum nici toți posesorii de BMW.
Iar printre zburătorii grațioaselor planoare se află si scursuri umane.
NU am vrut sa ofensez pe nimeni, asa că fiți civilizati in raspunsuri,
Aceasta postare a fost editata de nicajohn: 26 April 2015 - 12:09 AM
#2076
Postat 26 April 2015 - 08:13 AM
nicajohn, la 26 April 2015 - 12:08 AM, a spus:
In fiecare saptamana peste Codlea isi fâlfâie elicea cel puțin două elicoptere militare si unul civil, zburand fara probleme peste case, blocuri, piete si alte zone intens populate, avand uneori atarnat cate un fotograf la usa larg deschisa. Tot peste Codlea, in fiecare sfarsit de saptamana cu conditii de zbor, un june băștinaș își arată măiestria de șofer de avion, spre încântarea domnitelor de la sol si a interpreților șlagărului ,,Avion cu motor'' aflați în recital pe leagănele din parc.
Tonele de metal zburator cu lame invartite de sute de cai putere nu reprezinta nici un pericol in comparatie cu monstrii insetati de sânge numiți generic drone....
In ce priveste postarile pe Y tube, fiecare e liber sa se exprime cum doreste, cat timp nu incalca legile si bunul simt.
Daca vreti cenzura si legi aspre, cereti azil politic in Corea de Nord.
Daca nu vreti asta, acordati respect celor pasionati de filmari aeriene, asa cum, la randul vostru, aveti nevoie de respect.
in loc sa aratam cu degetul si sa ne murdarim cu vorbe aiurea, mai bine ne sustinem reciproc.
In scopul acesta a fost creată ARA, pentru a ne aduna într-o frăție aeromodelistică.
Nu toti ce zboara fantome albe cu multe elici sunt cocalari, la fel cum nici toți posesorii de BMW.
Iar printre zburătorii grațioaselor planoare se află si scursuri umane.
NU am vrut sa ofensez pe nimeni, asa că fiți civilizati in raspunsuri,
Perfet de acord ! :clapping:
Adrian - YO2BTW
EASY STAR II
Phoenix 2000 EPO Composite R/C Glider
Tarot 680 Pro NAZA M V2 - GoPro 4 Black
DJI F450 NAZA-M V2 - GoPro 4 Black
FrSky TARANIS Plus-OpenTX
#2077
Postat 26 April 2015 - 09:33 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#2078
Postat 26 April 2015 - 11:17 AM
#2079
Postat 26 April 2015 - 12:40 PM
nicajohn, la 26 April 2015 - 12:08 AM, a spus:
Nu mi se pare aceeasi chestie. Nivelul de siguranta in aviatia mare este mult superior celui din modelism, atat datorita pregatirii pilotilor cat si datorita normelor si verificarilor tehnice.
In Germania de exemplu, platesti o licenta care include test de pilotaj si o verificare tehnica a modelului si poti zbura si Trex800 cu DSLR atarnat in oras.
#2080
Postat 26 April 2015 - 07:13 PM
Zen, la 26 April 2015 - 12:40 PM, a spus:
In Germania de exemplu, platesti o licenta care include test de pilotaj si o verificare tehnica a modelului si poti zbura si Trex800 cu DSLR atarnat in oras.
... şi o asigurare obligatorie pentru daune produse unor terţe persoane.
În zona Hamburg nu ai voie să zbori nimic pe o rază de 100 km (vorbesc de aeromodele indiferent de tip şi greutate) dacă nu eşti membru cu cotizaţia la zi la un club de profil. Poţi zbura ca vizitator dacă sunt de acord cei de la aeroclub şi plăteşti o cotizaţie pentru ziua respectivă (50 euro).
Asta e în Germania, dar noi suntem români ... ce pana noastră, ... sau a lui Peneş. :D
Aceasta postare a fost editata de ViP_Eol: 26 April 2015 - 07:15 PM
#2081
Postat 26 April 2015 - 07:50 PM
ViP_Eol, la 26 April 2015 - 07:13 PM, a spus:
În zona Hamburg nu ai voie să zbori nimic pe o rază de 100 km (vorbesc de aeromodele indiferent de tip şi greutate) dacă nu eşti membru cu cotizaţia la zi la un club de profil. Poţi zbura ca vizitator dacă sunt de acord cei de la aeroclub şi plăteşti o cotizaţie pentru ziua respectivă (50 euro).
Asta e în Germania, dar noi suntem români ... ce pana noastră, ... sau a lui Peneş. :D
De acord cu verificarea pilotului si modelului. E normal ca zborul prin oras sa nu devina haiducie.insa noi nu suntem piloti de ghiulele sa avem nevoie de nenumarate autorizatii si aprobari.
Cat priveste nivelul de siguranta al zborului 1/1 sunt multe de discutat. Eu ma refeream doar la faptul ca se ingradeste o activitate ce implica riscuri de enspe mii de ori mai mici, numai asa ca cineva presupune ca s-ar putea intampla ceva. Nu excludem accidentele dar nici sa le supraevaluam.
#2082
Postat 27 April 2015 - 06:06 AM
Socant, criminal de-a dreptul si nemaivazut: duminica zburau vreo trei IN PARC!!! Si sa vedeti nesimtire: NU S-A CRIZAT NIMENI!! Nici ca le cade morisca-n cap, nici ca le incalca "privacy"-ul nici ca pica drobul de sare s.a.m.d.
E drept, numarul de lupi moralisti in Olanda e mai mic...
Continuati, va rog, a fost doar un side-note.
P.S. Surprinzator, nu scria PH pe drone, si nici pustii care se jucau cu ele nu pareau a avea brevet de pilot. Olandezi inapoiati, deh!
#2083
Postat 27 April 2015 - 07:48 AM
Garett, la 27 April 2015 - 06:06 AM, a spus:
Socant, criminal de-a dreptul si nemaivazut: duminica zburau vreo trei IN PARC!!! Si sa vedeti nesimtire: NU S-A CRIZAT NIMENI!! Nici ca le cade morisca-n cap, nici ca le incalca "privacy"-ul nici ca pica drobul de sare s.a.m.d.
E drept, numarul de lupi moralisti in Olanda e mai mic...
Continuati, va rog, a fost doar un side-note.
P.S. Surprinzator, nu scria PH pe drone, si nici pustii care se jucau cu ele nu pareau a avea brevet de pilot. Olandezi inapoiati, deh!
Asta nu inseamna ca nu au legislatie stricta in domeniu : http://www.videocopt...s.nl/dutch-law. Am gasit si textul legii, dar olandeza mea lasa de dorit.
Poate aia de zburau in parc aveau niste quad-uri de 100 grame. Ideea de baza e ca noi inca nu avem o legislatie batuta in cuie, acum se coace ceva si depinde de noi si de atitudinea noastra ca legea sa fie una permisiva sau foarte restrictiva.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#2084
Postat 27 April 2015 - 08:00 AM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#2085
Postat 27 April 2015 - 08:17 AM
MLGore, la 27 April 2015 - 07:48 AM, a spus:
Poate aia de zburau in parc aveau niste quad-uri de 100 grame. Ideea de baza e ca noi inca nu avem o legislatie batuta in cuie, acum se coace ceva si depinde de noi si de atitudinea noastra ca legea sa fie una permisiva sau foarte restrictiva.
Google Translate is your friend:
https://translate.go...t-text=&act=url
Chiar sunt curios unde ai gasit in legea olandeza chestia cu 100 grame...
Sau era doar asa, de principiu, o mica soparla?
#2086
Postat 27 April 2015 - 09:36 AM
(B3790/15 NOTAMN
Q) LRBB/QRDCA/IV/BO /W /000/010/4407N02557E011 A) LRBB B) 1504270600 C) 1504271600
E) TEMPORARY SEGREGATED AREA ACTIVATED.
UNMANNED ACFT FLT WILL TAKE PLACE INTO THE FLW AREA:
441719N0255607E-441613N0260344E-435618N0255910E-435701N0255130E-441719N0255607E
F) GND G) 1000FT AMSL)
Zona e destul de mare, de la Bucureşti până aproape la Giurgiu, aşa că bănuiesc că zboară armata. La o scară mai mică, aşa vor arăta şi NOTAM-urile date de ARA.