Daca A.R.A. reuseste sa negocieze cu autoritatea niste zone clare , delimitate geografic si pe verticala corect , atunci activarea / dezactivarea acestora
se poate face doar de catre A.R.A. , in urma unei cereri standard si a emiterii unui mesaj NOTAM , cu referinte clare ( trimitere la AIP / aeronautical information
publication ) , si nu de catre un membru al ARA , chiar daca ar avea delegata aceasta sarcina . Evident ca o persoana anume se va ocupa de de aceste demersuri legale ,
persoana care este membru ARA , dar o va face in numele institutiei , nu in nume propriu .
Calitatea de membru ARA o sa-ti aduca o serie de obligatii , pe langa eventualele avantaje legate strict de activitatea specifica . Aceste obligatii vor tine de
respectarea unor anumite reglementari / regulamente / proceduri pe care ARA va trebui sa le accepte din partea autoritatii aeronautice . Mie mi se pare destul de
corect ca ARA sa posede o baza de date cuprinzatoare in care sa fie trecuti membrii ei , cu toate datele necesare . Un demers de amplitudinea celui pe care doreste
sa-l faca ARA implica asumarea unor responsabilitati , nu numai distractia pe camp ... Sa avem pardon , dar domeniul asta al sigurantei zborurilor este extrem de
delicat , si nu poate fi tratat cu superficialitate ... Este de dorit ca membrii ARA sa posede un anumit nivel de etica si moralitate , cat si bun simt .
De asemenea , este foarte indicat ca atunci cand echipa ARA merge la eventuale negocieri cu autoritatea ( Romatsa sau AACR-ul ) , sa fie extrem de bine pregatita din
punct de vedere al cunoasterii aprofundate a legii , regulamentelor si reglementarilor in vigoare . Asta inseamna prezentarea unei harti a locatiilor de zbor foarte
clare si bine definite , prezentarea asociatiei , a obiectivelor , statutului acesteia , inclusiv a calitatii membrilor ... faptul ca exista o baza de date bine
pusa la punct , care include si o serie de informatii personale , nu va fi decat in avantajul organizatiei ... nu vad de ce ar trebui sa ingrijoreze ideea ca o organizatie
bine pusa la punct are in posesie si asemenea informatii , sa zicem , confidentiale ... asta inseamna ca membrii acestei organizatii nu au nimic de ascuns , si sunt
de acord sa-si asume responsabilitatea actiunilor lor , sub incidenta legii .
Personal , consider ca ARA ar trebui sa reprezinte aeromodelismul in sine , ca obiect de activitate ... Toti aeromodelistii
care inteleg si respecta acest lucru ar trebui sa se inscrie in asociatie , macar pentru sustinerea acesteia . Fiecare ar trebui sa-si aduca o contributie cat de mica pentru
realizarea acestui proiect , asa mi se pare etic si moral . Nu-i usor pentru o mana de oameni sa faca tot , ar trebui macar sustinuti moral , daca nu si financiar .
cheers.
Aceasta postare a fost editata de katran: 07 March 2015 - 04:18 PM