Modelism - RHC Forum: Portanta! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Portanta! Cum o fi cu ea?

#91 Useril este offline   IlPadrino 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04

Postat 09 September 2005 - 08:49 PM

down, la 9 Sep 2005, 17:46, a spus:

Fluidul parcurge in timpi egali intra si extradosul.

Afirmatia de mai sus e o maxima STUPIZENIE. Punct si pe asta chiar nu mai stau sa o dezbat ca vad ca nu exista receptivitate.
In caz ca vreti dovezi se pot masura vitezele locale cat si presiunile in orice zona din preajma profilului. Inca o data urmatoarele grafice sunt relevante si le veti gasi in orice carte cat de cat respectabila sub o forma sau alta:
prima:
viteza curgerii
a doua la care m-am tot referit si o veti gasi de cele mai multe ori
viteze diferite functie de unghi de atac (sper ca s-a inteles notiunea simplificatoare a autorului)
si ultima si poate cea mai relevanta din pdv al vitezei parcelelor de aer
decalajul parcelelor din cauza vitezelor diferite

Te Rog Eu Frumos DOWN. Daca nu stii nu enunta
NU parcurge in acelas timp! Asta este si spilul. Vrei sa dau bibliografie realmente stiintifica. Dau, daca ma rogi.
Pana atunci poti parcurge Hutte - Manualul inginerului, ca e compendiu si e mai usor de inteles si in acelas timp strict fundamentat (nemteste)

Aceasta postare a fost editata de IlPadrino: 09 September 2005 - 08:52 PM

If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#92 Useril este offline   MIG-29 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 09 September 2005 - 09:15 PM