Modelism - RHC Forum: Incarcatoare acumulatori: Turnigy Accucell-6 vs. iMax B6 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Incarcatoare acumulatori: Turnigy Accucell-6 vs. iMax B6 Care e mai bun?

#1 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 05 May 2011 - 02:40 PM

Turnigy Accucell-6 si iMax B6 sunt incarcatoare ce au deja vechime pe piata, sigur ca exista multi utilizatori si tocmai de la voi doresc sa ma ajutati cu un sfat in ceea ce privest achizitia unui astfel de incarcator.

iMax B6
Imagine atasata: jxd-340-4ch-rc-gyro-helicopter-1605506.jpeg

Turnigy Accucell-6
Imagine atasata: ACC6(1).jpg
0

#2 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 06 May 2011 - 06:34 AM

Aproximativ identice ca si soft, deci ca si facilitati de incarcare-descarcare.
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#3 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 06 May 2011 - 09:41 AM

Din ce am vazut prin review-uri iMax-ul da mici rateuri la egalizarea celulelor dar are racire pasiva ceea ce inseamna ca e silentios comparatic cu Accucell-6 la care racirea e pe ventilator.
0

#4 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 06 May 2011 - 12:56 PM

Si la Turnigy racirea e "pasiva" daca vorbim de carcasa incarcatorului care e un radiator pentru tranzistorul de pe ridicatorul de tensiune, ventilatorul e pentru racirea suntului care e smd. Nu stiu ce intelegi prin rateuri. Fi convins ca softul nu-i permite sa ia mai mult o celula si mai putin pe alta fata de curentul de egalizare prescris, in afara de toleranta constructiva a componentelor, ca acumulatorii sunt si ei de mai multe categorii de ...preturi, respectiv calitate, asta e altceva.

Aceasta postare a fost editata de OldMann: 06 May 2011 - 01:00 PM

If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#5 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 06 May 2011 - 01:54 PM

Nu generalizez, eu am citit intr-un "review" pe HK, daca cel de acolo a dat o informatie eronata eu am transmis-o mai departe.
In fine, astazi am luat un Turnigy Accucell-6 gandindu-ma si la faptul ca acel ventilator poate asigura o racire mai buna.
0

#6 Useril este offline   crisss 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 13-February 09
  • Gender:Male
  • Location:buc
  • Interests:Automodelism

Postat 07 May 2011 - 03:36 PM

Salut...am cumparat un TURNYGI ACC 6 zilele trecute (7)si nici acum nu am reusit sa incarc vreun acc.,va rog sa-mi spuneti si mie care ar fi motivul pt. care nu imi incarca(merge o perioada scurta si se opreste,nu incarca NU DESCARCA),cam care ar fi problema,setarile....nu de alta dar am ajuns la disperare.Daca aveti ceva asemanator spuneti-mi cum se compota,cit din capacitate incarca sau descarca,daca fol. acc. la o cursa si se descarca un anume procent ce tb. facut?...descarcat cu apararul sau..?Nu vreau sa cred ca am facut o alegere proasta,m-a costat peste 200 lei cu tot cu accesorii si l-am luat mai mult cu gindul sa scap de corvoada mentinerii acc. pe perioadelor cind nu ii fol. dar si sa incarc in mod regulat pack-urile.Aici trebuie sa spun ca vreau sa incarc acc. NiMh de 2100 mah pentru emitator si receptor iar sursa este suficienta,scoate 5 A.Va rog sa veniti cu sfaturi si sugestii...

Aceasta postare a fost editata de crisss: 07 May 2011 - 03:38 PM

HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
0

#7 Useril este offline   gogoase 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 26-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Buzau/Bucuresti

Postat 07 May 2011 - 04:44 PM

Ce sursa folosesti?Este posibil sa se comporte asa din cauza sursei de la care alimentezi incarcatorul, tensiunea de alimentare trebuie sa fie 12-18V, 5A.
1/18 Maverick ION MT
0

#8 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 07 May 2011 - 04:44 PM

Primul sfat ar fi sa schimbi sursa , s-ar putea ca protectia la supra-sarcina sa intre inainte de 5A. O fi scriind pe ea 5A dar s-ar putea sa fie de 4A. In meniul incarcatorului este o functie care monitorizeaza tensiunea de alimentare. Ca si sugestie, o citire mai amanuntita a instructiunilor de functionare.

Aceasta postare a fost editata de OldMann: 07 May 2011 - 04:48 PM

If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#9 Useril este offline   crisss 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 13-February 09
  • Gender:Male
  • Location:buc
  • Interests:Automodelism

Postat 07 May 2011 - 05:26 PM

Vezi postareaOldMann, la 07 May 2011 - 04:44 PM, a spus:

Primul sfat ar fi sa schimbi sursa , s-ar putea ca protectia la supra-sarcina sa intre inainte de 5A. O fi scriind pe ea 5A dar s-ar putea sa fie de 4A. In meniul incarcatorului este o functie care monitorizeaza tensiunea de alimentare. Ca si sugestie, o citire mai amanuntita a instructiunilor de functionare.

Am intrat in meniu si imi indica peste 13 v iar amperajul nu ar pune problema la acumulatori asa mici...zic eu(desi zice ca are 5 A),apoi am observat ca variaza tensiunea de incarcare de la un acumulator la altul desi sint identici...poate fi vorba de rezistivitatea interna?,adica unii sa fie "obositi" si sa trebuiasca shimbati? Zic asta deoarece au ceva ani si au fost incarcati cam la ureche la un incarcator la care nu poti verifica daca la un moment dat sint total incarcati, iar dupa folosire eu i-am descarcat intotdeauna cu un beculet...e corect? Daca un acumulator nimh nu poate fi incarcat cu setare delta peack de 7 mv/cell si e necesara o valoare mai mare (12),arata asta ceva anormal in legatura cu acumulatorii? MULTUMESC.
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
0

#10 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 07 May 2011 - 06:07 PM

Indicatia de 13V e in gol, fara acumulator la incarcat sau cand e pus un accu la incarcat?
Rezistivitatea este proprietatea specifică unui anumit material de a se opune trecerii unui curent electric prin el, in cazul de fata faci confuzii, accu nu e o bucata omogena de acelasi tip de material.
Daca accu sunt foarte obositi este posibil ca incarcarea la capacitatea nominala sa nu mai fie posibila. Delta peack= diferenta dintre tensiunea maxima pe care o atinge un acumulator in timpul incarcarii si pragul cand aceasta tensiune incepe sa coboare, curentul de incarcare e zero iar chargerul considera ca acesta se descarca moment in care se intrerupe incarcarea. Unele incarcatoare destepte dupa ce constata ca incarcarea e completa, la intervale regulate de timp masoara capacitatea accu si daca tensiunea a scazut sub un prag prestabilit trimite curent de mentinere.
Descarcarea pe bec poate fi OK numai daca se monitorizeaza tensiunea minima de descarcare a acumulatorului. Privita din alt punct de vedere, descarcarea pe bec nu e corecta, becul e element neliniar de circuit, curentul de descarcare in acest caz nu e constant. Parerea mea e ca sursa de 5A e prea mica, daca la o incarcare ai nevoie de un curent mai mare pe acumulator, tensiunea pe intrare scade, si s-ar putea ca protectia incarcatorului sa decupleze incarcarea.
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#11 Useril este offline   crisss 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 13-February 09
  • Gender:Male
  • Location:buc
  • Interests:Automodelism

Postat 07 May 2011 - 06:14 PM

Vezi postareaOldMann, la 07 May 2011 - 06:07 PM, a spus:

Indicatia de 13V e in gol, fara acumulator la incarcat sau cand e pus un accu la incarcat?
Rezistivitatea este proprietatea specifică unui anumit material de a se opune trecerii unui curent electric prin el, in cazul de fata faci confuzii, accu nu e o bucata omogena de acelasi tip de material.
Daca accu sunt foarte obositi este posibil ca incarcarea la capacitatea nominala sa nu mai fie posibila. Delta peack= diferenta dintre tensiunea maxima pe care o atinge un acumulator in timpul incarcarii si pragul cand aceasta tensiune incepe sa coboare, curentul de incarcare e zero iar chargerul considera ca acesta se descarca moment in care se intrerupe incarcarea. Unele incarcatoare destepte dupa ce constata ca incarcarea e completa, la intervale regulate de timp masoara capacitatea accu si daca tensiunea a scazut sub un prag prestabilit trimite curent de mentinere.
Descarcarea pe bec poate fi OK numai daca se monitorizeaza tensiunea minima de descarcare a acumulatorului. Privita din alt punct de vedere, descarcarea pe bec nu e corecta, becul e element neliniar de circuit, curentul de descarcare in acest caz nu e constant. Parerea mea e ca sursa de 5A e prea mica, daca la o incarcare ai nevoie de un curent mai mare pe acumulator, tensiunea pe intrare scade, si s-ar putea ca protectia incarcatorului sa decupleze incarcarea.

cei 13v ii indica in timp ce incarca...pe de alta parte voi cumpara alti acumulatori,desi nu sint convins ca fac bine deoarece pina in acest moment acestia au "mers" destul de bine...multumesc pentru informatii.

Aceasta postare a fost editata de crisss: 07 May 2011 - 06:16 PM

HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
0

#12 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 07 May 2011 - 08:58 PM

Eu am o sursa de 12 volti si 2A si incarc fara probleme orice tip de acumulatori, e drept ca niciodata nu setez sa faca incarcarea cu mai mult de 1,5 A. Incearca sa setezi o tensiune de incarcare sa zicem de maxim 1A. O studiere suplimentara a manualului nu dauneaza niciodata.
0

#13 Useril este offline   crisss 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 13-February 09
  • Gender:Male
  • Location:buc
  • Interests:Automodelism

Postat 08 May 2011 - 07:30 AM

[quote name='adioperator' timestamp='1304794723' post='482353']
Eu am o sursa de 12 volti si 2A si incarc fara probleme orice tip de acumulatori, e drept ca niciodata nu setez sa faca incarcarea cu mai mult de 1,5 A. Incearca sa setezi o tensiune de incarcare sa zicem de maxim 1A. O studiere suplimentara a manualului nu dauneaza niciodata.
[/q
eu ii incarc cu 0,5 A,insa doar unul dintre acumulatori "merge"pina 1700 mah(ei au 2000),ceilalti afiseaza dupa citeva min. termenul DRY si asa ramin...
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
0

#14 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 08 May 2011 - 10:20 AM

Vezi postareacrisss, la 08 May 2011 - 07:30 AM, a spus:

eu ii incarc cu 0,5 A,insa doar unul dintre acumulatori "merge"pina 1700 mah(ei au 2000),ceilalti afiseaza dupa citeva min. termenul DRY si asa ramin...


Frate, ce-ai setat tu acolo ? DRY iti afiseaza la terminarea DESCARCARII, nu a incarcarii. Probabil ai activat vreun ciclu charge to discharge, mai verifica.
0

#15 Useril este offline   crisss 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 13-February 09
  • Gender:Male
  • Location:buc
  • Interests:Automodelism

Postat 08 May 2011 - 11:36 AM

Vezi postarearad_gaby, la 08 May 2011 - 10:20 AM, a spus:

Frate, ce-ai setat tu acolo ? DRY iti afiseaza la terminarea DESCARCARII, nu a incarcarii. Probabil ai activat vreun ciclu charge to discharge, mai verifica.

Offff,da...descarcare...recunosc..la electrica sint pe linga total si de aceea am postat aici,incarc sa aflu cum trebuie sa procedez pas cu pas cu acumulatorii si cu acest incarcator.Daca cineva care are acest gen de incarcator il rog sa-mi dea si mie detalii referitoare la incarcarea acumulatorii nimh...in special cum se comporta acumulatorii "obositi". MULTUMESC
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
0

#16 Useril este offline   LARY 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 559
  • Inregistrat: 31-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:VA SALUT CU RESPECT

Postat 08 May 2011 - 07:21 PM

Salutare oameni buni. In curind voi trece si eu la o tehnologie mai noua, imax B6 (B8) stiu ceva despre ele din cite am citit (vazut) pe NET. Da ce nu am inteles eu si ma intreb, ce anume indica la terminarea incarcari unui acumulator?
Indica ce curent a incarcat? sau ce capacitate are acunulatorul?
De exemplu.
Daca bag un NIMH de 4000 mAh care nu e descarcat complet si dupa incarcare imi arata 2200 mAh inseamna ca atit a avut nevoie sau ca nu se mai incarca corespunzator si mai retine doar 2200 mAh?
Inca o intrebare, functia de descarcare la ce e buna? Eu vreau incarcator nu dau bani sa ii descarc ca de asta se ocupa navo sau automodelul. :)
Poate se indura cineva sa imi explice si mie ca am trait pina acum in preistorie si nu am avut displai decit la TV si la calculator, va MULTUMESC.

Aceasta postare a fost editata de LARY: 08 May 2011 - 07:22 PM

0

#17 Useril este offline   LARY 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 559
  • Inregistrat: 31-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:VA SALUT CU RESPECT

Postat 09 May 2011 - 10:00 PM

Si totusi :lol: nu stie nimeni :o ????
0

#18 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2011 - 09:15 AM

pai cam ti-ai raspuns singur la intrebari...

Vezi postareaLARY, la 08 May 2011 - 07:21 PM, a spus:

Da ce nu am inteles eu si ma intreb, ce anume indica la terminarea incarcari unui acumulator?
Indica ce curent a incarcat? sau ce capacitate are acunulatorul?

iti indica durata incarcarii, cati mah ai bagat in pack si tensiunea finala a packului

Vezi postareaLARY, la 08 May 2011 - 07:21 PM, a spus:

Daca bag un NIMH de 4000 mAh care nu e descarcat complet si dupa incarcare imi arata 2200 mAh inseamna ca atit a avut nevoie

da

Vezi postareaLARY, la 08 May 2011 - 07:21 PM, a spus:

Inca o intrebare, functia de descarcare la ce e buna?

daca vrei sa faci cicluri de descarcare-incarcare. cand scoti acumulatorul din barca, avion, masina etc in principiu nu e descarcat. in cazul NIMH, NICD apare acel efect de memorie, tu bagi frumos packul in incarcator, il bagi la un ciclu descare-incarcare. astfel vei mentine packurile intr-o forma mai buna pt mai mult timp.
alt caz : formatarea packurilor noi. pui sa faca 5 cicluri de descarcare-incarcare, il bagi in priza, uiti 2 zile el si gata, ai packurile formatate. sper ca am fost oarecum clar
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#19 Useril este offline   crisss 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 13-February 09
  • Gender:Male
  • Location:buc
  • Interests:Automodelism

Postat 10 May 2011 - 12:02 PM

Vezi postareahash84, la 10 May 2011 - 09:15 AM, a spus:

pai cam ti-ai raspuns singur la intrebari...

iti indica durata incarcarii, cati mah ai bagat in pack si tensiunea finala a packului

da

daca vrei sa faci cicluri de descarcare-incarcare. cand scoti acumulatorul din barca, avion, masina etc in principiu nu e descarcat. in cazul NIMH, NICD apare acel efect de memorie, tu bagi frumos packul in incarcator, il bagi la un ciclu descare-incarcare. astfel vei mentine packurile intr-o forma mai buna pt mai mult timp.
alt caz : formatarea packurilor noi. pui sa faca 5 cicluri de descarcare-incarcare, il bagi in priza, uiti 2 zile el si gata, ai packurile formatate. sper ca am fost oarecum clar

multam de lamuriri... :mellow:
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
0

#20 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 23 May 2011 - 03:56 PM

Vreau sa incarc niste acumulatori (8 bucati) cu ajutorul lui Turnigy Accucell-6. Acumulatorii sunt Varta 2100 mAh de tip Nickel Hydride (NiMH). Si acum intrebarea de baraj: cum e mai bine sa incarc acesti 8 acumulatori individual sau toti odata in suportul special de 8 acumulatori?
0

#21 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 24 May 2011 - 09:42 AM

Toti odata,daca sunt folositi in mod egal,si daca la inceputul incarcarii au tensiune (pe bucata)identica.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#22 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 May 2011 - 10:07 PM

Am si eu o intrebare, am pus mana pe un incarcator Turnigy accucel-6, am citit manualul de pe net, dar nu reusesc sa-mi dau seama cum sa incarc bateria.
E putin penibil, dar nu gasesc nici o mufa de genul asta pe incarcator.
Am un acumulator NiMh cu conector JST de 2 pini, si nu mi dau seama cum l-as putea conecta. Se incarca prin pinii aceia de la incarcarea pe celule?
Mersi.
0

#23 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 28 May 2011 - 07:41 AM

Se incarca prin cablul gros cu clesti, bagi doua fire in mufa acumulatorului la care uleterior cuplezi clestii respectand polaritatea si cu mare atentie sa nu produci un scurt circuit intre clesti.

Aceasta postare a fost editata de adioperator: 28 May 2011 - 07:44 AM

0

#24 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 May 2011 - 02:23 PM

Va rog sa ma iertati pentru off topic, dar nu m-am putut abtine.
Am cautat, de curiozitate, sa vad cum arata incarcatorul in discutie. Si, ce-mi vad ochii?
"ATTENTION.There are several chargers now entering the China market that look similar to the Accucel. These chargers are produced with cheaper FETs and are unfortunately much less accurate and very unsafe. There has been reports of the copied chargers over-charging packs and not balancing correctly.
The Accucel-6 is the first charger in the market with this PCB layout Circuit design. Any charger with the same circuit diagram is most definitely a copy. We have tested the copied chargers ourselves, their componentry is of a very low quality and the manufacturing company that has produced the copy has used a process of duplicating our CPU(MCU)s hex file and flashed a similar chip(MCU) to produce a similar product. This means they do not have the original code and therefore cannot bug-test(QC) or update the charger at any point.
Our chargers have CE and RoHS certification, proving their safety.
Plus, thousands of customers the world over have used our chargers with excellent results.
Your batteries are expensive. We understand this and thats why we will not carry low-quality charging devices.
Trust only in TURNIGY® quality charging devices."

Au inceput sa se copie intre ei. Mai mult, nu le convine. Roata se invarte.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 28 May 2011 - 02:25 PM

0

#25 Useril este offline   paul_e88 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 246
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 June 2011 - 10:45 PM

Mersi adioperator.
Si inca o intrebare legata de aceste incarcatoare.
Se poate folosi o sursa de calculator care scoate 12v la 20A? Stiu ca se pot folosi surse, insa amperajul nu e cam mare? sau nu conteaza?
0

#26 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 June 2011 - 11:02 PM

Se poate folosi sursa cu amperajul oricat de mare, nu-i problema. Voltajul sa corespunda.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#27 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 04 August 2011 - 12:14 PM

Revin cu o intrebare legata de incarcatoarele amintite in titlu si folosirea acestora impreuna cu bateriile LIFe. A incarcat cineva acumulator LiFe de 3 celule pana acum pe aceste incarcatoare? Eu nu am incarcatorul la indemana sa verific meniul dar presupun ca pe undeva pe acolo exista posibilitatea sa selectezi intre Lipo, LiFe... Ma lamureste cineva?
0

#28 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2011 - 03:45 PM

In meniul de settings (User Set Program) se poate seta tehnologia Lithium folosita (LiXX V.Type) intre Li-Ion, LiPo si LiFe.
Prin ajustarea asta voltajele limita (minim si maxim) se modifica automat in meniurile relevante pentru acumulatorii cu litiu.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#29 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 05 August 2011 - 07:58 AM

Multumesc, rezolvat :)
0

#30 Useril este offline   Res 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 12
  • Inregistrat: 23-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 30 January 2014 - 06:01 PM

Dar pot incarca cu acest tip de acumulator un acumulator auto de 12V si 45 Ah? In specificatii spune ca poate pina la 20V PB dar a incercat cineva?
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu