Modelism - RHC Forum: help sunt incepator - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

help sunt incepator constructie

#1 Useril este offline   luciffer 

• Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 15-June 05

Postat 23 August 2005 - 12:25 PM

As vrea sa imi fac si eu o racheta. Acum care ma poate ajuta?

Pot folosi o tabla subtire pentru corp? Am gasit una la grosimea de 1 mm.

mai incolo as dori sa mi se spuna si mie mai toti pasii, inclusiv cum o fac sa plece de pe sol cu ce anume? Ca eu am mai facut una mica anu trecut si am folosit praful acela cenusiu din niste rachete ce imi ramasesera de la revelion. am stricat cam 10. racheta avea cam 10 cm lungime, da acu vreau una mai mare, si se complica lucrurile.
===================================================

:::::: De ce sa dai bani pe masini , cand inca mai exista ranga ! ::::::

0

#2 Useril este offline   bitex 

• MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 August 2005 - 12:57 PM

Am invatat si eu cate ceva de pe la meseriasii de pe forum si daca gasim timp pot sa-ti arat pe viu cum se face una. Fara pretentia de a epuiza toate variantele posibile sau a le aborda pe cele mai bune. In final se obtine ceva "functional" si cum zici tu, mai complicat. E chestie de 2-3 ore. Ne putem intalni in Politehnica intr-un weekend, cand sunt liber, si gasim o sala libera. De regula am materiale pregatite.
Nu te chinui cu tabla pentru corp. Se poate face si din tabla, dar sunt multe alte materiale mai usor de prelucrat si la fel de rezistente. Plus ca cel putin la inceput trebuie sa eviti materialele periculoase (adica alea prea rezistente, taioase)...

Un material ieftin si bun pentru corp este hartia. Ori coala rulata si incleiata cam 2-3 "ture" complete, ori 2-3 straturi in spirala, din banda de hartie. Asta cu banda am invatat-o de la Marinaru si e faina tare.