Greutate minima pe aeromodel? ???
#1
Postat 13 August 2005 - 08:04 PM
Drept urmare i-am mai adaugat in CG cam inca 60g si a inceput sa zboare super. Nu ma puneti sa va spun cat are modelul cu pack-ul de Li-Po ca nu stiu, dar eu intreb:
Exista o corelare intre suprafata portanta si greutatea minima ce trebuie avuta de aeromodel?
#2
Postat 13 August 2005 - 08:06 PM
Ai verificat centrajul dupa ce ai schimbat acumulatorii?
Ai spus ca ai pus 60 grame in CG-ul modelului?
MIG-29
#3
Postat 13 August 2005 - 08:23 PM
#4
Postat 13 August 2005 - 08:29 PM
#5
Postat 13 August 2005 - 09:15 PM
dobilan, la 13 Aug 2005, 20:29, a spus:
Sau si mai bine mutai tot ce se putea mai in fata ca sa nu mai adaugi nimic.
#6
Postat 14 August 2005 - 08:20 AM
la un pack de 8 celule ........tre' sa-l bagi aproape la maxim...in bot......ca sa fie ekilibrat bine
....ce sa mai vb de LIpo........avionu asta e facut pt pack de 7 sau 8 celule .......orikum, parere mea este ca nu se merita sa bagi '' scule '' ....mai adevarte in el......pt ca orikum n-ai ce sa scoti de la el...........si repet: parerea mea!
si apropo de vant: am zburat cu un pack de aproape 500g ......(lipit p-a afara, cu scoch asa mai tiganeste)...si se comporta mult mai bine.......dar venea ca o ''torpila'', cand era de venit :D
#7
Postat 14 August 2005 - 02:37 PM
#8
Postat 14 August 2005 - 05:14 PM
Daca nu poti sa ai centrajul dinainte doar redistribuind masele cred ca trebuie sa renunti la el si sa te intorci la prietenii vechi.
Si inca ceva. Motorul cu acumulatorul cu LiPo trage la fel? Daca acumulatorul tau da un curent mai mic?
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 14 August 2005 - 05:16 PM
#9
Postat 14 August 2005 - 08:03 PM
De retinut faptul ca un 3xLi-PO genereaza 11,1 V
Turatia motorului = F (tensiune)
Deci trebe vazut ;)
In concluzie trebuie vazut ce TURATIE are totusi motorul cu pakul ala!
Da asta pe sapta.... luna viitoare! Adica cind a da dumnezeu sa ne vedem la cimp in Iasi!
PS:
Daca iti mai aduci aminte cam cum mergea Piperul cu SERIA 300 si LI-PO de ziceai ca are brushless, iar cei mai multi ziceau ca zboara greu si cu 400!
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 14 August 2005 - 08:05 PM
#10
Postat 14 August 2005 - 08:05 PM
Dragut, la 14 Aug 2005, 20:03, a spus:
pai la 300 aveai reductor cu elice 9070 si la 400 aveai un iepurash.normal sa zboare altfel.
#11
Postat 14 August 2005 - 08:07 PM
SILVIU66, la 14 Aug 2005, 20:05, a spus:
Dragut, la 14 Aug 2005, 20:03, a spus:
pai la 300 aveai reductor cu elice 9070 si la 400 aveai un iepurash.normal sa zboare altfel.
No ambele teste au fost facute pe Piperul de BT cel galben ptr motor cu reductor, si elice 9070!
Da SILFAXU si ZNecula stiu ca eram impreuna!
+ comportamentu de BESTIE ciudata de la RR2005.
(atunci scosesem si < diedru ;))
Culmea e ca Piperul e inca intreg dar nu mai vrea sa zboare decit cu 2 pakuri de 3 x Li-PO si seria 400 cu reductor. In schimb e GLONTE!
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 14 August 2005 - 08:10 PM