quadco[pter probleme
#1
Postat 08 November 2013 - 10:30 AM
Am sa incerc sa pun si un filmulet eventual..
#2
Postat 08 November 2013 - 10:34 AM
Tinut in mana drept deasupra capului si turat cat sa vrea sa plece, compenseaza corect daca il inclini pe diverse directii?
#3
Postat 08 November 2013 - 10:36 AM
angel, la 08 November 2013 - 10:30 AM, a spus:
Am sa incerc sa pun si un filmulet eventual..
ai conectat motoarele unde trebuie? eliciile sunt puse bine si unde trebuie?
#4
Postat 08 November 2013 - 10:42 AM
RedDevil, la 08 November 2013 - 10:36 AM, a spus:
salut...da eliciile sunt puse cum trebuie,sensul la motoare este ok.Nu am incercat din mana sa il lansez dar cand il inclin se simte ca lucreaza controlerul.....dar nu il pot ridica
#5
Postat 08 November 2013 - 10:53 AM
#6
Postat 08 November 2013 - 12:05 PM
http://www.youtube.c...h?v=u2lyYW7fvm0
la minutul 0.40...........
#7
Postat 08 November 2013 - 12:09 PM
blackwind, la 08 November 2013 - 10:53 AM, a spus:
el a zis ca e kk board, nu a zis daca e 2.0 cu lcd sau e kk vechi doar cu gyro, sa ne confirme ce versiune de kk are
#8
Postat 08 November 2013 - 01:02 PM
Aceasta postare a fost editata de EBA: 08 November 2013 - 01:05 PM
#9
Postat 09 November 2013 - 01:22 PM
EBA, la 08 November 2013 - 01:02 PM, a spus:
salut...am schimbat motoarele se misca super ok....dar cand vreau sa il ridic se ridica din partea stanga fata si vine peste cap.Am incercat sa compensez din rc dar tot nu reusesc .Ma gandeam ca trebuie ceva reglaje ptr acest lucru.Am sa mai insist sa al ridic dar nu cred sa am succes..am sa revin cu detalii
#10
Postat 09 November 2013 - 01:44 PM
Inainte de asta, ridica-l deasupra capului si vezi daca are tendinta de stabilizare cand il inclini cu motoarele pornite.
Daca opune forta la inclinare, e bine. Daca dimpotriva, accentueaza inclinarea, trebuie sa inversezi gain-ul.
Daca e pe invers gain-ul, in loc sa corecteze, va accentua inclinarea si da, asta duce la rasturnare.
Succes
#11
Postat 09 November 2013 - 01:47 PM
si inca unu :
Aceasta postare a fost editata de alexvid: 09 November 2013 - 01:50 PM
#12
Postat 12 November 2013 - 12:56 PM
alexvid, la 09 November 2013 - 01:44 PM, a spus:
Inainte de asta, ridica-l deasupra capului si vezi daca are tendinta de stabilizare cand il inclini cu motoarele pornite.
Daca opune forta la inclinare, e bine. Daca dimpotriva, accentueaza inclinarea, trebuie sa inversezi gain-ul.
Daca e pe invers gain-ul, in loc sa corecteze, va accentua inclinarea si da, asta duce la rasturnare.
Succes
salut Alex...am incercat sa vad daca lucreaza giro si sa stii ca opune rezistenta cand il inclin,nu accentueaza inclinarea.Am sa incerc sa il ridic undeva afara sa vad cum se comporta,dar acum e o vreme ff nasoala la noi si bate vantultare.Revin cu detalii imd cum prind o zi mai buna.Despre inversat gain-ul nu stiu ce sa zic daca mai este necesar odata ce lucreaza nu..??tu ce zici ??
#13
Postat 12 November 2013 - 05:55 PM
Asigura-te ca ai facut throttle calibration.
Verifica tinut deasupra capului, are vre-un moment in care sa para ca vrea sa se dea peste cap ?
Asta e check list-ul meu la un copter nou. Chiar daca esti ferm convins ca e bine, mai verifica odata:
1. conectarea motoarelor pe pinii care trebuie si sensul de rotatie
2. elicile sa fie puse cum trebuie si atentie la pozitia lor (elice normala sau reverse sa nu pui elici normale invers ca nu e acelasi lucru)
3. gyro - l-ai verificat
4. throttle calibration pe toate escurile.
5. statia sa fie setata corect (mod acro fara setari speciale de trim sau d/e sau alte mixuri pe cele 2 stick-uri)
Inainte de a zbura, fa teste fara elici. vezi ca motoarele se invart cum trebuie si se accelereaza cele care trebuie la inclinare
Dupa ce toate astea sunt ok, cu el deasupra capului mergi cu throttle pana incepe sa traga si, acolo fa teste de inclinare sa vezi cum opune rezistenta
Daca rezistenta e mica, creste gain-ul pe axele care sunt slabe la reactie. Cand il ti in mana si trage, trebuie sa simti bine ca lucreaza sa corecteze inclinarea.
daca totul este ok dupa astea, iesi cu el pe iarba si cu curaj, da-i throttle.
Daca o iei foarte incet, in apropierea solului, nu se comporta bine din cauza curentilor creeati de elice.
Mai mult de atat nu stiu sa iti spun...
sper sa ajute!
Spor
Aceasta postare a fost editata de alexvid: 12 November 2013 - 05:59 PM
#14
Postat 13 November 2013 - 08:06 AM
Am pus elicile invers, dar peste tot, si motoarele se invarteau si ele corect, adica invers :) Pe diagonale era de acelasi fel, cele vecine era de sens contrar, totul "cum trebuie", doar ca totul invers :)
Deci aveam tractiune, reactionau corect individual la dezechilibrare, dar cand sa zboare... zdup.
Ca sa te lamuresti rapid, dintr-o privire daca asta este situatia, elicile din fata trebuie sa se roteasca in asa fel incat sa "aduca" aerul spre copter, adica miscarea mainilor cand imbratisezi pe cineva, nu invers, sa respinga, cum misti mainile cand inoti ;)
#15
Postat 13 November 2013 - 08:06 AM
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 November 2013 - 08:07 AM
#16
Postat 13 November 2013 - 09:45 AM
alexvid, la 12 November 2013 - 05:55 PM, a spus:
Asigura-te ca ai facut throttle calibration.
Verifica tinut deasupra capului, are vre-un moment in care sa para ca vrea sa se dea peste cap ?
Asta e check list-ul meu la un copter nou. Chiar daca esti ferm convins ca e bine, mai verifica odata:
1. conectarea motoarelor pe pinii care trebuie si sensul de rotatie
2. elicile sa fie puse cum trebuie si atentie la pozitia lor (elice normala sau reverse sa nu pui elici normale invers ca nu e acelasi lucru)
3. gyro - l-ai verificat
4. throttle calibration pe toate escurile.
5. statia sa fie setata corect (mod acro fara setari speciale de trim sau d/e sau alte mixuri pe cele 2 stick-uri)
Inainte de a zbura, fa teste fara elici. vezi ca motoarele se invart cum trebuie si se accelereaza cele care trebuie la inclinare
Dupa ce toate astea sunt ok, cu el deasupra capului mergi cu throttle pana incepe sa traga si, acolo fa teste de inclinare sa vezi cum opune rezistenta
Daca rezistenta e mica, creste gain-ul pe axele care sunt slabe la reactie. Cand il ti in mana si trage, trebuie sa simti bine ca lucreaza sa corecteze inclinarea.
daca totul este ok dupa astea, iesi cu el pe iarba si cu curaj, da-i throttle.
Daca o iei foarte incet, in apropierea solului, nu se comporta bine din cauza curentilor creeati de elice.
Mai mult de atat nu stiu sa iti spun...
sper sa ajute!
Spor
ms frumos de sfaturi...astazi ies cu el in camp si sa vad cum reactioneaza iar dupa aceea am sa umblu eventual la setari.Va tin la curent sper sa mearga.
#17
Postat 15 November 2013 - 09:44 AM
angel, la 13 November 2013 - 09:45 AM, a spus:
salut....am revenit si pot sa va spun ca nu am putut sa al ridic de la sol...se ridica doar din fata si vine peste cap.Initial am crezut ca este de la motoare....am schimbat motoarele intre ele si culmea se intampla acelasi lucru deci....este din setari dar CARE SETARI?????
#18
Postat 15 November 2013 - 10:19 AM
Marcheaza si care crezi tu ca este directia in fata...