help ! - model rc de antrenament al armatei ATM-1, ma poate ajuta cineva?
#1
Postat 26 September 2005 - 12:40 AM
Va multumesc mult
#2
Postat 26 September 2005 - 12:43 AM
Fisiere atasate
-
atm_1_sm.jpg (78.12K)
Number of downloads: 239
#4
Postat 26 September 2005 - 07:18 AM
si e de vanzare!
uite:
Fisiere atasate
-
IMG_1402.jpg (25.86K)
Number of downloads: 182
#9
Postat 26 September 2005 - 11:03 AM
S-a facut ceva lumina in capul meu si sper sa-l pot pune la punct, chiar mi-as dori sa zbor cu hardughia asta, cred ca e fun ! Acum ca stiu ce sa caut, am mai gasit cate ceva si pe net, totusi mai am o intrebare : ce combustibil ar trebui sa-i dau? Clasicul metanol cu ulei sintetic sau ricin, cu sau fara nitro? Ce parere aveti? Am inteles ca ar fi o idee buna sa-l las intr-un cilindru, hmm... Multumesc
#10
Postat 26 September 2005 - 11:04 AM
din pacate am mari probleme cu autentificarea si am fost nevoit sa fac cont nou
#11
Postat 26 September 2005 - 11:14 AM
Colega daca servourile sunt bune e un mare castig , daca nu ,poti sa uiti de motor ,avem si noi unul cu doua pistoane si unul cu un piston, cel cu un piston merge, celalalt nu prea! Cat despre atm eu l-am aruncat la container intreg, nici macar balamalele nu le-am luat , e mai mult decat un cosmar!
Daca vrei sa te apuci de modelism ia legatura cu Otty tot din Timisoara! El te poate ajuta!
Cele mai bune zboruri!
MUGUREL
#12
Postat 26 September 2005 - 11:52 AM
#13
Postat 26 September 2005 - 12:42 PM
sic1, la 26 Sep 2005, 12:03, a spus:
da se mai invarte motorul ala?...ca eu am mari dubii ca mai scoti ceva din el, dupa cum arata scandura aia de sicriu dezgropat! Nu baga bani in el, pana nu te consulti cu cineva apropiat sa te indrume concret!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 26 September 2005 - 12:43 PM
Cu rabdare si ciocan.
#14
Postat 26 September 2005 - 12:46 PM
de motor sunt ingrijorat, are toate piesele insa rugina ma omoara, o sa-l desfac peste vreo 2 zile cand se "moaie" si va tin la curent
e bina sa stiu ca am "colegi" prin Timisoara, chiar nu cunosc pe nimeni
Fisiere atasate
-
mtm_sm.jpg (77.03K)
Number of downloads: 106
#16
Postat 26 September 2005 - 01:03 PM
Ca sa faci avionul ala sa zboare mai mult de 2 secunde, ai nevoie de cel putin 200 de euro, si/sau zeci de ore de munca. Daca vrei sa vezi si alte zburataciuni, da-mi un mesaj pe privat si iti povestesc mai multe :D
#17
Postat 26 September 2005 - 01:36 PM
sic1, la 26 Sep 2005, 12:46, a spus:
Daca a stat asa mult afara ai grija la testele direct pe receptor.
NU TESTA DIRECT PE RECEIVER!
E posibil sa-l prajesti! :D
Cauta la cineva din zona un tester se servo....
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 26 September 2005 - 01:37 PM
#18
Postat 26 September 2005 - 01:38 PM
Din motor, dupa cum arata, nu poti sa scoti nimic. O sa te convingi dupa ce-l demontezi. Daca o sa poti...
Desi fuselajul arata ceva mai bine, poti sa fi sigur ca e "copt" pe la imbinari fibra/lemn.
Nu merita atentia. Stocheaza-l daca chiar tii la el si atat.
Am avut 2 motoare de 25 in 2 cil si unul de 25 monocilindru. Am avut o "tinta" bulgareasca si una de Tg.M. Nu le-am pus in funct. pe nici una. Nu merita distractia...
Si apropos, in prima poza, elicea era pusa invers...
Tine-te de lucruri mai serioase, cum ar fi S.P.A.D.-urile, polistirenele si... KISS!
(Keep It Straight and Simple!!!)
#19
Postat 26 September 2005 - 01:55 PM
Valteras, chiar am nevoie sa aud parerile voastre pentru ca am multe de invatat din experientele altora.
va multumesc inca odata, keep 'em comin' !
#20
Postat 26 September 2005 - 02:24 PM
#21
Postat 26 September 2005 - 05:34 PM
ca din prima poza dupa cate vad eu aripa e scandura pusa acolo.
se vede ca exersau antiaerienele pe el....
#22
Postat 26 September 2005 - 06:45 PM
Cred ca e o doaga.
O fi fost dotata armata cu butoaie? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
#23
Postat 26 September 2005 - 06:48 PM
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 26 September 2005 - 06:50 PM
Cu rabdare si ciocan.
#24
Postat 26 September 2005 - 07:01 PM
adica sa tii un avion pe cotetu gainilor cativa ani si sa nu fi aeromodelist dar totusi nu ai nici un pic de inima. macar sa il bagi undeva ferit de intemperii
#25
Postat 26 September 2005 - 07:21 PM
Sa ma lamuresca si pe mine cineva cum e cu aeromodelele astea tinta pina nu dau in infarct de miocarda http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif :D :wub:
Ca io am prins armata in Chitila imediat dupa cutremur si a trebuit sa trag tare la reconstructia Bucurestiului si la realizarea cincinalului
in patru ani pe jumatate. :D
Daca tintele actuale moderne ma refer la elicoptere si avioane de vinatoare evolueaza de la viteze de 250km/h in sus cui ii foloseste sa traga in
aceste tinte mici care evolueaza cu 150-200km/h.Si cine trage de fapt dupa ele infanteristii cu Kalasnikoavele sau aia cu tunurile.
Sau astea sint pentru incepatorii din ciclu unu si la ciclu doi se trece la tinte mai rapide.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#27
Postat 26 September 2005 - 07:58 PM
Skyspy, la 26 Sep 2005, 20:21, a spus:
aceste tinte mici care evolueaza cu 150-200km/h.Si cine trage de fapt dupa ele infanteristii cu Kalasnikoavele sau aia cu tunurile.
Sau astea sint pentru incepatorii din ciclu unu si la ciclu doi se trece la tinte mai rapide.
Se tragea cu tunurile de-a dreptul!!!...cu toate ca erau lente, nici pe astea nu le nimereau cu tehnologia de atunci...pilotul primea o sticla de bautura fina la vremea aceia si in timpul aplicatiilor, braca violent comenzile in momentul salvelor de tun iar avionul cadea "ranit de moarte". O astfel de tinta costa intre 40.000 si 70.000 lei la acea vreme (comparabil cu pretul unui autoturism Dacia de atunci). Militarii ieseau victoriosi, burtosii de la CC si din comandament se mandreau mai departe cu realizarea misiunii, si toata lumea era fericita, inclusiv producatorul de la Tg. Mures. Demn de laudat ca la acea vreme, doar servourile nu se faceau in Ro. Initial s-au folosit servouri Variprop CL, liniare, urmand ca acestea sa fie inlocuite de celebrele Simprop MM. Restul echipamentului (emitator-receptor) erau facute la Tg. Mures, complet!
Modelele erau de mai multe feluri-dimensiuni, cred...ultimele pe care le-am vazut nu mai erau dotate cu motoare pe metanol ci cu motoare de drujba romanesti, de 70 cc!
Astazi este deja altceva! Vedeti modelele construite de Mandrache.
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 26 September 2005 - 08:02 PM
Cu rabdare si ciocan.
#28
Postat 26 September 2005 - 08:16 PM
Insemna ca se tragea "dupa ureche" ca si in al doilea razboi mondial. :rolleyes: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
Avionele de Tg. Mures le facea cumva domnu`Otto Hints?
Domnu`Mandrache face acum ceva mai bun de ciclu doi? :D :D adica cu viteza mai mare?
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#29
Postat 26 September 2005 - 08:21 PM
Skyspy, la 26 Sep 2005, 21:16, a spus:
Insemna ca se tragea "dupa ureche" ca si in al doilea razboi mondial. :rolleyes: Â http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/laugh.gif Â
Avionele de Tg. Mures le facea cumva domnu`Otto Hints?
Domnu`Mandrache face acum ceva mai bun de ciclu doi? :D Â :D Â Â adica cu viteza mai mare?
era pe aici pe forum o poza...acum are am inteles si autopilot!...o sa caut mesajele vechi!
aici si aici si aici
Suprafata aripa S=1,5 mp
-Anvergura L=3,2 m
-Greutate la dec. G=20 Kg
-Putere motor P=15 CP
Motor- zdz 160 B2
-Capacitate rez. V=2.5 L
-Profil aripa laminar
-Viteza zbor oriz. :min 200 km/h
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 26 September 2005 - 08:30 PM
Cu rabdare si ciocan.
#30
Postat 26 September 2005 - 09:30 PM
aripa parasol ,cea cu aripa jos poate ar fi dat poate un randament mai bun.
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.