Nu se tragea numai cu tunurile AA direct. Exista si o versiune de tun AA care in teva avea adaptat un mecanism de tragere cal 7,62. Probabil de la un PSL ceva, sau chiar Kalasnikov pus pe tragere foc cu foc.
Astfel, modelul evolua la vreo 120 km/h la cateva sute de m. in fata (200-300), calibrul era redus, similitudinea perfecta (!?).
La Tg.M colectivul era la ILEFOR. Initial il avea in componenta si pe Dorel Caltzea (el a demarat, cred). Apoi, a ramas in grija sefului de colectiv/sectie de la ILEFOR, Gaher, parca. Acum e in Ungaria. RallyMan tre sa stie mai exact, ca ei erau si mari FSR-isti...
help ! - model rc de antrenament al armatei ATM-1, ma poate ajuta cineva?
#32
Postat 27 September 2005 - 10:42 AM
ATM-ul asta are un mosor cu fir destul de lung, poate ma lamureste cineva: se tragea o tinta dupa el (ca banuiesc ca nu trageau direct in avion) sau firul e pentru altceva? si mai are o trapa jos, ca o cala pentru bombe, care era deschisa cu un servo. Simulau cumva si lansarea de bombe ?
Tipul de la care l-am luat spunea ca se tragea cu AA dupa el, si ca isi aduce aminta ca parca tragea ceva dupa el, insa el era infanterist ( probabil de aceea a avut atat de multa "grija" de el!)
Tipul de la care l-am luat spunea ca se tragea cu AA dupa el, si ca isi aduce aminta ca parca tragea ceva dupa el, insa el era infanterist ( probabil de aceea a avut atat de multa "grija" de el!)
#33
Postat 27 September 2005 - 11:09 AM
Da, modelul tracta o maneca de vant. De fapt aia era "tinta". Dar mai cadea si airomodelul...
La unul bulgaresc ce l-am avut eu, maneca statea pliata in compartimentul ala ventral. Se decola cu maneca stransa in compartiment. Dupa aia, usile se deschideau, maneca era scoasa si mosorul, cu frana centrifugala, lasa firul sa se deruleze. Nu stiu cum si daca maneca era largata la final, inainte de aterizare. Asa ar parea normal, ca sa nu se aterizeze cu maneca tractata, inca. La motodelta am facut un sistem asemanator, pt. tractat de bannerre. Mergea brici.
La unul bulgaresc ce l-am avut eu, maneca statea pliata in compartimentul ala ventral. Se decola cu maneca stransa in compartiment. Dupa aia, usile se deschideau, maneca era scoasa si mosorul, cu frana centrifugala, lasa firul sa se deruleze. Nu stiu cum si daca maneca era largata la final, inainte de aterizare. Asa ar parea normal, ca sa nu se aterizeze cu maneca tractata, inca. La motodelta am facut un sistem asemanator, pt. tractat de bannerre. Mergea brici.
Orice pas inainte e un shut in fund!