Indoor Challenge Grand Arena 1/10 OffRoad Series
#332
Postat 17 January 2014 - 10:13 AM
Diesel, la 17 January 2014 - 08:36 AM, a spus:
de "soptit", Misu m-a tinut si-n dimineata asta la telefon timp de o ora si 22 de minute, sa incerce sa ma lamureasca pe mine ca nu-i normal sa intreb chestii legate de regulament la competitia asta, in speta daca este sau nu caroseria regulamentara, ca este concurs privat, ca asa si pe dincolo...
imi cer scuze PUBLIC ca am deranjat asa de tare cu demersul meu de clarificare, l-am facut pentru ca pur si simplu mi s-a mai intimplat sa mi se conteste TEHNIC cindva(acum citiva ani) masina INSCRISA si CALIFICATA in FINALA, masina care participase si cistigase acelasi concurs cu un an inainte...e drept, nu aveam la mine documentatia masinii(NIMENI nu avea asa ceva pentru materialul de concurs la ora aia!), iar cind m-am dus dupa doua saptamini in sedinta comisiei(sau biroului, nu mai tin minte exact!) cu documentatie si argumente, mi s-a ris in nas, spunindu-mi-se:"...-hai, ba, si tu acuma, ce vrei?...".
in aceste conditii, luind in considerare ca nu am primit in timp util raspuns clar, nu doresc sa escaladez un aspect minor si egoist(asa mi-a precizat Misu), nu doresc sa schimb eu mersul lucrurilor, imi declin pentru moment interesul de participare la acest concurs, voi veni sa va vad si sa va sustin, mai ales ca am aflat aseara ca va participa si un prieten vechi, Marian Albu.
SUBLINIEZ, nu ma intereseaza sa schimb ceva la acest concurs, NU ACUZ NIMIC, multumesc deschis celor care mi-au raspuns in scris, aici sau pe mail, intrebarilor mele(Cristake, CataWRC, Diesel, Viper, MisuLTB),pot doar sa sper ca intr-o zi sa nu mai fie asa greu sa deslusim un regulament rc atunci cind cineva(in speta prezenta eu) vrea sa afle ce si cum...
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#333
Postat 17 January 2014 - 11:31 AM
Hai cu el la clasa Open Stock. Cu siguranta copii nu vor contesta vreuna din caracteristicile tehnice ale modelului :))
#335
Postat 17 January 2014 - 12:43 PM
FlorinSS, la 17 January 2014 - 12:18 PM, a spus:
, nu seamana cu buggy
Si imi mentin in continuare parerea ca estetic nu este ok
Din partea mea , daca tehnic este aceeasi masina , poata sa vina.
Probleme tehnice sunt la el , nu la mine.
distinse domn,
oare CINE trebuie sa precizeze, daca nu onor organizatorul, daca un automodel se incadreaza sau nu in regulament?...nu am gasit in regulamente criteriul definit prin notiunea "estetic"...
din punct de vedere al raspunsului, daca este unul "oficial", e tarziu, logistic vorbind, sa ma mai apuc acum sa aduc in conditie de evolutie competitionala automodelul. ASEARA, verbal, raspunsul NU a fost(nici acum nu pare) ARGUMENTAT , ferm si categoric. va rog RESPECTUOS, dar FERM, daca-mi este permis, sa precizati care "probleme tehnice" ar fi la mine...???!!!
este foarte posibil sa nu aveti timp sa raspundeti mai clar, dealtfel raspunsul, din punct de vedere al participarii sau NEparticiparii, nu mai poate afecta concursul de maine(nici inscrieri nu stiu daca se mai pot face...), dar macar poate va faceti timp, la un moment dat, in vederea unor competitii viitoare...
va multumesc anticipat si respectuos.
@kata4: multumesc pentru interes, eventuale comparatii tehnice ar fi viciate de simplul fapt ca nu s-au facut antrenamente, cel putin perioada de acomodare ar afecta intens parametri tehnici de evolutie ai masinii...cine stie, poate, intr-un context mai clar din punct de vedere al regulamentelor,vom avea ocazia sa vedem/observam comportarea masinii, si eu sint curios...cit despre rezultate/performante, nu mai fac obiectul de interes al abordarii mele competitionale in prezent. pe mine ma intereseaza APRIORIC sa nu gresesc, pe cit posibil, versus regulamentul in sine.
inca odata imi cer scuze PUBLIC daca trimiterile, intrebarile si referirile la regulament au deranjat. nu doresc sa schimb mersul lucrurilor, vreau doar sa nu ma situez eu(atit cit pot...) in afara regulamentului.
bafta si minuni
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#337
Postat 17 January 2014 - 01:26 PM
1. Florin Supeala - Kyosho RB6
2. Mihai Sulea - Kyosho RB5 SP
3. Filip Marchis - Kyosho RB5 SP
4. Dragos Iftinca - Kyosho RB5 SP
5. Romanenco Vlad - Team Durango DEX210 2422199
6. Cristi Enache - Team Durango DEX210 5910506
7. George Vladu - Team Durango DEX210 7445189
8. Tudor Christea - Kyosho RB5
9. Stoiciu Andrei - YOKOMO - 7507578
10. CatalinMatei - Team Durango DEX210 7500183
11. Florin Lazar (Bitza) - Team Associated B4.1 FT
12. Ovidiu Manolache - Team Associated B4.1 FT - Transponder 9549034
13. Radu Rambet - B4.1 - fara Transponder
14. Suciu Andrei - Absima Jekyll
15. Fernea Catalin - Team Durango DEX210
16. Bala Flaviu - Team C TC02C
17. Victor Gorun - Team C TC02C
18. Diaconu Alexandru - Team Durango DEX210
19. Cristian Ionescu - YOKOMO - 7965375
20. Marian Albu - Kyosho RB5
21. Bogdan Ionescu - 7665918
Buggy 4WD
1. Dragos Iftinca - Kyosho Lazer
2. Florin Supeala - Kyosho Lazer
3. Albu Aurelian - Team Durango DEX 410
4. Tudor Christea - Kyosho Lazer
5. Stoiciu Andrei - YOKOMO - 4904731
6. Catalin Matei - Team Durango DEX410 6810756
7. Giger Ioel - Team Durango DEX410
8. Florin Lazar (Bitza) - Team Associated B44.1 FT
9. Ovidiu Manolache - Team Associated B44.2 FT 7509495
10. Cristian Ionescu - YOKOMO - 4158652
SC 2WD
1. Florin Supeala - Kyosho SC
2. Mihai Sulea - Kyosho SC
3. Filip Marchis - Kyosho SC
4. Romanenco Vlad - Team Durango DESC210 6958955
5. George Vladu - Team Durango DESC210 (90% sanse de paticipare)
6. Serban Mircea - TM2SC
7. Ovidiu Manolache - Team Associated SC10 FT
8. Radu Rambet - HPI Blitz - fara transponder
9 Andrei Suciu - Team Durango DESC210 - nu e 100% sigur ca apuc sa il pregatesc
10. Victor Gorun HPI Blitz
11. MIhai Necrelescu - TD DESC 210R - fara transponder
12. Bogdan Ionescu - 7710335
SC 4WD
1. Florin Supeala - TEAM ASO SC
2. Cristi Enache - Team Associated SC10 4x4 3526828
3. Albu Aurelian - Team Durango DESC 410
4. Dinu Busegeanu - Tim Durango DESC 410
5. Rauca Cristian - Team Durango DESC410
6. Morariu Andrei - Team Associated SC10 4x4 (este posibil sa nu ajung la prima tura de calificari )
Stock Open
1. Albu Alexandru-Absima Jekyll
2. Stroe Razvan -TC02
3. Matei Alexandru - Absima Jekyll
4. Teodor Patru - Absima Jekyll
#339
Postat 17 January 2014 - 01:32 PM
Aceasta postare a fost editata de Alfa: 17 January 2014 - 01:33 PM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#340
Postat 17 January 2014 - 02:11 PM
Fisiere atasate
-
Indoor Chalange III _ Heat Arra13.37.192014-01-17.pdf (30.33K)
Number of downloads: 156 -
Indoor Chalange III14.11.382014-01-17.pdf (21.43K)
Number of downloads: 150
#342
Postat 17 January 2014 - 02:26 PM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#343
Postat 17 January 2014 - 02:57 PM
Sper ca nu am incurcat prea tare.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#345
Postat 17 January 2014 - 09:35 PM
-Serpent S411 LE
1/10 off-road:
-Team Durango DEX210
-Yokomo YZ-2
#347
Postat 18 January 2014 - 08:55 PM
Yokomo DRB
MST FXX-D VIP RWD
Yokomo DIB 275
Tamiya TA-05 VDF II
Hot Bodies TCXX
#348
Postat 18 January 2014 - 11:06 PM
Eu personal multumeac pt atmosfera si timpul petrecut acolo.
E genial ca exista asemea concursuri si speram la mai bine!
#349
Postat 19 January 2014 - 01:58 AM
Ca de fiecare data a fost excelent !
PS. Si am mai observat ceva . Parca s-au rupt putine masini desi au fost multi participanti. Asta inseamna ca nivelul creste.
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#350
Postat 19 January 2014 - 11:11 AM
rama, la 19 January 2014 - 01:58 AM, a spus:
Ca de fiecare data a fost excelent !
PS. Si am mai observat ceva . Parca s-au rupt putine masini desi au fost multi participanti. Asta inseamna ca nivelul creste.
Felicitari Tuturor
Daca o sa urmaresti cu atentie Juniorii , o sa iti dai seama de diferenta .
Sa speram ca data viitoare vom fi mai multi la toate clasele .
Data viitoare trebuie sa imi iau revansa ca acum am chiulit ....scuze ...
#351
#353
Postat 19 January 2014 - 11:55 AM
EugenS, la 19 January 2014 - 11:20 AM, a spus:
Merge link-ul. Daca nu-l poti vedea, inseamna ca are Florin ceva setari dubioase la facebook...si ar trebui sa-l adaugi la prieteni ca sa poti sa-i vezi albumele
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#354
Postat 19 January 2014 - 12:59 PM
Ne cerem scuze pentru fuga rapida dupa ultima mansa insa ne-a asteptat drum lung si greu inapoi pana la Cluj.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#356
Postat 20 January 2014 - 09:44 AM
cataWRC, la 19 January 2014 - 11:21 PM, a spus:
Da, da! Sa se vada in scris cum Vladut deschide finala B si eu il bat PRIMA DATA pe Ovidiu :D
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#360
Postat 20 January 2014 - 11:47 AM
ToX, la 20 January 2014 - 10:41 AM, a spus:
Se va numi Beta, sau cum?
Sa ne rugam sa nu creasca numarul de modelisti din Romania - chiar ar fi neplacut ca Vladut sa aiba ca nick-name: Sigma, Upsilon sau chiar Omega. :rolleyes: