Modelism - RHC Forum: Indoor Challenge Grand Arena - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 27 Pagini +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »

Indoor Challenge Grand Arena 1/10 OffRoad Series

#361 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2014 - 12:18 PM

a fost o zi plina, chiar prea plina, cumva, pentru cei mai micuti; de aceea as fi de parere ca pentru juniorii mici sa se faca in vreun fel incit programul zilei de concurs sa se poata termina pe la orele 14:00, maxim 15:00; am vazut cit de obositi si plictisiti erau cei mici la ora 7 seara...in plus, isi pierd concentrarea si interesul in pauzele destul de lungi dintre starturile lor. de aceea cred ca ar fi utila o modificare, astfel incit starturile lor sa fie mai dese, iar competitia lor sa se termine, asa cum am scris, maxim la ora 15:00.
cit priveste concursul, am remarcat in continuare abateri disciplinare, de exemplu nu s-a respectat obligatia de a pleca ultimul din grila cind ai cerut aminare de start...nici ridicatorii nu l-au scutit pe omul de la microfon de eforturi suplimentare, este jenant sa nu-ti respecti conditia de concurent, in toate fatetele ei...nu stiu de ce nu se ia masura anularii rezultatului, in cazul incalcarii disiplinei de concurs...
am remarcat deja duelul dintre marci, pe de-o parte Team Durango si Team C, foarte bine reprezentate, si Kyosho, Associat si mai nou, Yokomo...am stat si m-am uitat cit am putut de atent la mai toate masinile, iar evolutia lui Andrei Stoiciu m-a determinat sa incerc sa trag in curind cu Yokomo...
cu rezerva ca disciplina tehnica a fost cam "la limita", se poate spune ca a fost o intrecere ok.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#362 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 20 January 2014 - 12:38 PM

Este adevarata oboseala celor mici. Daca s-ar gasi o solutie ar fi foarte bine pentru ei. Propunerea lui Mizzone este buna, dar trebuie acceptata de toata lumea si mai ales de catre organizator.
Deasemeni, problema ridicatorilor este una omniprezenta la toate editiile. Chiar nu inteleg de ce nu vin la ridicat participantii mansei incheiate ...
Si daca inspectie tehnica nu exista, macar prezenta si deciziile unui arbitru ar fi bune. Atunci cand Marco a fost arbitru, parca lucrurile au mers nitel mai bine.
0

#363 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1560
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 20 January 2014 - 01:35 PM

Poate doar mutarea manselor celor mici in alta zi pt ca daca s-ar termina la 3 ar trebui cineva sa vina sa-i si iarasi se complica treaba. Apoi daca raman cu tati, la fel de obositi ar fi.

Deci ca rezolvare ar putea exista varianta ruperii in doua a etapei, dar iarasi nu stiu daca e tocmai ok ca unii dintre noi sa "lipsim" de acasa 2 zile:)
0

#364 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2014 - 02:45 PM

Vezi postareaaiurica, la 20 January 2014 - 01:35 PM, a spus:

Poate doar mutarea manselor celor mici in alta zi pt ca daca s-ar termina la 3 ar trebui cineva sa vina sa-i si iarasi se complica treaba. Apoi daca raman cu tati, la fel de obositi ar fi.

Deci ca rezolvare ar putea exista varianta ruperii in doua a etapei, dar iarasi nu stiu daca e tocmai ok ca unii dintre noi sa "lipsim" de acasa 2 zile:)

nu trebuie mutate in alta zi neaparat; doar inserate "mai des" intre starturile celor mari. de "recuperat" copilul de la concurs nu cred ca ar fi o problema in adevaratul sens al cuvintului, am lucrat mult cu copii si nu a fost niciodata, statistic vorbind, problema de intors copilul acasa in jurul sau imediat dupa prinz, mai dificil a fost pentru mamici sa accepte ca sta cel mic pina seara plecat de acasa, fara sa stie cu certitudine parintele(mama mai exact!) ce a mincat sau nu copilul, o problema fiind si imposibilitatea somnului de dupa amiaza in ziua de concurs in configuratia actuala, pina seara...daca ramin cu "tati", chiar daca sint obositi, macar nu mai trag obositi, fiind mult mai degajati cu concursul terminat...mai multa experienta si performanta "inmagazineaza" intr-un program mai condensat, cred eu.
sper ca onor organizatorii sa studieze, macar la nivel de idee, problema piticilor, eu cred ca le-ar fi mai utila o zi ma scurta de concurs si nu cred ca e asa de dificil de realizat acest lucru.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#365 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2014 - 02:57 PM

Vezi postareaKata4, la 20 January 2014 - 12:38 PM, a spus:

Este adevarata oboseala celor mici. Daca s-ar gasi o solutie ar fi foarte bine pentru ei. Propunerea lui Mizzone este buna, dar trebuie acceptata de toata lumea si mai ales de catre organizator.
Deasemeni, problema ridicatorilor este una omniprezenta la toate editiile. Chiar nu inteleg de ce nu vin la ridicat participantii mansei incheiate ...
Si daca inspectie tehnica nu exista, macar prezenta si deciziile unui arbitru ar fi bune. Atunci cand Marco a fost arbitru, parca lucrurile au mers nitel mai bine.

pe mine m-a surprins foarte tare acceptarea desfasurarii fara minim un comisar de cursa/mansa; s-ar putea face/asigura acest lucru de catre chiar citiva participanti, astfel: fiind mai multe clase de concurs in aceeasi zi, organizatorul ar putea desemna citiva comisari de traseu, macar unul pentru fiecare clasa, unul din criteriile de desemnare fiind acela ca nu trebuie sa fie implicat/concurent la clasa la care este desemnat comisar de traseu, nu cred ca nu se putea identifica, de exemplu, pentru buggy 2wd, un sportiv care sa nu traga la aceasta clasa si sa fie comisar de traseu la mansele acesteia in ziua de concurs, ca oricum este prezent pina seara, participind la clasa lui(alta decit buggy 2wd).
sint convins ca ar ajuta mult in desfasurarea manselor o astfel de metoda, in plus, ajungind, in timp, prin "rotatie" comisari de traseu, gradul de constientizare al problemelor si mai ales al solutiilor acestora ar creste pentru fiecare dintre sportivi. logistica desfasurarii comptitiilor ar avea de castigat, cred eu.
e adevarat, se poate invoca motivul ca e greu sa faci si pe comisarul de traseu si sa si te mentii
in priza" din punct de vedere tehnic/competitional pentru clasa la care tragi, dar poate asa crestem si gradul de DISCIPLINA COMPETITIONALA in rindul sportivilor...
evident, organizatorul trebuie sa se asigure ca cel caruia ii solicita ajutorul pentru a fi comisar de traseu mai si cunoaste regulamentul...
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 20 January 2014 - 02:57 PM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#366 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 20 January 2014 - 06:06 PM

Faptul ca nu au existat comisari, m-a facut sa pierd o mansa de concurs, lucru care s-a terminat cu un crash urat de tot si eliminarea mea din mansa respectiva. Ori avansam, ori nu ne pasa.

Intrebare oficiala : MIZZONE, vrei sa te ocupi de arbitrajul concursurilor benevol?

Ar trebui CINEVA sa anunte macar masinile ramase in urma sa se dea la o parte cand sunt ajunse din urma, nu este datoria pilotilor sa urle unul la celalalt cand se ajung din urma.De asemenea si sa sanctioneze crashurile intentionate sau repetate.Trebuie sa fie putina ordine.

In alta ordine de idei:

Mi s-a parut putin deplasat actul colegilor nostri chiar daca suntem prieteni ca au urcat sus pe scena de pilotaj sa il terorizeze pe vladu george in timpul unei manse. Suntem prieteni, ne distram, dar in timpul mansei e concurs si punct. Chiar daca e finala B, este un concurs si unii isi doresc sa invete pe parcursul scurt al acestuia cat mai multe! NU A FOST UN GEST SPORTIV!

Daca urca cineva sus pe scena in timpul finalelor A, cred ca ajungea batut.

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 20 January 2014 - 08:24 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#367 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2014 - 06:15 PM

Stai linistit mai sunt..... pune acolo alta f importanta: ridicatul!La unele manse erau doar 2 ridicatori....alteori nu....alteori mancau....alteori erau la toaleta....KKao cu ridicatul zic eu!Eu mi-am facut treaba, am fost si voluntar chiar, am pus si pe cineva in locul meu (Multumescu Dinutu!)!Fac asta ptr ca eu consider importanta treaba asta! Am inteles ...ok e vina mea ca am rasturnat masina dar totusi nu sa treaca jumatate de minut sau sa vina un prieten din afara pistei sa o ridice (in cazul meu Alex_Dya).
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#368 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 20 January 2014 - 07:05 PM

Vezi postareaAlfa, la 20 January 2014 - 06:15 PM, a spus:

Multumescu Dinutu


:good:


Si eu am observat cateva abateri de la regulament, dar cel mai des, vesnicile probleme de cronometrare. O bataie constanta pe transpondere, la prima mansa rezultatul meu a fost confundat cu al lui Crisi Rauca, eu facand 18 ture si el 13 si am ajuns sa plec penultimul din grila si el primul. Am trecut asta cu vederea. Alt lucru care a fost f. enervant la mansa de SC4wd a fost ca nu s e aplica regula cu depasirea pana in primul viraj. Cei din spate porneau tare, cei din fata faceau un slalom nebun si ajungea o mare salata de Sc-uri la capatul liniei drepte. Si din ce am auzit de la altii, nu se intampla numai la sc. Trebuie gasita o persoana care cunoaste toti pilotii si masinile si sa monitorizeze fiecare cursa. La primele etape mereu era cineva care sa-mi spuna sa ma dau la o parte.. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif Poate daca regulamentul ar fi aplicat in toate cazurile, indiferent ca esti campion sau incepator, concursurile o sa fie mult mai interesante si corecte. Cand stop & go o sa fie stop & go, nu injuraturi ca de ce l-am pimit, cand cineva are 3 ture in fata ta te dai la o parte, nu stai sa te lupti cu el si sa-l lovesti ( dubla incalcare )... Eu am mers pe ideea ca daca sunt pilot bun pot sa plec si ultimul si sa castig... Dar nu trebuie ca lumea sa fie biciunita sa faca treaba, imi place sa cred asta.. Fiecare sa fie ridicator, daca nu, trimit pe cineva, sa se faca mereu prezenta, sa fie sanctionarile de rigoare si premiile de rigoare.

Chiar, ca tot vorbeam de premii, medaliile de data trecuta? http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#369 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 20 January 2014 - 07:13 PM

Vezi postareaDinutu, la 20 January 2014 - 07:05 PM, a spus:

:good:


Si eu am observat cateva abateri de la regulament, dar cel mai des, vesnicile probleme de cronometrare. O bataie constanta pe transpondere, la prima mansa rezultatul meu a fost confundat cu al lui Crisi Rauca, eu facand 18 ture si el 13 si am ajuns sa plec penultimul din grila si el primul. Am trecut asta cu vederea. Alt lucru care a fost f. enervant la mansa de SC4wd a fost ca nu s e aplica regula cu depasirea pana in primul viraj. Cei din spate porneau tare, cei din fata faceau un slalom nebun si ajungea o mare salata de Sc-uri la capatul liniei drepte. Si din ce am auzit de la altii, nu se intampla numai la sc. Trebuie gasita o persoana care cunoaste toti pilotii si masinile si sa monitorizeze fiecare cursa. La primele etape mereu era cineva care sa-mi spuna sa ma dau la o parte.. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif Poate daca regulamentul ar fi aplicat in toate cazurile, indiferent ca esti campion sau incepator, concursurile o sa fie mult mai interesante si corecte. Cand stop & go o sa fie stop & go, nu injuraturi ca de ce l-am pimit, cand cineva are 3 ture in fata ta te dai la o parte, nu stai sa te lupti cu el si sa-l lovesti ( dubla incalcare )... Eu am mers pe ideea ca daca sunt pilot bun pot sa plec si ultimul si sa castig... Dar nu trebuie ca lumea sa fie biciunita sa faca treaba, imi place sa cred asta.. Fiecare sa fie ridicator, daca nu, trimit pe cineva, sa se faca mereu prezenta, sa fie sanctionarile de rigoare si premiile de rigoare.

Chiar, ca tot vorbeam de premii, medaliile de data trecuta? http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif


Bravo DINU. Un punct de vedere de om matur si care ia in serios cursele si isi doreste sa avanseze!
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#370 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2014 - 07:23 PM

Vezi postareaAlfa, la 20 January 2014 - 06:15 PM, a spus:

Stai linistit mai sunt..... pune acolo alta f importanta: ridicatul!La unele manse erau doar 2 ridicatori....alteori nu....alteori mancau....alteori erau la toaleta....KKao cu ridicatul zic eu!Eu mi-am facut treaba, am fost si voluntar chiar, am pus si pe cineva in locul meu (Multumescu Dinutu!)!Fac asta ptr ca eu consider importanta treaba asta! Am inteles ...ok e vina mea ca am rasturnat masina dar totusi nu sa treaca jumatate de minut sau sa vina un prieten din afara pistei sa o ridice (in cazul meu Alex_Dya).

intreb si eu...ce i-a impiedicat pe organizatori sa anuleze rezultatul din mansa precedenta celor care nu s-au achitat de ridicat? ca asta stiam ca e masura care se ia...
sau, de ce s-a dat startul pina cind nu s-a asigurat ca este toata lumea unde trebuie?
nu cred ca s-ar mai ajunge la astfel de situatii daca un director de cursa DETERMINAT/MOTIVAT ar conduce "ostilitatile"...momentan putem doar sa constatam si SA NU TRECEM CU VEDEREA, ca sa stim ce "doare"...cind se va si dori cu adevarat DISCIPLINA COMPETITIONALA, cu siguranta ca arbitrajul si managementul de concurs va fi tratat corect; important e SA VREA si SA POATA organizatorii.
pina atunci vom avea miute, frumoase, ce-i drept, cu cronometrare, cu afisaj, dar inca nu-i suficient...
cita vreme va prima doar placerea de a te intilni si intrece periodic cu citiva sportivi, nu este corect sa cerem fara sa determinam: vrem concurs disciplinat si progres tehnic competitional, trebuie cerut, punctual. asa, daca nimeni nu cere, sau doar citiva mai "rai de gura" incearca uneori sa spuna cum ar trebui sa fie, de ce sa se intimple lucrurile ALTFEL? eu cred ca sportivii au ceea ce au cerut, la momentul actual; cind sportivii vor sti sa ceara cu mai multa determinare si mai in cunostinta de cauza, cu siguranta ca si organizatorii vor raspunde corect demersurilor sportivilor.
oricum s-a mai schimbat cite ceva, insa se vede treaba ca mai scapa unele aspecte din cind in cind...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#371 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2014 - 07:31 PM

@ dinutu: -nu trebuie sa "cunosti" masinile, trebuie sa ai numere de identificare pe masini...cind am intrebat pe cineva, mi s-a raspuns ca "...mergem asa, ca n-avem ce face...".
si celelate probleme pe care le-ai ridicat tin de prezenta(sau NU) a unui director de cursa, AVIZAT, MOTIVAT, precum si de OBLIGATORIILE briefing-uri dinaintea fiecarei zile de concurs...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#372 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2014 - 07:31 PM

Vezi postareasandrei, la 20 January 2014 - 06:06 PM, a spus:


Intrebare oficiala : MIZZONE, vrei sa te ocupi de arbitrajul concursurilor benevol?



Tocmai acum cand este mandru posesor de Yokomo si viitor competitor?

Vezi postareaDinutu, la 20 January 2014 - 07:05 PM, a spus:

:good:

Alt lucru care a fost f. enervant la mansa de SC4wd a fost ca nu s e aplica regula cu depasirea pana in primul viraj.



In regulamentele internationale aceasta prevedere nu exista.

Vezi postareaDinutu, la 20 January 2014 - 07:05 PM, a spus:


Fiecare sa fie ridicator, daca nu, trimit pe cineva, sa se faca mereu prezenta, sa fie sanctionarile de rigoare si premiile de rigoare.



Cred ca problema pleaca tocmai de la faptul ca imputernicim pe cineva sa stea in locul nostru la ridicat. Cineva care nu are un interes prea mare, cineva care, de cele mai multe ori nu intelege cat de mult conteaza cele 3, 5 sau 20 secunde in care stai pe spate.
Crezi ca lui Volker, Neumann, Matsukura, Reinnard sau chiar batrinul Hudy nu ar prefera sa stea frumos pe banca si sa trimita un inlocuitor la ridicat? Crezi ca nu ar gasi pe cineva care sa faca aceasta munca in locul lor? Cu siguranta raspunsul la aceste intrebari este - DA. Totusi " se injosesc " dupa fiecare mansa si se apleaca sa ridice masinile pilotilor dintr-o clasa inferioara. Tocmai pentru ca ei inteleg foarte bine ca portarul sau femeia de serviciu de la sediul Xray nu se vor misca niciodata suficient de bine in aceasta munca.
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#373 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2014 - 07:39 PM

[quote name='EugenS' timestamp='1390239088' post='710134']
Tocmai acum cand este mandru posesor de Yokomo si viitor competitor?



conditia de proprietar de material de concurs nu este similara cu aceea de competitor...
cit priveste arbitrajul, asa cum am scris mai sus, un comisar de traseu de la alta clasa decit cea care se desfasoara la un moment dat poate ca ar fi un pas inainte, pina cind va putea fi posibila ANGAJAREA de arbitri care sa duca incet-incet lucrurile pe fagasul corect: problema este ca nu cred ca poate exista arbitraj responsabil fara conditie financiara atasata.
P.S.: promit ca voi fi un concurent care va respecta regulile si regulamentele anuntate din timp.
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 20 January 2014 - 07:42 PM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#374 Useril este offline   ToX 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1245
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2014 - 08:19 PM

In primul rand partea cu ridicatul tine si de bun simt ca de altfel intregul comportament pe care un pilot il are la un concurs(prezenta la ridicat, modul in care ridica, atitudinea din timpul cursei si chiar atitudinea pe care o are si la masa de lucru )
S-a intamplat ca in finala B sa se ridice mai greu, si culmea de catre cei din finala A. Cand i-am apostrofat raspunsul a fost ceva de genul ca e finala B si ce rost are.
Uite ca are pentru unu care a ajuns in B din diverse motive.Daca nu esti in A nu inseamna ca nu conteaza, mai ales in cazul in care este un campionat.
ACEASTE AFIRMATII LE FAC LA MODUL GENERAL NU IN URMA ACESTUI CONCURS LA CARE NU AM PARTICIPAT(Sincer sa fiu am zis sa nu il incurc pe Vlad).
0

#375 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 20 January 2014 - 08:29 PM

Vezi postareaEugenS, la 20 January 2014 - 07:31 PM, a spus:

Tocmai acum cand este mandru posesor de Yokomo si viitor competitor?



In regulamentele internationale aceasta prevedere nu exista.



Cred ca problema pleaca tocmai de la faptul ca imputernicim pe cineva sa stea in locul nostru la ridicat. Cineva care nu are un interes prea mare, cineva care, de cele mai multe ori nu intelege cat de mult conteaza cele 3, 5 sau 20 secunde in care stai pe spate.
Crezi ca lui Volker, Neumann, Matsukura, Reinnard sau chiar batrinul Hudy nu ar prefera sa stea frumos pe banca si sa trimita un inlocuitor la ridicat? Crezi ca nu ar gasi pe cineva care sa faca aceasta munca in locul lor? Cu siguranta raspunsul la aceste intrebari este - DA. Totusi " se injosesc " dupa fiecare mansa si se apleaca sa ridice masinile pilotilor dintr-o clasa inferioara. Tocmai pentru ca ei inteleg foarte bine ca portarul sau femeia de serviciu de la sediul Xray nu se vor misca niciodata suficient de bine in aceasta munca.


Si am zis ca eu nu imi fac treaba? Am fost trimis la ridicat de tot felul de persoane si de fiecare data mi-am facut treaba la fel de bine. Stiu cat de mult conteaza ca o masina sa fie ridicata la timp, asa ca ce nu-mi place nu-i fac altuia. Daca eu nu-mi fac treaba, atunci se va penaliza pilotul care trebuia sa ridice atunci ca nu a trimis pe cineva competent sau ca nu s-a dus el.


Cat despre regula cu depasitul pana in primul viraj, poate nu scrie afara dar aici scrie. Si si daca nu scrie, fac pariu ca nu se procedeaza cum s-a intamplat, sa se impinga unii pe altii pe principiul " scapa cine poate" ... :mellow:

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#376 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2014 - 08:39 PM

Vezi postareaDinutu, la 20 January 2014 - 08:29 PM, a spus:

Si am zis ca eu nu imi fac treaba? Am fost trimis la ridicat de tot felul de persoane si de fiecare data mi-am facut treaba la fel de bine. Stiu cat de mult conteaza ca o masina sa fie ridicata la timp, asa ca ce nu-mi place nu-i fac altuia. Daca eu nu-mi fac treaba, atunci se va penaliza pilotul care trebuia sa ridice atunci ca nu a trimis pe cineva competent sau ca nu s-a dus el.


Desi am avut clar niste dubii la inceput, e clar ca m-am inselat...ai crescut mare si intr-un sens bun! Anturajul sper sa nu te strice!!
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#377 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 20 January 2014 - 10:00 PM

Vezi postareaDinutu, la 20 January 2014 - 08:29 PM, a spus:

Cat despre regula cu depasitul pana in primul viraj, poate nu scrie afara dar aici scrie.


Nu scrie nici aici si nu este normala. Este o regula nascocita de Sahin care s-a aplicat din diverse motive. Nu mai este cazul. In schimb, ca sa nu simti ca acea "regula" te dezavantaja trebuia grila de start sa fie amplasata in alta parte astfel incat sa fie avantajati toti pilotii de o plecare "racheta" nu doar cei din spate care... ca la voi la sc4wd n-am vazut nicaieri sa intre toate cele 5-6 masini in acelasi timp in acelasi viraj... N-am mai vazut asa ceva. Ai vazut la formula 1 spre exemplu cum misuna toti la start??
Ma ofer sa fac pe arbitru, ca de fiecare data. Voi trage la SC 2wd ca participant dupa care voi fi ridicator si preventiv inca 20 de minute sa zicem in caz de urgente sau reparatii, dar cel putin doua clase pot duce ca arbitru. Si cred ca se stie deja ca nu am preferinte sau preferati pe pista si nu tin cont decat de fair play si bunadesfasurare a competitiei. Pentru cei care il stiu pe Bolocan cat de "agil" era pe pista in maxim doua manse a invatat doar sa piloteze fara sa mai injure, sa fumeze sau orice alt gest ce ii impiedica in orice mod pe altii sa isi vada de treaba.
Concluzia este si am mai zis-o: pana nu arati BICIUL (nu zic sa il si aplici) nu vom face treaba. Spre exemplu Bogdan, in ultima finala la sc 2wd, "prieteneste" ma sicana pe pista desi stia ca are un tur in urma si pentru ca era si atent la cursa incerca sa faca in asa fel sa ma incetineasca sa ma prinda Ovidiu... tot prieteneste a incercat sa ma loveasca intentionat la mijlocul traseului si l-am "executa" cu o manevra reusita de depasire INSA daca prieteneste am inteles ce vroia sa faca si aveam timp si daca ma rasturnam, cred, sa ii tin piept lui Ovidiu, daca eram arbitru l-as fi scos din finala pentru condus periculos.
Totodata am mai auzi ca daca o sa avem BICI nu o sa mai vina lumea la concursuri... este adevarat?!?!? Nu va place fairplay-ul si regulamentul???
0

#378 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2706
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 20 January 2014 - 10:10 PM

Sunt perfect de acord sa se faca un regulament si sa se aplica.Nu conteaza ca e Ovidiu, Cata, Dinutu sau Bogdanut.Sa se aplice si gata.
Fara comentarii, fara injuraturi.Nu te-ai supus, esti descalificat.
Credecti ca nu mai vin la concursuri daca se aplica un regulament?Eu zic ca o sa vina mereu.
Mereu am incercat sa fiu fairplay.Cand stiu ca sunt depasit de cineva,cu un tur, ma dau imediat din calea lui, daca e langa mine pe podium ii si zic.
La ridicat, de foarte multe multe multe ori am stat ridicator de buna voie.

Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 20 January 2014 - 10:12 PM

Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#379 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 20 January 2014 - 10:34 PM

Nu cred ca e cazul cam ca toti participantii sa posteze si sa zica "eu am stat ridicator cand trebuia si chiar si voluntar". Cei care nu au fost la posturi cand trebuiau sa fie, clar o sa se faca ca nu vad topicul.
Impresia mea, din nefericire, este ca a fost cea mai proasta organizare de pana acum. Am avut senzatia ca in afara de sunetul de transponder care piuia inainte de wallride, eram intr-o joi seara, in care s-a strans ceva mai multa lume decat deobicei.

Si eu sunt dispus, evident fara niciun interes financiar, sa fiu arbitru la urmatoarea etapa. Nu o sa particip la nicio clasa si nu o sa tin cont de niciun fel de prietenie/tovarasie/caterinca etc. Putem testa o chestie de genul asta, si in cazul in care da roade si reusim sa schimbam ceva in bine, sunt convins ca o sa se gaseasca cineva (motivat financiar) care sa faca treaba asta cel putin la fel de bine cum as face-o eu sau Diesel.

Inchei prin a-mi cere scuze lui Andrei, pe care se pare ca l-am deranjat cu prezenta pe podium. Intr-adevar nu este normal si cu siguranta, acum cand am aflat ca cineva a fost deranjat de treaba asta, nu se va mai repeta. Ar fi fost mult mai bine daca imi spuneai atunci, pentru ca am urcat acolo la fiecare mansa si cu siguranta daca imi spuneai ca nu te poti concentra sau ca te deranjaza ca stau acolo, m-as fi dat jos. Deci....IMI CER SCUZE! Nu vreau sa para romaneste (eu de ce nu daca ala face) dar eu ma trezeam mereu cu "mondialii" peste mine inainte sa apuc sa inchei ultimul tur de mansa....poate ca am mostenit de la ei exact ce nu trebuia :) Culmea este ca si pe mine ma deranja treaba asta, si le-am si atras atentia....dar prietenia si caterinca primeaza la noi asa ca am abandonat sa-mi mai racesc gura.
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#380 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2014 - 10:35 PM

Va trebui sa existe un regulament, arbitru etc...pentru ca deja lucrurile sunt aiurea. Ca sa nu mai amintesc ca deja se pleaca fara numere, nu mai stim cine si in ce ordine si loc... muzica in finale....ridicatori freaca menta....toti tipa urla pe langa...pe traseu unii se cred la Carmagedeon GTA ..

Ma ofer si eu arbitru voluntar tocmai ca sa ne fie mai usor intre manse.

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 20 January 2014 - 10:36 PM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#381 Useril este offline   Mad Max 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 11-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Rc Racing.ro, Automodelism

Postat 20 January 2014 - 10:36 PM

Sunt de acord sa fie un arbitru, si Diesel daca doreste sa faca asta, mi se pare chiar foarte ok desi poate uneori exagereaza. Povestea de mai sus ca il favorizam pe Ovidiu, e povestea ta, si nu are legatura cu realitatea, nu incercam sa il favorizez pe Ovidiu, punct.

Este ok sa fie si reguli dar nu uitati ca acestea sunt concursuri de casa , concursuri amicale , concursuri de antrenament pentru nationale, concursuri la care ar trebuii sa ne distram si sa plecam de la ele indiferent de rezultat, multumiti de o zi buna. Uneori prea multe reguli strica, exemplu banal fiind Formula 1 unde cu timpul a disparut aproape orice interes pentru ca nu mai este nimic atragator.

Cei drept spre deosebire de concursurile din Ungaria de exemplu, unde concursurile sunt aproape saptamanale, unde fiecare pilot isi face treaba din propria initiativa frumos atat ca pilot cat si ca ridicator dar fara stresul unui regulament aspru( acolo nu se striga " la ridicat x-ulescu !!!" , se vine din propria initiativa), noi suntem mai nesimtiti , daca nu se striga de 10 ori, degeaba. Da probabil ca doar cu biciul se poate face treaba la noi. Vorba aia , noi suntem Romanii !
0

#382 Useril este offline   Mad Max 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 11-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Rc Racing.ro, Automodelism

Postat 20 January 2014 - 10:44 PM

:D La ce vad eu mai sus,nu se va mai da aproape nimeni si toata lumea va fi arbitru la urmatoare cursa , arbitrand clasa stock beginners :rofl:

Aceasta postare a fost editata de Mad Max: 20 January 2014 - 10:44 PM

0

#383 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2014 - 07:08 AM

Vezi postareaMad Max, la 20 January 2014 - 10:44 PM, a spus:

:D La ce vad eu mai sus,nu se va mai da aproape nimeni si toata lumea va fi arbitru la urmatoare cursa , arbitrand clasa stock beginners :rofl:

poate ca se va mai da totusi lumea, si poate ca vor renunta doar cei care nu pot intelege ca si chiar daca este "amical", NESIMTIREA de a nu respecta, de exemplu, plecarea de pe ultimul loc in grila de start in situatia in care se cere aminare este IMPARDONABILA ...
a respecta reguli pe care nu trebuie sa le inventam din nou, doar sa le aplicam, in timp ce altii le aplica de foarte mult timp, este simpla apartenenta la CONDITIA UMANA....pentru cine este greu acest lucru?...
poate ca notiunea de FAIR-PLAY va incepe sa fie prezenta si la concursurile RC de p-acilea...
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#384 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2014 - 07:11 AM

Vezi postareaDiesel, la 20 January 2014 - 10:00 PM, a spus:

Nu scrie nici aici si nu este normala. Este o regula nascocita de Sahin care s-a aplicat din diverse motive. Nu mai este cazul. In schimb, ca sa nu simti ca acea "regula" te dezavantaja trebuia grila de start sa fie amplasata in alta parte astfel incat sa fie avantajati toti pilotii de o plecare "racheta" nu doar cei din spate care... ca la voi la sc4wd n-am vazut nicaieri sa intre toate cele 5-6 masini in acelasi timp in acelasi viraj... N-am mai vazut asa ceva. Ai vazut la formula 1 spre exemplu cum misuna toti la start??
Ma ofer sa fac pe arbitru, ca de fiecare data. Voi trage la SC 2wd ca participant dupa care voi fi ridicator si preventiv inca 20 de minute sa zicem in caz de urgente sau reparatii, dar cel putin doua clase pot duce ca arbitru. Si cred ca se stie deja ca nu am preferinte sau preferati pe pista si nu tin cont decat de fair play si bunadesfasurare a competitiei. Pentru cei care il stiu pe Bolocan cat de "agil" era pe pista in maxim doua manse a invatat doar sa piloteze fara sa mai injure, sa fumeze sau orice alt gest ce ii impiedica in orice mod pe altii sa isi vada de treaba.
Concluzia este si am mai zis-o: pana nu arati BICIUL (nu zic sa il si aplici) nu vom face treaba. Spre exemplu Bogdan, in ultima finala la sc 2wd, "prieteneste" ma sicana pe pista desi stia ca are un tur in urma si pentru ca era si atent la cursa incerca sa faca in asa fel sa ma incetineasca sa ma prinda Ovidiu... tot prieteneste a incercat sa ma loveasca intentionat la mijlocul traseului si l-am "executa" cu o manevra reusita de depasire INSA daca prieteneste am inteles ce vroia sa faca si aveam timp si daca ma rasturnam, cred, sa ii tin piept lui Ovidiu, daca eram arbitru l-as fi scos din finala pentru condus periculos.
Totodata am mai auzi ca daca o sa avem BICI nu o sa mai vina lumea la concursuri... este adevarat?!?!? Nu va place fairplay-ul si regulamentul???

jos palaria, nene Diesel, pentru acest punct de vedere...!
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 21 January 2014 - 07:13 AM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#385 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 21 January 2014 - 09:59 AM

Indiferent de ce "tip" de concurs/intalnire/antrenament se desfasoara la o pista amenajata, trebuiesc respectate regulile de care ma indoiesc ca mai este cineva strain de ele. Cineva care a participat macar la un concurs.
La noi, la romani, tocmai nuantele de gri ne pun intr-o categorie aparte. O regula se respecta sau nu ... alb sau negru. Bogdanut, cand te mai vad la antrenamente, o sa ma dau si eu in contrasens, ca ametesc daca ma dau intr-un singur sens, iar tu ca esti dibaci ... ma ocolesti tu. Daca nu, nu te superi tu ca doar venim sa ne dam asa, intre doua shaorme.

Un punct slab este comunicarea dintre pilotii de pe podium si "crainic", omul de la butoane. Daca mai este data si muzica tare ... nu se aude nimeni cu nimeni. M-am dus ridicator la Buggy 2WD finala B si eram singurul pe circuit la momentul respectiv. Crainicul a anuntat asezarea masinilor pe grila de start. Eu m-am apucat sa le "asez", ca erau cam de-a valma, mult prea apropiate una de cealalta. In cateva secunde s-a dat startul, eu trezindu-ma cu masina lui AlexDia in mana. Imi cer scuze public pentru defavorizarea lui Alex, intr-un start "intarziat" din vina mea.
Cumva, trebuie imbunatatita comunicarea crainic-piloti.
0

#386 Useril este offline   Mad Max 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 11-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Rc Racing.ro, Automodelism

Postat 21 January 2014 - 11:39 AM

Mizzone, tu toata viata ta de asa zis modelist, sau ma rog, te-ai luat de regulament si ai tot comentat in stanga si in dreapta enervand ceva lume apoi ai disparut o perioada, iar ai aparut , iar ai disparut. Sunt comvins 100% ca si acum se va intampla la fel. Nu ar fi mai bine , ori sa participi cu adevarat la competitii sau sa nu mai vorbesti atata?

Ca sa lamuresc si pozitia mea vizavi de evenimentul start de pe aceasi pozitie dupa ce am cerut 5 minute nu 10, a fost tocmai pt ca, cu o mansa inainte sa intamplat exact aceasi lucru si nimeni nu a zis nimic. Andrei a cerut 10 minute si cand a fost pus in grila a fost pus pe pozitia din calificari, eu l-am intrebat pe Andrei pe podium "-nu ar trebui sa pleci de pe ultima pozitie?" el mi-a zambit, si am zis in sinea mea ca nu conteaza , e un concurs in care ne simtim bine si ne antrenam, ce atata scandal pt nimic. Am tacut! A venit mansa 2 de finale si am patit-o si eu. Din bunavointa mi s-au acordat si mie minute pt schimbarea piesei stricate. Cand am adus masina , scandal ca sa fie pe ultima pozitie , si ce sa vezi tocmai Eugen, tatal lui Andrei vroia sa imi mute masina... Am ramas perplex. Startul sa dat si dupa primul viraj tot ultimul am ajuns dupa o accidentare. Diesel tocmai vroia sa imi dea stop & go dar dupa cat am stat acolo pina am fost ridicat , a renuntat la idee. In cursa respectiva am recuperat si am iesit pe 2 !

Kata4 exemplul tau este pueril rau de tot cu datul pe dos. Asa exemplu dai de copii?

Eu cand am spus ca regulamentul ar putea sa fie mai "soft" mi-am amintit de concursul de la Frumusani unde doi mari piloti Salven si Ermen au avut masinile mai uoare decat in regulament cu cateva grame bune. Scotty un incontestabil al automodelismului ,le-a zis arbitrilor , lasati asa acuma pentru o buna desfasurare a evenimentului. Evenimentul a fost unul foarte reusit si zau daca a avut cineva ceva de comentat. Acuma bineinteles , ca este ceva minor in comparatie cu ce se intampla pe la noi.

Problema la noi este lipsa de educatie modelistica, prea multa katerinca si bascalie iar lucrurile in general se fac dupa ureche.
0

#387 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 21 January 2014 - 12:10 PM

Vezi postareaMad Max, la 21 January 2014 - 11:39 AM, a spus:


Kata4 exemplul tau este pueril rau de tot cu datul pe dos. Asa exemplu dai de copii?



Pueril ... doar stii ca eu ma dau numai la categoria copii. :D
N-ai inteles nimic, daca tu dai tot un exemplu extrem dar la pol opus. Acela cu Scotty.
Hai sa ne simtem bine !
0

#388 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2014 - 01:52 PM

Vezi postareaKata4, la 21 January 2014 - 09:59 AM, a spus:

Indiferent de ce "tip" de concurs/intalnire/antrenament se desfasoara la o pista amenajata, trebuiesc respectate regulile de care ma indoiesc ca mai este cineva strain de ele. Cineva care a participat macar la un concurs.
La noi, la romani, tocmai nuantele de gri ne pun intr-o categorie aparte. O regula se respecta sau nu ... alb sau negru. Bogdanut, cand te mai vad la antrenamente, o sa ma dau si eu in contrasens, ca ametesc daca ma dau intr-un singur sens, iar tu ca esti dibaci ... ma ocolesti tu. Daca nu, nu te superi tu ca doar venim sa ne dam asa, intre doua shaorme.

Un punct slab este comunicarea dintre pilotii de pe podium si "crainic", omul de la butoane. Daca mai este data si muzica tare ... nu se aude nimeni cu nimeni. M-am dus ridicator la Buggy 2WD finala B si eram singurul pe circuit la momentul respectiv. Crainicul a anuntat asezarea masinilor pe grila de start. Eu m-am apucat sa le "asez", ca erau cam de-a valma, mult prea apropiate una de cealalta. In cateva secunde s-a dat startul, eu trezindu-ma cu masina lui AlexDia in mana. Imi cer scuze public pentru defavorizarea lui Alex, intr-un start "intarziat" din vina mea.
Cumva, trebuie imbunatatita comunicarea crainic-piloti.

distinse domn, inca de prima data cind l-am vazut la un concurs(pe cel caruia i te adresezi mai sus...), l-am remarcat mergind pe contrasens...asa ca nu-ti pune sperante nefondate...
da, chiar acum vin de la o discutie cu Diesel si una din concluzii a fost ca si comunicarea a lasat de dorit...mai mult, Diesel chiar are o "reteta" verificata pentru sustinerea disciplinei de concurs in timpul manselor, si mi se pare foarte ok.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#389 Useril este offline   FlorinSS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Firme
  • Postari: 1287
  • Inregistrat: 29-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Speed and Fun

Postat 21 January 2014 - 03:35 PM

1. Sper sa gasim un arbitru pentru data viitoare care sa foloseasca si microfonul mobil si poate definitivam si un regulament fix pt acest circuit si cursele de aici.
2. Arbitrul va fi platit cu 100 lei / zi pt concurs, sa fie toata lumea multumita .
3. Nu ai cum sa separi copii pt ca programul de cronometrare are regulile lui (daca poate Flo sa modifice eu nu am nimic impotriva)
4. Putem sa Facem duminica pt copii , separate dar nu cred ca este de accord lumea(eu as fi de accord , poate o sa am timp si pt al meu )
6. Medaliile de data trecuta sunt in camera de acolo , nu am avut lista ca le dau.
0

#390 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2014 - 04:49 PM

Am citit cu interes toate comentariile de mai sus si toate ofurile voastre.
Concluzia mea este ca toti stiu regulamentul (ca altfel nu ar reclama diferite fapte)... Este mai greu cu aplicatul!
Singura solutie este si cea mai simpla: aplicarea regulamentului EFRA fara exceptii!!!
NU ai venit singur la ridicat - ti se taie CEA MAI BUNA MANSA.
Ai lovit neregulamentar - Stop&Go
Nu ai fost la inspectia tehnica - rezultatul mansei anulat
SAMD

Va spun din experienta proprie ca a doua oara nu mai gresesti!!!

Diesel, poti conta pe ajutorul meu!
Proud member of MRT Club
0

Arata acest topic


  • 27 Pagini +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu