Buna. :pardon: Am uitat sa multumesc de raspunsul promt si rapid la intrebarea anterioara.la aceasi problema cu tot cu radiator se incalzeste de incepe sa miroase lacul din motor.Am urmatoarea configuratie.Un HPI BULLET MT fost nitro transformat in electric cu combo HPI SATURN 20T si ESC HPI SC-15 alimentat de la o ZIPPY de 6000 mA si 7,4V.Acest motor a ars dupa 12-25 minute de mers pe asfalt.Din pacate am observat ca nu frana de loc si dupa comanda inainte trebuie sa actionez de 2 ori stickul pentru ca sa mearga in revers.La mersul inapoi tot nu frana la neutru dar lua comanda imediat la mersul inainte.Acum am schimbat motorul cu un KYOSHO 20T si am pus si radiator si se incalzeste la fel nu am tras de el simtind ca incepe sa miroase.Care ar putea fi problemele.Sa fie prea slab si sarcina prea mare pentru ele le solicita prea tare.Daca da ce combo ar merge.
Multumesc de rabdarea de a citi :drinks:
Pagina 1 din 1
Ardere motor
#2
Postat 22 July 2013 - 06:49 PM
jdaserg, la 22 July 2013 - 06:17 PM, a spus:
Buna. :pardon: Am uitat sa multumesc de raspunsul promt si rapid la intrebarea anterioara.la aceasi problema cu tot cu radiator se incalzeste de incepe sa miroase lacul din motor.Am urmatoarea configuratie.Un HPI BULLET MT fost nitro transformat in electric cu combo HPI SATURN 20T si ESC HPI SC-15 alimentat de la o ZIPPY de 6000 mA si 7,4V.Acest motor a ars dupa 12-25 minute de mers pe asfalt.Din pacate am observat ca nu frana de loc si dupa comanda inainte trebuie sa actionez de 2 ori stickul pentru ca sa mearga in revers.La mersul inapoi tot nu frana la neutru dar lua comanda imediat la mersul inainte.Acum am schimbat motorul cu un KYOSHO 20T si am pus si radiator si se incalzeste la fel nu am tras de el simtind ca incepe sa miroase.Care ar putea fi problemele.Sa fie prea slab si sarcina prea mare pentru ele le solicita prea tare.Daca da ce combo ar merge.
Multumesc de rabdarea de a citi :drinks:
Multumesc de rabdarea de a citi :drinks:
In primul rand o sa te sfatuiesc sa citesti si sa te documentezi cu privire la raportul de transmisie al masinii pentru ca e clar din ce povestesti ca nu stii ce pinion folosesti si nici ce spur. Asta e primul lucru care trebuie sa-l verifici pentru ca un raport gresit genereaza caldura. Solutie probabila sa pui un pinion mai mic care sa nu-ti forteze motorul care s-asa este cam la limita cu acel sasiu.
2.Fa-ti reglajul cum trebuie la telecomanda. Recalibreaza telecomanda pentru a functiona eficient cu actuala configuratie. Daca si asta este un lucru nou studiaza pe net cum se face la modelul tau.
3.Orice combo trage aceea masina mai repede sau mai incet in fct de puterea lui raport optim etc. Evident ca poate trage si acel motor masina fara probleme dar nu la nivelul unui motor brushless.Probabil un combo potrivit e chiar cel al variantei electrice...studiaza.
Google it!
Succes!
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#3
Postat 24 July 2013 - 02:40 PM
Oricum combo-ul ala cu saturn20 si hpi15 e probabil o echipare RTR, adica facuta sa mearga cat de cat cu NiMh, in nici un caz cu LiPo...
Mai ales ca bulletul e monster truck si trebuie cuplu mai mare, turatie mai mica.
Daca vrei sa il faci calumea, cauta un combo cu esc de macar 60A si care poate fi alimentat la 3S-4S si un motor de offroad, cu KV < 3000 (turatie mai mica, cuplu mai mare).
Il lasi sa mearga pe LiPo 2S, ca nu trebuie sa zboare, si asa Bulletul e cam instabil din constructie, si cred ca o sa iesi la pensie cu el functional inca...
Bafta !
Mai ales ca bulletul e monster truck si trebuie cuplu mai mare, turatie mai mica.
Daca vrei sa il faci calumea, cauta un combo cu esc de macar 60A si care poate fi alimentat la 3S-4S si un motor de offroad, cu KV < 3000 (turatie mai mica, cuplu mai mare).
Il lasi sa mearga pe LiPo 2S, ca nu trebuie sa zboare, si asa Bulletul e cam instabil din constructie, si cred ca o sa iesi la pensie cu el functional inca...
Bafta !
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
Arata acest topic
Pagina 1 din 1