Modelism - RHC Forum: HSP Xstr-pro 1:10 direct din china - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2

HSP Xstr-pro 1:10 direct din china

#31 Useril este offline   hassel 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 22 July 2013 - 08:58 AM

Vezi postareavgeorge, la 22 July 2013 - 06:28 AM, a spus:

Cred ca lupta se disputa intre
- un Hpi Firestorm Flux
- un roller B4.1 Team Associated FACTORY TEAM plus elecronica cu brushless si LiPo aferente

am avut si 2 si 4wd, am avut din nesansa si savage nitro 2wd pentru o sesiune. Sunt amator de 2wd sincer, dar daca e incepator si va merge intr-un spatiu restrans ... nu cred ca va iesi bine pentru masina! franarea, despre care nu a zis nimeni nimic, se face doar pe rotile din spate, si cum toata lumea la inceput are: maxim frana- maxim viraj- maxim inainte .... eu vad doar plastic prin toate partile! Cine poate sustine ca nu a avut degetele de lemn la inceput? Cat despre marci si masini ... nu va primi niciodata un raspuns de la cei care deja au si prefera doar o anumita marca! De ce incercati sa va vindeti masinile? lasati omul sa aleaga nu sa cumpere! hsp nu ... sincer nu, decat daca vrei sa iti iei si o sacosa de piese pe langa sa iti ajunga un timp! foarte slabe calitativ, prind jocuri peste tot, se desfac piese in mers, nu mai zic sa incerci ceva sarituri! ce au spus mai sus pot sustine despre team associated ca firma si calitate, dar si hpi si traxxas si alte marci au produse bune calitativ! eu am acum 2 carson, si toti vor spune ca sunt .... no name cel putin, dar nu am rupt nimic la ele in luni de zile, pe cand la savage, care e supra iubit de toti, si denumit monsterul suprem, am rupt la absolut fiecare iesire cate ceva, pe acelasi teren si cu acelasi stil de mers!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#32 Useril este offline   GPSOK 

• Nou venit