Pagina 1 din 1
Regulatorul da curent discountinuu Dualsky 60A/80A 2-6 Cell Brushless ESC
#1
Postat 11 July 2013 - 09:55 AM
Am pe T-Rex echipat acest regulator: http://www.yourbatte....aspx?itemid=64
Problema este ca da curent in mod discountinuu. Cand dau de mansa de throttle, puterea la motor intra in "salturi" si pana la 20% nu intra deloc curent si apoi la 20% intra un burst si ramane acolo pana pe la 40%, dar cand trec de 40% curentul creste iar in salt si ramane acolo, si tot asa.
Oare care sa fie problema? Personal nu cred ca tine de programarea lui, dar poate ma insel.
Problema este ca da curent in mod discountinuu. Cand dau de mansa de throttle, puterea la motor intra in "salturi" si pana la 20% nu intra deloc curent si apoi la 20% intra un burst si ramane acolo pana pe la 40%, dar cand trec de 40% curentul creste iar in salt si ramane acolo, si tot asa.
Oare care sa fie problema? Personal nu cred ca tine de programarea lui, dar poate ma insel.
#2
Postat 11 July 2013 - 10:04 AM
Fa o calibrare a esc-ului cu mansa de throttle.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#3
Postat 11 July 2013 - 10:12 AM
#5
Postat 11 July 2013 - 10:43 AM
daca zici ca ai calibrat deja ESCul, potentiometrul de throttle de pe Tx poate fi dus.
daca desfaci tx-ul si pui un ohmetru pe pinul central si unul periferic al potentiometrului de acceleratie si dai incet de maneta de throttle vezi imediat pe aparatul de masura daca face scurt in jurul pozitiei de mid.
daca rezistenta nu variaza liniar cu cursa, cam trebuie cautat alt potentiometru. sau poate mai ai garantie la statie.
daca desfaci tx-ul si pui un ohmetru pe pinul central si unul periferic al potentiometrului de acceleratie si dai incet de maneta de throttle vezi imediat pe aparatul de masura daca face scurt in jurul pozitiei de mid.
daca rezistenta nu variaza liniar cu cursa, cam trebuie cautat alt potentiometru. sau poate mai ai garantie la statie.
Aceasta postare a fost editata de mastabac: 11 July 2013 - 10:47 AM
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#7
Postat 11 July 2013 - 02:09 PM
GabiAndRHC, la 11 July 2013 - 10:40 AM, a spus:
La inceput ti-a mers bine?Sau doar de cand l`ai pus merge asa?
Nu a mers de la inceput cum trebuie.
mastabac, la 11 July 2013 - 10:43 AM, a spus:
daca zici ca ai calibrat deja ESCul, potentiometrul de throttle de pe Tx poate fi dus.
daca desfaci tx-ul si pui un ohmetru pe pinul central si unul periferic al potentiometrului de acceleratie si dai incet de maneta de throttle vezi imediat pe aparatul de masura daca face scurt in jurul pozitiei de mid.
daca rezistenta nu variaza liniar cu cursa, cam trebuie cautat alt potentiometru. sau poate mai ai garantie la statie.
daca desfaci tx-ul si pui un ohmetru pe pinul central si unul periferic al potentiometrului de acceleratie si dai incet de maneta de throttle vezi imediat pe aparatul de masura daca face scurt in jurul pozitiei de mid.
daca rezistenta nu variaza liniar cu cursa, cam trebuie cautat alt potentiometru. sau poate mai ai garantie la statie.
Folosesc Aurora 9 si merge bine cu celelalte modele.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1