AN 2 capotat
#1
Postat 16 July 2005 - 08:43 AM
#4
Postat 16 July 2005 - 05:32 PM
Unde mai punem la socoteala si faptul ca pilotii nostrii nu au foarte multe ore de zbor.........
Asta e rezulatul!
#6
Postat 16 July 2005 - 06:16 PM
Ne sint destule "bagate pe git", mai ales acum si nu de comunisti......
#8
Postat 16 July 2005 - 09:34 PM
Aceasta postare a fost editata de jester: 16 July 2005 - 09:34 PM
#9
Postat 16 July 2005 - 10:27 PM
Telefon: 0721 385365
#10
Postat 16 July 2005 - 11:07 PM
#11
Postat 17 July 2005 - 12:25 AM
Poate m-am "ambalat" cam tare dar, nu mai puteam... :)
Aceasta postare a fost editata de dobilan: 17 July 2005 - 12:26 AM
#12
Postat 17 July 2005 - 08:47 AM
Silviu 66 nu cred ca ma stii atat de bine incat sa-ti permiti o expresie de genul bai fane dar ma rog!
Iar experienta mea este mai mare decat ai crede!
Ambii parinti lucreaza la aeroportul de la Kogalniceanu!
Zilnic sunt acolo de cate ori apare vreun avion chiar si militar!Asa ca asta e experienta mea!Pe langa reviste net si discovery am ceva experienta live!
Z-mare te arunci la afirmatii de genul: "nu prea stii multe"!
E dreptul tau dar zic s-o lasi mai moale cu critica!
Eu doar mi-am exprimat parerea!N-am dat in cap la nimeni!
Pt. jester: intr-adevar in domeniul aviatiei rusii au fost primii mult timp!dar nu stiu dak an2 este cel mai reprezentativ tip de avion pt industria lor aeronautica!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 17 July 2005 - 12:32 PM
#13
Postat 17 July 2005 - 10:05 AM
eu nu contest experienta ta, si eu am un tata fost aviator, si eu am zburat cu elicoptere, deci nu contest nimik. spuneam doar ca rusii, avand o economie nu bash dezvoltata, nu au bagat atatia bani in piste, i-au bagat in aviaone care pot decola si de pe camp cu porumb. :)
nu cred ca F-16 care deja ni s-a pus de el, si il fac eu harb, ca deja prea mult l-au bagat americanii pe gat prea multor natii care manac orice rahat(scuzati expresia), printre care si noi, nu cred ca are 60 de ani ca si an-2-ul. are doar 30, sa ca...e mic copil, si nu a avut conditiile lui an-2. mai are de invatat.
apropo, kogalniceanu mai traieste(baza ma refer :() sub cocardele romaniei?
Aceasta postare a fost editata de jester: 17 July 2005 - 10:08 AM
#14
Postat 17 July 2005 - 10:50 AM
Stefan_cel_Mare, la 16 Jul 2005, 17:32, a spus:
Unde mai punem la socoteala si faptul ca pilotii nostrii nu au foarte multe ore de zbor.........
Asta e rezulatul!
Nea Fane, tre sa ma raliez lui Silviu66!......
An2 este un avion care a facut epoca, alaturi de DC3 si celelalte amintite de stimatii convivi de pe forum!
In plus, cei ce il au in proprietate, fie ca sunt ei prin UK, Franta, SUA, il zboara , se minuneaza si nu se mai satura de el!
Este inca CEL MAI MARE SI MAI PUTERNIC biplan din lume! Toti pilotii care l-au zburat il lauda! este docil, nepretentios, NU SE ANGAJEAZA!!!.......datorita slat-urilor de pe planurile superioare, singura "angajare" este....botul lasat docil in jos!....a fost si inca mai este un cal de povara!
Si, iarta-ma, faptul ca ai tai lucreaza pe Kogalniceanu, nu te imputerniceste sa dai definitii de genul pe care le-ai facut!....experienta ta in aviatie care ar fi???
Si ca sa vezi ca n-are nimeni nimic cu tine, eu zic sa pui mana sa mai citesti, te mai documentezi.......
ce zici????
Daca te pricepi la avioane, fa testul urmator, dar la "very hard"!
http://www.studenten.net/customasp/axl/ski...tnew.asp?key=51
#16
Postat 17 July 2005 - 12:02 PM
Aceasta postare a fost editata de dobilan: 17 July 2005 - 12:27 PM
#17
Postat 17 July 2005 - 12:44 PM
L-am vazut incarcat deasemenea cu erbicid, pe calduri de 40 de gradeC incercand sa decoleze de pe campuri denivelate, nu de pe aerodroame si daca nu reusea, o lua de la inceput! Aveam senzatia ca este un avion incapatanat, il personificam, avea suflet, uitam cu desavarsire ca are echipaj la bord, cand rula sau zbura!
Mai tarziu, a fost primul avion la care am avut acces la comenzi in zbor! Nu l-am pilotat cu adevarat, nu ajungeam nici la paloniere, dar cred ca daca ar fi sa aleg un avion pe care mi-l ofera pestisorul de aur, asta ar fi!
Din cate stiu eu, avionul a fost produs fireste intai la Kiev, dar productia a fost preluata de polonezi mai traziu si din cate stiu, chinezii l-au fabricat si ei...iata deci un avion international!
Kogalniceanu' nu a avut niciodata de-aface cu AN2-ul, domnule nea Fane si experienta parintilor nu coincide cu cea a urmasilor...ce bine ar fi daca nu as avea dreptate! Nu stiu de ce, atitudinea asta imi aminteste de un alt personaj constantean de pe forum, parca HotShit ii spunea!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 18 July 2005 - 07:21 AM
Cu rabdare si ciocan.
#18
Postat 17 July 2005 - 01:04 PM
nu vreau sa fac off-topic sau cum se numeste, desi am facut. F-16(din pacate :)) nu e harb in adevartul sens al cuvantului. am zis asta pt ca m-am sarturat de americani, de cat si-au luat-o in cap, de "daca nu sunteti cu noi sunteti impotriva nostra", parca ar fi Dumnezeu. ori esti crestin, ori nu. f-16 a fost bagat pe gat polonezilor, care initial au dorit gripen care are superior F-ului, si apoi miraculos, s-au razgandit. F-16 e este indirect bagat pe gat si noua, care am scos mig-urile 29 din uz, ca sa luam F-16. la pistele noastre.....nu stiu cat va tine gingasia aia de avion. ala nu e un avion facut pt aerodromuri estice, taranesti, sa le zic asa. e un avion pt piste ca masa de drepte, fara pietre sau pasari prin jur. ori in timp de razboi.....nu stiu unde gasesti asa ceva. la americani, da, ca au destule ca sa si atace sa si apere tara, si aerodromurile, dar la noi, cu 50 de avioane cate au de gand sa ramana in aviatie, fara elicoptere de atac...ba nu...cu SOCA(CI)-uri, unde te mai si aperi, la aceeasi populatie si suprafata a tarii. asa ca....
inca o data imi cer scuze pentru abaterea de la subiect.....
referitor la an-2...din cate stiu e cel mai mare biplan din lume....si va ramane ca biblane nu se mai fac de zeci de ani.... si va mai zbura cine stie cat...daca si americanii il folosesc...jos palaria si tot respectul. sincer, cate aviaone americane folosesc rusii? militare ma refer....
#19
Postat 17 July 2005 - 02:13 PM
Stefan_cel_Mare, la 17 Jul 2005, 08:47, a spus:
Ambii parinti lucreaza la aeroportul de la Kogalniceanu!
Zilnic sunt acolo de cate ori apare vreun avion chiar si militar!Asa ca asta e experienta mea!Pe langa reviste net si discovery am ceva experienta live!
toata luna mai am fost pe mecca ,este un aeroport destul de "mort" as putea spune.
"live" nu prea e nimik acolo in afara de 2 curse saptamanale (approx) ceva pume si ceva uav cand zboara.
nu cred ca vrei sa stii experienta mea in aviatie.
iar cu anedoiul vorba marinarului-imi aduc aminte toamna lu 89 cand eram la Ianca si se stropeau campurile.ma dadeam cu AN2, de ma usturau ochii de la erbicidele alea.
#20
Postat 17 July 2005 - 02:16 PM
Stefan_cel_Mare, la 17 Jul 2005, 08:47, a spus:
@Stefac_cel_Mare, ai dreptate, n-ai dat cu parul si ai si dreptul la opinie. Chiar daca era ultimul avion din lume, tot nu l-am fi vorbit de rau. Avem si noi defectele noastre. Ba chiar mai mult, unii sunt pasionati de ce fac si stiu ce spun.
Acum nu ca-i tin olita lui Silviu66, dar daca presupui ca el freaca menta pe undeva, ai idee unde o face? Oare o fi vreo dactilografa la primarie? Sau bibliotecara pe undeva pe la un subsol de bloc cu 9 etaje? Poate casierita la un Metro cu vedere spre lanul de grâu si isi inchipuie cum arata un AN2?
Poate repet, de pe forumul asta, eu sunt singurul care sunt legat de domeniul aero ca mi-au placut prastiile cu pietre. Ceilalti au zborul in sange. Si-au infipt suzeta direct in vena si au inghitit avioanele din ouale Kinder cand erau mici. De aia au si disparut produsele de pe piata...
Haidi pa!
PS. Silviule, mi-ai suflat exclusivitatea... Ai fost mai iute de mana. Scuze, nu-i plagiat!
Alt PS. Nu cred ca trebuie sa te superi pe noi. In mod sigur nici noi nu suntem suparati pe tine. Bine ai venit in randurile noastre, sper sa ne intalnim, sa ne cunoastem si sa realizam lucruri frumoase impreuna! E pacat sa lasi bunatate de experienta nefolosita. Treci la treaba si o sa vezi ca orice frunza planeaza frumos.
Aceasta postare a fost editata de bitex: 17 July 2005 - 02:25 PM
Telefon: 0721 385365
#21
Postat 17 July 2005 - 02:23 PM
(courtesy ICEAGE for link)
Aceasta postare a fost editata de navigator: 17 July 2005 - 02:27 PM
#23
Postat 17 July 2005 - 02:40 PM
--------
Na, ca am gasit si singur - http://www.aeronautics.ru/an2.htm - au fost si versiuni cu flotoare, si versiuni cu flotoare cu admisie rapida de apa pentru a stinge incendiile, iar prin anii 70 voiau sa-i puna si motor turbopropulsor!
------------------
http://www.utility-a...nes/antonov.htm Zice:
Today after 50 years, with more
than 15000 units built, this single engine bi-plane outperforms anything. The An2 offers
the most aircraft for the money, has a safety record unmatched and puts the pilots back
into a different world.
Aceasta postare a fost editata de ctotth: 17 July 2005 - 02:56 PM
#24
Postat 17 July 2005 - 04:36 PM
pt o lista cu avioanele antonov printre care si lista cu mai toate variantele de an-2 inclusiv cateva poze interesante
#25
Postat 17 July 2005 - 06:12 PM
#30
Postat 18 July 2005 - 07:53 AM