Modelism - RHC Forum: AN 2 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

AN 2 capotat

#1 Useril este offline   Ady13 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 27-January 04

Postat 16 July 2005 - 08:43 AM

Ieri in aproprierea aerodromului Tuzla un avion AN 2 aflat in zbor utilitar, a capotat in timpul unei aterizari fortate. Din cauze inca necunoscute motorul s-a oprit si locul ales de piloti (de fapt nici n-au prea avut de ales datorita faptului ca zburau la f. mica altitudine) pt. aterizare a fost un lan cultivat cu floarea soarelui. Din cauza terenului moale rotile s-au infundat si apoi a capotat. Din fericire pilotii au scapat fara nici o zgarietura.
Orice om are.... un dram de nebunie!
0

#2 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 16 July 2005 - 09:23 AM

da mai. l-am vazut si eu la stiri. era cu rotile in sus. si cei de acolo ziceau ca e reparabil. dar era cam grav avariat.
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#3 Useril este offline   andreyus 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 71
  • Inregistrat: 19-June 05

Postat 16 July 2005 - 01:12 PM

Shi cand te gandesti ca era sa zbor shi eu cu un An 2 "noroc" (desi eu vroiam sa zbor shi vreau shi acum) ca nu a mai avut pilotul combustibil.
Las-o ba ca merge asa !
0

#4 Useril este offline   Stefan_cel_Mare 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 67
  • Inregistrat: 07-July 05

Postat 16 July 2005 - 05:32 PM

An-2 sunt niste harburi care ne-au fost bagate pe gat de comunisti!Deoarece eram mari importatori ai sovietelor am luat tot ce era mai prost si culmea si pe bani!
Unde mai punem la socoteala si faptul ca pilotii nostrii nu au foarte multe ore de zbor.........
Asta e rezulatul!
Nu sunt rasist!Va urasc pe toti in mod egal!
0

#5 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 16 July 2005 - 05:35 PM

nici nu merita sa-ti raspund mai fane!
nu stiu ce cunostinte de aeronautica ai dar anedoiul nu e un avion asa rau.
flying is my life...
0

#6 Useril este offline   Z-mare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 594
  • Inregistrat: 25-April 03

Postat 16 July 2005 - 06:16 PM

AN-2 nu e deloc un hirb, chiar e foarte bun. E drept e destul de vechi, dar faptul ca poate "zbura" fara motor destul demult, poate decola din scurt, poate zbura stabil cu viteza mica, sint citeva calitati ala aparatului, ce a salvat destule vieti! Dar este usor sa etichetezi ceva drept "comunist", "bagat pe git" cind nu prea sti multe!
Ne sint destule "bagate pe git", mai ales acum si nu de comunisti......
0

#7 Useril este offline   TRazvan 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 14-August 04

Postat 16 July 2005 - 08:58 PM

Asa e, AN-2 e foarte stabil si rezistent. Dovada si accidentul de fata. Pilotii n-au patit nimic.
Tzac, pac, bag la sac!
0

#8 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 16 July 2005 - 09:34 PM

si in plus, comunistii(rusii mai exact) fac unele dintre cele mai bune avioane din lume. An-2 zboara si in alte tari inclusiv in Rusia daca nu ma insel, si acum, dupa 40-50 de ani cat are. deci modelul e bun.

Aceasta postare a fost editata de jester: 16 July 2005 - 09:34 PM

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#9 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 16 July 2005 - 10:27 PM

N-am zburat cu el, nu am pus mana pe el, n-am dormit in el, nu vreau sa-l laud, si nu pot nici macar sa-l compar cu altele ca nu le stiu pe toate. Nu-l am la inima ca-i urat, dar am vazut tot in Constanta, ce facea un pilot cu el, apoi am vazut in Radauti cum decola unul dintre doua garduri ca aproape nu puteam parca masina intre ele si tare m-am minunat. La cat e de mare parca tare se misca natural. Pare a fi avion, dupa parerea mea de nestiutor. Vorbesc de faptul ca pare imens si face tot ce face. O fi si mana pilotului la mijloc... Inclin sa cred ca toti au mana formata pe asta, la cat au zburat peste ogoarele patriei. Zic si eu.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#10 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 16 July 2005 - 11:07 PM

Si votu meu pentru AN2. Urat da meserias. Vine si lent la aterizare, e si robust, protejeaza bine echipaju. Pun pariu ca dupa ce-l intorc oamenii aia cu roatele in jos, cu putin epoxi si scoci (si un geamgiu sa taie geamuri noi) e bun de zbor
0

#11 Useril este offline   dobilan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 17 July 2005 - 12:25 AM

oameni buni...orice produs care are varsta AN-2 ului adica vreo 50 de anisori si inca mai functioneaza, (si includ aici masini precum VW Beetle, Ford Mustang, JEEP WILLIS, ), scuterele Vespa, avioane precum B-52, Hercules, F-16, B-747, MiG-21, elicoptere precum Huey, Bell seriile 206, Mi-8 si altele de genul asta nu pot fi decat EXCEPTIONALE. Au functionat de la Ecuator la Poli, pe vreme de pace sau razboi, au avut toate destinatiile si variantele posibile, unele la care proiectantii nici nu s-ar f igandit si culmea unele mai au viata in ele sa fie competitive si astazi neputand fi inlocuite de altele proiectate/gandite mai superficial. Fix din categoria asta face parte si AN-2-ul: a zburat prima oara in 1947, de atunci fiind fabricate peste 20000 (din care mai zboara cam 2000) buc. in mai multe tari. A fost sau este folosit in 30-40 tari inclusiv Statele Unite. Asa ca inainte de a vorbi de harburi, " ce era mai prost" s.a.m.d. putina informare nu strica. Sigur daca tot ce inseamna tehnica se cheama BMW X3 sau CLK decapotabil, sigur AN-2-ul e un harb. Cu siguranta insa un singur AN e mai util decat un tren plin cu masini dintr-astea la un loc.

Poate m-am "ambalat" cam tare dar, nu mai puteam... :)

Aceasta postare a fost editata de dobilan: 17 July 2005 - 12:26 AM

0

#12 Useril este offline   Stefan_cel_Mare 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 67
  • Inregistrat: 07-July 05

Postat 17 July 2005 - 08:47 AM

Eu n-am dat cu parul mi-am exprimat parerea!
Silviu 66 nu cred ca ma stii atat de bine incat sa-ti permiti o expresie de genul bai fane dar ma rog!
Iar experienta mea este mai mare decat ai crede!
Ambii parinti lucreaza la aeroportul de la Kogalniceanu!
Zilnic sunt acolo de cate ori apare vreun avion chiar si militar!Asa ca asta e experienta mea!Pe langa reviste net si discovery am ceva experienta live!
Z-mare te arunci la afirmatii de genul: "nu prea stii multe"!
E dreptul tau dar zic s-o lasi mai moale cu critica!
Eu doar mi-am exprimat parerea!N-am dat in cap la nimeni!
Pt. jester: intr-adevar in domeniul aviatiei rusii au fost primii mult timp!dar nu stiu dak an2 este cel mai reprezentativ tip de avion pt industria lor aeronautica!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 17 July 2005 - 12:32 PM

Nu sunt rasist!Va urasc pe toti in mod egal!
0

#13 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 17 July 2005 - 10:05 AM

intr-adevar an-2 nu e cel mai reprezentativ avion al rusilor, dar vreau sa zic ca daca zboara dupa 50 e un fapt fomidabil, si nu pe piste netede ca masa, cum au fost cele ale americanilor, ci pe aproape orice teren posibil si aproape orice vreme....
eu nu contest experienta ta, si eu am un tata fost aviator, si eu am zburat cu elicoptere, deci nu contest nimik. spuneam doar ca rusii, avand o economie nu bash dezvoltata, nu au bagat atatia bani in piste, i-au bagat in aviaone care pot decola si de pe camp cu porumb. :)
nu cred ca F-16 care deja ni s-a pus de el, si il fac eu harb, ca deja prea mult l-au bagat americanii pe gat prea multor natii care manac orice rahat(scuzati expresia), printre care si noi, nu cred ca are 60 de ani ca si an-2-ul. are doar 30, sa ca...e mic copil, si nu a avut conditiile lui an-2. mai are de invatat.

apropo, kogalniceanu mai traieste(baza ma refer :() sub cocardele romaniei?

Aceasta postare a fost editata de jester: 17 July 2005 - 10:08 AM

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#14 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 17 July 2005 - 10:50 AM

Stefan_cel_Mare, la 16 Jul 2005, 17:32, a spus:

An-2 sunt niste harburi care ne-au fost bagate pe gat de comunisti!Deoarece eram mari importatori ai sovietelor am luat tot ce era mai prost si culmea si pe bani!
Unde mai punem la socoteala si faptul ca pilotii nostrii nu au foarte multe ore de zbor.........
Asta e rezulatul!

Nea Fane, tre sa ma raliez lui Silviu66!......
An2 este un avion care a facut epoca, alaturi de DC3 si celelalte amintite de stimatii convivi de pe forum!
In plus, cei ce il au in proprietate, fie ca sunt ei prin UK, Franta, SUA, il zboara , se minuneaza si nu se mai satura de el!
Este inca CEL MAI MARE SI MAI PUTERNIC biplan din lume! Toti pilotii care l-au zburat il lauda! este docil, nepretentios, NU SE ANGAJEAZA!!!.......datorita slat-urilor de pe planurile superioare, singura "angajare" este....botul lasat docil in jos!....a fost si inca mai este un cal de povara!

Si, iarta-ma, faptul ca ai tai lucreaza pe Kogalniceanu, nu te imputerniceste sa dai definitii de genul pe care le-ai facut!....experienta ta in aviatie care ar fi???

Si ca sa vezi ca n-are nimeni nimic cu tine, eu zic sa pui mana sa mai citesti, te mai documentezi.......
ce zici????

Daca te pricepi la avioane, fa testul urmator, dar la "very hard"!

http://www.studenten.net/customasp/axl/ski...tnew.asp?key=51
No brain, no headache.....
0

#15 Useril este offline   paxgallodacica 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 21-February 05

Postat 17 July 2005 - 11:53 AM

E si la noi in Franta este un AN-2. E folosit la aerodromul Saint-Yan, in centrul tarului, pentru parasutistii civili. Are o capacitate foarte buna si e adaptat pentru acet rol.
0

#16 Useril este offline   dobilan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 17 July 2005 - 12:02 PM

"F-16 care deja ni s-a pus de el, si il fac eu harb, ca deja prea mult l-au bagat americanii pe gat prea multor natii care manac orice rahat(scuzati expresia), printre care si noi, nu cred ca are 60 de ani ca si an-2-ul. are doar 30"...jester, aici nu pot fi de acord cu tine.. F-16 nu a fost bagat, nu a fost nevoie sa fie bagat pe gatul nimanui, hai sa nu facem confuzii cu F-104 etc, cui i s-a bagat pe gat F-16? Japonezilor? Olandezilor? Belgienilor? USAF-ului? Israelului? Uite, nemtii, satui de F-104 nu au vrut sa se friga a doua oara si nu l-au luat.. nu a fost nici o suparare. Americanii, ca si rusii, englezii sau francezii au avut destul de multe avioane nereusite dar F-16 nu e dintre ele. Misiuni precum bombardarea reactorului nuclear de la Osirak (la foarte putin timp de la achizitionarea de catre Israel), participarea la toate conflictele posibile, pe tot globul in ultimii 30 ani, cu o rata a pierderilor mica fata de nr de misiuni si a efectelor obtinute imi spun mie orice numai ca e harb nu. Eu as continua discutia pe tema asta numai cu argumente, statistici, date tehnice, fara impresii si pareri. De multe ori cand se spune de un lucru ca e prost, acel lucru e prost in raport cu ceva.. cam fata de ce avion ar fi F-16 harb? Eventual si niste argumente...

Aceasta postare a fost editata de dobilan: 17 July 2005 - 12:27 PM

0

#17 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 17 July 2005 - 12:44 PM

Personal am locuit doi ani in aerodromul Tuzla, intre anii1975-1977, in camera de oaspeti, impreuna cu mama mea (cand s-a desfiintat AVIASANUL din Bacau, partea tehnica a aerobazei a fost mutata la Tuzla, unde a venit si o parte din personal, cazul mamei mele), chiar unde a cazut avionul de discutam acum! Am avut ocazia sa vad si sa zbor cu tot ce a fost ca tip de avion in dotarea Aviatiei Sanitare sau Utilitare incepand cu acea perioada si pot sa spun cu mana pe inima ca singurele AN2-uri cazute erau victimele cablurilor de inalta tensiune de care se agatau! Pilotii aveau chiar o vorba despre acest tip de avion: "cu AN2-ul nu poti muri decat daca te spanzuri in el"! Chiar in caz de catastrofa, in marea parte a cazurilor, echipajele supravietuiau! Pitts are dreptate cand spune ca avionul acesta nu intra in vrie nici comandat!
L-am vazut incarcat deasemenea cu erbicid, pe calduri de 40 de gradeC incercand sa decoleze de pe campuri denivelate, nu de pe aerodroame si daca nu reusea, o lua de la inceput! Aveam senzatia ca este un avion incapatanat, il personificam, avea suflet, uitam cu desavarsire ca are echipaj la bord, cand rula sau zbura!
Mai tarziu, a fost primul avion la care am avut acces la comenzi in zbor! Nu l-am pilotat cu adevarat, nu ajungeam nici la paloniere, dar cred ca daca ar fi sa aleg un avion pe care mi-l ofera pestisorul de aur, asta ar fi!
Din cate stiu eu, avionul a fost produs fireste intai la Kiev, dar productia a fost preluata de polonezi mai traziu si din cate stiu, chinezii l-au fabricat si ei...iata deci un avion international!
Kogalniceanu' nu a avut niciodata de-aface cu AN2-ul, domnule nea Fane si experienta parintilor nu coincide cu cea a urmasilor...ce bine ar fi daca nu as avea dreptate! Nu stiu de ce, atitudinea asta imi aminteste de un alt personaj constantean de pe forum, parca HotShit ii spunea!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 18 July 2005 - 07:21 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#18 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 17 July 2005 - 01:04 PM

@dobilan
nu vreau sa fac off-topic sau cum se numeste, desi am facut. F-16(din pacate :)) nu e harb in adevartul sens al cuvantului. am zis asta pt ca m-am sarturat de americani, de cat si-au luat-o in cap, de "daca nu sunteti cu noi sunteti impotriva nostra", parca ar fi Dumnezeu. ori esti crestin, ori nu. f-16 a fost bagat pe gat polonezilor, care initial au dorit gripen care are superior F-ului, si apoi miraculos, s-au razgandit. F-16 e este indirect bagat pe gat si noua, care am scos mig-urile 29 din uz, ca sa luam F-16. la pistele noastre.....nu stiu cat va tine gingasia aia de avion. ala nu e un avion facut pt aerodromuri estice, taranesti, sa le zic asa. e un avion pt piste ca masa de drepte, fara pietre sau pasari prin jur. ori in timp de razboi.....nu stiu unde gasesti asa ceva. la americani, da, ca au destule ca sa si atace sa si apere tara, si aerodromurile, dar la noi, cu 50 de avioane cate au de gand sa ramana in aviatie, fara elicoptere de atac...ba nu...cu SOCA(CI)-uri, unde te mai si aperi, la aceeasi populatie si suprafata a tarii. asa ca....
inca o data imi cer scuze pentru abaterea de la subiect.....

referitor la an-2...din cate stiu e cel mai mare biplan din lume....si va ramane ca biblane nu se mai fac de zeci de ani.... si va mai zbura cine stie cat...daca si americanii il folosesc...jos palaria si tot respectul. sincer, cate aviaone americane folosesc rusii? militare ma refer....
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#19 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 17 July 2005 - 02:13 PM

Stefan_cel_Mare, la 17 Jul 2005, 08:47, a spus:

Iar experienta mea este mai mare decat ai crede!
Ambii parinti lucreaza la aeroportul de la Kogalniceanu!
Zilnic sunt acolo de cate ori apare vreun avion chiar si militar!Asa ca asta e experienta mea!Pe langa reviste net si discovery am ceva experienta live!

toata luna mai am fost pe mecca ,este un aeroport destul de "mort" as putea spune.
"live" nu prea e nimik acolo in afara de 2 curse saptamanale (approx) ceva pume si ceva uav cand zboara.
nu cred ca vrei sa stii experienta mea in aviatie.
iar cu anedoiul vorba marinarului-imi aduc aminte toamna lu 89 cand eram la Ianca si se stropeau campurile.ma dadeam cu AN2, de ma usturau ochii de la erbicidele alea.
flying is my life...
0

#20 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 17 July 2005 - 02:16 PM

Stefan_cel_Mare, la 17 Jul 2005, 08:47, a spus:

Eu n-am dat cu parul mi-am exprimat parerea!

@Stefac_cel_Mare, ai dreptate, n-ai dat cu parul si ai si dreptul la opinie. Chiar daca era ultimul avion din lume, tot nu l-am fi vorbit de rau. Avem si noi defectele noastre. Ba chiar mai mult, unii sunt pasionati de ce fac si stiu ce spun.
Acum nu ca-i tin olita lui Silviu66, dar daca presupui ca el freaca menta pe undeva, ai idee unde o face? Oare o fi vreo dactilografa la primarie? Sau bibliotecara pe undeva pe la un subsol de bloc cu 9 etaje? Poate casierita la un Metro cu vedere spre lanul de grâu si isi inchipuie cum arata un AN2?
Poate repet, de pe forumul asta, eu sunt singurul care sunt legat de domeniul aero ca mi-au placut prastiile cu pietre. Ceilalti au zborul in sange. Si-au infipt suzeta direct in vena si au inghitit avioanele din ouale Kinder cand erau mici. De aia au si disparut produsele de pe piata...
Haidi pa!

PS. Silviule, mi-ai suflat exclusivitatea... Ai fost mai iute de mana. Scuze, nu-i plagiat!

Alt PS. Nu cred ca trebuie sa te superi pe noi. In mod sigur nici noi nu suntem suparati pe tine. Bine ai venit in randurile noastre, sper sa ne intalnim, sa ne cunoastem si sa realizam lucruri frumoase impreuna! E pacat sa lasi bunatate de experienta nefolosita. Treci la treaba si o sa vezi ca orice frunza planeaza frumos.

Aceasta postare a fost editata de bitex: 17 July 2005 - 02:25 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#21 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 July 2005 - 02:23 PM

Jos palaria si tot respectul, vorba lui Bitex, pentru acest veteran care nici nu e urit la urma urmei, daca e ferchezuit un pic http://www.fantasyof...ftpages/an2.htm
(courtesy ICEAGE for link)

Aceasta postare a fost editata de navigator: 17 July 2005 - 02:27 PM



0

#22 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 17 July 2005 - 02:31 PM

Nu e urat, dar asa spun eu cand nu pot face ceva la fel: ca-i urat si ca nu-mi place...
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#23 Useril este offline   ctotth 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 985
  • Inregistrat: 22-April 04

Postat 17 July 2005 - 02:40 PM

Are cineva idee daca s-au folosit vreodata flotoare la AN2. Sunt curios daca a fost folosit precum Beaver DHC-2 - pe balti si lacuri

--------
Na, ca am gasit si singur - http://www.aeronautics.ru/an2.htm - au fost si versiuni cu flotoare, si versiuni cu flotoare cu admisie rapida de apa pentru a stinge incendiile, iar prin anii 70 voiau sa-i puna si motor turbopropulsor!

------------------
http://www.utility-a...nes/antonov.htm Zice:

Today after 50 years, with more

than 15000 units built, this single engine bi-plane outperforms anything. The An2 offers

the most aircraft for the money, has a safety record unmatched and puts the pilots back

into a different world.

Aceasta postare a fost editata de ctotth: 17 July 2005 - 02:56 PM

0

#24 Useril este offline   dobilan 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 100
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 17 July 2005 - 04:36 PM

http://www.aviation.ru/An/

pt o lista cu avioanele antonov printre care si lista cu mai toate variantele de an-2 inclusiv cateva poze interesante
0

#25 Useril este offline   Emanuelu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 08-June 04

Postat 17 July 2005 - 06:12 PM

Si eu am o parere buna despre "batranel"! Prin '89 faceam parasutari la Boteni, din el! Dupa ce al "goleam de incarcatura inutila" ce facea pilotul ala cu el, numai la avioanele de acrobatie am vazut! :) Si ajungea inaintea noastra cu el jos, sa ia alta serie! :( Tzapan bazzoiul!
0

#26 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 17 July 2005 - 06:37 PM

sovietic(deci tapan) si bun.
@navigator
"jos palaria si tot respectul" imi apartine. :)
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#27 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 July 2005 - 08:34 PM

jester, ai dreptate :( ,eram revoltat :) si mi s-a intunecat gindirea :( .
:(


0

#28 Useril este offline   Stefan_cel_Mare 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 67
  • Inregistrat: 07-July 05

Postat 18 July 2005 - 01:14 AM

pt jester
traieste traieste!
care era pasionat de avioane militare ultimul racnet trebuiau sa faca o vizita aici la bombardarea irak-ului ca erau destul de vazut!
numai bine!
Nu sunt rasist!Va urasc pe toti in mod egal!
0

#29 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 18 July 2005 - 06:22 AM

exista si versiune turbo se numeste AN 3
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#30 Useril este offline   mobi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 27-May 04

Postat 18 July 2005 - 07:53 AM

http://www.aeroworldnet.com/an3.htm

Pe internet nu am gasit alte informatii despre el.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu