Salut! Sunt fericitul posesor al unui Warbird ARTF. E primul meu aparat de zbor motorizat (pe bune), deci nu prea știu de unde să-ncep cu depanările. Modelul este un Baby Warbird P-51 Mustang (de aici http://pelikandaniel...ng=hu&view=list).
Toate suprafețele de control par să meargă ok și-n sensul protrivit, mai puțin motorul care face ceea ce cred că se numește cogging (se rotește cu viteză constantă în pași, indiferent de poziția throttle-ului). Am calibrat ESCul ca-n instrucțiuni, fără rezultat. Am testat firele de la motor cum am putut (în lipsa unui multimetru electric), am reîncărcat bateria de mai multe ori. Tot același rezultat. Să fie ESCul stricat?
Pagina 1 din 1
newbie cu o problemă basic (ESC sau fire stricate?)
#2
Postat 17 April 2013 - 10:24 PM
Buna,
Asta se intampla daca controllerul are setata functia de "soft start".
Problema asta e des intalnita la o conexiune slaba. Ai spus ce e model RTF, trebuie sa verifici conexiunile (toate de la baterie la motor). Grija mare sa nu fie o lipitura "rece" (conexiunea fizica este, electric insa este contact imperfect).
Sper ca te ajuta cu ceva,
Stima, Alex!
Asta se intampla daca controllerul are setata functia de "soft start".
Problema asta e des intalnita la o conexiune slaba. Ai spus ce e model RTF, trebuie sa verifici conexiunile (toate de la baterie la motor). Grija mare sa nu fie o lipitura "rece" (conexiunea fizica este, electric insa este contact imperfect).
Sper ca te ajuta cu ceva,
Stima, Alex!
Instructor de zbor (simulator + dubla comanda) in cadrul Cercului de aeromodelistica - Palatul Copiilor Timisoara!
www.facebook.com/aeromodeletimisoara
www.aeromodelismtm.enjin.com
Contact:
tel: 0745.307.011
www.facebook.com/aeromodeletimisoara
www.aeromodelismtm.enjin.com
Contact:
tel: 0745.307.011
#3
Postat 17 April 2013 - 10:51 PM
Alex99, la 17 April 2013 - 10:24 PM, a spus:
Buna,
Asta se intampla daca controllerul are setata functia de "soft start".
Problema asta e des intalnita la o conexiune slaba. Ai spus ce e model RTF, trebuie sa verifici conexiunile (toate de la baterie la motor). Grija mare sa nu fie o lipitura "rece" (conexiunea fizica este, electric insa este contact imperfect).
Sper ca te ajuta cu ceva,
Stima, Alex!
Asta se intampla daca controllerul are setata functia de "soft start".
Problema asta e des intalnita la o conexiune slaba. Ai spus ce e model RTF, trebuie sa verifici conexiunile (toate de la baterie la motor). Grija mare sa nu fie o lipitura "rece" (conexiunea fizica este, electric insa este contact imperfect).
Sper ca te ajuta cu ceva,
Stima, Alex!
Si eu sunt de aceeasi parere, verifica conexiunile, TOATE. Vezi ce si cum, daca tot nu dei de problema anuntane si vedem ce putem face. Stima.
#5
Postat 18 April 2013 - 09:29 AM
viktorslama, la 18 April 2013 - 08:08 AM, a spus:
Cum ziceți să le verific? Cred că ar fi musai un multimetru... Sau mai e vreo metodă de a-mi da seama? Sigur că ochiometric, arată întregi. S-ar putea totuși să reușesc să fac rost de alt ESC, poate izolez problema :)
Acolo unde ai lipituri ( la mufe, la imbinari de fire .. nu stiu ca nu cunosc modelul ) desfaci eventuala izolatie si cu un pistol de lipit , cu putin cositor ( fludor ) si pasta decapanta reincalzesti lipiturile pana devine cositorul fluid si le refaci .. asta ca sa eviti eventualele lipituri " reci " cum au spus colegii mai sus ... daca nici asa nu merge ceva e defect sau setat prost ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#6
Postat 18 April 2013 - 01:52 PM
viktorslama, la 17 April 2013 - 10:03 PM, a spus:
Salut! Sunt fericitul posesor al unui Warbird ARTF. E primul meu aparat de zbor motorizat (pe bune)
Sa inteleg ca, desi asta este primul avion motorizat, cel putin stii foarte bine sa pilotezi planoare radiocomandate? altfel nu-mi explic cum vei putea sa pilotezi un mustang.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1