
se pare ca lipiturile din fabrica facute la firele albe si rosu din dreapta mufei ICS de sus sunt cam "aglomerat" facute...
uneori se ating firele pe acolo... sau intra resturi care creeaza punti conductoare si care au ca rezultat nefunctionarea motorului de tractiune.
efectiv tractiunea nu mai raspunde la comenzi, poti sa faci ce vrei... iar directia merge binemersi.
am postat-o pt. ca mi s-a intamplat de 3 ori deja, iar solutia de moment e sa demontezi capacul cablajului si sa racai cu o scobitoare (cu bateriile scoase, binenteles) intre lipituri pentru a elimina reziduurile.
poate am timp weekendul asta sa o mai demontez sa vad ce solutie s-ar gasi ca sa fie definitiva (refacerea lipiturilor cu un fir intr-o parte si celalalt in cealalta parte plus protejarea lor cu silicon sau lac impotriva prafului)... vedem.
in plus, in stanga in angrenajele de servo, se vede ca si altii schimba rotita 4 cu upgrade-ul metalic (asadar e intr-adevar o problema de conceptie a servoului).
*************************************************************
revening la setari servo, se pare ca unii au reusit parametrarea masinii fara cablu ICS si adaptor de la Kyosho, doar cu un convertor USB serial TTL de cativa dolari (care foloseste la multe alte nebunii...), plus cateva trucuri la fel de ieftine.
tinand cont ca tot ma gandeam sa testez si eu asa ceva, am comandat unul de proba... e pe vine... daca merge, fac tutorial complet. nu de alta, dar kyosho da kitul la 70$..... daca nu, raman fara placa de baza la AWD :)
