Programare ESC HK 40A
#1
Postat 24 March 2013 - 07:58 PM
#2
Postat 24 March 2013 - 08:27 PM
#4
Postat 24 March 2013 - 09:27 PM
takeoff, la 24 March 2013 - 08:27 PM, a spus:
Merci ,am manualul dar nu am programat niciodata asa ceva , daca este cineva din Bucuresti care poate pierde cateva minute cu programarea esc-ului ar fi super , deci ajutor pentru programarea esc-ului , probabil ca pentru cine a mai facut asa ceva este floare la ureche , dar pentru mine .... http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif
#5
Postat 25 March 2013 - 10:36 AM
Powering up the ESC for the first time and setting the Automatic Throttle Calibration
The HobbyKing ESC features Automatic Throttle Calibration to attain the smoothest throttle response and resolution throughout the entire throttle range of your transmitter. This step is done once to allow the ESC to “learn and memorize” your Transmitter’s throttle output signals and only repeated if you change your transmitter.
1.Switch your Transmitter ON and set the throttle stick to its maximum position.
2.Connect the battery pack to the ESC. Wait for about 2 seconds, the motor will beep for twice, then put the throttle in the minimum position, the motor will also beep, which indicates that your ESC has got the signal range of the throttle from your transmitter.
#6
Postat 25 March 2013 - 09:47 PM
takeoff, la 25 March 2013 - 10:36 AM, a spus:
Powering up the ESC for the first time and setting the Automatic Throttle Calibration
The HobbyKing ESC features Automatic Throttle Calibration to attain the smoothest throttle response and resolution throughout the entire throttle range of your transmitter. This step is done once to allow the ESC to “learn and memorize” your Transmitter’s throttle output signals and only repeated if you change your transmitter.
1.Switch your Transmitter ON and set the throttle stick to its maximum position.
2.Connect the battery pack to the ESC. Wait for about 2 seconds, the motor will beep for twice, then put the throttle in the minimum position, the motor will also beep, which indicates that your ESC has got the signal range of the throttle from your transmitter.
Mai pe romaneste , am setat ( cred ) esc-ul , am gasit cateva detalii pe youtube si le-am aplicat ca la carte , problema este ca la acceleratie mica sa zic cam 5 % , motorul are o piedica dupa care merge normal , din ce mi-ai spus tu aici si din cate inteleg cu engleza mea , spune cam asa;
aceleratia la maxim , conectez acumulatorul , astept 2 secunde , motorul face cateva bip-uri dupa care aduc aceleratia la minim , motorul face bip ceea ce indica ca esc-ul da da semnal acceleratiei din statie , adica banuiesc ca imi calibreaza aceleratia , te rog sa imi spui daca este asa http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/excl.gif
Cu stima
#7
Postat 25 March 2013 - 09:50 PM
renatoa, la 24 March 2013 - 09:24 PM, a spus:
Daca pui un servo in locul ESC, nu zvacneste in acelasi loc ?
si cum alimentez receptorul ? deci dau de stick un 5% motorul incepe sa se invarta , dupa care are o zvacnire dupa care continua sa mearga '' rotund '' http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
#8
Postat 25 March 2013 - 10:11 PM
marian.dumitru74, la 25 March 2013 - 09:47 PM, a spus:
aceleratia la maxim , conectez acumulatorul , astept 2 secunde , motorul face cateva bip-uri dupa care aduc aceleratia la minim , motorul face bip ceea ce indica ca esc-ul da da semnal acceleratiei din statie , adica banuiesc ca imi calibreaza aceleratia , te rog sa imi spui daca este asa http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/excl.gif
Cu stima
Da asa este,EScul citeste minimul si maximul acceleratiei.
#9
Postat 25 March 2013 - 10:22 PM
marian.dumitru74, la 25 March 2013 - 09:50 PM, a spus:
Pui in canalul de ESC un servo, si ESC-ul in oricare alt canal.
Daca este de la pot de gaz, vei vedea sau simti zvacnitura daca tii servo-ul in mana.
Alta modalitate de testare... trimeaza canalul de ESC la extrem, ca sa ii deplasezi toata scala in sus sau in jos. daca zvacneala se intampla in aceasi pozitie a mansei, dar la alta turatie, este din pot-ul statiei.
#10
Postat 25 March 2013 - 10:27 PM
renatoa, la 25 March 2013 - 10:22 PM, a spus:
Daca este de la pot de gaz, vei vedea sau simti zvacnitura daca tii servo-ul in mana.
Alta modalitate de testare... trimeaza canalul de ESC la extrem, ca sa ii deplasezi toata scala in sus sau in jos. daca zvacneala se intampla in aceasi pozitie a mansei, dar la alta turatie, este din pot-ul statiei.
Ok , o sa incerc maine treaba asta , dar daca nu este de acolo inseamna ca nu este calibrat esc pentru aceleratia motorului ? sa incerc instructiunile de mai sus pentru a calibra esc -ul ? http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif
#11
Postat 26 March 2013 - 09:52 AM
#12
Postat 26 March 2013 - 05:17 PM
marian.dumitru74, la 26 March 2013 - 09:52 AM, a spus:
Am calibrat astazi esc-ul la aceleratie , motorul tot are un hop cam la 5% cand porneste dupa care merge ff frumos , nu imi dau seama ce are , cumva daca motorul nu are senzor brushleas trebuie sa faca asa?
#13
Postat 26 March 2013 - 05:27 PM
-alt motor
-alt esc cu acelasi motor care nu merge rotund cu esc-ul mistery
-alt acumulator de diferita tensiune
-alt sistem TX-RX
-fara elice/cu elice
una din astea ar trebui sa elucideze acel hop.Daca doar cand efectiv porneste(incepe sa se invarta) scrasneste putin nu ai de ce sa iti faci griji,asa fac unele esc-uri ca sa puna rotorul in miscare.Asta se vede cel mai bine la automodele unde fenomenul e numit cogging si e o problema mare(efectiv nu poti rula cu masinuta din cauza acestui hop,esc-ul nu reuseste sa isi coordoneze impulsurile spre motor).La aeromodele putin conteaza ca noi zburam cu motorul pornit tot timpul,cu oarecare exceptii(eu doar pe panta de aterizare reduc motorul sub 40% ca in rest de la 80 in sus)
ps: la cat de greu avanseaza proiectu asta cu bixleru cred ca o sa il zbori la toamna....nu stiu exact toamna carui an...in principiu asta in 3-4 ore dupa ce ai desfacut coletul ar trebui sa zboare..)
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 26 March 2013 - 05:30 PM
#14
Postat 26 March 2013 - 05:37 PM
Ciprian97, la 26 March 2013 - 05:27 PM, a spus:
-alt motor
-alt esc cu acelasi motor care nu merge rotund cu esc-ul mistery
-alt acumulator de diferita tensiune
-alt sistem TX-RX
-fara elice/cu elice
una din astea ar trebui sa elucideze acel hop.Daca doar cand efectiv porneste(incepe sa se invarta) scrasneste putin nu ai de ce sa iti faci griji,asa fac unele esc-uri ca sa puna rotorul in miscare.Asta se vede cel mai bine la automodele unde fenomenul e numit cogging si e o problema mare(efectiv nu poti rula cu masinuta din cauza acestui hop,esc-ul nu reuseste sa isi coordoneze impulsurile spre motor).La aeromodele putin conteaza ca noi zburam cu motorul pornit tot timpul,cu oarecare exceptii(eu doar pe panta de aterizare reduc motorul sub 40% ca in rest de la 80 in sus)
ps: la cat de greu avanseaza proiectu asta cu bixleru cred ca o sa il zbori la toamna....nu stiu exact toamna carui an...in principiu asta in 3-4 ore dupa ce ai desfacut coletul ar trebui sa zboare..)
Uite acum pun alt motor si iti spun ce si cum
#16
Postat 26 March 2013 - 05:57 PM
DanB, la 26 March 2013 - 05:50 PM, a spus:
De asemenea la throttle minim pot apare ciudatenii gen motorul tremura in loc sa se invirta
Deci motorul se invarte cand este la minim frumos , dupa care apare senzatia de agatat daca mai acelerez putin , parca atinge ceva dupa care se invarte la maxim fara probleme , am incercat si alt motor dar face la fel , l-am acelerat in blana dupa care am taiat motorul , i-am dat niste sprituri la modul ca il acelerez la maxim tai aceleraratia cand este aproape sa se opreasca il acelerez iar in blana si nu mai apare senzatia de agatat , am repetat figura asta de cateva ori si merge foarte frumos ,doar daca il iau incet apare senzatia de agatat
#18
Postat 26 March 2013 - 08:37 PM
Li-po
Low voltage Medium 3 v
Timing - automatic ( 7-30 )
Soft accelaration
Reduce power
am incercat mai multe combinatii la sugestia voastra , nici o imbunatatire , poate se poate rezolva direct la camp daca se ofera sa ma ajute cineva mai experimentat http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
#19
Postat 26 March 2013 - 09:07 PM
marian.dumitru74, la 26 March 2013 - 08:37 PM, a spus:
Li-po
Low voltage Medium 3 v
Timing - automatic ( 7-30 )
Soft accelaration
Reduce power
am incercat mai multe combinatii la sugestia voastra , nici o imbunatatire , poate se poate rezolva direct la camp daca se ofera sa ma ajute cineva mai experimentat http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
Cred ca nu este nicio problema,atata poate esc,cu elice si in zbor,va merge bine.
#20
Postat 26 March 2013 - 09:42 PM
takeoff, la 26 March 2013 - 09:07 PM, a spus:
sper sa nu fie esc-ul s-au motorul ci pur si simplu ceva din setare , am urmatoarea echipare
http://www.hobbyking...Controller.html
http://www.hobbyking...nner_Motor.html
tot citind prin instructiunile esc-ului spune ceva la un moment dat de setarea frecventei de la 8 khz ( care este pentru motoare cu 2 poli in-runners) , si frecventa de 16 khz care este recomandata pentru motoare out - runners , acum ce face frecventa asta ? imi poate face probleme frecventa http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/pardon.gif