Modelism - RHC Forum: Combustibil automodel Nitro - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Combustibil automodel Nitro

#1 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 28 February 2013 - 07:16 PM

Am luat de pe HK un automodel 1/16 nitro Turnigy, mai precis asta: http://www.hobbyking...cing_Buggy.html .

Am deja niste combustibil Tornado S-10 (cu 10 % nitrometan) dar care este pentru aeromodele. Intrebare: pot sa il folosesc la masinuta? Se poate strica ceva? Este vreo diferenta intre combustibilul de aeromodele si cel de automodele?
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#2 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2013 - 08:27 PM

Nu are ce sa se strice, cel de avion are mai mult ulei. Eu pun Tornado Heli cu 15% nitro la masinuta si merge perfect (fac asta pentru ca folosesc rar masinuta si nu se justifica un bidon intreg de Tornado Car).
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#3 Useril este offline   ionut EZ 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 929
  • Inregistrat: 28-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Modelism

Postat 12 March 2013 - 04:02 PM

Folosirea unui combustibil cu mult ulei duce la moartea mai rapida a bujiei si de asemenea motorul nu are forta. Cel de aeromodele e bun dar cu cel de heli nu rezolvi nimic daca nu mai pui niste metanol in el. Eu personal cand cumpar combustibil iau de heli de 30% nitro si complectez cu metanol pana ce amestecul ajunge la 15-16 % si pun foarte putin ulei de ricin pentru ca asa cum am spus combustibilul de heli are deja foarte mult ulei.
In concluzie un bidon de gaz de heli de 30 % se poate pune metanol pana ajunge pe la 20 % si abia atunci ajunge la o concentratie de ulei ca si cel de auto. :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de ionut EZ: 12 March 2013 - 04:03 PM

Robbe SZD-54
O aripa otravita de 1m
Radjet 800
Yak 55 Telink
Ansmann Virus 4.1cc
Thunder Tiger E-MTA



Aeroclub Fagaras
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu