ajutor-bucuresti hpi savage x 4.6
#1
Postat 07 February 2013 - 01:34 PM
-rotile din fata se invart daca ridic masina de pe sol;
-nu mai are putere sa se ridice pe 2 roti;
-din cand in cand i se mai blocheaza roata stanga spate...cred ca am rezolvat problema curatand discurile de frana;
Ma poate ajuta cineva din bucuresti sa i reglez putin? Nu as vrea sa renunt inca la aceasta incercare de a ma apuca de un hobby.
Imi spuneti unde sa vin si vin pt putin ajutor. Platesc in caz de ceva.
P.s.: am cumparat carburant hpi 20% pentru ea. O fi de la asta? Inainte folosisem de 16%
#2
Postat 07 February 2013 - 02:28 PM
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
#3
Postat 07 February 2013 - 03:02 PM
lamav4, la 07 February 2013 - 02:35 PM, a spus:
Foarte interesant punctul tau de vedere.
Personal am detinut un produs HPI care a fost folosit atat in concursuri private cat si in Campionatul National, vreme de 3 ani, obtinand rezultate mai mult decat onorabile, fara investitii foarte mari. In plus, masina a fost vanduta dupa 3 ani cu un o valoare decenta raportata la costul de achizitie.
#5
Postat 07 February 2013 - 04:16 PM
florex1, la 07 February 2013 - 01:34 PM, a spus:
-rotile din fata se invart daca ridic masina de pe sol;
-nu mai are putere sa se ridice pe 2 roti;
-din cand in cand i se mai blocheaza roata stanga spate...cred ca am rezolvat problema curatand discurile de frana;
Ma poate ajuta cineva din bucuresti sa i reglez putin? Nu as vrea sa renunt inca la aceasta incercare de a ma apuca de un hobby.
Imi spuneti unde sa vin si vin pt putin ajutor. Platesc in caz de ceva.
P.s.: am cumparat carburant hpi 20% pentru ea. O fi de la asta? Inainte folosisem de 16%
Pentru o servisare corecta a automodelului, in Bucuresti, incearca sa ii contactezi pe baietii de la AutoRC sau SpeedRC. Iti vor pregati masina si o vor repara ca la carte. Succes
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#6
Postat 07 February 2013 - 05:33 PM
florex1, la 07 February 2013 - 01:34 PM, a spus:
-nu mai are putere sa se ridice pe 2 roti;
-din cand in cand i se mai blocheaza roata stanga spate...cred ca am rezolvat problema curatand discurile de frana;
Ma poate ajuta cineva din bucuresti sa i reglez putin? Nu as vrea sa renunt inca la aceasta incercare de a ma apuca de un hobby.
Imi spuneti unde sa vin si vin pt putin ajutor. Platesc in caz de ceva.
P.s.: am cumparat carburant hpi 20% pentru ea. O fi de la asta? Inainte folosisem de 16%
1.daca rotile din fata vireaza doar cu ea suspendata ori e servo defect ori e servo de mica putere si asta e...iti pui unul mai performant !
2.ambreiajul...sabotii de la ambreiajul centrifugal is dusi,asa facea si al meu si dupa ce i-am schimbat sabotii aia numai pe 2 roti sta :rolleyes: ...sau ai motorul reglat incorect si nu trage cum trebuie...
3.verifica si reglajul cursei de la tija de frana...
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#7
Postat 07 February 2013 - 06:05 PM
aveti idee cam cat m-ar costa un reglaj la AutoRC sau SpeedRC daca nu se risca nimeni de pe aici sa ma ajute?
#8
Postat 07 February 2013 - 06:21 PM
Daca tot zici ca ai dat de "cacatul" ala de frana , da si tu inapoi treptat de cacatula ala de frana pana esti multumit.
Cauta pe youtube sau google frana pentru savage sau cauta chiar aici pe forum e un topic si exista niste modificari pentru partea de franare.
Cum ti-am mai spus daca ai schimbat combustibilul trebuie sa umblii la reglajele carburatorului.
SAU ia cacatul ala de frana si mergi la AutoRC sau SpeedRC (poti sa afli singur cat costa cauta site-urile lor - nr de contact si da un telefon)
E asa greu ?
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
#9
Postat 07 February 2013 - 09:47 PM
Incearca sa reglezi tija aia de la frana astfel incat pe pozitia moarta(mijloc-fara frana) sa ai carburatorul cu cilindrul inchis perfect(impins inauntru-mers de ralanti),cand o impingi inspre frana sa faca o cursa de 4 mm aprox...mai ai si reglajul cu arc din capatul celeilalte tije langa servo,desfileteaza/infileteaza dupa caz...adica era bine ca se miscau rotile la ralanti doar ai ambreiaj centrifugal sub clopot,il tii in mana sa n-o ia la sanatoasa cand il pornesti....vezi cum reglezi frana aia ca de aia se mananca si sabotii de la ambreiaj si crede-ma ca fara o blestemata de cheie ii schimbi greu,mie mi-a luat cam 15-20 min fara cheie...
daca mai pot sa te ajut cu ceva sa-mi spui....
PS @ sere4uall : toti am fost la inceput si daca ne tratau la randul lor astia "batrani" asa nu ajungeam sa mai stim si noi una alta....etc....nu mi-o lua in nume de rau,no offence....seara buna !
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#10
Postat 08 February 2013 - 10:10 AM
Una e sa cauti si cand nu reusesti sa gasesti nimic incepi sa intrebi. Una e sa vrei sa intelegi si alta e sa nu incerci. Una e sa te exprimi corect si alta e iti bati joc.
ca sa traducem ce a scris incepatorul :
Salutari, am achizitionat un savage x 4.6 sh din ala fara watterproof servos si dupa ce m-am jucat putin cu el am observat ca nu mai functioneaza corect:
-rotile din fata se invart daca ridic masina de pe sol; -- aici vrea sa spuna ca atunci cand motoru este pornit si sta la relantii , el ridica masinuta si rotile din fata incep sa se invarta. tot de la frana sau de la cutia de viteze
-nu mai are putere sa se ridice pe 2 roti; -- nu mai face wheelies , tot de la frana poate sa fie problema sau dupa schimbul de tip de combustibil adica de la 16 la 20 motoru sa nu fie reglat bine si astfel nu mai trage calumea
-din cand in cand i se mai blocheaza roata stanga spate...cred ca am rezolvat problema curatand discurile de frana; -- frana e pentru toate 4 rotile cel putin la savage, eu cred ca ai probleme la diferential (asta in cel mai rau caz) sau pur si simplu aveai ceva blocat o piatra o craca o ori ce pe axe (axa de la cutia de viteze/frana catre dif spate SAU de la dif spate catre roata)
Ma poate ajuta cineva din bucuresti sa i reglez putin? Nu as vrea sa renunt inca la aceasta incercare de a ma apuca de un hobby.
Imi spuneti unde sa vin si vin pt putin ajutor. Platesc in caz de ceva.
P.s.: am cumparat carburant hpi 20% pentru ea. O fi de la asta? Inainte folosisem de 16%
Aceasta postare a fost editata de Sere4uall: 08 February 2013 - 10:11 AM
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit
On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10
Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
#11
Postat 08 February 2013 - 03:55 PM
Tocmai cautatul pe net si pe youtube m-au facut sa dereglez frana si sa ma panichez ca daca nu reglez bine motorul il pot strica.
Multumita ideii primite de a merge la autorc si speedrc, a gps-ului si a google-ului am reusit astazi sa aflu ce are savage-ul...de fapt cei de la autorc au descoperit.
Ori din cauza reglajului meu ori din cauza fostului propietar cum spun baietii de la autorc a cedat un surub care s-a rupt in doua si a ramas o bucatica din el inauntru. Cei de la autorc mi-au recomandat sa incerc sa o desfac singur deoarece manopera este 50lei pe ora iar savage-ul necesita multe ore pentru a fi dezmembrat. In plus am nevoie si de doua planetare noi deoarece par putin indoite.
Am atasat si o poza cu gaura in care se gasea surubul rupt si urmeaza ca odata ce inceteaza prietena mea sa tipe ca am umplut covorul de nitrometan sa ma apuc de demontat... de fapt de comandat piese intai.
Daca are cineva o idee despre cum as putea scoate mai usor acel ax si surubul rupt sau cum sa inlocuiesc surubul raman vesnic dator.
Atasez si poza, sper sa mearga
#12
Postat 08 February 2013 - 09:30 PM
aveti idee ce piese trebuie sa comand? Un cod eventual...din cate imi dau seama una din piese este differential drive cup - am atasat o imagine dar nu stiu care anume este diferentialul sau axul pe care se prinde.
#13
Postat 09 February 2013 - 12:16 AM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#15
Postat 09 February 2013 - 08:05 AM
florex1, la 07 February 2013 - 01:34 PM, a spus:
-rotile din fata se invart daca ridic masina de pe sol;
-nu mai are putere sa se ridice pe 2 roti;
-din cand in cand i se mai blocheaza roata stanga spate...cred ca am rezolvat problema curatand discurile de frana;
Ma poate ajuta cineva din bucuresti sa i reglez putin? Nu as vrea sa renunt inca la aceasta incercare de a ma apuca de un hobby.
Imi spuneti unde sa vin si vin pt putin ajutor. Platesc in caz de ceva.
P.s.: am cumparat carburant hpi 20% pentru ea. O fi de la asta? Inainte folosisem de 16%
Hai sa incerc sa te ajut eu dar iti recomand oricum sa te duci la un magazin de specialitate:
1. Rotile din fata daca se invart numai ele nu este normal, pentru ca masina nu are diferential central si este 4x4, daca s-ar invarti cele din fata, s-ar invarti si cele din spate. Rezulta ca nu ai tractiune pe spate.Acum nu stiu exact ce se intampla, spun doar ca observatie.
2. Avand in vedere ca tu descrii ca doar rotile din fata sunt motrice, e clar ca spatele nu mai are putere de tractiune..
3.Discurile de frana ale unui savage, blochiaza axul cutiei de viteze si implicit franeaza toate rotile simultan.Cu siguranta curatarea lui nu ajuta la rezolvarea problemei cu rotile din spate.
Eu zic ca ai o problema la diferntialul spate.
Piese pentru masina ta pot fi aduse in cateva zile imediat daca faci o comanda ferma, cel putin asa a procedat cu mine tot timpul Andrei (HPI RACING).
Ce observ eu:
1.Cunostintele tale tehnice sunt slabe catre 0(asta ca sa o spun frumos). Ia manualul si intelege principile functionarii masini. Erau multe elemente care erau sa zic implicite ca rezultat (ex: discurile de frana centrale nu au cum sa blocheze o roata sau doar patrea din fata are tractiune...unde era normal sa nu se ridice pe 2 roti).
2.Nu vei sti nicioadata ce piesa trebuie daca nu o desfaci si nu-i cauti codul in manual (asta e valabil la orice masina, chiar si aia 1:1)
3.Ia masina si du-te cu ea la un magazin specializat pana nu arunci banii aiurea.
4.Eu zic ca este o masina f buna ptr a invata si deschide pasiunea ptr. automodelism. Printre primele mele masini a fost un savage x, l-am dat dar nu am cum sa-l uit.
...si sincer daca nu te simti in stare..apuca-te de altceva, ca nu toti au inclinatie spre asa ceva, uite unii aduna timbre, altii fac poze...fiecare cu pasiunea lui.Din pacate asta e un hobby unde munca la automodel e mult mai mai mancatoare de timp decat distractia in sine....doar e automodel nu jucarie.
Ia totul ca un sfat sincer....
Aceasta postare a fost editata de Alfa: 09 February 2013 - 08:09 AM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#16
Postat 09 February 2013 - 11:53 AM
Ai aici tot ce iti trebuie pentru a identifica piesele cu codurile respective, in exploded view.
Alfa ti-a explicat foarte frumos ce ar putea avea masina, dar asta nu inseamna neaparat ca asta are, sau doar asta! De aceea trebuie sa ai notiuni de tehnica, nu prea se pot repara doar din indicatii pe nevazute. Trebuie sa o auzi, sa o vezi cum merge (sau cum nu merge) ca sa poti pune un diagnostic corect. Ca sa-ti dau un exemplu, hai sa vedem de se invart rotile in aer. Imi vin in cap cel putin trei motive: relanti prea mare, LSN prea sarac sau arcurile de la ambreiaj rupte. Care dintre ele ar putea fi? Nu stiu pana nu o vad si nu o ascult cum merge. Ar fi bine sa o faci boabe pe toata, asa vei intelege cine ce face (si descoperi si uzuri sau defectiuni), dar exista riscul sa nu o mai poti monta la loc
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 09 February 2013 - 11:56 AM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide

#17
Postat 09 February 2013 - 01:15 PM
florex1, la 09 February 2013 - 12:48 AM, a spus:
Daca ai intrat pe site-ul Hpi Racing Romania, inseamna ca nu ai cautat bine. Toate produsele necesare sunt in stoc. Ridica telefonul si suna-ne si iti vom identifica noi piesele stricate, fiindca din poza mi-am dat seama deja care e problema la tine :)
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#18
Postat 10 February 2013 - 05:26 PM
- 2X screw shaft cod 86094;
- 86082 cup joint 6x13x20;
- 85050 shock parts/rod end set(2 shocks);
- 86057 dogbone 8x78mm; - planetara transmisie fata;
- 2x 86058 - planetare fata;
#20
Postat 10 February 2013 - 10:03 PM
florex1, la 10 February 2013 - 05:26 PM, a spus:
N-ai la ce sa te gandesti! E un hobby frumos, chiar daca nu foarte ieftin. Si de invatat nu-ti face griji, vei invata pas cu pas. Si la un moment dat te vei mira de ce ti s-o fi parut asa de greu :)
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide

#21
Postat 17 February 2013 - 03:30 PM
#22
Postat 18 February 2013 - 07:42 PM
#23
Postat 18 February 2013 - 09:52 PM
Aceasta postare a fost editata de soarece: 18 February 2013 - 09:55 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#24
Postat 19 February 2013 - 12:04 PM
Aceasta postare a fost editata de NyGhThUnTeR: 19 February 2013 - 12:05 PM
#25
Postat 19 February 2013 - 04:39 PM
Multumesc inca odata userului soarece care m-a ajutat astazi si mi-a confirmat faptul ca masina este intr-o stare foarte buna si era vorba doar de setarile carburatorului.
#26
Postat 19 February 2013 - 05:06 PM
florex1, la 19 February 2013 - 04:39 PM, a spus:
Multumesc inca odata userului kinderu56 care m-a ajutat astazi si mi-a confirmat faptul ca masina este intr-o stare foarte buna si era vorba doar de setarile carburatorului.
Nu am putut edita prima postare, kinderu56 este cel care m-a ajutat, am incurcat numele userilor intre ei. Imi cer scuze mai ales lui pentru greseala facuta!
#27
Postat 19 February 2013 - 10:29 PM
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."