Pagina 1 din 1
Ajutor pentru reglare motor nitro de la un rs4
#1
Postat 02 January 2013 - 10:07 PM
Salut sunt taranu_74 si as dori sa cer ajutor in reglarea uni carburator de rs4,motorul este de tip Motor HPI NITRO STAR G3.0 nu este nou.Sunt novice in ale auto, eu sunt aeromodelist.Daca ma poate ajuta cineva sunt din zona Urziceni dar vin foarte des la Bucuresti.Multumesc Frumos
#3
Postat 03 January 2013 - 08:46 AM
Salut am revenit cu mai multe explicatii:
0.Scuze dar sunt la inceput si mai am de invatat asa ca va rog sa aveti putina rabdare cu mine,Multumesc
1.porneste foarte greu adica trebuie sa tin rotostartul pe motor undeva la 1min pornit
2.am facut setarile la motor ca de fabrica si degeaba
3.daca reusesc sal pornesc{nu stiu prin ce minune,functioneaza foarte putin dupa ce iau incalzitorul de pe motor}
4.nu are nici un fel de aer pe furtunul de alimentare
OBS:daca ma poate ajuta cineva va pot lasa un nr de tel dati bip si va sun eu ptr discutii
NR tel:0723198893 MERSI ptr ajutor
0.Scuze dar sunt la inceput si mai am de invatat asa ca va rog sa aveti putina rabdare cu mine,Multumesc
1.porneste foarte greu adica trebuie sa tin rotostartul pe motor undeva la 1min pornit
2.am facut setarile la motor ca de fabrica si degeaba
3.daca reusesc sal pornesc{nu stiu prin ce minune,functioneaza foarte putin dupa ce iau incalzitorul de pe motor}
4.nu are nici un fel de aer pe furtunul de alimentare
OBS:daca ma poate ajuta cineva va pot lasa un nr de tel dati bip si va sun eu ptr discutii
NR tel:0723198893 MERSI ptr ajutor
#4
Postat 03 January 2013 - 08:55 AM
In functie de ce tip de combustibil folosesti, mai ai de raspuns la cateva intrebari, cum ar fi:
- incerci sa pornesti motorul la 0 grade?
- ai pus bujie hot sau extrahot?
- daca motorul nu este nou, sigur mai este bun... ai verificat compresia?
- incerci sa il pornesti cu combustibil cu aceeasi concentratie de nitro cu care a rulat?
In principiu, daca ai facut reglajele standard, si ai pus o bujie hot sau simaihot :)), ar mai trebui imbogatit putin la hispeed, dar ar trebui sa porneasca relativ repede.
- incerci sa pornesti motorul la 0 grade?
- ai pus bujie hot sau extrahot?
- daca motorul nu este nou, sigur mai este bun... ai verificat compresia?
- incerci sa il pornesti cu combustibil cu aceeasi concentratie de nitro cu care a rulat?
In principiu, daca ai facut reglajele standard, si ai pus o bujie hot sau simaihot :)), ar mai trebui imbogatit putin la hispeed, dar ar trebui sa porneasca relativ repede.
#6
Postat 03 January 2013 - 09:44 AM
Taranu_74, la 03 January 2013 - 08:46 AM, a spus:
Salut am revenit cu mai multe explicatii:
0.Scuze dar sunt la inceput si mai am de invatat asa ca va rog sa aveti putina rabdare cu mine,Multumesc
1.porneste foarte greu adica trebuie sa tin rotostartul pe motor undeva la 1min pornit
2.am facut setarile la motor ca de fabrica si degeaba
3.daca reusesc sal pornesc{nu stiu prin ce minune,functioneaza foarte putin dupa ce iau incalzitorul de pe motor}
4.nu are nici un fel de aer pe furtunul de alimentare
OBS:daca ma poate ajuta cineva va pot lasa un nr de tel dati bip si va sun eu ptr discutii
NR tel:0723198893 MERSI ptr ajutor
0.Scuze dar sunt la inceput si mai am de invatat asa ca va rog sa aveti putina rabdare cu mine,Multumesc
1.porneste foarte greu adica trebuie sa tin rotostartul pe motor undeva la 1min pornit
2.am facut setarile la motor ca de fabrica si degeaba
3.daca reusesc sal pornesc{nu stiu prin ce minune,functioneaza foarte putin dupa ce iau incalzitorul de pe motor}
4.nu are nici un fel de aer pe furtunul de alimentare
OBS:daca ma poate ajuta cineva va pot lasa un nr de tel dati bip si va sun eu ptr discutii
NR tel:0723198893 MERSI ptr ajutor
daca nu ai filtru de combustibil s-ar putea sa fie infundat jiglorul...iti recomand sa ai ceva rabdare si sa lasi pe cineva care cunoaste sa rezolve problema si nu mai exagera cu rotostarterul....bafta!
Aceasta postare a fost editata de crisss: 03 January 2013 - 09:47 AM
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#7
Postat 06 January 2013 - 03:03 PM
_Diesel_ are dreptate cu bujia verifico calumea ca asta este una din marile probleme la motoarelor nitro dauo jos si porneteo pe glow plug separat sa vezi cate spire se mai aprind este posibil sa nu se aprida toata si atunci exact asta ar fi cauza, si de aici cam toate reglajele se dau peste cap , de preferat schimbo cu una noua .bafta si dupaia ma vedem
Team associated b44
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"
0723652247
#9
Postat 06 January 2013 - 05:02 PM
Salut, Bujia tip R5 de la HPI este o bujie rece,dedicata temperaturilor calde, pentru pornire la temperaturi foarte scazute,este recomandata folosirea de bujie R3 care este o bujie calda pentru vreme rece.
R5 a fost recomandata in momentul achrizitionarii acesteia cand temperaturile erau mai ridicate.
Recommended Power Plugs for HPI engines
#1502 Medium R3 - 12R XS
#1503 Medium Cold R4 - 21BB/S-25
#1504 Cold R5 - All HPI .15 engines (T-15, 15FE, etc.)
R5 a fost recomandata in momentul achrizitionarii acesteia cand temperaturile erau mai ridicate.
Recommended Power Plugs for HPI engines
#1502 Medium R3 - 12R XS
#1503 Medium Cold R4 - 21BB/S-25
#1504 Cold R5 - All HPI .15 engines (T-15, 15FE, etc.)
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1