Modelism - RHC Forum: Sfat Achizitionare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Sfat Achizitionare

#1 Useril este offline   Flavis 

• Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 07-January 13
  • Interests:Bike,Rc,Fotografie

Postat 08 January 2013 - 02:59 PM

Vreau sa incep prin a va spune : Salut . Acesta este primul meu post si sunt incepator in ale automodelelor.
As dori sa achizitionez acest model: http://www.okazii.ro...anda-a121136046 pentru a face drit cu el.Imi puteti spune daca este bun ?
Si ce alte variante mai pot cumpara pana in 600 de lei.Stiu ca este o suma mica dar nu vreau sa cheltui mult de la inceput.
0

#2 Useril este offline   Rapperul 

• ••• Respect Me , NOOB •••
  • PipPipPipPipPipPip
  • Postari: 962
  • Inregistrat: 08-July 11
  • Interests:> Bodybuilding <

Postat 08 January 2013 - 03:10 PM

Cauta pe forum , la vanzari automodelism , sunt destule anunturi cu driftere la preturi foarte ok , sub 500 lei COMPLETE , dar sunt electrice nu termice !

MANU !

Aceasta postare a fost editata de Rapperul: 08 January 2013 - 03:13 PM

> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________

~ Topicul meu cu Feed-Back ~
0

#3 Useril este offline   Flavis 

• Incepator
  • PipPip

Postat 08 January 2013 - 03:42 PM

Vezi postareaRapperul, la 08 January 2013 - 03:10 PM, a spus:

Cauta pe forum , la vanzari automodelism , sunt destule anunturi cu driftere la preturi foarte ok , sub 500 lei COMPLETE , dar sunt electrice nu termice !

MANU !
e vreo diferenta intre electrice si termice ? inafara ca la termice iti trebuie combustibil?
0

#4 Useril este offline   vgeorge 

• Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 2706
  • Inregistrat: 31-August 09

Postat 08 January 2013 - 03:56 PM

Hmm, diferente?nu, nu sunt deloc.