Modelism - RHC Forum: Sfat acumulator - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Sfat acumulator

#1 Useril este offline   DragosNiculae 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 05-December 12

Postat 15 December 2012 - 09:17 PM

Salut. Vreau sa achizitionez urmatoarele:
- LRP S10 TWISTER BUGGY 1/10 NON RTR
- Motor Electric ETRONIX SPORT TUNED MODIFIED Brushed 19T
- Variator Etronix Probe Plus Brushed
- Radiocomanda cu receptor 2 canale 2.4Ghz Hobby King GT-2
- Servomecanism Bluebird BMS-621MG ( cu pinioane metalice) ,cuplu 6.4kg pentru automodele
- Pinion 20T din Aluminiu "Pro" negru pentru automodele

Ce acumulator si ce incarcator ar trebui sa cumpar?
0

#2 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2114
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 December 2012 - 09:28 PM

Vezi ca ai deschis doua topice pe aceeasi tema, din greseala probabil. Inchide unul dintre ele, ca sa nu primesti raspuns in doua locuri
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#3 Useril este offline   DragosNiculae 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 05-December 12

Postat 15 December 2012 - 09:54 PM

Multumesc ca m-ai avertizat. Am uitat sa adaug daca mai trebuie ceva pe langa piesele pe care le-am pus mai sus adaugati. Multumesc.
0

#4 Useril este offline   cosmin65397 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 06-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 December 2012 - 10:05 PM

Acumulator Li-po 5000Mah 20-30 rata descarcare +incarcator gen Turnigy Accucel 6 cu sursa aferenta pt 220V) asta in cazul in care ESC-ul stie Li-po,daca nu, poti folosi separat un buzzer pt li-po cutoff sau Nimh 5000 mah la care iti trebuie un incarcator cu Delta Peak care sa poata incarca cu minim 1A (la Nimh durata incarcarii variaza in functie de incarcator si capacitatea de incarcare a acumulatorului).
Recomand Li-po!
0

#5 Useril este offline   Gyx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 214
  • Inregistrat: 02-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 22 December 2012 - 11:49 PM

Vezi postareacosmin65397, la 16 December 2012 - 10:05 PM, a spus:

Acumulator Li-po 5000Mah 20-30 rata descarcare +incarcator gen Turnigy Accucel 6 cu sursa aferenta pt 220V) asta in cazul in care ESC-ul stie Li-po,daca nu, poti folosi separat un buzzer pt li-po cutoff sau Nimh 5000 mah la care iti trebuie un incarcator cu Delta Peak care sa poata incarca cu minim 1A (la Nimh durata incarcarii variaza in functie de incarcator si capacitatea de incarcare a acumulatorului).
Recomand Li-po!


Salut,

De curand am achizitionat un LRP S10 Blast BX RTR si as vrea sa imi mai iau un acumulator pt. el.
Incepator fiind, nu stiu daca sa iau tot NIMH sau LIPO. Daca iau LI-PO, stric ceva la electronica? Ce sfat imi dai?

Multumesc!
0

#6 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2706
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 23 December 2012 - 07:52 AM

Gyx, cred ca postul lui cosmin a spus totul.
Citeste-l cu atentie.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#7 Useril este offline   Gyx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 214
  • Inregistrat: 02-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 23 December 2012 - 04:00 PM

E clar ca un alt acumulator implica mai multe socoteli :)
Ma gandeam ca scap mai usor :D

Multam de sfat!
0

#8 Useril este offline   Gyx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 214
  • Inregistrat: 02-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 13 January 2013 - 06:22 PM

Salut,

Amperajul la acumulator, mareste doar autonomia sau si puterea?

Multumesc !
0

#9 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2706
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 13 January 2013 - 06:29 PM

daca bateria are amperaju mai mare nu iti va mari puterea ci timpul de joaca.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#10 Useril este offline   Tudorrrr 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 18-June 12
  • Gender:Male
  • Location:București
  • Interests:Tractoare, mai ales cele roz. Full homo.

Postat 13 January 2013 - 06:41 PM

Vezi postareaGyx, la 13 January 2013 - 06:22 PM, a spus:

Salut,

Amperajul la acumulator, mareste doar autonomia sau si puterea?

Multumesc !

Amperajul mărește timpul de joacă și descărcarea mare mărește puterea (doar dacă motorul este puternic).
Sunt interesat în tractoare pentru agrement. Rog seriozitate!
0

#11 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2706
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 13 January 2013 - 09:25 PM

Vezi postareaTudorrrr, la 13 January 2013 - 06:41 PM, a spus:

Amperajul mărește timpul de joacă și descărcarea mare mărește puterea (doar dacă motorul este puternic).



Tudore, daca ai un esc de 60a, si un pack 5200 20c, crezi ca daca ii pui pack de 5000 si 60c o sa mearga mai repede?
Daca nu te ajuta esc-ul degeaba.
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#12 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 13 January 2013 - 10:56 PM

Vezi postareaTudorrrr, la 13 January 2013 - 06:41 PM, a spus:

Amperajul mărește timpul de joacă și descărcarea mare mărește puterea (doar dacă motorul este puternic).

Nu are nicio legatura rata de descarcare cu puterea motorului. Daca vrei putere mai mare ii maresti voltajul, adica treci la 3S, 4S etc
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#13 Useril este offline   Gyx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 214
  • Inregistrat: 02-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 15 January 2013 - 01:36 AM

Salut,

Multumesc pt. sfaturi si pareri!
Am uitat sa specific faptul ca ma intereseaza pt. acumulatori NIMH.
Eu am un singur acumulator si ma cam limiteaza la joaca si vreau sa mai iau unul, ca sa pot sa ma dau mai mult timp cu ea.
Puterea este destul de mare momentan pt. un novice ca mine. Cand o sa mai prind ceva experienta, o sa maresc si puterea :).
Parerile voastre imi sunt de mare ajutor.

Multumesc!
0

#14 Useril este offline   rama 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 315
  • Inregistrat: 25-February 11
  • Gender:Male

Postat 16 January 2013 - 02:05 AM

Un singur sfat.

NU cumpara NiMh pentru 2 motive:

- Se incarca foarte greu (12ore) si daca il incarcci mai repede de fapt nu este full si tine putin
- Cu siguranta vei dori sa treci la LIPO si practic banii dati pe NIMH sunt aruncati pe fereastra.

Intotdeauna cind vei merge la circuit/concurs vei gasi curent cu 2 LIPO te dai non-stop . Cit incarci unul descraci la celalat.

Daca bugetul este o problema mai bine cumperi un incaractor ieftin second de pe bursa LIPO , si un pack lipo second de la cineva de incredere si oricum te dai mai mult.

Am inceput si eu ca tine.

Ma duceam la pista cu 2 NI-MH incarcate de acasa si un LIPO , cat descarcam NIMH incarcam LIPO si ma dadeam 2-3 ore.

Acum NiMH stau aruncate intr-un colt cred ce le-a folost de 2-3 ori (si ma oftic ca am pierdut timpul cu ele).

Un naontech de 5000-55000 mah gasesti iefti pe forum te tine minim 1 ora sa te joci cu el si in poti incarca full tot cam in 1 ora. dar musai cu charger LIPO de minim 5A. altfel dai foc la casa.
Team Associated SC10 4x4 Factory Team
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
0

#15 Useril este offline   Gyx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 214
  • Inregistrat: 02-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 16 January 2013 - 01:55 PM

Multumesc de sfat Rama.
Momentan ca sa trec pe LIPO tre sa schimb si ESC-ul, care nu-mi suporta LIPO. Asa scrie in specificatii.
Stiu ca este mai bine si mai avantajos cu LIPO, dar momentan nu sunt dispus sa fac investia asa mare, adica sa iau si ESC.
Mai bine nu mai dau banii pe acumulator NIMH, si astept pana am banii de LIPO, incarcator LIPO si ESC :).
0

#16 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 January 2013 - 05:46 PM

Vezi postareaGyx, la 16 January 2013 - 01:55 PM, a spus:

Momentan ca sa trec pe LIPO tre sa schimb si ESC-ul, care nu-mi suporta LIPO. Asa scrie in specificatii.

Orice ESC "suporta" LiPo. Ce scrie acolo in specificatii e de fapt ca al tau nu stie sa se opreasca atunci cand ajunge LiPo-ul la limita lui inferioara de descarcare (3v/celula), pentru a nu defecta acumulatorul.

Poti pune un LiPo saver/cut-off extern (care iti va opri el masina pentru a proteja LiPo-ul) sau un LiPo buzzer (care pur si simplu te anunta optic si acustic cand trebuie sa te opresti) si problema e rezolvata ;).

Nici ESC-ul, nici motorul, nici acumulatorul nu sunt afectate de solutia de mai sus, este ca si cum ai avea un ESC ce "suporta" LiPo, atata timp cat intelegi ce se intampla si o aplici corespunzator (adica nu faci chestii de genul tie sa iti urle alarma aia de LiPo si tu sa te mai dai "putin" cu masina ca vezi ca mai merge).
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#17 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 January 2013 - 06:35 PM

Vezi postareaGyx, la 16 January 2013 - 01:55 PM, a spus:

Multumesc de sfat Rama.
Momentan ca sa trec pe LIPO tre sa schimb si ESC-ul, care nu-mi suporta LIPO. Asa scrie in specificatii.
Stiu ca este mai bine si mai avantajos cu LIPO, dar momentan nu sunt dispus sa fac investia asa mare, adica sa iau si ESC.
Mai bine nu mai dau banii pe acumulator NIMH, si astept pana am banii de LIPO, incarcator LIPO si ESC :).


Ascultal pe Ovidiu, e "taticul" lor. ;)
0

#18 Useril este offline   Gyx 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 214
  • Inregistrat: 02-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 16 January 2013 - 06:37 PM

Vezi postareaovidiugm, la 16 January 2013 - 05:46 PM, a spus:

Orice ESC "suporta" LiPo. Ce scrie acolo in specificatii e de fapt ca al tau nu stie sa se opreasca atunci cand ajunge LiPo-ul la limita lui inferioara de descarcare (3v/celula), pentru a nu defecta acumulatorul.

Poti pune un LiPo saver/cut-off extern (care iti va opri el masina pentru a proteja LiPo-ul) sau un LiPo buzzer (care pur si simplu te anunta optic si acustic cand trebuie sa te opresti) si problema e rezolvata ;).

Nici ESC-ul, nici motorul, nici acumulatorul nu sunt afectate de solutia de mai sus, este ca si cum ai avea un ESC ce "suporta" LiPo, atata timp cat intelegi ce se intampla si o aplici corespunzator (adica nu faci chestii de genul tie sa iti urle alarma aia de LiPo si tu sa te mai dai "putin" cu masina ca vezi ca mai merge).

Super ....

Multumesc de sfat :good:
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu