Sfat acumulator
#1
Postat 15 December 2012 - 09:17 PM
- LRP S10 TWISTER BUGGY 1/10 NON RTR
- Motor Electric ETRONIX SPORT TUNED MODIFIED Brushed 19T
- Variator Etronix Probe Plus Brushed
- Radiocomanda cu receptor 2 canale 2.4Ghz Hobby King GT-2
- Servomecanism Bluebird BMS-621MG ( cu pinioane metalice) ,cuplu 6.4kg pentru automodele
- Pinion 20T din Aluminiu "Pro" negru pentru automodele
Ce acumulator si ce incarcator ar trebui sa cumpar?
#4
Postat 16 December 2012 - 10:05 PM
Recomand Li-po!
#5
Postat 22 December 2012 - 11:49 PM
cosmin65397, la 16 December 2012 - 10:05 PM, a spus:
Recomand Li-po!
Salut,
De curand am achizitionat un LRP S10 Blast BX RTR si as vrea sa imi mai iau un acumulator pt. el.
Incepator fiind, nu stiu daca sa iau tot NIMH sau LIPO. Daca iau LI-PO, stric ceva la electronica? Ce sfat imi dai?
Multumesc!
#6
Postat 23 December 2012 - 07:52 AM
Citeste-l cu atentie.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#9
Postat 13 January 2013 - 06:29 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#10
Postat 13 January 2013 - 06:41 PM
Gyx, la 13 January 2013 - 06:22 PM, a spus:
Amperajul la acumulator, mareste doar autonomia sau si puterea?
Multumesc !
Amperajul mărește timpul de joacă și descărcarea mare mărește puterea (doar dacă motorul este puternic).
#11
Postat 13 January 2013 - 09:25 PM
Tudorrrr, la 13 January 2013 - 06:41 PM, a spus:
Tudore, daca ai un esc de 60a, si un pack 5200 20c, crezi ca daca ii pui pack de 5000 si 60c o sa mearga mai repede?
Daca nu te ajuta esc-ul degeaba.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#12
Postat 13 January 2013 - 10:56 PM
Tudorrrr, la 13 January 2013 - 06:41 PM, a spus:
Nu are nicio legatura rata de descarcare cu puterea motorului. Daca vrei putere mai mare ii maresti voltajul, adica treci la 3S, 4S etc
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#13
Postat 15 January 2013 - 01:36 AM
Multumesc pt. sfaturi si pareri!
Am uitat sa specific faptul ca ma intereseaza pt. acumulatori NIMH.
Eu am un singur acumulator si ma cam limiteaza la joaca si vreau sa mai iau unul, ca sa pot sa ma dau mai mult timp cu ea.
Puterea este destul de mare momentan pt. un novice ca mine. Cand o sa mai prind ceva experienta, o sa maresc si puterea :).
Parerile voastre imi sunt de mare ajutor.
Multumesc!
#14
Postat 16 January 2013 - 02:05 AM
NU cumpara NiMh pentru 2 motive:
- Se incarca foarte greu (12ore) si daca il incarcci mai repede de fapt nu este full si tine putin
- Cu siguranta vei dori sa treci la LIPO si practic banii dati pe NIMH sunt aruncati pe fereastra.
Intotdeauna cind vei merge la circuit/concurs vei gasi curent cu 2 LIPO te dai non-stop . Cit incarci unul descraci la celalat.
Daca bugetul este o problema mai bine cumperi un incaractor ieftin second de pe bursa LIPO , si un pack lipo second de la cineva de incredere si oricum te dai mai mult.
Am inceput si eu ca tine.
Ma duceam la pista cu 2 NI-MH incarcate de acasa si un LIPO , cat descarcam NIMH incarcam LIPO si ma dadeam 2-3 ore.
Acum NiMH stau aruncate intr-un colt cred ce le-a folost de 2-3 ori (si ma oftic ca am pierdut timpul cu ele).
Un naontech de 5000-55000 mah gasesti iefti pe forum te tine minim 1 ora sa te joci cu el si in poti incarca full tot cam in 1 ora. dar musai cu charger LIPO de minim 5A. altfel dai foc la casa.
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
#15
Postat 16 January 2013 - 01:55 PM
Momentan ca sa trec pe LIPO tre sa schimb si ESC-ul, care nu-mi suporta LIPO. Asa scrie in specificatii.
Stiu ca este mai bine si mai avantajos cu LIPO, dar momentan nu sunt dispus sa fac investia asa mare, adica sa iau si ESC.
Mai bine nu mai dau banii pe acumulator NIMH, si astept pana am banii de LIPO, incarcator LIPO si ESC :).
#16
Postat 16 January 2013 - 05:46 PM
Gyx, la 16 January 2013 - 01:55 PM, a spus:
Orice ESC "suporta" LiPo. Ce scrie acolo in specificatii e de fapt ca al tau nu stie sa se opreasca atunci cand ajunge LiPo-ul la limita lui inferioara de descarcare (3v/celula), pentru a nu defecta acumulatorul.
Poti pune un LiPo saver/cut-off extern (care iti va opri el masina pentru a proteja LiPo-ul) sau un LiPo buzzer (care pur si simplu te anunta optic si acustic cand trebuie sa te opresti) si problema e rezolvata ;).
Nici ESC-ul, nici motorul, nici acumulatorul nu sunt afectate de solutia de mai sus, este ca si cum ai avea un ESC ce "suporta" LiPo, atata timp cat intelegi ce se intampla si o aplici corespunzator (adica nu faci chestii de genul tie sa iti urle alarma aia de LiPo si tu sa te mai dai "putin" cu masina ca vezi ca mai merge).
#17
Postat 16 January 2013 - 06:35 PM
Gyx, la 16 January 2013 - 01:55 PM, a spus:
Momentan ca sa trec pe LIPO tre sa schimb si ESC-ul, care nu-mi suporta LIPO. Asa scrie in specificatii.
Stiu ca este mai bine si mai avantajos cu LIPO, dar momentan nu sunt dispus sa fac investia asa mare, adica sa iau si ESC.
Mai bine nu mai dau banii pe acumulator NIMH, si astept pana am banii de LIPO, incarcator LIPO si ESC :).
Ascultal pe Ovidiu, e "taticul" lor. ;)
#18
Postat 16 January 2013 - 06:37 PM
ovidiugm, la 16 January 2013 - 05:46 PM, a spus:
Poti pune un LiPo saver/cut-off extern (care iti va opri el masina pentru a proteja LiPo-ul) sau un LiPo buzzer (care pur si simplu te anunta optic si acustic cand trebuie sa te opresti) si problema e rezolvata ;).
Nici ESC-ul, nici motorul, nici acumulatorul nu sunt afectate de solutia de mai sus, este ca si cum ai avea un ESC ce "suporta" LiPo, atata timp cat intelegi ce se intampla si o aplici corespunzator (adica nu faci chestii de genul tie sa iti urle alarma aia de LiPo si tu sa te mai dai "putin" cu masina ca vezi ca mai merge).
Super ....
Multumesc de sfat :good: