Buna , la toti,
Sunt incepator!!Cred ca ati auzit asta de multe ori si poate v-ati saturat sa tot raspundeti, dar totusi ...
In primul rind as vrea sa cunosc, daca ma puteti ajuta, aeromodelisti din Brasov care sunt dispusi sa piarda citeva ore cu explicatii si poate ceva demonstratii live.
In al doilea rind poate ma ajutati cu alegerea unui prim model cu care sa ma mai cizelez in ale pilotajului.Pentru asta am vizitat site-urile ###### , aeromodelism si RHC si am gasit ceva interesant la niste preturi OK, pentru cazul in care voi da cu el de pamint.Ar fii un Spitfire 400 sau cele asemanatoare cu acesta la pret sau un Robbe cardinal cu motor seria 600.Ce parere aveti despre acestea?Pe care-l recomandati?
In al trei-lea rind ar fii radiocomanda.Pe care chiar nu am habar pe care sa o cumpar.
In speranta unui raspuns
Va urez Bafta
Pagina 1 din 1
Un sfat pentru un incepator contact aeromodelisti in Brasov
#2
Postat 14 May 2005 - 11:37 PM
Eu sunt multumit de un Hitec cu 4 canale (Laser 4). Are mixaje coada V si eleroane cu profundor. E o statie sa-i zicem clasica dar de care sunt multumit... Am zburat cu ea (in ordine cronologica): trainer termic, Extra 300 tot termic (acrobatii de baza) si aripa electrica in prezent.
Probabil majoritatea de aici iti vor recomanda sa iei statie cu mai multe canale (6, :) in eventualitatea ca doresti in viitor sa ai tren escamontabil, flapsuri, becuri de pozitie la aeromodele. Un nr mai mare canale si eventual un dualrate/exponential (alaturi de mixaje) pe canale nu strica deloc.
De asemenea statia mea nu are computer. Computer-ul face diverse dracii; un exemplu e ca daca zbori diferite avioane iti pastreaza setarile (trimarile cum le zic cei din aero) pentru fiecare avion tu neavand nevoie sa-ti aduci aminte ce setari ai pentru fiecare... eu n-am zburat extraordinar de multe avioane simultan.. dar cand zburam trainerul si extra (in aceeasi zi) chiar cu statia asta "rudimentara" n-am avut nici cea mai mica problema cu setarile.
Apoi exista si un dezavantaj (poate nu chiar unul) al statiilor cu "onboard computer": sunt probleme mici de soft care tot sunt descoperite. Nu zic ca toate au probleme de soft... dar trecutu` ne invata ca nu-s far` de probleme.
Daca ai bani probabil o statie 6 canale (am avut tot un Hitec pe mana) cu dual-rate si comenzi exponentiale n-ar strica. Repet depinde si de resursa financiara a ta si depinde si de ce vrei sa faci pe viitor.
Cu toate acestea din propria experienta (altii pot confirma sau infirma conform experientei lor) 4 canale ti se pot parea putin (pe hartie) dar vei observa ca sunt mai mult decat suficiente. Nu te lasa prins in jocul numerelor... la inceput vei pilota folosind cel mult 3 canale (si tot ti se vor parea multe)... motor, eleroane si profundor; directia nu o vei atinge deloc...
multe avioane electrice mici au nevoie de asemeni doar de 3 canale neavand eleroane.
MIG-29
Probabil majoritatea de aici iti vor recomanda sa iei statie cu mai multe canale (6, :) in eventualitatea ca doresti in viitor sa ai tren escamontabil, flapsuri, becuri de pozitie la aeromodele. Un nr mai mare canale si eventual un dualrate/exponential (alaturi de mixaje) pe canale nu strica deloc.
De asemenea statia mea nu are computer. Computer-ul face diverse dracii; un exemplu e ca daca zbori diferite avioane iti pastreaza setarile (trimarile cum le zic cei din aero) pentru fiecare avion tu neavand nevoie sa-ti aduci aminte ce setari ai pentru fiecare... eu n-am zburat extraordinar de multe avioane simultan.. dar cand zburam trainerul si extra (in aceeasi zi) chiar cu statia asta "rudimentara" n-am avut nici cea mai mica problema cu setarile.
Apoi exista si un dezavantaj (poate nu chiar unul) al statiilor cu "onboard computer": sunt probleme mici de soft care tot sunt descoperite. Nu zic ca toate au probleme de soft... dar trecutu` ne invata ca nu-s far` de probleme.
Daca ai bani probabil o statie 6 canale (am avut tot un Hitec pe mana) cu dual-rate si comenzi exponentiale n-ar strica. Repet depinde si de resursa financiara a ta si depinde si de ce vrei sa faci pe viitor.
Cu toate acestea din propria experienta (altii pot confirma sau infirma conform experientei lor) 4 canale ti se pot parea putin (pe hartie) dar vei observa ca sunt mai mult decat suficiente. Nu te lasa prins in jocul numerelor... la inceput vei pilota folosind cel mult 3 canale (si tot ti se vor parea multe)... motor, eleroane si profundor; directia nu o vei atinge deloc...
multe avioane electrice mici au nevoie de asemeni doar de 3 canale neavand eleroane.
MIG-29
#3
Postat 15 May 2005 - 04:20 PM
Iar pentru restul arunca o privire aici:
http://www.towerhobb.../cat-cat-l.html
De ex un receptor frumos :
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXCRK1&P=0
Si unul cu tot cu controler:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXCRJ9&P=0
sau alte bunatati....parerea mea
http://www.towerhobb.../cat-cat-l.html
De ex un receptor frumos :
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXCRK1&P=0
Si unul cu tot cu controler:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXCRJ9&P=0
sau alte bunatati....parerea mea
#5
Postat 16 May 2005 - 12:15 PM
Salut!
Uite Florin Balan e tot din Bv si se tot munceste sa adune modelistii din BV la un loc, eu pe de alta parte incerc sa fac rost de un spatiu prin casa pionierilor.
Daca vrei sa ne vedem suna:
Eu: 0788 594 260
Uite Florin Balan e tot din Bv si se tot munceste sa adune modelistii din BV la un loc, eu pe de alta parte incerc sa fac rost de un spatiu prin casa pionierilor.
Daca vrei sa ne vedem suna:
Eu: 0788 594 260
Nothing is static
Arata acest topic
Pagina 1 din 1