Modelism - RHC Forum: Un sfat pentru un incepator - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Un sfat pentru un incepator contact aeromodelisti in Brasov

#1 Useril este offline   StefanB 

• Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 14-May 05

Postat 14 May 2005 - 09:31 PM

Buna , la toti,

Sunt incepator!!Cred ca ati auzit asta de multe ori si poate v-ati saturat sa tot raspundeti, dar totusi ...
In primul rind as vrea sa cunosc, daca ma puteti ajuta, aeromodelisti din Brasov care sunt dispusi sa piarda citeva ore cu explicatii si poate ceva demonstratii live.
In al doilea rind poate ma ajutati cu alegerea unui prim model cu care sa ma mai cizelez in ale pilotajului.Pentru asta am vizitat site-urile ###### , aeromodelism si RHC si am gasit ceva interesant la niste preturi OK, pentru cazul in care voi da cu el de pamint.Ar fii un Spitfire 400 sau cele asemanatoare cu acesta la pret sau un Robbe cardinal cu motor seria 600.Ce parere aveti despre acestea?Pe care-l recomandati?
In al trei-lea rind ar fii radiocomanda.Pe care chiar nu am habar pe care sa o cumpar.

In speranta unui raspuns
Va urez Bafta
0

#2 Useril este offline   MIG-29 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 14 May 2005 - 11:37 PM

Eu sunt multumit de un Hitec cu 4 canale (Laser 4). Are mixaje coada V si eleroane cu profundor. E o statie sa-i zicem clasica dar de care sunt multumit... Am zburat cu ea (in ordine cronologica): trainer termic, Extra 300 tot termic (acrobatii de baza) si aripa electrica in prezent.

Probabil majoritatea de aici iti vor recomanda sa iei statie cu mai multe canale (6, :) in eventualitatea ca doresti in viitor sa ai tren escamontabil, flapsuri, becuri de pozitie la aeromodele. Un nr mai mare canale si eventual un dualrate/exponential (alaturi de mixaje) pe canale nu strica deloc.