Modelism - RHC Forum: KIT de competitie - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

KIT de competitie

#1 Useril este offline   ioel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Colentina
  • Interests:Datul cu mașinuțele și bicla, ping-pongul

Postat 18 August 2012 - 05:12 PM

As vrea sa intreb ce imi recomandati dintre Team Asso b44 si Durango DEX410.
M-ar interesa sa fie intr-o oarecare masura solid (nu prea ma pricep la condus) si sa pot face usor rost de piese de schimb.
Multumesc.

0771662548
0

#2 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 August 2012 - 08:49 PM

Tinand cont de criteriile date - DEX410
The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#3 Useril este offline   Uzzy 

  • MORENA DIN BELSUG!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 15-January 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Militari
  • Interests:ai laic motosicli...

Postat 18 August 2012 - 08:51 PM

eu mi-as lua b44 ca e mai ieftin la intretinere
Racing - Because Football, Baseball, Bowling & Golf, only require ONE BALL
-Yokomo BD7

Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
0

#4 Useril este offline   EugenS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1262
  • Inregistrat: 08-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 August 2012 - 09:15 PM

Vezi postareaUzzy, la 18 August 2012 - 08:51 PM, a spus:

eu mi-as lua b44 ca e mai ieftin la intretinere


Sunt de acord cu tine, B44 este putin mai ieftina ca si costuri de intretinere dar, tinand cont de criteriile date, alegerea DEX410 este de departe cea mai buna.
Durango este ceva mai solid.
Disponibilitatea pieselor de schimb este incomparabil mai buna in cazul TD.

Toate cele bune

EugenS

Aceasta postare a fost editata de EugenS: 18 August 2012 - 09:15 PM

The 5 P's theory : Proper Preparation Prevents Poor Performance.
0

#5 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2012 - 09:09 AM

Si la Team Associated si la Team Durango ai importatori directi, amandoi cu stoc mare de piese.
Unii sunt mai simpatici altii mai putin :)))(ma refer la importatori)! dar vorbind strict de disponibilitatea stocurilor este similara.

Cat despre masini amandoua vin cu avantaje si dezavantaje una fata de cealalata!Oricum sa stii ca masinile sunt apropiate ca performante si de multe ori treaba o face pilotul. Acum un an de zile acelasi pilot care trage acum pentru Team Durango RO avea aceleasi rezultate cu un LOSI xxx-4 facut in umra cu vreo 10 ani....te las pe tine sa tragi singur concluzile.

Din punctul meu de vedere avantajele majore al lui TD fata de AE sunt:

-design mai nou.
-diferentialele pe sateliti.Confera multiple setari de uleiuri si practic nici o problema cu motorizarile.
-amortizoare big bore.
-mai stabila in sarituri si drum accidentat.Nu cu diferente mari dar am vazut ca exista.Cel mai mult se vede acest aspect la concurs cand la cei care sunt paraleli cu condusul masina le iarta toate greselile.

AE vs TD:

-sensibil mai ieftina la piese.Un factor important zic eu.
-nu necesita multe upgrade-uri pentru performanta maxima, ea venind bine echipata in varanta standard (factory team-si singura din cate stiu).Restul ce mai cumperi sunt piese de mentenanta.
-mai usoara ca greutate.TD vine cu sasiu din Al, iar AE din carbon.
-mai agila pe suprafete netede, dar ca si la TD nu cu diferente mari.
-mai aerisita la montara electronicii.
-diferentialele desi sunt pe bile se comporta bine si cu motoare foarte puternice (6.5 in jos)sau in 4 poli, dar necesita mentenanta mai multa decat cei pe sateliti.

Dar inca o data iti spun diferentele sunt mici...eu zic ca pilotii si setarile masinilor fac valoarea.Eu cel putin asa am observat.Toate kiturile consacrate de competitie sunt cu performante similare.

Bine eu sper acum sa-ti iei una din ele si sa nu imi spui ca ti-ai luat nu stiu ce CHINA pentru ca arata bine...si mai ales sa te dai cu ea la concursuri.
Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#6 Useril este offline   ioel 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Colentina
  • Interests:Datul cu mașinuțele și bicla, ping-pongul

Postat 19 August 2012 - 11:35 AM

Multumesc mult, m-ati lamurit pe deplin. :)
Probabil ca tot un b44 va fi, pentru ca am gasit unul aproape nou aici pe foum.
Multumesc inca o data si probabil o sa ne vedem intr-un viitor mai apropiat sa mai indepartat pe la conursuri.

0771662548
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu