Sagita Un planor devenit motoplanor
				
						#181
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 27 March 2013 - 07:32 AM
				
						#182
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 27 March 2013 - 07:48 AM
				
						#183
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 30 March 2013 - 08:27 PM
Fisiere atasate
- 
				
 Resize of Resize of Sagita_2500_primul zbor.jpg (250.59K)
Number of downloads: 86 - 
				
 Resize of Resize of Sagita_2500_primul zbor (1).jpg (219.98K)
Number of downloads: 87 
				
						#184
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 30 March 2013 - 08:30 PM
 Resize of Resize of Sagita_2500_primul zbor (3).jpg (254.35K)
Number of downloads: 45
Fisiere atasate
- 
				
 Resize of Resize of Sagita_2500_primul zbor (2).jpg (216.63K)
Number of downloads: 47 
				
						#185
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 30 March 2013 - 08:33 PM
Fisiere atasate
- 
				
 Resize of Resize of Sagita_2500_primul zbor (5).jpg (228.95K)
Number of downloads: 62 - 
				
 Resize of Resize of Sagita_2500_primul zbor (4).jpg (177.48K)
Number of downloads: 60 
				
						#186
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 01 April 2013 - 07:55 PM
Aceasta postare a fost editata de edisultan: 01 April 2013 - 07:56 PM
				
						#187
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 14 April 2013 - 01:06 PM
Condiţiile meteo au fost excelente: vânt cu puţină termică.
Comportamentul în aer a fost peste aşteptări.
- Cu vânt din faţă "stă" parcă este agăţat.
- Când agaţă câte un cămin de termică, urcă de zici că e tras cu un fir invizibil.
- La aterizare vine cam lung dar previzibil.
Concluzia personală: combinaţia actuală s-a dovedit a fi câştigătoare, mai rămâne să ajung la Tulcea pe dealurile de la Bididia să-l văd cum se simte la pantă....
Până atunci .... zboruri line şi s'auzim numai de bine.
				
						#188
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 21 June 2013 - 07:58 PM
				
						#189
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 21 June 2013 - 09:50 PM
				
						#190
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 21 June 2013 - 10:18 PM
Aici în Constanţa este primul incident de acest fel. Colegii folosesc o gamă largă de produse de la diverşi producători fără probleme.
P.S. Amicul Florin zboară cu succes cealaltă surată a planorului (2m).
				
						#191
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 22 June 2013 - 03:34 PM
 Resize of DSC_0025.jpg (468.76K)
Number of downloads: 41
Noua motorizare face faţă cu succes :yahoo:
				
						#192
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 22 June 2013 - 09:31 PM
				
						#194
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 22 June 2013 - 10:23 PM
 DSC_0040.jpg (342.76K)
Number of downloads: 69
Nici la mine nu au dat semne, doar că setul 2 s-a dus după 3 zboruri.
Aceasta postare a fost editata de edisultan: 22 June 2013 - 10:24 PM
				
						#195
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 22 June 2013 - 10:35 PM
Sa fi fost sigla aia un concentrator de eforturi?... :unsure:
Root de 8mm sau 6mm ? gaura de 3mm ?
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 22 June 2013 - 10:39 PM
				
						#196
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 22 June 2013 - 10:54 PM
Aceasta postare a fost editata de catamures: 22 June 2013 - 10:58 PM
				
						#197
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 22 June 2013 - 11:35 PM
Root 6mm, gaura de 2, 11x6. Una din palele rămase prezintă urmele de "început de sfârşit", numai că nu am o cameră foto suficient de performantă (am să încerc să fac o fotografie la lumina zilei).
				
						#198
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 23 June 2013 - 07:37 AM
Daca hub-ul este de 8mm si ai pus pala cu root de 6mm impachetata in saibele alea de 1mm cu care se livreaza impreuna, ma intreb daca nu e asta cauza ruperii :unsure:...
Nu am avut pale de 6mm la prindere niciodata, asa ca nu ma pot pronunta...
				
						#199
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 23 June 2013 - 09:31 AM
Unele le-am luat cu tot cu con de la HK altele pale separat.
Pe un motoplanor am 14x7 si sa bat in lemn dupa vreo 20 de zboruri nu s-a intamplat nimic, tre sa ma uit cu lupa la ele .
Plasticul asta ordinar, folosit de chinezi imbatraneste mai repede ca un plastic de calitate,mai ales daca sta mult la soare, poate fi si asta cauza.
@ catamures Un set de pale a fost dezechilibrat dar le-am echilibrat eu si acum nu vibreaza deloc.
Ciao Sorin
				
						#200
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 23 June 2013 - 12:24 PM
				
						#201
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 23 June 2013 - 08:15 PM
				
						#202
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 25 June 2013 - 11:34 PM
P.S. După ce am citit informaţiile de pe forum, m-am uitat şi la setul de pale 9x5 comandat cu ceva timp în urmă şi am constatat că 9x5 chiar însemna 9x5 iar zona de root are 8 mm. Ca totul să fie şi mai interesant, pe site-ul producătorului palelor de 11x6, în momentul de faţă toate palele au zona de root de 8mm.
Mulţumesc pe această cale tuturor celor care au postat şi mi-au "deschis" ochii. Zboruri line.
				
						#203
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 03 July 2013 - 04:58 PM
				
						#204
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 05 July 2013 - 03:17 PM
 Resize of DSC_0061.jpg (49.57K)
Number of downloads: 75
Am montat setul nou de pale :yahoo: (după echilibrare).
Am o întrebare: cu ce soluţie se poate bloca conul pe ax?
				
						#205
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 05 July 2013 - 03:24 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
				
						#207
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 05 July 2013 - 04:38 PM
				
						#210
						
								
							  
								
						
					
				
				Postat 05 July 2013 - 07:40 PM
Capota pentru motorizarea actuală este încă la "copt" şi urează să-i crească.În configuraţia iniţială motorul era la interior dar după ce am reuşit să-l ard, am mai făcut nişte aranjamente la interior.
Zboruri line.

 Ajutor


			
		





			
			












