-motor 2200Kv brushless cu elice 4,5x5(dupa ce am facut cateva zboruri la mica inaltime cu motorul original, am constatat ca un surplus de putere poate face diferenta intre un crash si salvarea avionului)-nu mai vorbesc de rezerva de putere care in multe situatii critice este binevenita
-servo pinioane metal TOWER PRO MG16R pe directie(nou)
-servo HITEC HS81 pe profundor(nou)
-ESC 20A
Alte optimizari:
Dupa cum se va vedea si in poze,"burta" si varful avionului sunt ranforsate cu baghete de bambus elastice menite sa protejeze avionul la aterizare si in caz de crash.Mentionez inca o data ca este ideal pentru incepatori(cei care au busit la inceputuri avionul de multe ori si nu prea au bani sau chef sa-l tot repare ma inteleg foarte bine)
-aripile sunt protejate cu schotch cu fibra
-directia este marita pentru un mai bun raspuns la comenzi, si este pusa pe o balama de plastic manufacturata de mine)
-aripile contin pe langa sistemul clasic de imbinare, magneti si niste schotch special menit sa mareasca frecarea(pentru a nu iesi aripa in zbor)
_profundorul este ranforsat cu o bagheta plata de lemn pentru a nu se deforma in timp si a-l proteja la aterizari de buruieni, si este prins de ampenajul orizontal cu scotch cu fibra
-canopia a fost decupata pentru filmari FPV
-motorul are un sistem foarte simplu si eficient de prindere...se poate schimba ultrarapid, in caz e necesitate
Avionul cantareste cu totul 611 grame.Cutia am adaptat-o pentru a putea fi transportat usor si protejat in masina.
Pret 2,7 mil
NU IL DAU PE BUCATI,DECI NU INSISTATI!!!
Contact: 0722.520844,Craiova
As prefera sa il dau personal sau prin cineva care are drum in Craiova, e mai delicat prin curier, avionul fiind destul de fragil
Fisiere atasate
-
DSCN4258.jpg (81.87K)
Number of downloads: 298 -
DSCN4231.jpg (80.26K)
Number of downloads: 294 -
DSCN4234.jpg (81.37K)
Number of downloads: 277 -
DSCN4235.jpg (84.09K)
Number of downloads: 260 -
DSCN4236.jpg (85.97K)
Number of downloads: 260 -
DSCN4242.jpg (80.75K)
Number of downloads: 297